Dat is dan 2x k*t. Denk misschien valt het tijdens je kraamperioden maar niet dus. Nu maar hopen idd dat hij snel wat anders vind. Is helaas niet zo makkelijk deze tijd.
Weer geen mail gekregen..word er kierewiet van!! Ik ga mijn best doen op iedereen te antwoorden.. @indalingspijn/weeen: Bedankt voor de uitleg diverse meiden Weet ik een beetje waar ik het aan kan herkennen. @Joyce Jezus.. moeten ze precies flikken in deze situatie.. pff.. triest! Hoop dat hij snel aan de slag kan, al is het momenteel erg moeilijk, mijn vriend heeft er ook al last van.. ik heb er last van.. en zo te horen Marieke haar partner ook.. kortom half Nederland.. Jammer dat het niet in je kraamtijd valt, want jij wilde zo graag dat hij dan aanwezig zou zijn in de kraamtijd/weken erna, maar herriner me nog dat dat op het laatste moment nog niet helemaal geregeld was.. dus dan baal je in dit opzicht wel dat dat erna gebeurd Ookal heeft ie het niet naar zijn zin, werk is idd werk, maar snap wel dat je dan met lood in je schoenen naar je werk gaat, heb dat zelf ook meegemaakt namelijk..zat er puur voor mijn salaris..verder niet.. dan baal je echt hoor..en dan duurt je dag ook zo verschrikkelijk lang voordat je weer weg mag.. @Babywish: Waarom heb jij wajong als ik vragen mag? Ik vanwege mijn slechthorendheid sinds juni (heb er verdomde veel moeite voor moeten doen!) Nou hoorde ik gisteren toevallig van mijn moeder dat ze in de toekomst (dacht volgend jaar..) alle wajongers opnieuw willen 'keuren' en ze er dan alsnog uit willen gooien of in de 'bijstand' zetten, dus krijg je minder, omdat ZIJ denken dat jij alles nog wel aan kan enz. slaat 3 x nergens op ..!!! Hoop dan wel dat de oude 'wajongers'die voor 2008 wajong hebben aangevraagd, ook meedoen met dit want anders is het oneerlijk. Ik vind het nu al oneerlijk namelijk.. Begrijp me niet verkeerd, wil graag werken, want anders zit je ook zo aan huis gekluisterd en kom je nergens meer.. maar degene die VOOR 2008 wajong heeft aangevraagd kan er voor kiezen fulltime thuis te blijven.. maar degene NA 2008 zijn verplicht het aantal uur te werken wat het UWV tegen je zegt.. belachelijk toch?? @nathalja Rot dat de kleine weer bezig is zo kan je geen kant op.. Ben ook niet zo van de medicatie hoor.. dan ga ik nog liever even liggen als dat zou helpen dan dat ik medicatie neem.. het heeft allemaal toch weer bijwerkingen etc. @Hier: Ik was lekker chill een keukenkastje aan het soppen, vriendlief zou helpen, maar nee hoor.. als puntje bij paaltje komt haakt ie af.. hij vond het namelijk overdreven dat ik de bovenkant van de keukenkastjes ook een sopje gaf..want 'dat ziet toch niemand' JA MAAR IK WEL!! Smerige zooi..! "Ja maar je legt er reclamefolders neer, dus word niet vies.." Ik: Jawel .. want de randjes zijn niet altijd bedekt he .. "Jaaa vind het onzin blablabla.. " dus hij is weggegaan.. ik ga op de trap staan, mag ik niet op de trap staan dit dat.. "Jaaa ik ga de vk bellen hoor!" Ik zo: nou dan bel je toch lekker de vk.. boeit mij dat.. niemand komt ons hier ff helpen ofzo.. jouw ma zit thuis, mijn ma zit thuis.. maar hier komen ho maar.. dusja dan moet iemand het doen he en aangezien jij het niet 'ziet' dat het vies is of 'niet nodig' vindt, ga ik het maar weer doen.. het is niet anders.. klaar.. *ondertussen probeert ie me van de trap te tillen* Dus ik zo: als je dat doet, val ik juist..! dus liet ie me maar mn gang gaan Ja als je in de weg gaat lopen, kan je beter opzouten hoor..kan er zo slecht tegen.. dus hij is op mijn verzoek de laadjes van de salontafel maar gaan opruimen in de woonkamer.. maar ziet er nog niet uit..maargoed.. whahahaha en toen kwam ie op het BRILJANTE (NOT) idee om PRECIES vandaag de keuken te gaan schilderen.. (de muren zaten al jaren dichtgeplamuurd.. maar schilderen ho maar.. 'dat komt nog wel') maar nu precies vandaag.. ja hoorrrrrrrrrr.. ik zo: Ik was nog niet klaar joh.. ik was ff aan het uitrusten (ademtekort van hier tot tokyo, je kon me aan een zuurstoftank leggen..) NEE jij gaat niets meer doen, jij gaat op de bank zitten blablabla.. Ik zo: nee dat vind ik geen reet aan.. dat moet ik volgende week verplicht doen met die pleurishitte.. "Ja schat je bent zwanger" Ik zo: Ja en..? De dagen dat ik wat wil en kan doen, zijn op 1 hand te tellen.. en gister zei je nog : "Ja de vrouw hoort alles te doen" Neeuuh dat was een grapjuh! Zei ie.. ik zo Jaaa tuurlijk Nu ineens wel Ben ik nog iemand vergeten.......? Sorry!
Owja.. ik vergeet bianca: Denk aan jezelf en je kleintje hoor..! Je leidinggevende/werkgever kan diep in de stront zakken..! En idd het verhaal een beetje aandikken.. soms moet je wel..want zij liegt ook vaak tegen je ondanks dat je denkt dat dat niet zo is.. ze gunt je niets, zelfs niet je sollicitaties enz. dus laat d'r lekker stikken.. Zij houdt duidelijk ook geen rekening met jou!
ff snel blds is dus toch te hoog. zit nu op een telefoontje van de vk te wachten wanneer ik naar de diabetes verpleegkundig moet of toch nog weer die gtt moet doen. bah bah bah bah bah. Kan er ook wel bij
pff suprise dat is niet grappig dikke digiknuff!! fief, zag het op FB staan inderdaad ga je toch wat anders uitsoppen?? Krijgen rond 5 uur visite die blijven ook eten, dus wil proberen tot half 5 zonder para te doen, blgg voel me zo beroerd moest het huis ook aan kant maken, want was echt een troepje.. dus dat is nu gebeurt zit nu lekker relax op de bank tv te kijken
Ben je klaar mee joycey! Maar laat m er niet te makkelijk over denken. 5 mnd ww is helemaal niks! En nieuw werk vinden is niet Makkelijk. Al is t misschien daar makkelijker dan hier hoor. Zelfs omscholen doet t uwv niet meer. Mijn vriend werkte bij een auto onderdelen zaak en bracht die naar garages.. Als hij nu op zoiets solliciteerd krijgt ie te horen: u bent te ervaren! Kost te veel! Belachelijk toch.. Hopelijk vind hij snel wat, al zou ik wel nu al gaan zoeken als ik hem Was. Haha die fief, je kerel heeft t zwaarder Te Pakken dan jij! Vond je al zo stil hier.. Dus gewoon hier komen kijken en niet op je mail! He bah suprise! Hoop t niet voor je
Ik weet het, ik geef hem exact dezelfde boodschap mee en ik krijg als antwoord: "Ik kijk wel als ik zin heb", en ondertussen wil hij wel groter/duurder gaan wonen. Dus ik heb even mijn voet stijf gehouden Priorities first!
@Nathalja ja maar nu begin ik in te kakken..dus morgen weer een dag.. dat bedoel ik..als ik ergens mee bezig ben, moet ik wel doorgaan.. whaha! @Marieke Ja joh.. ! De gek komt met de gekste ideeen! Meen je dat nou dat je vriend te horen kreeg dat ie TE ervaren was? Jezus toch niet te geloven!! eerst heb je geen genoeg ervaring..en dan ineens teveel.. wat een debielen joh tegenwoordig! Vind het belachelijk dat het UWV geen omscholingen meer doet, maar wel 2 a 3000 euro doneert aan reintegratiebureau's die geen flikker voor je doen.. (ja ze doen alsof..) Vriendlief krijgt bijv. mailtjes met vacatures voor vakantiejobs.. dus A tijdelijk, B is ie te oud voor.. (hij is 32). Ook krijgt ie mailtjes waar je een rijbewijs voor nodig hebt, terwijl die kut dondersgoed weet dat ie dat niet heeft.. en rijbewijs halen wil ie doen als ie een baan heeft, want nu gebruikt ie zijn spaargeld wel voor belangrijkere dingen..vaste lasten en de kleine straks, mochten we tekort komen bij wijze van.. vind ik een hele verstandige beslissing van hem. Laat het UWV maar eens hun best doen met omscholen, rijbewijs halen etc.. bereik je veel meer mee dan die leeghoofden bij die reintegratiebureaus.. serieus mensen..ga daar NIET mee in zee, alleen maar ellende, zowel ik als vriendlief hebben dat meegemaakt.. ik ben er gewoon mee gekapt want vond dat ik 99,9% zelf moest doen dus toen zei ik van: Kan ik net zo goed helemaal kappen hier.. Zij krijgen provisie als je een baan gevonden hebt, ookal heb je die zelf gevonden, dan maken zij ervan dat zij je die baan aangeboden hebben.. yeah right..! @Joyce 5 maanden ww is idd niets.. vooral nu niet..
@surprise, wat een domper. Hopelijk hoor je het snel. @fief. Tjees jij bent goed bezig met je keukenkastjes. Moet je idd maar net zin in hebben en ook met alles meteen doorgaan anders heb je geen puf meer. Ik heb vandaag een offday . Lig op de bank te hangen. Dan weer even een uurtje op bed. Moest mezelf net echt naar de super slepen om boodschappen te doen en nu lig ik weer als een dooie op de bank. Moet ook nog kippensoep maken, ook geen zin in maar anders heb ik geen eten voor vanavond, pffffff ben blij als de dag voorbij is en ik gewoon weer lekker de hele nacht in bed kan liggen.
@Eli Ja die dagen zijn op 1 hand te tellen hoor, daarom baal ik ook zo dat vriendlief is gaan schilderen..maargoed, is dat ook weer gebeurd voordat de kleine er is hihi. Schilderen in zo'n bloedhete keuken is ook niets, dus hij neemt het er ook van met dit soort dagen haha. Balen dat je een off day hebt, ik ken het hoor..dan ben je niet vooruit te branden! Lekker rustig aan doen, morgen weer een dag..! Gelukkig geen uitgebreide maaltijd vanavond. Al snap ik wel dat je zelfs kippensoep even niet kan opbrengen..! Wij gaan vanavond shaksjoeka (schrijf het geeneens goed maargoed..boeiend ) eten, da's arabisch en mag je me echt voor wakker maken!! Mijn pa heeft dat voor me gemaakt en mijn moeder had het gister dus meegenomen toen ze even op bezoek was. Dus ik zei: Jaaaa jammmiiiee gaan we morgen etuuuhhh!! Da's aardappelblokjes met ei, ui, tomaat, knoflook, zout,peper en weet ik veel wat mijn pa er nog meer bij gooit, ik kan het zelf ook niet maken, terwijl het heel simpel schijnt te zijn.. en dat doe je dan in een pita broodje @iedereen: Valt het bij jullie ook op dat je gewoon geen trek hebt in lunch? Dan heb ik gewoon echt geen honger! Heel stom..! Net 2 banaantjes op.. nou dat was het hoor..omdat ik van mezelf iets MOET eten..maar kreeg het moeizaam door mijn keel.. hebben jullie dat ook? Vanmorgen wel 2 sneetjes bruin brood met hagelslag op dat dan weer wel.
haha mannen! die kunnen soms nog zo lekker makkelijk en nuchter over dingen nadenken he.. fief ja erg he!! we hebben de mail serieus 2 keer gelezen, opzich was t wel een heel net mailtje hoor. hij was daar iig doorgekomen tot de laatste 2 kandidaten. en toen kreeg hij dus de mail dat ze liever met iemand in zee gingen die nog geen ervaring had en die ze nog konden sturen. dat was goedkoper dan dat ze voor hem zouden gaan met veel ervaring en dus te duur.. tis altijd wel wat, te oud, te duur, te ervaren.. gekkenhuus.. hij heeft zelfs maar weer bij de mac gesolliciteerd hahahahaha. ik ben helemaal voor t filmpje van wilders wat op fb voorbij kwam! dit kabinet maakt nederland kapot!!!! vl zit gewoon al 6 mnd nu thuis.. solliciteerd zich de pestpokken.. he le maal niks! staat bij weet ik t hoeveel uitzendbureau's ingeschreven.. tja hij is ook te oud eli balen van je pokkedag.. heb ik ook steeds meer nu hoor.. t word nu echt zwaarder. ik ben ook net weer uit bed.. maar kan er zo weer in haha tis dat we weg moeten straks.
@ fief, jij bent actief zeg! Goed bezig. Mannen zien niet altijd dat er wat gedaan moet worden en snappen ook niet dat het dan ook op dat moment echt moet gebeuren haha. Maar groot gelijk dat je wat gedaan hebt, als je je er toe in staat voelt. Waardeloos zeg dat je zoveel moeite moet doen om aan de bak te komen. @ surprise, balen zeg toch een te hoog blds. Hopelijk valt het allemaal mee. @ Nathalja, geniet van je bezoek en nu lekker relaxen. @ Eli balen zeg van je off day, maar gewoon aan toe geven, morgen weer een dag en anders gewoon makkelijk eten. Ik ben net bij de VK geweest en haar advies is dus stoppen met werken. Ze gaf ook aan dat ik straks op deze manier geen energie meer heb voor de bevalling. Stress is mogelijk nu ook een bepalende factor voor de kortademigheid en kreeg advies om een afspraak te maken bij de fysio, om toch mijn ademhaling een beetje beter te verbeteren. We gaan dit dus lekker per mail mededelen, heb geen zin meer om haar te bellen. Dus per vandaag heb ik dus verlof, alleen de bitch weet het nog niet. haha.
mijn ritme qua eten is momenteel bagger slecht fief.. omdat ik snachts amper slaap, slaap ik sochtends veel. als ik dan tegen 10u/11u uit bed kom eet ik 2 boterhammen.. en dan denk ik smiddags tegen 15u ik heb hongerrrrr.. en dan neem ik soms een bakje melk met cruslie ofzo.. en dan tegen 17u eten we tegenwoordig.. ook al vroeger als normaal haha pfff. en sowieso wat we eten is ook al niet bijzonder.. zucht..
Ik wilde al zeggen gezondheid voor shaksjoeka, maar dat is dus eten. Klinkt wel lekker Met lunch heb ik altijd trek in slechte dingen, dus broodjes knaks, sauzijnenbroodjes, frikadelbroodjes, tosti... mmm lekker. Merk met ontbijt dat ik niet veel wegkrijg, hoogstens 1 broodje of 1 kom cruesli met melk. Tja en van die offday idd morgen weer een dag, had gister al wat klusjes gedaan dus ik hoef niks vandaag.
@ Marieke, succes vanavond nog. Absurd eigenlijk dat je nu vaak te goed ben voor baantjes en teveel kost. Ik hoorde van de week ook van iemand met mbo niveau, die kon een baan krijgen, maar kreeg wel een heel stuk minder betaald dan je normaal zou krijgen. Tegenwoordig mag je blij zijn als je je baan nog hebt. Wat dat betreft ben ik blij dat ik in de zorg zit, als ml zijn baan kwijt zou raken, zou ik zo volop kunnen werken in de zorg, daar is nog werk genoeg in. Mijn man is uitvoerder en ze hebben gelukkig nog genoeg werk, maar ze zijn ook afhankelijk van andere bedrijven die moeten betalen en dat schiet er wel eens bij in met als gevolg dat wij ook wel eens op het salaris kunnen wachten. Wij kunnen dat nog opvangen, maar genoeg mensen niet. Ik heb nog geen problemen met mijn etensritme. Ben juist nog erg van de regelmaat.
nuchtere blds was 6.2 na de alternatieve test dus om 12.00 2 bruine boterhammen met kaas en hagelslag was het 6.8. Nu lees ik op internet dat in zwangere toestand de nuchtere niet hoger mag zijn als 5.7 en 2 uur na de maaltijd 6.7. Volgens de vpk was de nuchtere op het randje. en volgens de vk mag hij na de maaltijd tot 8 zijn dus ik snap het niet meer. Morgen moet ik om 14.30 bij de gyn zijn. dan gaan we bespreken van hoe en wat. Ik baal zo enorm als een stekker. piepzooi. Hele schema weer omgegooid kan wel janken bah