Augustus buikjes 2013 Part III !!

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by FiefeR, Jun 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marszie

marszie Fanatiek lid

Dec 3, 2012
    1,018
    0
    0
    NULL
    NULL
    @baboes fijn dat je kleine man goed ligt hihi....

@facebook ik post ook vrij weinig! vrijdag had ik wel even gepost om van mij af te schrijven en meteen spijt van... kreeg allemaal berichten prive met de gekste dingen of ik miskraam had gehad of ik ging scheiden of baby al geboren was.. nou er is van alles voorbij gekomen....

2. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

Mar 5, 2012
    1,221
    74
    48
    @ Marieke hoe is het trouwens met het huis afgelopen?

3. marszie ooo zo haha oke. nou ja iig sterkte er maar mee dan

baboes mooi joh! weer een geruststelling!

Bianca klopt idd.. ik heb ook fibro maar zet er eigelijk niks over op fb haha vind ik niet zo nodig. pas ook erg op met wat ik erop zet over mn klachten.. anders ben je zon zeikerd..

marszie ja dat soort dingen krijg je dan.. en vaak kunnen mensen dan wel reageren.. beetje sensatie zoeken heb ik t idee.. leedvermaak..

fb maakt meer kapot dan je lief is ;)

bianc, ik stond dus niet eerste maar ineens 3e.. had laten weten dat ik nog wel interesse had, maar na lang nadenken hebben we toch besloten dat als ze m nu aanbieden het niet te doen..

ik ben namelijk bang dat we ons verkijken puur alleen vanwege de ruimte voor de kids.. en moeten we t dan doen omdat om de week zijn kids komen?? tuurlijk als t in Didam zelf was geweest had ik t meteen gedaan.. maar ineens staat me dat dorpje ernaast toch tegen, zeker als er al word gepraat over: wegpesten in die straat, verplichtingen omdat t zon klein dorp is anders word je niet geaccepteerd enz.. en daar heb ik geen zin in. niet dat ik me snel zou laten wegpesten.. maar dan heb ik er al geen zin meer in.
    dus we blijven nu wel kijken naar huizen maar hebben sowieso de knoop doorgehakt dat we in Didam zelf willen blijven en dat huis dus niet gaan nemen...

4. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

Aug 29, 2012
    1,834
    0
    36
    Female
    Limburg
    over de zwangerschap zet ik er eigenlijk ook vrij weinig op facebook. Anders gaat iedereen meteen van het ergste uit. Ik heb toen van die suikertest erop geplaatst. Nou kreeg ook allemaal privé berichten. Mijn ouders werden zelfs gebeld of het wel goed ging met mij en de kleine!

Belachelijk. Nu kijk ik wel uit wat ik erop zet!

5. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik zet van alles op FB en op mijn blog, en de reacties blijven op een aantal mensen na, nog steeds uit :D Dus ik heb zoiets van: oh, they just don't care. Ook prima, dan gooi ik jullie vanzelf wel uit mijn lijst, haha. En dat doe ik dan ook. Mensen die tijdens de zwangerschap niet gewoon kunnen vragen hoe het gaat, hoeven verder ook niet aan te komen hoor; daar hebben ze dan 9 maanden de tijd voor gehad - en als ik niets hoor, is het mij wel duidelijk. Verder vind ik het apart dat op de momenten dat ik ver ver ver na eenzaamheid ben (voor mijn gevoel) dat er ineens 4 of 5 mensen tegelijk op 1 dag (vaak nog binnen dezelfde tijd!) ineens vragen hoe het gaat via telefoon, FB of iets. Dat is nu al tot 3x toe voorgekomen. Very strange!

6. Suprise

Suprise Fanatiek lid

May 14, 2012
    2,293
    1
    36
    He meiden.

Hier een redelijk nacht gehad en maar 5 x wakker geweest. Probeer me er maar bij neer te leggen dat slapen gewoon niet meer zo goed gaat.

Ja volgende maand is onze maand al wat gaat het ook ontzettend snel. Vanafmorgen zit ik niet meer in de ziektewet maar begint mijn verlof :D tis nu dus echt aftellen. Ik ga denk ik maar es een lijstje maken met wat er allemaal nog gebeuren moet. Begin nu een beetje te stressen met dit moet nog dat moet nog. XXl moet nog 3 weekjes werken en dan heeft ie lekker 6 weken vakantie. van mijn 37e week tot aan 3 weken na de uitgerekende datum. kan me er zo op verheugen:D

Marzie wat een schrik zeg!

Ben het al weer kwijt.....

7. heyhallo joh echt? jeetje haha ja die zullen ook wel schrikken dan als iedereen gaat bellen.
    opzich vond ik t in sommige opzichten wel fijn, hoefde je t maar 1 keer uit te leggen op fb. maar aan de andere kant, mensen lezen zoals ze dingen willen lezen.. plus dat er dan helemaal geen persoonlijk contact meer is.. en dat mis ik nu juist zo.
    ik ben t beu dat t altijd van mij kant moest komen, de contacten, dus ik vraag niemand meer iets.. en dat merk ik goed. dus plaats momenteel al minder op fb.. ja dingen over mn hondje ofzo. maar geen persoonlijke dingen. of iig zo min mogelijk. en haal t ook vaak allemaal weer weg.

joycey idd raar dan he.. zooo jammer!

wij horen momenteel eigelijk alleen wat van mensen die verder van ons af staan of van mn ex en zijn vriendin.. haha gekke wereld!

suprise whaaaaaa das eng als je dat zegt!!! volgende maand onze maand! haha komt zooo dichtbij nu

verrek ja, 6 juli begint mijn verlof ook.. nog een weekje haha

8. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

Mar 5, 2012
    1,221
    74
    48
    Marieke, wijs dat je dan niet in gaat op het huis. Het moet wel naar je zin zijn en je moet je er thuis voelen. Hetzelfde geldt voor het dorp. Wie weet komt er gauw weer iets op je pad.
    Kan jij trouwens wel gewoon werken met die fibro, want dat lijkt me dan wel zwaar in de zorg?

Surprise heerlijk dat je vriend straks 6 weken vrij is. Had hij nog zoveel vakantie?

Joycey, bizar dat je dan ineens van een aantal mensen tegelijk iets hoor, net alsof ze het aanvoelen. Ik vind dat ook hoor dat ze gewoon kunnen vragen hoe het gaat. Ik vind soms contact via facebook wel makkelijk, maar het moet geen vervang worden van face to face contact. Soms maakt het contact makkelijker. Zo hebben wij hele goede vrienden. Die we op vakantie hebben leren kennen aantal jaren terug. En door hyves hebben we contact gehouden en is vriendschap gegroeid. Als we het alleen van bellen hadden moeten hebben, was contact misschien wel verwaterd. Ben namelijk totaal geen beller privé (het is wel mijn werk haha) en nu zijn het gewoon hele goede vrienden. Ik ben ook vrij selectief met wie mijn facebookvrienden zijn.

9. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

Mar 5, 2012
    1,221
    74
    48
    @hey hallo, dat is dan ook wel apart dat je dan gelijk zulke reacties krijg. Ik ben dus ook iemand die niets over mijn zwangerschap op facebook zet, vind ik niet nodig. Mensen om me heen weten toch wel hoe het met mij gaat, hoeft niet iedereen te weten.

@ marszie bizar hé hoe mensen het zelf allemaal gaan invullen als je zoiets vermeld.

10. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

Mar 5, 2012
    1,221
    74
    48
    Een hoop dingen hoeft ook niet iedereen te weten vind ik, de mensen die dicht bij me staan die vertel ik het wel.

Wel jammer om te lezen dat bij een aantal van jullie de contacten wel verminderd zijn door de zwangerschap. Terwijl het toch zoiets bijzonders is om met andere te delen.
    Ik merk zelf wel dat ik iets minder afspreek met mensen en dan met name doordeweeks. Ben daar momenteel selectief in. Vind het wel belangrijk om de contacten met vriendinnen te onderhouden en kennissen van bv school hou ik nu een beetje af. Vind het heerlijk om alleen te zijn, maar dat komt ook omdat ik nog genoeg om handen heb. In het weekend hebben we toch nog wel aardig wat afspraken staan. Gelukkig komt het ook nog van twee kanten.

11. ja we gaan gewoon door met kijken, komt vast een keer een huis op ons pad waar ik wel helemaal achter sta!

fibro:
    ik heb er meer met vlagen last van, de ene keer ga ik idd door de grond van de pijn en de andere keer heb ik er weken geen last van.
    ik heb het vooral met omslaan van het weer..
    en dan is t vooral mn heupen en mn polsen en handen die niet meer willen wat ik wil en ontzettend pijn gaan doen.
    ook tril ik dan als een bezetenen omdat de spieren dan zoveel spanning leveren dat ze niet meer kunnen ontspannen.

in de thuiszorg waar ik werk, werken we met gebroken diensten, dus sochtends en savonds.. ik werk nooit 2 dubbele achter elkaar omdat ik dat dus niet volhoud. na een dubbele dienst een ochtend gaat nog wel maar dan ben ik vaak wel kapot moe.
    maar daar word wel naar gekeken gelukkig.
    moet zeggen dat t bij mij nog wel meevalt.. als ik zie dat sommige helemaal niks meer kunnen ..
    bij mij is het alleen nooit door een erkende arts vastgesteld.
    puur omdat de ziekte nog niet wettelijk erkend word.
    ik heb fibromyalgie zeggen ze maar ze noemen het liever: overgevoeligheid van spieren en weke delen en verkrampingen van het lichaam. Dat zegt eigelijk ook meteen wat het inhoud..

12. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

Jan 1, 2013
    1,583
    0
    36
    Zo phoe phoe he he, weer terug van de shoot.

Even paar pagina's terug te lezen, maar weet echt vrij weinig nog :)

@marszie, tjezus wat een rottige vrijdag voor jou zeg. Schrikken zo'n aanrijding, gelukkig 'maar' spieren die zeer doen, is ook niet lekker maar je had het slechter kunnen treffen. Dan ook nog je kat die je moet missen bleghhhh. Digi knuff :)

@marieke, Goed van je dat je je gevoel volgt wat dat huis betreft. Je moet je in de buurt ook prettig voelen en ook bij het huis natuurlijk. Hopelijk komt er snel iets op je pad.

@baboes, gelukkig ligt je kleine goed en hoef je je daar geen zorgen meer om te maken.

@fb. ik post ook niet veel op fb. Wat de meeste ook al zeggen, als ze willen weten hoe het gaat dan contacten ze me zelf maar. En als je iets neerzet krijg je toch altijd wel iets van commentaar.

@hier.
    Fotoshoot was echt superleuk :):D
    Mocht echt van alles veranderen aan kleding, achtergrond ed. Dus heb nu 4 of 5 verschillende setjes/kledingkeuze foto's met witte en zwarte achtergrond. Alle tijd voor genomen en foto's zijn erg leuk geworden. Krijg ze alleen over 2 weken pas, moeten nog bewerkt worden met licht en zwart/wit.
    Ben benieuwd .....
    Oh en daarna zijn we nog even langs de maccie geweest voor een quarter pounder :D lekkuh

13. Eli leuk! Ben benieuwd naar de foto's enne mac!! Jummmmiiieeee haha

14. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

May 31, 2010
    2,823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Nog een maandje en dan kunnen jullie de dagen ook zo'n beetje aftellen :D

15. Joycey

Joycey Niet meer actief

*is jaloers op de quarter pounder*

16. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

Aug 29, 2012
    1,834
    0
    36
    Female
    Limburg
    Ik ben ook jaloers op de quarter pounder......

17. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

Aug 29, 2012
    1,834
    0
    36
    Female
    Limburg
    Heb vanmiddag de kinderwagen opgezet. Ging makkelijk gelukkig. Niet veel werk. Heb de maxi cosi erop staan.

Trouwens voordat ik het vergeet...... ik vroeg me laats af waarom er geen gebruiksaanwijzing bij de maxi cosi zit. Nou dus wel. Aan de achterkant van de maxi cosi zit een klepje wat je open kunt maken en daar zit de gebruiksaanwijzing in!

18. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    3,581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo krijg ik weer geen mail! Irritant zeg..! Gelukkig geen 100 pagina's bij te lezen ;) Het is trouwens de laatste tijd rustiger op het forum of ligt dat aan mij? Snap ik ook wel, de laatste loodjes zijn best zwaar en we zijn allemaal meer gesloopt dan ooit tevoren whaha!

@Fb Ik zet er ook geen prive dingen op, heel oppervlakkig wat ik ga doen ofzo, bijv. naar de film of weet ik het. Je krijgt idd vaak commentaar. Of ik gooi mijn frustraties erop.. vind ik heerlijk whaha! Moet wel zeggen dat ik fb dagelijks gebruik maar niet als vervanging van contacten ofzo want dat vind ik het niet waard, maar wel leuk voor erbij. Slecht nieuws zet ik er sowieso niet op, gaat ze geen moer aan en anders moeten ze me maar bellen/whatsappen/smsen.

@Eli: Leuk zeg die shoot! ben benieuwd naar het resultaat! *ikke is ook jaloers op die quarter pounder!!! Zat ik net aan mijn macaroni... *

@Marieke: Idd goed dat je dan niet ingegaan bent op dat huis, het moet wel op alle vlakken naar je zin zijn want je wilt er wel een lange periode blijven wonen of het nou met of zonder die kids is. Rot zeg je ziekte.. ! Of kan ik het beter 'aandoening of beperking' noemen? Vind ziekte altijd zo'n vervelend woord.. Gelukkig houden ze er wel rekening mee o je werk!

@Heyhallo Ja het lijkt dan net alsof de 1 de ander op de hoogte stelt van: Nou volgens mij vind ze dat ze amper wat hoort, laten we nu massaal met zijn allen gaan bellen.. Valt niet op hoor..

@Maxi Cosi: Da's wel een goeie!

@hier Vandaag 1 keukenkastje uitgesopt en flessen ingezet.. man wat heeft dat kind veel flessen! Maargoed, sommigen zaten ook in de blije dozen, dus ja dan zit je er zo aan. Ik twijfel nog om een sterilisator te kopen of gewoon uit te koken in een pannetje.. Iemand gaf een link van Prenatal (weet ff niet meer hoe ze op het forum heet hihi sorry!) en de prijs valt mee.. maar staat niet bij of de flessen van Nuby erin passen bijv. wel die van Avent. Maar los daarvan, je hoeft ze niet bij elke flesbeurt te steriliseren.. dus vind ik het in dat opzich wel weer een hoop geld en heb je bijv. n pak luiers voor.. wat doen jullie? Uitkoken is wel meer gedoe.. en weet je niet precies hoelang en smelten/vervormen de flessen misschien wel.. want op gas gaat het hard..

19. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

Mar 5, 2012
    1,221
    74
    48
    @ Marieke, gelukkig valt bij jouw die fibro nog mee, maar vervelend is het wel. Gelukkig houden ze er op je werk rekening mee.

@ Eli, ben benieuwd naar de foto's.

@ Fief, die flessen kan je gewoon uitkoken, gebeurd echt niets mee. Zo doe ik het ook met mijn kolf. Maar het smelt of vervormd niets.

20. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    3,581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @bianca Nou laten we het hopen :D Ik heb ook zo'n anti koliekfles zeg maar, die kan je een beetje in elkaar knijpen als het ware.. dus daarom bang dat vooral die, erg kwetsbaar is. :)

Share This Page