Augustus buikjes 2013 Part III !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door FiefeR, 21 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Ik ben begonnen met 67 en zit nu op iets van 83. Best veel vind ik. Wilde eigenlijk niet boven de 80 uitkomen.. Maar ja, ben gewoon echt aan het snaaien...

2. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    o meiden ik heb zo'n ontzettende bagger dag. Kan wel janken om alles. las dat de rest vrij goed geslapen had nou ik dus niet. steeds kleine dutjes en dan weer klaar waker. prikkelbenen en handen bah bah bah. IK ga zo douchen want we gaan vanavond met vrienden uiteten. Vriendin is 10 dagen voor me aan uitgerekend. Nog even voor de meiden zich melden. Tis dat ik daar wel zin in heb anders had ik dat lekker overlaten gaan. Tis ruim een uur rijden voor we er zijn dus misschien nog ff in de auto een dutje.

3. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Wij zouden vanavond lekker naar Amsterdam, uiteten, borreltje, helemaal leuk. Met een groepje. Ik ben ook afgehaakt en kan ook wel janken, voel me zon saaie doos.

Mijn nachten zijn ook ruk, en zoon was vanmorgen ook al om 6 uur wakker...

Ik ben ziehielig...

4. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    troostje :) ik heb vannacht ook bijna niet geslapen, lag een sturkende man naast me, die elke keer als ik heb wakker maakte zo geïrriteerd was en zo boos omdraaide dat ik uit bed stuiterde

5. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Oh die van mij was ook al zo vreselijk vroeg.
    Gisteren een hele zware dag gehad (buikpijn, huilen, moe, onzeker) dus ik doe vandaag extra rustig aan.
    Vanochtend naar Aalsmeer gereden om een waskamermeubel op te halen. Maar werd opeens super wagenziek, dus dat was een crime. Nu verder de hele dag op de bank, tour kijken. Helaas komt er alleen telkens TT, dat vind ik minder.

6. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik begon op ongeveer 72,5 kg. en bij mijn laatste weegmoment zit ik op 84,5 kg. dus nu 12 kg. aangekomen, maar moet me weer eens gaan wegen denk ik .. Zo zat net groeifoto's op facebook te zetten..zie ik gewoon dat er een mega verschil is tussen de 26 weken foto en de 28 weken foto :O whaha ! Daar heeft ze echt een groeispurtje gehad!

7. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Ik denk zo'n 12 a 13 kilo, maar heb mijn weegschaal gesloopt laatst, dus weet het niet precies.

8. Hier heel lang blijven hangen op mn begin gewicht. Ben nu zo'n 7 kg aangekomen.. Schommelt heel erg door t vocht..

Net sinds lange tijd weer geknuffeld met de wc. Hele dag al harde buiken en voorweeen. Dus niet mijn dag. Morgen vast beter..

9. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wst rot marieke :( die maar lekker rustig aan vandaag hopelijk morgen n betere dag!

10. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Pff marieke :( lekker vroeg op bed dan maar! Dikke diggieknuff!!

Ik ben blij :D omdat manlief vandaag heel de dag weg was, en we 6 juli 5 jaar samen zijn gaan we vanavond lekker uiteten :)

11. Thx dames!

Smakelijk nathalja!

12. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    suprise; ohh meid ik voel met je mee! soms zit het gewoon niet mee. hoop dat je onderweg een dutje kan doen.

maggiepaggie; tja, als je op bent qua moeheid, dan maar afmelden. snappen ze toch wel?

wc hangers/slechte slapers; tja we moeten maar denken, over niet al te lange tijd zijn we ervan af. :)
    al is dat niet altijd even makkelijk.

hier net terug van verjaardag, was super gezellig maar ben wel gesloopt. gaan zo meteen even filmpje huren.

kast; nee die was niet voor de babykamer. maar voor onze slaapkamer. de babykamer was eerst onze kleedkamer, daar zit een 3 dubbele inbouwkast in met al onze kleren. en dat schiet niet op om die te gebruiken als de kleine straks wat ouder is. vandaar dat we op zoek waren naar een kledingkast voor bij ons op de kamer.
    in het begin slapen ze toch nog vast dus dan is het niet erg als mn man sochtends om half 7 daar zn kleren uitzoekt.

hier alweer friet vandaag, wel in combinatie met spinazie en vissticks,, dus nog wel een beetje gezond ahum.

gewicht; ben begonnen op 74 en weeg nu rond de 75.8 dus bijna 2 kilo erbij. ben met dochter in totaal maar 3,5 kg aangekomen dus wellicht dat ik daar nu weer aan kom.

bij jullie ook zo een lekker weer; we kunnen zo buiten eten, heerlijk zonnetje in de tuin.

13. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooeeh lekker nathalja grniet ervan ! Me like grieks!! Alvast van harte met jullie jubileum!

@Suprise hoop dat je ook ff n dutje kunt doen!! Toch veel plezier!!

14. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    @surprise, toch veel plezier nog en vanavond weer proberen lekker te slapen voor zover dat lukt.

@marieke, beterschap. Rot dat je je zo voelt, kan me voorstellen dat je er ook helemaal klaar mee bent. Knuff.

@gewicht, grappig om te lezen dat het bij iedereen anders is :)

@nathalja, leuk gezellig, veel plezier met manlief.

@senna, lekker weer aan de frietjes hihi :)

Wij gaan zo Ushi must marry kijken. Kids zijn er dit weekend voor het laatst en dan zijn ze 3 weken bij hun moeder voor zomervakantie. Ze zitten zo te hopen dat onze kleine knul echt niet eerder komt, want ze zitten in Frankrijk en België komende weken. Hoop het dus ook niet zou wel leuk zijn als ze gewoon in de buurt zijn mocht het gebeuren.

15. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Pfff net terug van de huisartsenpost. Zoonlief was vrolijk aan het rondrennen, maakt een gekke sprong en klapt met zijn hoofd tegen een kast.
    Ja hoor, alles onder het bloed en het stroomde zo zijn voorhoofd uit. Manlief in paniek, arme hij. Bloeden gestopt en het viel uiteindelijk mee, maar toch langs de hap om te laten plakken. Ben je toch zo weer een paar uur mee kwijt.

Nu lekker op de bank, Theo Maassen kijken.

16. Eli zou wel mooi zijn als de kleine nog even 3 weken blijft zitten ja hihi

Mira jeetje das schrikken. Arm kind!

17. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Oei dat is ook even schrikken zeg :S hoe is het met je zoontje nu?

Griek was heeeerlijk :) echt genoten met manlief :D wel jammer dat we nieuwe parkeerautomaten in de stad hebben, dus manlief wilde pinnen om te betalen geeft ie aan; betaling mislukt betaal anders.. Dus dan maar chippen.. Komen we thuis kijken we op de rekening is die "mislukte" betaling dus wel afgeschreven! Verdomme!! Maandag dus parkeerbeheer bellen, want gaan natuurlijk niet dubbel betalen voor parkeren, stelletje mafkezen :p

18. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Zo het bezoek is eindelijk allemaal weg :). Kinderen van mijn schoonzus waren strond vervelend. Ben een paar keer behoorlijk kwaad geworden en vriendlief heeft ze vriendelijk verzocht naar huis te gaan en de kinderen in bed te leggen!!!!! :x

Huis zag eruit als een vuilnisbelt!:x

Ik ben kapot! Ik zal morgen terug lezen. Trusten! :D

19. Nou lekker gezellig dan heyhallo haha. Irritant dat die kids zo vervelend waren. Zeker als jullie dan moeten aansporen om aub naar huis te gaan..

Hier weer eens heerlijk geslapen. Lijkt wel of
    Mn bekken steeds vaster gaat zitten ofzo. Kon geen eens omdraaien.. Zit dus al tijdje op de rand van t bed..
    Hopen dat ik strax toch nog in slaap val op de een of andere manier

20. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    En marieke weer in slaap gevallen?

Surprise wat vervelend dat je je zo voelt.

Voor de zwangerschap 72 kg en nu 81 kg. 9 kg aangekomen. Dus dat vind ik nog netjes. Ik voel me zwaarder.

Deel Deze Pagina