Augustus buikjes 2013 Part III !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door FiefeR, 21 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baboes

Baboes Actief lid

26 jan 2013
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier klaar aan het maken om naar de echo te gaan. Spannend!!!
    Laatste keer was met 20 weken.

2. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @eli: veel plezier met de fotoshoot!!

@baboes: veel plezier bij de echo :)

@fief: mijn man ziet het ook niet altijd, maar zet hem gewoon aan het werk. Zaterdag was m'n nichtje hier geweet en manlief had haar vast en ging bij de balkondeur in de keuken staan.. Dus mevrouw die gaat natuurlijk met d'r handjes tegen het raam aan slaan, heb hem zondag vriendelijk verzocht om een sopje te maken met brandspiritus en het raam schoon te maken :p en als die dan toch bezig was mocht hij de rest ook wel even doen :p

@slapen: hier echt een kl.nacht gehad.. Manlief is verkouden aan het worden dus snurken word met de dag erger, ik kan geen houding meer vinden hoe ik lekker lig dus elke keer als ik wakker word duurt het een eeuwigheid voor ik weer slaap, en elke keer als ik wakker word heb ik zo'n last van m'n heup (alleen rechts) en onderrug en m'n armen en nek helemaal stijf dus ook weer hoofdpijn daardoor..

Gisteren wel lekker naar Veere geweest, en daar hebben ze het aller lekkerste Italiaanse ijs van sowieso Zeeland! Dus lekker met ijsje op een bankje naar zeilbootjes gekeken :) manlief zei op den duur: jemig, mensen die zijn echt niet bang om te kijken hè! Die kijken je zelfs nog aan als ze je voorbij zijn!
    Echt eerlijk het valt mij niet eens meer op, lopen we langs een terras zegt hij: ze doen net of je een aapje bent :p huh wat?? Wel grappig dat het hem zo opvalt terwijl ik daar totaal niet meer op let

3. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo even 24 paginas bij gelezen

wat klote dat de meeste slechte nachten hebben zeg...

@ego nou vrijdagochtend moest ik in ziekenhuis voor controle...
    mijn moeder ging mee en de heen weg zijn we dus van achter aangereden... Ik kreeg gelijk pijnlijke harde buiken die gelukkig wel na 10 min afzakte... mijn moeder moest helemaal ingesnoerd (nekkraag plank etc) met ambulance mee aangezien ze heel veel last van haar nek en schouders had... jesus sta je daar dan met je goede gedrag 2 straten van dat stomme ziekenhuis en word je moeder helemaal ingesnoerd ( geloof mij freaky) in ziekenhuis zijn fotos gemaakt maar daar konden niks op zien dus moest mijn moeder een mri scan ondergaan om alles goed te bekijken...
    tijdens de scan ben ik even naar de afdeling gelopen en heb ik extra controles gehad.. extra echo zodat we de kleine even goed konden bekijken... mijn bloeddruk was 145/95 dus wel ietsie verhoogd maar dat was niet gek voor de situatie.
    over 2 weken 15de weer terug komen en goed op mijn lichaam letten en op de kleine...
    gelukkig was alleen maar spierkwestie bij mij moeder dus uiteindelijk naar huis en heb de hele dag voor mijn moeder gezorgd..
    en om de dag af te sluiten heb ik mijn kat diezol die ik bij mijn moeder heb gelaten toen ik ging samen wonen mogen in laten slapen. was voor diezol goed maar wat een PIEP dag was vrijdag zeg...

dus de hele weekend mega spierpijn en zowat geen oogdicht gedaan hoefte maar 1 cm te bewegen of ik zat tegen plafon..
    zaterdag wel nog naar de film geweest voor de afleiding en nog even met manlief weg.. was echt heel gezellig maar kon zowat die stoel niet uitkomen...

vandaag alweer 35 weken tijd vliegt
    heb foto achter geplaatst

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik denk dat VL mij aangestoken heeft - want het niezen begint hier ook op gang te komen. Verder is er een stuk tand afgebroken. Zo maar even de tandarts bellen om te vragen wat ze er aan gaan doen. Stomme tandarts. Sinds ik naar hem ga, is er 100x meer aan de hand met die twee kiezen dan in alle jaren daarvoor.

5. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Dadelijk even naar de zomermarkt in het dorp. Fijne dag allemaal.

6. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mogguuhh..

Hier goed geslapen 1 x eruit om te plassen.

@Nathalja ow heerlijk Italiaans ijs!! Kijken valt mij ook niet meer op gelukkig ach laat ze lekker denk ik dan..

@Joycey balen dat je aangestoken bent. . Verkouden zijn met zwangerschap is kut.. ook nog ff je kies erbij.. kan je geen andere tandarts zoeken als deze zo slecht is?

@Marszie Jeetje wat n schrik! Hoop dat je nu n beetje bijgekomen bent. . Gelukkig valt t mee met je mams maar spierkwetsie is ook niet prettig. . Gecondoleerd met je kat weet hoe t voelt :( heb t meegemaakt met mn hond maar t was beter zo dan leed hij niet meer

@Hier straks ff keukenkastje 1 soppen hopelijk kan ik daar ook de zuigflessen kwijt. .

Vriendlief heeft net gebeld naar de tandarts kan ie morgen pas terecht pff.. 11u pas.. dus ik zei al dat ie altijd giga uitloopt. . Moet HIJ 1 0.15 bellen of dat zo is.. lekker aso .. vind dat de assistent dat moet doen die heeft zn agenda voor zich toch?? Neg sls dat Leenbakker niet belt over die veer in de bsnk.. vandaag is nog mogelijk zei ze vrijdag nou ik zie t niet gebeuren anders bel ik de krant haha

7. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    @ Marszie dat is ook schrikken zeg, gelukkig is het allemaal goed afgelopen. 35 weken al weer, schiet al goed op bij jouw.

@ Eli veel plezier bij de fotoshoot.

@Hey Hallo, jij ook veel plezier bij de zomermarkt.

@ Mira, dat is ook schrikken van je zoontje zeg, heeft hij nog veel last?

@Marieke, beter geslapen?

@ Senna hopelijk kan je vanmiddag nog even een dutje doen.

@ Natalja, wij zijn vorig jaar een weekje in zeeland geweest, vond Veere ook een erg leuk plaatsje. Balen van je rotte nacht.

@ truebabylove, spannend over een weekje mag je thuis bevallen.

@ Fief mijn man ziet het ook niet als er wat moet gebeuren hoor, moet ook alles zeggen.

@ ego, ik slaap ook continue slecht, maar ben het gewend, sowieso geen makkelijke slaper en bij de meiden sliep ik ook bijna niet meer op het eind. Ben net nog wel teruggegaan naar bed. Maar niet echt opgeknapt en heb nog zoveel te doen. Ben echt blij als ik mijn verlof over 2,5 week heb.

8. morgen!

eli have fun bij je shoot zometeen :D

senna heb wel redelijk geslapen ja, maar heb t idee dat ik nog wel de hele dag kan slapen hahaha. misschien maar eens wat gaan doen vandaag.. anders blijf ik zo sloom/lui/moe
    dus ken je gevoel.. hopen dat jij nog wat kan slapen vandaag.

baboes veel plezier bij de echo :D

nathalja lekker dagje gehad dus! hihi ja ik heb t ook niet altijd door hoor.. mn vriend ziet t ook meer als ik.. mensen kunnen gewoon staren of ze nooit een zwangere hebben gezien.

marszie jeeetje wat een dag joh.. heftig.. hoe is het nu??
    vind je bloeddruk wel erg hoog hoor, je onderddruk.. oke het is wel logisch met zon dag, maar gaan ze dat niet nog even controleren nu ofzo??

joycey ikwas van de week ook aan t niezen en doen, dus dacht ook van neeeeej gaan we weer. maar het valt tot nu toe mee (klopklop) vl heeft alleen WEEER een koortslip pff.. is 2 keer achter mekaar.. waardoor ontstaan die dingen eigelijk?? slechte weerstand toch?
    suc6 met je kies.. arme jij!!

fief ja tegenwoordig moet je overal zelf achteraan. .en t enige wat je dan hoort is: druk druk druk

ik ben lichtelijk chaggie.. wil eigelijk van alles gaan doen vandaag, maar vl is vrienden helpen in hun huis.. en ik kan niet meer auto rijden, niet ver lopen.. dus ben gewoon aan huis gekluisterd.. en aangezien de rest van onze vrienden me nog altijd in de steek laten zal er niemand zijn die zegt, joh zal ik je eens ophalen om...
    soms zijn we zooo zielig he ;)

9. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    @ Jocycey balen dat je vriend je hebt aangestoken. Ik ben ook al aan het snotteren, maar het is er ook weer voor, warm en dan weer koud. Balen van je kies, had ik pas ook, maar viel gelukkig mee met herstellen.

@ Fief, vervelend zeg dat je vriend nog zoveel last heeft, hopelijk valt het mee. Duurt lang voor leen bakker wat laat horen zeg.
    keukenkastjes tja die wil ik ook nog soppen, ook 1 of 2 kastjes per keer, is ook hard nodig. Maar nu nog de energie er voor vinden.

10. Bianca..jeetje dan moet jij idd nog werken.. moet er niet aan denken om zo nog te moeten werken joh! suc6 nog even!

11. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Dank je Marieke, ben er ook wel goed klaar mee. Heb aankomende zaterdag wel mijn laatste weekend dienst en kijk daar enorm naar uit, 5,5 maand niet werken. Verder nog de dinsdagochtend en de donderdag. 18 juli is mijn laatste dag.

12. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @eli veel plezier bij je fotoshoot!

@Marieke ja ik ken dat.. niemand die je ff op wil pikken pff alsof we mijlen ver wonen. .

@bianca je moet nog ff.. succes met de laatste loodjes!

@Hier ik besef dat we volgende maand al moeten bevallen dames!! Althans de meesten geloof ik

13. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    @marieke klopt hij is hoog van 90 kan het schadelijk zijn
    maar omdat mijn bovendruk laag was voor mij doen en alles op de echo goed er uit zag en ik geen klachten op dat moment had ben ik door de keuring heen gekomen... wel met als je niet goed gaat voelen of wat dan ook meteen bellen... dus nu hoef pas 15de terug te komen ja ik vond ook apart maar zij verzekerde mij dat ik mij geen zorgen hoefte te maken zolang ik mij redelijk voelde en het met para kon onderdrukken....

momenteel ja voel mij klote elke cm die ik beweeg voel ik van de spierpijn en dat doet echt mega pijn en veel huilen om diezol ben zowiezo wel een emo mens en helemaal als om mensen en dieren gaat... en nu met hormonen er bij echt een ramp dus zit om de zoveel tijd heerlijk te janken....
    laat het maar gebeuren kan toch niet tegen houden...

14. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    @ Marszie gewoon lekker huilen, kan alleen maar opluchten meid. Het is niet niks wat je hebt meegemaakt en als je een kat waar je zoveel van houd moet laten inslapen is ook niet niets. Sterkte meis.

15. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    3 merkbroeken op de vakantiemarkt gescoord voor 15 euro voor de kleine man.

Was wel leuk.

16. Bianca heb je goed. ik zou er ook helemaal klaar mee zijn nu, zeker door t slechte slapen..

fief precies! mensen wonen hier hooguit een kwartiertje vandaan.. op fb zie ik dat ze lekker winkelen met die, lekker lunchen met die enz enz..
    ik heb ook afgesproken met mn vriend dat ik vanaf half juli even niets meer ga posten op fb.. dus ook zo min mogelijk reageren op andere..
    dit puur omdat mensen me nu in de gaten houden of ik wat post en dat ze dus kunnen lezen hoe t met me gaat.. en vind dat ze ook best eens kunnen vragen persoonlijk hoe t gaat ofzo.. dus dan lezen ze maar lekker helemaal niks meer :p

marszie vreemd hoor.. tuurlijk je bovendruk is idd netjes. maar met paracetamol is een bloeddruk zeker niet te onderdrukken hoor!
    vind dat ze tegenwoordig wel snel zeggen: och als je de kleine nog voelt zal t wel goed zijn.. iig dat maak ik veel mee dat ze dat zeggen..

verdriet moet je ook zeker laten gaan meis.. een dier kan je net zoveel waard zijn, of zelfs nog meer, als een mens..
    ik ben normaal niet zon vreselijke emo, maar sinds ik zwanger ben moeten ze niet aan mn hond komen zeg maar.. als het beestje al zielig kijkt zou ik al in huilen kunnen uitbarsten zeg maar.. dus huilen om je overleden beesie is echt niet raar.. sterkte knuff

17. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    @marieke is niet bloeddruk onderdrukken met para hoor
    maar mijn klachten zoals hoofdpijn... zolang ik die kan onderdrukken en geen mega pijn krijg boven in mijn buik schijnt er niks aan de hand te zijn en heb geen zwangerschapvergiftiging ofso dus vandaar...
    ja ik ga maar vanuit dat hun er verstand van hebben en hou mijn lichaam en de kleine man goed in de gaten

thanks voor de knuff

18. Baboes

Baboes Actief lid

26 jan 2013
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jemig Marszie, wat heb jij een klote vrijdag gehad. Sterkte met herstellen. Kan me wel voorstellen dat daar je bloeddruk even van omhoog schiet.

Ik ben net terug van de echo en ben helemaal blij. De kleine man ligt helemaal niet in de stuit, maar netjes met zijn koppie naar beneden. Hoera! Weer helemaal gerust gesteld 😀

19. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    dit is voor mij ook een reden, dat ik zeer weinig plaats op facebook. Als ze willen weten hoe het met is, kunnen ze me gewoon bellen of whats appen, dan krijgen ze gewoon antwoord. Ik ben er sowieso geen voorstander van om mijn hele hebben en houden op facebook neer te zetten. Het kan soms zo verkeerd opgevat worden. Ik heb iemand op facebook met fibromyalgie en ze schrijft zo vaak hoe ellendig ze zich wel niet voelt etc. Persoonlijk vind ik niet dat je daar mee te koop hoeft te lopen. Is vervelend, maar zoals zij het schrijft neigt het naar aandacht krijgen en daar hou ik niet van. Maar goed dat is mijn mening.;)

20. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    @ Baboes heerlijk dat de kleine man gewoon goed ligt. Hoef je je daar geen zorgen over te maken.

Deel Deze Pagina