ik heb laatst gelezen dat vochtig wc papier de huid daar erg dun maakt dus eerder kans op scheuren en bloedingen en aambeien dat soort dingen.. had niet eens wat met bevallen te maken hoor.. maar las er een stuk over.. suprise ah ja dat kan dan idd de oorzaak zijn. suc6 vanmiddag iig!
@ Heyhallo belachelijk eigenlijk dat we bang zijn voor de leidinggevende. Maar ik bij mij is de maat ook vol. Mijn collega mocht me niet eens naar huis brengen, want de bezetting...... jaja wat is belangrijker. Anders moest ik maar een taxi nemen naar huis. Heb nu maar gewacht op mijn werk tot ik weer kon autorijden. En dan nog zeggen, je moet wel genieten hoor van je zwangerschap.... Maar goed mijn collega's hebben behoorlijk op mij ingepraat en gezegd dat het nu klaar is. Ga haar morgen mailen, en als ze me wil spreken belt ze me zelf maar.
geloof iig dat dat de reden was van t vochtige wc papier.. weet t niet meer zeker.. dus pin me dr niet op vast. maar staat me iig iets van bij dat t dus niet zo best is. maar denk dat dat is bij langdurig gebruik.. al zijn er dus mensen die t alleen maar gebruiken
ik doe altijd eerst vegen met normaal, dan vochtig en dan nog om te drogen met normaal.. Kan me wel voorstellen dat het, net als zeep, de PH waarde overhoop kan gooien en daar dus irritatie oid van kan krijgen.. daarom doe ik de 2e keer douchen alleen maar afspoelen met water
Ik kan me ook niet indenken dat vochtig wc papier zo slecht is. Ja idd als je het altijd gebruikt misschien. Maar ik gebruik het normaal alleen voor grote boodschap even schoon fris doekje als laatste en nu dan tijdens de zwangerschap als ik iets sterker ruik als fris lapje erdoor @Bianca. Goed van je. Nu idd niet meer aan werk denken, leidinggevende de volgende stap laten zetten en lekker rustig aan doen en de komende weken lekker opladen. @surprise. Balen dat je er zo van moet spugen. Hoorde wel vaker dat dat drankje niet te zuipen is. Weet er (gelukkig) niks van. Ik ga niks meer doen vandaag, vind het wel weer gesneden. Gesopt en stof gezogen en nu lekker op de bank met de Masterchef Australia van gisteren
heb je goed. ik gebruikte nog wel eens lactacyd.. maar durf dat niet meer zo goed. geen idee waarom hahahaa
@Nathalja hoop dat t n korstje is.. goed naar laten kijken @Vochtig wc papier/lactacyd heb t ook gebruik t weinig, ik gebruikte t alleen tijdens mn menstruatie @Bianca stoppen met werken hoor! Goede beslissing je leidinggevende kan stikken! Hoop dat de arbo je steunt @Hier vk was goed, weer extra groeiecho op 18 juli ivm kijken of ze nog in de groeicurve zit gelijk of stijgende dus niks ernstigs. Mn baarmoeder is wel wat groot maar geen reden tot zorg. Kleine ligt nog goed en begint te zakken. Wat betreft t stekende plasgevoel moet ik gewoon ff heen en weer wiebelen op de wc haha
@Suprise goor he dat drankje bleegghh weet er alles van.. zo'n flesje is ook veel voor in 1 x pff hopelijk voel je je al wat beter
Fief fijn dat alles verder goed was.. Haha wiebelse op de wc Vind dat ik eigelijk nu op t laatst te weinig controle krijg.. Zit met mn bloeddruk, kindje wat klein is.. En besefte me vandaag dat er tussen de vorige afspraak bij gyn en de volgende 4! Weken zit. Zijn laatst wel bij die verpleegkundige geweest maar dat was uitleg over de bvalling.. Heeft even t hartje laten luisteren met zon ding maar verder niks. Vind t wel stom eigelijk!
Dat heb ik ook marieke. Ik moet volgende week naar die poli verpleegkundige. Idd over bevallen en dan doet ze bloeddrukmeten en met de dopler naar het hartje luisteren en dat was het dan. De week erop moet ik gelukkig weer naar de gyn. Maar ik vind het ook lang. Ben dan weer 35 weken. Wie zegt dat de kleine man zich niet weer in stuit heeft gedraaid ondertussen..... Daar kijkt die vpk niet na. Kon ik dadelijk met 35 weken bij de gyn krijg ik dan te horen dat meneer in stuit ligt. Ik had liever gehad dat ik volgende week ook naar de gyn moest. Is nu toch elke 2 wkn controle en niet 3 wkn. Fijn Fief dat alles goed is met de kleine meid en jou.
ja precies.. bij mij zit er dan dus serieus 4 weken tussen de echte controle! zoveel heeft er zelfs bij de vk nog nooit tussen gezeten vanaf t begin af aan al niet.. vanwege mijn geschiedenis. nu voel ik haar wel goed ofzo, maar toch. ik vind dat ze in t zh erg laks omgaan ermee.. ben eerlijk gezegd blij als de kleine geboren is.. ben ik iig van dat stomme zh af
Het was dus een teek bah! Hoe ik daar aan gekomen ben... Maar m'n moeder heeft hem er uit gehaald.. Nu even in de gaten houden of er geen rode kringen omheen komen
IEK!!! Teken, gets! @Marieke, bij mij zit er vaak nog 6 weken of langer tussen. Stom is dat hè? Wanneer je dan vertrouwd bij je VK zit, om de 3-4 weken en dan ineens naar zo'n kolossaal ziekenhuis moet waar je een nummertje bent. Sucks.
Ja vind t niks.. Ik ben bij de vk altijd om de 2/3 weken geweest. Puur dus vanwege mn miskramen enzo.. Daar waren ze ook heel begripvol en meelevend. En in t zh doen ze heel snel of je je aanstelt. Durf ook echt niet meer te bellen.. Haha
Hallo dames. Vandaag controlle gehad bij de vk. Hoofdje lag bijna vast zit nog een klein beetje beweging in. Nou heb ik al vanaf vorige week zo een pijn dat lopen al een ramp is en dan zijn het niet mijn bekken. Nu heb ik aangegeven dat ik met 38 weken de mogelijkheden wil bespreken want ga dit niet redden tot 40 of langer. Dus hopelijk krijg ik met 38 weken toestemming.
true dat is dan zeker niet fijn nee.. vroeg me af he, kan je dat zelf zomaar aangeven?? ik dacht dat ze alleen doen inleiden oid bij ernstig medische problemen.. tuurlijk pijn hebben en niets meer kunnen is al erg genoeg hoor.. zo bedoel ik t niet.. maar wist niet dat je zelf kon aangeven van nu is het genoeg..
Ik heb bij mijn vorige controle ook aangegeven dat k gezien m'n klachten de zwangerschap niet tot 40 weken zou volhouden maar toen zei ze gewoon: tja je zou toch moeten als die kleine niet eerder wilt
Mijn dag is het niet vandaag. door de glucosedrank vandaag mega last van maagzuur waardoor ik mega misselijk ben. Verder even vreselijk pissed op ex als ik vanavond nog puf heb schrijf ik nog wel even achter. volgens wordt er voor de 40 weken niet ingeleidt ten zij de kleine het niet meer naat de zin heeft en het dus gevaarlijk wordt. ik kon ook niet meer bij rider maat werdt zelfs nog niet gestript. ik wacht maar gewoon af