Augustus buikjes 2013 Part III !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door FiefeR, 21 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @babywish: mooie kindjes hoor! Mag je trots op zijn!!

@heyhallo: gek hoe mensen er mee om kunnen gaan hè! Mijn schoonzus weet ook niet hoe ze er mee om moet gaan.. Dus die negeert het maar gewoon

2. hier nog even mn buik van vandaag. niet een erg charmante foto.. sta een beetje dom vind ik haha maar ach..

Bijgevoegde bestanden:

3. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    @marieke: mooie bolle buik hoor :D

Ik lijk nog steeds een beetje zwanger :p

4. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @marieke; Mooi buikje hoor :) en als je zwanger bent mag je een beetje lomp staan he :p
    Hier komt zaterdag weer een foto vandaan :) 34 weken buik

5. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    @nathalja: thnxx, alle verpleegsters zijn nu al helemaal verliefd op mijn kleine prinsje.
    Nu al een kleine romeo dus :p

6. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    hahaha :) hij kijkt ook wel heel erg ondeugend op de foto :) zag ik trouwens goed dat ze allebei het tintje van hun papa hebben?

7. dank je dames :D

hihi bw show me je na de bevalling buikfoto! ;)

jaaa zag ook t tintje.. moooooi! :D

8. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    Jaa klopt, allebei een tintje :D

9. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    leukk :D

10. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    ik moet even van me afschrijven hoor..
    zit nu 11 weken in de ziektewet, kan niks en het komt helemaal m'n strot uit :S na gisternacht (dinsdag op woensdag) zie ik het al helemaal niet meer zitten, ik heb constant pijn in mijn buik en onderrug. Daarbij ook nog eens hoofdpijn.
    natuurlijk ben ik hartstikke blij met m'n zwangerschap, maar het gaat zo langzaaaaam.. ik wil gewoon mijn kindje in mijn armen hebben, en van die constante pijn en onzekerheid af zijn :( Mijn lichaam laat me naar mijn idee zo onwijs in de steek :( En ik kan wel jankend bij de VK zitten, maar die doen er dan ook niks aan omdat m'n kleine meid het wel goed doet.. Dat ik hier onderhande gek begin te worden kan ze dan even geen reet schelen. Maar vergeten even dat ik over een paar weken dat kind nog wel uit moet persen, en daar energie voor nodig heb, En zelfs niks doen sloopt de mens, gek genoeg..

11. Hahha zit net 16 en counting terug te kijken. Dat shirt van die zwangere dochter heb ik ook...

12. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    zo ben net terug van de gyn.
    ctg zat er wederom prima uit dus ze laten uk nu zitten zolang de ctg goed blijft en de doorbloeding van de placenta niet slechter wordt.
    krijg nu om de dag een half uur ctg, dus mag zaterdag naar de verloskamers om een ctg te laten maken, raar idee.
    maar moet wel een tas in de auto hebben staan voor het geval dat er iets niet goed meer is en ze moeten ingrijpen.
    naar alle waarschijnlijkheid gaan ze in week 30 de baby halen met een keizersnede. dus dat is al over 2,5 -3 weken!!

vanochtend nog even bij de prenatal een aantal rompers maat 44 gehaald en 2 setjes in maat 44. dat is wel genoeg voor nu. s.moeder kan altijd bijhalen als het nodig mocht zijn.

afhankelijk van het gewicht/temp/drinkgedrag kijken ze of de baby straks in de couveuse moet (als ik de 38 weken haal dan he).

zo dat was het wel weer even. ga nu bijlezen.

13. Jeetje senna. Wel
    Fijn dat t nu goed was. Maar
    Spannend dus

14. puk1988

puk1988 Actief lid

10 dec 2012
    388
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Marszie, gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie zoon. Geniet van elkaar!

15. Upkedupke

Upkedupke Bekend lid

30 okt 2012
    611
    0
    16
    Limburg
    Marszie, gefeliciteerd met je zoontje. Wat een prachtig manneke.

Ben een weekje niet hier geweest, heb het nu zo druk net voor mijn verlof.
    Heb dus ook niet alles bijgelezen, dat is me nu wat veel :).

16. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    @senna: idd spannend, vooral omdat ze zeggen: zet je tas alvast maar klaar.
    Klinkt eng, maar elke ctg kan de laatste zijn, en dan heb je je kleintje in je armen.

17. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    Wel spannend...
    Er zijn al best veel van ons bevallen voor augustus.
    Bedoel diegene die nog over zijn.
    Nog met 18 personen ofzo ?
    En er zijn nu al 4 bevallen, dus nog 14 ongeveer die hopelijk augustus nog gaan halen.

18. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    @ Senna, blijft dus elke keer spannend bij jouw. Hopelijk blijft de baby nog even zitten.

@ BW augustus ga ik wel halen hoor, moet wel heel gek lopen.... maar ja je weet nooit natuurlijk. Wat een mooie kindjes heb je zeg en al zo wijs!

19. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    augustus zal ik niet gaan halen volgens de gyn, dus het wordt een juli kindje. wel raar idee ja dat je naar de ctg gaat en zomaar opeens diezelfde dag een kindje kan hebben als de ctg afwijkend is.
    maar ik ga ervanuit dat de metingen hetzelfde blijven en de kleine gewoon in week 30 gehaald kan worden. :)

bw; lieve foto's hoor van jullie ukkies!

16 and counting; heb ik gisteren gekeken,pff wat een huishouden, 9 wasmachines op een dag, dan sta je dus echt heel veel tijd te vouwen en te strijken.
    maar al die kleren en dingen etc, dat kost toch een vermogen.. snap niet waar ze het geld vandaag halen.

ik ga nu naar s.ouders, daar eten en dan naar huis. morgen is s.moeder jarig dus dan ga ik smiddags en eet daar ook mee.
    zaterdag dus weer ctg, irritant dat ik geen tijd heb gekregen, moet de verloskamers rond 9 uur bellen en dan vragen wanneer het ze uitkomt. en het wordt zo een lekker weer... hoop dat het smiddags kan als dochter slaapt, dan kunnen we sochtends nog naar de speeltuin. vader wil van het weekend ook op de koffie komen en mn peetoom ook. even kijken hoe dat dat allemaal uitkomt hoor.

20. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo ff wat bijgelezen..! Besefte weer dat ik geen mail kreeg..grrr..

@BW ik ga zo achter kijken bij de foto's!

@Nathalja Kan me voorstellen dat je het nu ff goed zat bent hoor.. uit je je frustraties bij je VK en dan word je als t ware toch een beetje afgewimpeld... 'want met de kleine gaat het goed' ja uiteraard ben je daar harstikke blij mee, maar vind wel dat ze de moeder de drager van het kind nota bene, vaak vergeten..! Sterkte meid, knuff!!

@Senna: Fijn dat de CTG van vandaag goed was, wel een raar idee idd dat je zaterdag een tas mee moet nemen.. maargoed dan heb je nu nog even een paar dagen om rustig te kijken wat je erin kan doen. Wel verstandig dat je nog wat kleertjes in kleine maat gehaald hebt. Vind het jammer dat ze niet bij de goedkopere zaken maatje 44 verkopen..maargoed.. je kan niet alles hebben..we mogen al blij zijn dat ze het uberhaupt ergens verkopen.. Belangrijkste is dat het goed is met jou en je kleintje en je kleintje straks gezond ter wereld komt! Geniet van je etentje bij je s. moeder en alvast van harte met haar verjaardag!

@16 kids and counting: Ga dat nog ff terug kijken, hoop vandaag nog, maar vriendlief zit ff te gamen.. Is RTL XL gratis? Dacht het niet toch? Anders kijk ik daar wel ff zo meteen :)

@Upkedupke? (weet ff niet meer wie het zo druk had zo vlak voor haar verlof): Logisch dat je druk bent hoor, en we kletsen zo ontzettend veel dat ik het soms niet eens meer bij kan houden whaha!

@kinderwens: Ik heb altijd gezegd: Rond/op mijn 27e de eerste, nahja goed, op mijn 28e zwanger geworden, op mijn 29e moeder straks, maargoed, is ook niet verkeerd.. we hebben nog geluk dat het kan in ons geval, met ICSI, anders konden we er helemaal naar fluiten.. ! Dan had ik me echt verdrietig gevoeld en vriendlief ook.. eigenlijk ben ik al moeder van 5 kids :p 1 in mijn buik, 4 in de diepvries van het Erasmus zoals vriendlief altijd zegt LOL.. maar denk dat de volgende over 2 a 3 jaar komt, dan ben ik 32.. maar misschien komt het wel veel eerder hoor, eerst even kijken hoe het met de 1e loopt. Wil sowieso wel werk hebben allebei en een wat groter huis, want een 2e hier past echt niet.

Geloof dat ik nou alles wel gehad heb........

@hier Net ff dutje gedaan. Vriendlief dacht 'Ik ga muffins bakken!" hartstikke lief natuurlijk.. ik zo je gaat je gang maar hoor, je weet hoe de oven werkt enz. was ie water vergeten....... vervolg.. Muffins aangebrand en mislukt..hihihi dus morgen weer een poging.. ! De slimmerd had over een stap gelezen.. handugggg..

Deel Deze Pagina