Augustus buikjes 2013 Part III !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door FiefeR, 21 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    @TBL: gefeliciteerd met je dochtertje haar verjaardag :D

@dansje: iedereen gefeliciteerd met jullie dansjes :p

@sex: tjaa, vriendlief vond het toch wel een beetje eng de eerste keer dat hij me pijn zou doen ofzo.
    Nu vindt hij het ook nog een beetje eng, maar nu omdat hij bang is dat er over 9 maand nog eentje uitkomt :p
    Dus maar ff kijken wat we daarmee gaan doen.
    Weet iemand hoe het zit met kolven/borstvoeding en anti-conceptie etc. ?

Knuff voor iedereen

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

Je kunt de baby toch een beetje op weg helpen door een bioscoopje te pakken, veel seks te hebben en bepaalde kruiden/oliën of voedsel gebruiken waarbij de bevalling gestimuleerd wordt? Of helpt er helemaal niks tegen? Ik heb nog steeds het idee alsof ik na week 37 kan zeggen: oké, nu is het genoeg, eruit! NU!

Valse hoop? :D

3. Voor de kleine is t miss t beste, maar stiekum hoop ik ook dat de kleine echt eerder komt. Vind t steeds zwaarder worden.. Ben laatste dagen extreem moe, en ook veel harde buiken..
    Morgenavond hebben we musical van de zoon van mn vriend. Zie daar wel tegen op maar ja doe t voor zn zoon.

4. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @babywish: het schijnt dat je geen eisprong hebt zolang je bv geeft, maar dat is als ik dat zo op t forum lees al vaak genoeg anders bewezen. Denk dat je besteft anti-conceptie even met je huisarts moet bespreken wat het beste is.
    Ik ga zodra de kraamtijd voorbij is ook naar de huisarts voor anticonceptie

5. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @joyce: ik ga wel van alles proberen wat de bevalling op gang zou helpen. Niet geschoten is altijd mis :D

6. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
  7. Vraag me af of de dingen die ze zeggen om t op te wekken wel werken haha

Volgens mij kan je bij t eerste gesprek met je vk of gyn t ook al over anticonceptie hebben, iig stond me iets van bij van een vriendin..
    Maar dat weet ik niet.
    Ik heb t 8 jr lang zonder pil gedaan.. En op t
    Moment dat ik een condoom gebruikte was ik zwanger haha hoe krom wil je t hebben. Dus wil nu wel zo snel mogelijk weer aan de pil denk ik..

8. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Een hele poos geleden had ik met mijn moeder en zus afgesproken om dan met z'n 4en (met nichtje) naar sellingen te gaan (plaatsje in t noorden van t land) een paar dagen in de caravan van mijn opa en oma vertoeven. Omdat manlief bang was dat ik te vroeg zou bevallen mocht ik van hem niet mee gaan. Nu vond ik het steeds vervelender worden dat ik niet mee ging, en dus toch met manlief besproken wat hij vond, en omdat het nu rustiger in m'n buik is (betreft de krampen) mag ik van hem gaan :D dus nu ga ik maandag tm donderdag lekker een paar dagen van huis! Zie ik weer is wat anders als de woonkamer en het stadsparkje

9. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Anticonceptie wordt aan het eind van je kraamtijd besproken met de vk. Ik ga sowieso niet aan de pil, wil geen hormonen meer. Zonder voorbehoedsmiddelen durf ik niet, ondanks dat we 5 jaar op deze spruit hebben moeten wachten. Zal je net zien dat ik zo weer zwanger ben. Het wordt dus even condoom en dan laat manlief zich helpen.

@ Natalja, heerlijk er even nog uit! Even wat anders. Geniet ervan.

10. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Als het trouwens allemaal nog goed gaat met het kindje en bij jezelf gaan ze het echt niet eerder halen omdat je het zat ben. Kon toen bij de tweede ook bijna niet meer lopen. Bij beide was ik het flink zat, beide flink overtijd, maar er werd niet ingegrepen.

Ik hoop ook zo dat ik nu 2 weken eerder ga bevallen, maar ja zal wel niet. En al die wondermiddeltjes hiepen ook niet.

11. Ooo lekker nathalja!

Wij hebben onze vakantie ook op moeten geven. Zouden in de week van 14 aug een week in een stacaravan gaan met alle kids op een leuke camping. Maar helaas, dat durfde ik echt niet aan. Nu gaan we over 2 weken een weekje bij mn ma in huis zitten. Hebben we de kids en daar dus meer ruimte en een tuin.. Mits de gyn geen andere plannen heeft voor die tijd haha
    Ik wil eind sept begin okt een weekendje weg.. Hoe dan ook.. Ff lekker eruit.

12. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Dat is ook lekker Marieke even wat meer ruimte. Zijn je ouders er dan ook?

Dit is het eerste jaar dat we niet op vakantie gaan met de kinderen. Wij kamperen al met ze sinds ze 5 maanden zijn. Hoop echt op een beetje mooi weer, want dan vermaken ze zich wel. Anders duren die 6 weken wel lang. Zijn in mei nog wel een weekje naar Oostenrijk met de caravan geweest, hebben dus wel nog wat gehad.

13. Mn ouders zijn gescheiden dus tis t huis van mn ma, maar nee mn ma is dan met mn oma in de caravan. Mn oma heeft een stacaravan op zon oude fosiele camping in de buurt hahahaha. Dus die zitten 20 min verderop dan! Dus hebben t huis dan lekker voor onszelf. Kan ik eindelijk t zwembadje opzetten hahha al kom ik daar niet meer uit denk ik... Haha

Wij willen volgend jaar ook gaan kamperen. Hoe wat en waar geen idee maar dat we gaan is zeker hahaaha

14. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Heerlijk dat je dan het huis voor jezelf hebt.

Wij gaan volgend jaar zeker te weten weer kamperen. Hebben net vorig jaar een andere caravan gekocht, alleen moeten we nu een aanbouwtje aan de voortent. Wij vinden het super met de kinderen.

15. truebabylove

truebabylove Actief lid

5 dec 2012
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is ook niet dat ze zomaar halen bedoel niet dat ik gelijk aan het infuus gehangen wordt maar ik heb het over met 38,5 week bespreken of er eerder dan 40+ gestript kan worden met 39 weken. Mijn vk is niet de beroerdste en er wordt wel naar gekeken zonder garantie dat er iets gebeuren gaat. Ik ga helemaal instorten als ik door lopen moet dan kan ik niet meer de energie opbrengen om te bevallen. Maar zoals het er nu uit ziet is dat die kleine aan het indalen is en dat de pijn veroorzaakt. Zodra ze ingedaalt is moet de pijn afnemen. Maar zo zie je alles is anders. Ik neem trouwens ook aan dat hoe meer de pijn toe neemt hoe sereuzer het wordt het maakt mij niet uit. Maar als het mogelijk is en de pijn blijft zoals het nu is (hele dag door met staan zitten liggen) of erger wordt wordt de situatie toch echt bekeken.

16. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @true; ik heb nu ook heel erg last van het indalen van de kleine meid, weet af en toe niet waar ik het zoeken moet.. Het is inderdaad heeeel pijnlijk :( hoop dat het snel minder word wanneer ze helemaal vast zit

17. truebabylove

truebabylove Actief lid

5 dec 2012
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    @nathalja ja daar wacht ik op. Jij heb de mazzel dat je wel je rust kan pakken ik heb een uk rond rennen van vandaag 3 en die geeft geen krimp toe qua rust. Dus moet mezelf elke keer van 2 hoog slepen met die kleine haar 2x per week naar school brengen en halen boodschappen huishouden. Dus ben helemaal afgestoffeerd dat is het ergste niet want zonder pijn redt ik het wel. Met die pijn kan ik niet meer loop de hele dag zo ga er mee naar bed en sta er mee op. Gelukkig beweegt mevrouw erg goed. Alleen sta ik paar keer per dag krom van de pijn.

18. Ik heb ook altijd gekampeerd met mn ouders! Geweldig vond ik dat. In een vouwwagen. Ga dan ook wel in vouwwagen of caravan hoor. In een gewoon tentje met koken op een gaspitje zie ik dan weer niet zo zitten haha

True heb je ook helemaal goed hoor dat je t vraagt.. Hoe werkt strippen eigelijk???

19. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @true; Nee snap ik :) ik heb af en toe dat ik 3 uurtjes op mijn nichtje van 8 maanden pas, maar ben dan ook helemaal gesloopt, kan me voorstellen als je zo'n druktemaker 24/7 hebt rondrennen

20. truebabylove

truebabylove Actief lid

5 dec 2012
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iets met je slijmprop geloof ik. Durf je daar geen antwoord op te geven. Weet alleen dat ik gestript ben bij me dochter en zij de volgende dag geboren was.

Deel Deze Pagina