Augustus buikjes 2013 Part III !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door FiefeR, 21 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heerlijk Copani ! Je bent goed bezig!

2. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Zo heerlijk vl heeft last van nestdrang. Hahaha.

Ik zit lekker op de bank. Geef alleen aanwijzingen wat waarvoor gebruikt dient te worden. Hij was net de vloer aan het doen als assepoester. Hahaha. Op de knieen en schrobben maar. Hihihi. Heb hem maar de schrobber en de dweil gegeven.

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

ZO! Eindelijk een nacht goed geslapen :D Oké, wel met 4x wakker worden tussendoor, maar toch niet dat brakke gevoel.

Vriendlief heeft overigens een fikse verkoudheid/griep... Dus dat beloofd wat over een paar dagen voor mijn gezondheid.

Ik las hier iets over appel/kruimelvlaai?

*stopt vingers in haar oren, handen voor haar ogen*

LALALALALALA Ik heb niets gelezen of gezien LALALALALA.

4. Haha eli ja goed he! Kan ik dr eens wat anders neerzetten lol

Copani heerlijk he! Geen weekenden te werken. Dat vond ik ook toen ik in de ziektewet kwam. Wat zal dat strax tegenvallen zeg pff

5. Appel kruimel vlaai??? Daar had ik overheen gelezen denk ik maar lees t nu dankzij jou!! Grrrr hahahha

Ik wil ook appel kruimel vlaai!!!
    Ze zijn in de aanbieding bij de ah!!

6. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooowww waarom zeg je dat nou!!! Nu wil ik naar appie

7. Hahahahahaaha sorry!

Heyhallo, je mag m ook hierheen sturen hoor.. Mijn vloer kan ook wel een beurtje gebruiken

8. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    iedereen redelijk geslapen lees ik. fijn hoor!

hier net terug van t winkelen, viel me niet tegen qua energie. hebben nu een kast gekocht die wel past :) en wordt eind augustus geleverd.

man is even met dochter naar de speeltuin, kan ik even op de bank.

nathalja en fiefer; jeeee weer een weekje verder, wat gaat het snel he.
    ik morgen alweer 35 weken.

lees iets over lekkere vlaaien, heerlijk... hoop dat ze vanmiddag ook lekkere vlaai/taart hebben.

zo nog even de bankzaken bijwerken en dan eten, heb toch honger.

9. Als t niet te vroeg was zou ik bijna denken dat ik mort gaan bevallen ofzo.. Foei..
    Met vlagen last van mn onderrug... En ook de steeds pijnlijker wordende menstruatiepijn...
    Maar word ook verkouden volgens mij.

10. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @fief: Jij ook gefeliiieee :D

@marieke; jeej een goeie nacht :D Jammer van je rug en voorweeën :( Ik voel mn onderrug ook steeds meer helaas.. nog eventjes :)

@taart: ik heb net saucijzenbroodjes op! Telt dat ook??

11. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    @ copani, goed bezig. Snap ook wel dat je niet op alles kan reageren kletsen ook zoveel.

@ fief, jij ook gefeliciteerd met je dansje....

Was erg gezellig op werk, had lekker taart gehaald. Het zou sowieso mijn laatste dag zijn voor verlof begint dus denk kom even trakteren:)
    Heb ruim een uur gezeten en was blij om iedereen weer even te zien. Werkgever was er niet uiteraard. Had van de week tegen een collega gezegd dat ik zaterdag langs zou komen. Denk bel hem niet eens op hij doet die moeite ook niet voor mij dus jammer voor m dan. En ze vonden het ook leuk om mij weer s te zien, toch altijd leuk om te horen.

Oh en ik liep net langs de febo en heb maar lekker nog een kalfskroketje gehaald. Mmmmmmmjammie

12. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    m'n mannetje gaat voor 5 uur niet meer thuis komen :( BLG!!

Ik kreeg vanmorgen trouwens de schrik van mn leven :O Ben 1,8 kilo aangekomen in een weeek!! WHOTTT

13. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks nathalja!

@Marieke jeej gelukkig n goede nacht!

@eli gelukkig ben je leuk ontvangen ondanks dat je werkgever er niet was

@Hier straks ff de 32 weken buikfoto maken en vriendlief heeft muffins meegenomen vd bakkerij! Jammiiieee!!

Vanavond komt mn beste dinnie op bezoek gezellig met dr man tijdje niet meer gezien!

14. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wooow nathalja das veel groeispurtje gehad?

15. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Denk het ja :p of teveel gevroten van de week :p

16. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat kan ook nog haha

17. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Wow 1,8 in een week. Zal idd groeispurtje zijn van je kleine meid of een beetje van jou ;)

Trouwens dat vroeg ik mij ook af nu we het over gewicht hebben. Misschien willen sommigen het niet zeggen maar ben wel benieuwd naar wat jullie tot nu toe vanaf het begin zijn aangekomen.

Ik stond gisteren op de weegschaal en ben 11,1 kg aangekomen. Vind ik nog meevallen al zeg ik zelf.
    1 collega zei dat ik best wel huge was geworden, maar vind het wel meevallen.

18. truebabylove

truebabylove Actief lid

5 dec 2012
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gewicht; ik ben begonnen op 65 kilo en woog bijna 2 weken gelede 76,5 kilo. Dinsdag weet ik mijn nieuwe gewicht.

19. Joycey

Joycey Niet meer actief

Net de boodschappen gedaan en opgeruimd! Vriendlief begint snip/snip/snipverkouden te worden en het gaat voor mijn gevoel richting de griep toe - dus heb alvast wat mannenspul ingeslagen zoals paracetamol, sinaasappelsap, brinta-pap en weetikveel, dan issie straks wat makkelijker te hanteren. Heb nog nooit meegemaakt dat deze man ziek wordt, maar met mijn ervaring met zieke mannen is dat altijd een zeur-drama vol met 'uuuuhhhh, bwwwuuhhh ik ben zo zieieiehieieiiek'. :D

@Senna; die kast wordt wel laat geleverd zeg, is dat voor op de babykamer?

20. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik begon op 44 afgevallen naar 43 en nu 58,5 dus vanaf 14,5 kilo erbij

Deel Deze Pagina