Die steken in mijn liezen heb ik ook met vlagen. Vindt ze meer irritant dan echt pijnlijk. Vooral als ik heb gezeten en opsta dan zak ik af en toe door mijn heup lijkt wel. Maar na een paar stappen trekt het weer weg en is het op de achtergrond aanwezig.
@tbl sterkte met je dochter, hopelijk valt het allemaal mee. @ Nathalja, wat een nacht zeg! Dan ben je ook helemaal geradbraakt. Ik neem ook niet snel iets in hoor. Soms zou een nachtje goed slapen heerlijk zijn, maar goed neem het maar op de koop toe. @ Joycey kan me voorstellen dat je je zorgen maakt hoor, is niet niks in deze tijd. De banen liggen niet voor het oprapen. @ copani, gefeliciteerd en ik vond je jurk ook erg mooi. Hier heb ik mijn leidinggevende gebeld, in iedergeval ziek gemeld voor morgen en zaterdag. Maar ze wilde me nog niet geheel ziek melden (bitch) en eerst afwachten wat huisarts zegt en of hij nog iets heeft voor mijn benauwdheid. Daar moet ik morgen heen, dus zal wel even overleggen. Verder nog niets van bedrijfsarts gehoord. Hoezo is het voor een zwangere soms zo moeilijk om je ziek te melden.....Had ook geen puf om er nu tegen in te gaan.
Joycey dat is flink balen.. Ook al was t Een shitbaan, werk is werk. Is t vanwege de crisis of is t op persoonlijk vlak? Ik zou me ook zorgen maken.. Hier zit vl al sinds feb thuis.. Solliciteerd zich de Pleuris maar word nergens aangenomen.. Scheelt hopelijk dat jou vriend wat jonger is maar toch. Sterkte! Enneh vraag vroeg genoeg ww aan.. Nathalja ooo oke, nee diclofenac zou ik ook zeker niet aannemen. Troep! Ah dus dan heb ik gister denk ik indalingsweeen gehad. Steeds krampen in combi met harde buiken.. Echt de hele dag door.. Ik mag ook pas t zh bellen als ik om de 5/6 min een uur lang weeen heb..
Wat ik we lief vond, toen de VK weg was vannacht, kwam manlief tegen mn rug aanliggen, om mijn rug een beetje te ondersteunen. En toen vroeg ik: Je kan morgen zeker geen vrij krijgen? zegt hij: Nee sorry lieverd, anders had ik dat wel gedaan, maar moet voor je uitgezwangerd bent nog wat projecten af krijgen, en ik loop al achter. Maar ik kom rond 3 uur naar huis toe. En toen gaftie me een kus op mijn wang, en aaide die de baby fluisterde dat hij van ons hield en dat hij even dacht dat de bevalling begonnen was.
Bianca..meid niet over je heen laten lopen!! Jij bepaald nu wat goed is voor jou en je kindje.. Niet die kut van een leidinggevende! Als t aan haar ligt ben jij maandag weer aan t werk. Niet doen hoor!! Laat r maar t gebrek krijgen.
Morning. @TBL, succes met je meissie vandaag. @copani, zag het op fb leuk zo stiekem, maar toch vraag ik me stiekem af waarom zo @senna. succes zometeen en hopen dat je wat wijzer wordt mbt tot wat ze gaan doen. @Nathalja. Balen zeg zo'n nacht met pijn. Hopelijk blijft het vandaag minder en kan je nog lekker je rust en slapies pakken. @indalingspijn. Had het van de week ook best heftig. Kreeg s'avonds giga pijn in mijn onderbuik en schaamstreek, na wat para en een nachtje slapen was het al heel veel minder gelukkig. Maar prettig is anders. @slechte nachten. Ook weer hoop slechte nachten voorbij zien komen. Tja denk dat we ons erbij neer moeten leggen en overdag lekker je tukkies pakken. Hier om 11u pas mijn bedje uit, was zooooooo moe dus denk blijf lekker liggen @joycey, das ook niet leuk om zo op het einde van je zwangerschap te horen. Vanaf wanneer hoeft hij niet meer te komen dan? Snap jou ding wel dat je die beren ziet, is niet leuk nee. Maar een geluk bij een ongeluk dan is hij misschien wel thuis na de kraamweek (of zeg ik nu iets heel knulligs ) Hier vanavond lekker zwemmen met mijn zwangere vriendin, even weer lekker gewichtloos zijn. Verder ga ik helemaal niks doen vandaag, nergens zin in en puf voor.
Laat d'r lekker kletsen, bel je morgen na de huisarts toch op dat je niets hebt gekregen en dat je alsnog niet komt? Wel vervelend dat je nog een keer moet bellen, maar je gaat gewoon niet meer werken toch? Wanneer zou je verlof in gaan?
@Bianca, Eens met wat Marieke zegt, lekker de pleuris laten krijgen. Denken ook alleen maar aan zichzelf die werkgevers/leidinggevende.
Mijn verlof gaat 18 juli in. Zou maandag weer bellen en wilde inderdaad gaan zeggen dat het niets minder is. Volgend week wordt het ook weer warmer dus de kortademigheid wordt echt niet minder.
@Bianca; gewoon het erger maken dan het is. Zo heb ik het ook gedaan namelijk....... Vond het idd erg vervelend om het zo te doen, maar anders kreeg ik het niet voor elkaar . En anders je man laten bellen naar je leidinggevende! Dat is ook al zo"n heks als die van mij:x. Gewoon na de huisarts morgen bellen en ook al is alles goed en heb je iets gekregen, dat hoeft zij niet te weten. Lekker een leugentje om eigen best wil. LETTERLIJK een leugentje om bestwil!
Ik zat met trillende stem aan de telefoon; ik was gewoon zo bang voor haar reactie..... Gewoon triest eigenlijk... Ik heb normaal best een grote mond, maar ik ben gewoon zo afhankelijk van dat mens. Maar door mijn trillende stemmetje dacht zij blijkbaar dat ik elk moment kon gaan janken en toen was ze ineens poeslief. Ik had haar op speaker staan en VL zat naast mij toen ik haar belde. Klaar om in te grijpen. Iedere keer als ik een sollicitatie heb dan gaat zij dwars liggen. Ik moet minimaal 3 maanden uitwerken en dat laat zij mij ook doen! Sorry maar geen enkele werkgever wacht 3 mnd op een secretaresse. Voor mij 10 anderen!
Vreselijk zeg zo'n mens. Wat is dat toch met leidinggevenden? Vreselijk ook dat ze zo verhinderd dat jij een andere baan kunt vinden zeg! Het is dat het de tijd er nu niet voor is, maar anders zou je toch gewoon alvast ontslag nemen en dan iets gaan zoeken. Ik had ook zo'n vreselijke leidinggevende, maar die is sinds kort uit haar functie gezet. Vind het voor haar persoonlijk wel zielig, maar ik kan er alleen maar op vooruit gaan.
@marszie: sterkte, hoop dat je snel weer naar huis mag. @joycey: zwaar kl*te.. Vooral met een kleintje erbij en 1 inkomen minder. Hopelijk vindt hij snel wat nieuws. Ik heb een wajong, maar hoop toch volgend jaar part-time of iets te kunnen werken. Zie wel hoe ik rond kom, maar komt vast wel goed. M'n kids gaan voor alles
Ja, ze is echt een ramp. Ben benieuwd war ze gaat doen met sie sollicitatie bij de tandarts als ik net bevallen ben. Pfff. Daar kan ik me nu al druk over maken. Ik werk daar nu 6 jaar en heb al iets van 7 sollicitatie gesprekken achter de rug waar zij mij dwars gaat liggen! :x Zal deze keer niet veel anders zijn ben ik bang. Vraag me af of mijn verlof meetelt voor uitwerkperiode. Vind het ook gemeen dat ik wel op staande voet ontslagen kan worden maar niet op staande voet mijn ontslag in kan dienen.
Kan wel, maar daar zijn volgens mij kosten aan verbonden. Je kunt per direct je contract ontbinden met bepaalde redenen. Maar t is niet makkelijk. Het is wel goed om even uit te zoeken hoe dat zit met kort na je verlof ontslag nemen. Ik hoorde gisteren dat er in mijn CAO instaat over een uitwerkperiode van 6 maanden. Dat is ook zo'n nare verassing als je ontslag neemt en je krijgt een rekening.
Volgens mij moet je dan bepaalde dingen terug betalen. Zoals je vakantiegeld e.d. 6 maanden dat is helemaal van de zotte! Ik hoop dat ze deze keer met mij meewerkt....
voet bij stuk houden, als werken niet meer lukt dan lukt het niet!! gelukkig hier een iets fijnere werkgever. auw, uk is iets aan t doen and i dont like it! mn moeder is nog steeds aan t poetsen, die heeft de slag te pakken zo boterhammen maken en dan lekker even op de bank liggen.
Mijn meisje is ook weer bezig met grof geweld in te dalen auwie Er ligt nu 10 kilo kat op m'n benen, dus lunchen zit er nog niet in @bianca: wat de rest zegt: voet bij stuk houden! Jij en de baby zijn belangrijker
Mijn vriend beweert van wel, en maakt zich er niet druk om. Hij heeft ongeveer zo'n 5 maanden WW en krijgt hoogstwaarschijnlijk een ontslagpremie. Hij zit in de logistiek en transportsector en hij beweert altijd dat daar erg veel werk in is. Misschien wel niet datgene wat hij graag wilt, maar dan kan hij altijd verder zoeken als hij weer iets heeft. Nee uiteraard gaat het allemaal na de kraamperiode in. Vanaf september gaan ze een plan maken en ervoor zitten - dus ze zetten hem niet zomaar op straat. Zijn baas wil hem zogenaamd een duw in de juiste richting geven en de IT in sturen; omdat hij daar gemotiveerder in is. Dat is ook wel zo, maar iedereen weet dat je daar momenteel geen droog brood mee kunt verdienen zonder de juiste opleiding(en).