@joycey: Gezellig, veel plezier @Fiefer: klopt, als je kindje geboren is kan je dat doorgeven via wij.nl/gratismutsje en dan kan je je gratis mutje bestellen. @Eli: Gefeliciteerd, 5 jaar samen Daar moet ik nog 3 jaar op wachten zo'n beetje Gezellig dat jullie nog een hotelletje pakken. Veel plezier en geniet ervan.
heyhello; mooi buikje! bw; ach wat een schatje he op de foto! smelt... verder ff niet bijgelezen. man is met dochter op de fiets naar speeltuin/ijssalon en ik ga er zo naartoe met de auto. kan echt niet meer pijnvrij fietsen dus dan maar met de auto. vanmiddag even boodschappen doen en heerlijk op de bank dutten als dochter slaapt. hoop dat ze vandaag wel gaat slapen. verder eigenlijk niks te melden. fijn weekend allemaal!
Word dus niet slapen, val bijna letterlijk om van vermoeidheid maar we moeten perse eerst boodschappen doen en slippers halen enz enz.. Dus helaas..
Eli gefeliciteerd! @hier, vanochtend flinke buikkrampen en krampen in mijn rug. Paar keer naar de wc geweest, nu is t over. Had net met mezelf afgesproken dat als het terug zou komen ik de vk zou bellen. Meisje is wel aan het oefenen voor de audities van so you think you can dance ofzo. Ze is extreem druk. Ik hoorde net iets aparts, mijn schoonzusje wilde de prenataldoos aanvragen, die bestaat dus niet meer! Ze krijgt bij het bestellen een melding dat die uit het assortiment is gehaald. Zijn we net even op tijd met zijn allen! Ik ben benieuwd of de babydoos nog wel komt. Oh heeft er nog iemand ideeën? Ik ben voor mijn zoontje een soort kraammand aan het maken, moet nog een 2 kleine samenspeelkadootjes, ben alleen een beetje out of inspiratie.
Hahahahahah ja idd bw! Mira dat had ik vande week met Krampen enzo.. Vervelend.. Ow??? Wat raar!! Zeker bezuinigen! Ben iddbenieuwd naar de babydoos dan ja
Thnx allemaal Marieke, succes met boodschappen doen, zo niet leuk als je daar geen zin in hebt Dat is wel raar idd van die prenatal doos. Hoop idd wel dat de babydoos nog wel voor ons klaar ligt. Pffff samenspeel kadootjes, al sla je me dood zou het niet zo op kunnen noemen.... sorry
boodschappen en slippers zijn binnen... samenspeel kadootjes.. ehhmzz. geen idee!!! haha kom niet verder dan een voorleesboekje..
@hier Letters zijn binnen! Helaas zijn ze in Rotterdam niet meer te bestellen dus ik heb gewoon witte Gelukkig hadden ze die nog wel compleet in de letters die ik wilde hebben! Zag ook gekleurde, maar ontbraken ook weer wat letters..ARGH @prenatal Raar joh dat die doos eruit is! Pas dan de inhoud een beetje aan (minder dure dingen bijv..) hoop zo dat we de babydoos wel krijgen hoor! Maar misschien dat de mensen die zich al aangemeld hebben, ze nog wel krijgen en de nieuwe aanmeldingen afgewezen worden Althans zal wel zo eerlijk zijn.. @samenspeelcadeautjes: hmm.. misschien een denkspelletje? Bijv. "Wat ben ik?" of "Wie ben ik?" maar kan je ook zelf doen door bijv. post-it's op je voorhoofd te plakken dus kan je zo duur maken als je zelf wilt Wacht even hoor..voor welke leeftijd was het nou.. @hier Ook zo lomp he.. ik ging naar de Kruidvat om vitamines te halen.. gravitamon..dus ik reken af bij de kassa.. pak ik een tasje.. pin het bedrag.. loop ik weg.. ! Dus degene die achter me stond tikte ff op mijn schouder van: "beetje duur tasje he " Ik zo: Ow.. whaha OEPS! Gevalletje zwangerschapsdementie Dank je wel! (zo ik voelde me een partij lomp zeg!) @BW owja dat was het! /gratismutsje idd was het ff kwijt (dat bedoel ik dus..) Thanks!
fief.. wat ik begreep voor zoontje voor als de baby er is?? dus denk niet dat ze samen wie ben ik kunnen spelen hahaha.
Owjaaa ehhmm.. dat word idd lastiger.. Ehhmm.. ik heb bijv. van die vingerpopjes.. misschien dat het oudere broertje dan iets kan spelen dat de jongste daarbij lacht, maar dat is natuurlijk ook niet vanaf dag 1 .. Ik heb ze bij de IKEA vandaan zijn verschillende diertjes. Misschien een tip? Voor de rest kan ik ook even niets anders bedenken dan idd voorleesboekjes/luisterboekjes of iets dergelijks..
Als het goed is dan kan je de blije doos nog gewoon aanvragen. Ik was eergisteren nog bij de prenatal, en ze hebben mij niks gezegt over dat je geen blije doos meer kunt aanvragen. Hmm, ik wil ook voor letters kijken bij xenos. Dan heb ik 12 letters nodig. 3x een A, 1x Y, 2x O en 2x L En het vervelendste is, dat ik weet dat A,E,O,U en I vaak uitverkocht zijn of nog maar 1 van is. Dus als ik van bepaalde letters meerdere nodig heb, ben ik bang dat ik dus niet in een keer klaar ben bij de xenos.
BW. kan je niet de xenos bellen en vragen of ze de letters willen bestellen voor je. Weet je zeker dat je in 1x klaar bent en hoef je niet elke x heen en weer.
Ik duik eerst ff een keer de stad in en koop de letters die er wel zijn, en dan laat ik de rest wel bestellen.
De Y is ook vaak uitverkocht.. Ik had er 2 nodig, heb ze na 2 keer voor niks de Xenos in te zijn gegaan ook moeten bestellen
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ikea!! of mijn man!! hadden een grote kast gekocht voor onze schoenen, wil hij hem net in elkaar zetten, zegt ie; schat hadden we geen witte uitgezocht?? dus ik kijken was dat ding bruin. Bleek dus een heel ander ding te zijn, echt een lelijke kast die ook nog eens 2x zo duur was. daarom dus altijd je bon na kijken. man weet zeker dat deze op die stelling lag en dat het dus door ikea komt hahaha. morgen dus maar weer terug om de kast om te ruilen. wel balen!