Augustus buikjes 2013 Part III !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door FiefeR, 21 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fief ik noem t altijd mn gebrek hahaha elke gek zn gebrek he! Al heb ik t er eigelijk nooit over. Zijn ook weken dat ik nergens last van heb en t zelfs vergeet :)

Alsof de duvel ermee speelt!! Had een voicemail van de woningbouw, dat ik die woning nu dus wel heb haha morgen maar even bellen dat ik er toch vanaf zie..

2. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    *Zet grote soeppan klaar... Voor de flesjes, spenen, kolfmateriaal etc. uit te koken* :p

3. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Haha die kwam ik ook van de week tegen in dat vakje, vond het al raar dat er niks van een beschrijving bij zat :D

4. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Meen je niet, s wel heel toevallig.
    Nu maar hopen dat er een ander huisje op je pad komt en je daar ook 1e voor wordt

5. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Idd marieke, ben je eindelijk tot een beslissing gekomen en dan wordt ie toch toegewezen.

6. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hebben jullie weer marieke. . Hopelijk twijfel je er nu niet door. . En komt er snel n nieuw huisje op jullie pad

7. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg

Hahaha, ja, echt een gevalletje van er staat in de handleiding dat deze achter in het vakje van de maxi cosi zit.;)

8. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    @Marieke, goede beslissing van dat huis. Als je er niet 100% achter kunt staan, dan is t zonde van alle energie.

@fiefer, ik had op fb al mijn reden voor een pan met water gezet. Maar voor dat smelten hoef je niet bang te zijn. In een sterilisator wordt het ook verhit tot 100 graden, dus dat maakt in feite niet uit.

@fb; ik heb nog nooit iets over mijn zwangerschap gepost, alleen 1x een foto van mijn buik. Ik zet straks wel een fotootje van het meisje erop als ze is geboren. Maar vooral omdat ik best wel wat vrienden en familie in het buitenland heb. Dan kunnen ze ook de foto's zien.

@Marszie, wat een dag zeg! Gelukkig gaat het nu wel weer.

@hier; 35 weken!!! Yeah!! Nog maximaal 7 en dan is ze er, maar ik hoop over 3 weken al.
    Vandaag laatste week met werken ingegaan. Wel met vervelend nieuws, de persoon die ik had ingewerkt voor mijn verlof gaat opeens iets anders doen. Dus er is geen vervanging tijdens mijn verlof. Dat geeft geen gerust gevoel.

Ik krijg oorpijn en keelpijn. Net paracetamol genomen en neem zo nog maar een ijsje, maar ik hoop niet dat het echt doorzet. Heb ik nu even echt geen zin in.

9. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Het is sowieso makkelijker om het bij 1 merk fles te houden...
    Maar ik kookte de boel gewoon uit in een pannetje. 5 minuutjes. Net zo makkelijk!

10. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mira ja zag t! Dank je!

@Maggiemapie ja was ik ook van plan anders is t ook niet prettig voor de kleine

11. Joycey

Joycey Niet meer actief

Het uitkoken moet toch voor het gebruik van de flessen? Dus als ik borstvoeding geef - en de eerste ikweetniethoeveel maanden de fles niet gebruik, dan hoeft dat uitkoken toch nog niet???

Ik las daarnet iets leuks; Je moet het maar zo zien: kinderen krijgen zijn trofeeën voor het klussen. Mijn vriend begon ineens te glunderen en kijkt nu heel anders tegen het toekomstige vaderschap aan ;) Heerlijk positief. Hahaha.

@Marieke; Fibro sucks. 1 van mijn beste vriendinnen heeft er helaas ook last van en voelt zich soms zo moedeloos erdoor. Verschrikkelijk om te hebben, en ook voor omstanders, want het enige wat je kunt doen is machteloos toekijken.

12. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het lijkt me niet nodig om ze uit te koken als je bv geeft tenzij je af gaat kolven en dus gebruik maakt vd fles dan wel.

13. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Inderdaad, voor het eerste gebruik, of het nou bv of kv is wat je eruit geeft.

14. MaggieMagpie

Ik kookte de eerste weken elke keer als ik de fles had gebruikt em uit. Later niet meer hoor en nu doe ik het gewoon in de vaatwasser haha!

15. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik heb helaas geen vaatwasser haha dus word met de hand met zo'n rageborstel

16. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Dat deed ik ook heel regelmatig, net zoals dat ik eerst het water kookte en liet afkoelen. Maar dat is helemaal niet nodig in NL. Maar ja, in het begin is alles nieuw en ben je soms (over) voorzichtig.

17. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moet je dan steriel water hebben waarmee je je fv mengt? Zie sommige moeders met n fles spa blauw of barleduc maar vond ik al vrij overdreven. . In t buitenland okee

18. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    hahaha! Steriel water. Tja, je kunt het met mineraal water doen, maar het is niet nodig. Maar goed, is natuurlijk ook de keuze die je zelf maakt.
    In eerste instantie kookte ik het fleswater en liet afkoelen, maar hij kreeg toen ook gewoon normaal water te drinken soms en dat kookte ik niet. Dus toen ben ik gewoon warm water uti de kraan gaan gebruiken.

Maar... hij was toen wel al 6 maanden, de eerste tijd heb ik bv gegeven.

19. Idd dat huis is leuk.. Maar de omgeving heeft me zo aan t twijfelen gebracht. Dus nee, doen t niet.

Flessen, die kook ik binnenkort 1 keer uit.. Meer niet.

Mira ook al beroerd? Beterschap. Schijnt weer te heersen.

Joycey t zuigt idd ook. Puur ook omdat er weinig aan te doen was. Kon wel ontstekingsremmers en verslappers krijgen voor altijd, maar die mochten niet met de kinderwens. Dus moest 8 pcm per dag standaard slikken. Dat doe ik dus niet. Ik slik alleen als t nodig is..
    T vervelende is dat t niet te zien is, dus als ik geen trappen loop vinden ze me lui enzo. Ga t ook niet altijd uitleggen.. Vind t wel best..

Fief gebruik gewoon kraanwater hoor!!
    Ga geen flessen spa kopen ofzo. Of je zou afgekookt water moeten gebruiken, maar vind dat allemaal een beetje overdreven eigelijk

20. MaggieMagpie

Idd, gewoon water uit de kraan. Denk persoonlijk zelfs dat water uit een gemiddelde waterkoker viezer is, met al dat kalk wat altijd in zon ding zit.

Deel Deze Pagina