Was ook niet van plan spa te kopen hoor hihi. Hooguit op vakantie in t buitenland waar kraanwater niet drinkbaar is
Ja in t buitenland kan ik t me wel indenken ja.. Ik zit ik heb t nog nooit gedaan te kijken.. Lig me toch in een deuk!! Geweldig
Hee dames, wat ik mij afvroeg - en vreemd genoeg niet kon vinden - was of er nog meer vrouwen zijn die in het derde trimester na het hebben van een orgasme last krijgen van baarmoederkramp? Het geeft echt een verrot gevoel, waardoor het krijgen van een orgasme niet bepaald prettig meer is - en zelfs een gespannen mij veroorzaakt. Ik zat me af te vragen of er meer vrouwen daar last van hebben, maar het enige dat Google mij laat zien over die krampen, zijn verhalen van vrouwen die net 2 à 3 maanden zwanger zijn. Hebben vrouwen in het derde trimester überhaupt wel seks? (wij dus wel, obviously). En wat helpt tegen die krampen? Kan ik die voorkomen/wegnemen door bijvoorbeeld eerst te gaan douchen of weetikhet. We zijn er hier nog niet helemaal klaar mee, en het zou zonde zijn (lees; niet te doen) als we vanaf nu gewoon 12 tot 14 weken geen seks meer mogen.
Zou het niet weten joycey. Sta al een paar weken droog. Vl wil niet meer omdat de kleine man schopte de laatste keer. Hihihi
Kan er niet over meepraten sta al n tijdje droog haha maar lijkt me knap vervelend dat gevoel!! Had zoiets geks.. voordat ik ging douchen ging k ff plassen toen douchen maar ik bleef die druk van mn mn blaas voelen alsof ik hoge plasnood had.. indalingspijn?
Nou eh, dames, met of zonder man, niet langer droogstaan! Probeer het eens uit I want to know...! @Marszie; VL voelde hier pas geleden de baby ook, maar hij stopte pas naderhand en besefte toen pas wat ik al die tijd al voelde en hij vond het een beetje raar. En ik zei tegen hem dattie zich niet aan moest stellen We zijn té nuchter om het te laten - denk dat ik daarom ook juist zwanger geworden ben. LOL.
joycey ik heb t idd ook, we hebben niet zo heel vaak meer seks momenteel, maar t voelt idd erna niet prettig.. t kan de weeen ook opwekken dus voor mij maar even geen feest meer.. t voelt gewoon niet fijn. fief dat heb ik ook.. dan loop ik soms krom alsof ik moet plassen terwijl ik er net vanaf kom..
Goodmorning @joycey: I know the feeling. Ik had dat soms ook na de sex, ligt er maar net aan in welke positie... Maar dan kreeg ik een soort van harde buiken. En tjaa, ik weet dat je na de bevalling bloed, en dat je dan geen sex mag hebben totdat het vloeien gestopt is ivm infectiegevaar en ontstekingen. Maar wij hadden 9 dagen na de keizersnee alweer sex Dus het zijn echt geen 12-14 weken geen sex. Ik zit nu op 3 weken, en bijna gestopt met vloeien. (Gelukkig komt dat ook door kolven/borstvoeding dat je minder heftig en minder lang vloeit)
Goedemorgen dames. @joycey ik heb ook weleens na de sex krampend gevoel. Is niet fijn maar trekt wel weer weg. Vandaag is me kind jarig 3 alweer. Morgen 36 weken zwanger. Heb van verschillende mensen nog maar 2 weken 2,5 weken gehad. Ze denken dat ik het niet redt de 40 uit te lopen.
Gefeliciteerd, TBL! Wanneer ik NU stop met seks hebben (niet alsof ik dat zou doen, maar stel) tot aan de bevalling, en daarna 6 weken er tussen heb zitten zoals mijn verloskundige heeft gezegd, dan wel. Moet er alleen niet aan denken @Dames; bedankt voor jullie antwoorden, dat stelt me wel iets gerust. Gisteravond viel het gelukkig wel mee; het blijft lastig, want het ene moment is er niets aan de hand, terwijl ik het andere moment onwijs veel pijn heb. Nou ja, ik ben nu 34 weken - going on 35, dus nog eventjes en dan mag de kleine man eruit En god knows i want to! Ik ben het stiekem zat aan het worden Ik wil hem vasthouden, bij me hebben, op mijn borst hebben liggen en verzorgen voor de komende 100 jaar. Nog even uitzingen tot aan week 37, maar dan mag hij er van mij vanzelf écht direct uitkomen.
Joehoe, doe mijn 33 weken dansje. Jeetje ik zit al onder de 50 dagen. Wat gaat het toch snel allemaal. Zit in de auto te wachten tot de prenatal open gaat. Ik dacht 9.30 uur. Blijkg dus 10.00 uur te zijn.
sta hier al een hele tijd droog haha denk al een maand of 7. vind het gewoon echt geen fijn idee om sex te hebben als ik zwanger ben. maar ach na de bevalling pakken we het meteen weer op. heb de vorige keer een week of 2 gewacht ofzo... bloedverlies na keizersnede viel ook enorm mee. en tja er zijn andere manieren om mn man te plezieren dus die heeft niks te klagen en ik mis het zelf even niet. hier enorm last van mn rug. echt zo onderin bij mn heupen, net alsof ik door mn rug ben gegaan. dus maar proberen om dochter zo min mogelijk te tillen. was net weer een drama met het afzetten van dr bij de oppas. huilen/krijsen , is dan zo zielig!!! zal wel een fase zijn hoop ik. hier schijnt lekker het zonnetje, ga zo ff buiten zitten met aardbeien die ik net heb gekocht jammie. gister toch nog te veel gedaan. man was al om 4 uur thuis dus heb toen wel even mn rust kunnen pakken. maar heb toch gekookt en daarna zijn we een ijsje gaan eten in t dorp. daarna nog even naar de speeltuin en snel even eten gehaald in de supermarkt voor vandaag. daarna belde mn vader, vlak daarna belde mn oom en vlak daarna kregen we visite, oftewel om half 10 was ik helemaal op en had weer hartkloppingen. bahhhhh baal er zo van. mensen snappen niet dat zelfs een telefoongesprek me al energie kost. mijn oom wil van t weekend langs komen en dan naar t terras, dat trek ik niet maar dat snappen hun weer niet pffff. ze kunnen hier gewoon op de koffie komen en dan na een anderhalf uur weer weg of anders niet. damn zeg, ze weten wat ik mankeer en dat ik hoogzwanger ben en geen energie heb!!!!! kom maar meehelpen met poetsen denk ik dan zo einde klaag. nu lekker in het zonnetje.
Kijken of ik het nog weet @Uitkoken flessen; overal staat inderdaad elke dag uitkoken na gebruik, maar dan blijf je bezig! Mijn zus zei, 1 maal per week is genoeg.. (ik heb ook geen vaatwasser) Op internet staat 7 minuten flessen, en 3 minuten spenen en doppen (dus na 4 minuten de spenen en doppen er bij gooien) @True: gefeliciteerd met je dochter! @Sex; hier al een tijdje geen sex meer, ik had een dag later heel erg last van mijn krampen en harde buiken. en Manlief wil nu ook niet meer omdat de kleine duidelijk voelbaar is en duidelijk te zien ze ligt zo oppervlakkig dat je precies aan de vorm van mijn buik kan zien hoe ze ligt. Ja, we beginnen nu echt met aftellen Onverstelbaar dat ik over 4 weekjes al mag bevallen toch wel heel erg vreemd dat ik over maximaal 8 en halve week mijn meisje bij me heb Vandaag tot half 10 liggen pitten, had het blijkbaar nodig.. Vanmiddag lekker bij mijn mama in de tuin zitten..