@Marszie; gefeliciteerd!! Dat is opeens snel gegaan zeg. @hier: Yeah!! Ik heb verlof! Mooie bos bloemen gekregen en maandag nog even met het stafteam lekker lunchen in de stad en dan hoef ik ze voorlopig even niet te zien
Hey meiden even snel een bericht tussendoor Klopt de bevalling is helemaal uit zich zelf begon achteraf ben ik dinsdagavond begonnen maar dat waren volgens de artsen voorweeen maar dat pakte dus toen ik uit eindelijk thuis was heeeeeeeel anders uit! Thanks voor alle felicitaties fotos plaats ik achter als ik mijn laptop heb want via mijn mobiel pakt hij niks! Groetjes mars
Fief nee niet gratis helaas heb m op t kastje van upc maar gekeken.. Hahah slimmerd die kerel van jou. Wel leuk dat hij zelf gaat bakken. Op naar morgen dus! Mira gefeliciteerd met je verlof! Mooi snel gegaan dus marszie! Fijn dat t goed gaat. Ben benieuwd naar de foto! Hier ook moe..lasagna is naar binnen gewerkt. Zometeen even kijke. Hoe ver ze zijn in t huis.. En miss maar eens vroeg naar bed. Alleen jammer dat we dat altijd zeggen en t gebeurd nooit hahha
Ja dat dekbedje hebben wij er ook bij gekregen en ik snap ook niet precies waarom. In het begin mag je het toch niet gebruiken omdat het verstikkingsgevaar kan brengen. Maar misschien kan het in de kinderwagen juist wel omdat je er dan bij bent, achter loopt en er dan zicht op hebt. In een ledikantje heb je natuurlijk minder zicht erop. Maar weet het ook niet precies....
@marieke Ja whaha, ach ja was goed bedoeld @marszie gelukkig allemaal goed gegaan! Ben ook benieuwd naar de foto's maar begrijpelijk dat je eerst ff uit wilt rusten en wilt genieten hoor! volkomen logisch! @hier Zo heb 16 kids & counting teruggekeken net.. My god..! 9 wassen per dag..! Hele pakken brood als lunchtrommels er doorheen, dan dat gejengel tijdens het slapen.. pfff.. respect hoor.. maar ik zou het niet kunnen! Wat ik me af vraag.. ze hebben geen woord gerept over voorbehoedsmiddelen.. waarom niet daaraan beginnen? Ook hoorde ik ze niet over een religie of iets.. want soms mag dat gewoon niet in hun religie bijv.. Waar je zin in hebt.. de 16e is net geboren..en ze zijn nog niet klaar :O En nu ga ik ff douchen..want ik stink! Straks de een na laatste aflevering van GTST!! Zin innnn!Wie volgen dat hier ook?
Zo wat hebben jullie weer veel geschreven vandaag. Ben hele dag bijna bezig geweest. Eerst lunchen op het strand met mams, daarna met de kids spelletje gedaan. Zijn er nu echt voor het laatst middag/avondje voordat ze 3 weken met moeders op vakantie gaan. Dus heb niet veel tijd gehad vandaag. Ik weet ook echt niet meer wat er allemaal geschreven is, sorry als ik iemand over sla @senna. Zo binnen nu en 2,5 tot 3 weken dat is wel heel snel. Gelukkig wordt je goed in de gaten gehouden. @kinderwens. Ik wilde het liefst altijd 2 kids, maar vl heeft er al 2 dus weet niet of hij nog voor de 4e (voor mij 2e) wil gaan. Sowieso past het niet in de flat qua ruimte, maar we zien wel hoe het loopt. @mira. Jeeeeee eindelijk het langverwacht verlof. Zag op fb al een alcohol vrij drankje staan om het te vieren doe je goed.... @gtst. Sinds ik vorig jaar november meer thuis zat door mijn knieblessure ben ik het weer gaan volgen. Eigenlijk alleen bij gebrek aan beter op tv. En nu volg ik het dus . Blijf er niet voor thuis maar kan dan lekker de volgende dag terugkijken. Ben benieuwd wat ze nu als slot hebben....
hier ook een gtst volger Nou dat was me een dagje wel weer. Was om half 3 bij de gyn. Daar echo gemaakt. Meiske is wat aan de grote kant loopt 1.5 week voor in groei en weegt nu ongeveer 2700gr. Dit was verder niet verontrustend. Ik ben vanaf vandaag officieel overgedragen aan de gyn. We hebben de OGTT besproken en waarschijnlijk moet ik hem helaas nogmaals doen. Maar dan wordt het een dagopname omdat ik er zo ziek van wordt. IK kan dan echt op een bed liggen zodat ik het hopelijk binnen kan blijven. Maandag of dinsdag moet ik naar de diabetes verpleegkundige. Daar ga ik overleggen of ik niet een week lang een 7 puntscurve mag bijhouden om zo zicht op mijn blds te krijgen. Als dat mag hoef ik geen OGTT meer te doen. Verder is er nog weer bloedgeprikt vanwege de jeuk dit kan ook weer ergens op wijzen. Verder heb ik nog weer 3 kwartier aan de ctg gelegen ivm het hartje. De onregelmatigheid was er nog wel maar een stuk minder. over 2 weken mag ik weer terug komen. Of mijn suiker moet zo op de hobbel zijn maar goed dat zien we dan wel. O ja ik heb achter ook nog wat geplaatst. x
@Suprise: Jeetje wat een dagje idd! Misschien gekke vraag.. maar bij mij hebben ze thuis suiker geprikt.. dan lig je bijv. in je eigen bed/of op de bank en doe je bijv. rustig aan, boekje lezen, tv kijken of iets dergelijks.. is dat geen optie in jouw woonplaats? Dan zit je toch in je eigen omgeving of is dat te druk met je andere kindje? Dat ze het daarom in het ziekenhuis doen? Wel fijn dat er geen verontrustend nieuws is over jullie meisje, da's in ieder geval 1 ding wat positief is vandaag .. ! Jammer dat de onregelmatigheid nog te horen was op de CTG, maar niet in extreme mate..
fief dat kan niet omdat ik het drankje niet binnen kan houden. Daarom willen ze dat ik in het ziekenhuis ben zodat ze evt gelijk kunnen prikken als ik het voor elkaar krijg om het bv 1 uur en 20 min binnen kan houden. Dan kunnen ze kijken of het reeel beeld is. Liefst heb ik die 7 punts curve aangezien ik zelf dit heel vaak voor mijn werk moet doen bij anderen komt dat wel goed. Ridder gaat zondagavond voor 3 weken naar zijn vader toe dus dat zal de aankomende weken even geen probleem zijn normaal als hij thuis is zou het geen optie zijn
Bij ons kon je ook niet thuis prikken helaas. Moest ook in het zkh. Ben benieuwd surprise. Ik hoop dat ze akkoord gaan met 7 puntsdagcurve. Ik moet nu 1x in de week een 4 puntsdagcurve doen.
Okee op die manier maar bij mij kwam ze ns 2 uur ook weer terug vandaar.. masr das musschien in jouw geval n stukje lastiger. Hoop ook dat je dat 7 puntensysteem kan doen!! Dat drankje is ook zo super goor!! Sterkte meid!!
suprise heftig dagje dus.. hoop voor je dat je die 7 puntcurve mag doen.. scheelt je weer.. kan me voorstellen dat je weer tegen dat vieze drankje opziet..
toen ze vertelde dat ze nog weer een OGTT wilden doen ben ik vanschrik beginnen te huilen hahahah. Ik zie daar zo tegen op hoop echt dat ik niet weer hoef
Sorry dat niet op mensen reageer maar heb fotoalbum aangemaakt van Jayson maar dezelfde foto's staan ook achter hoor! Wel 2 schuin kan niet veranderen geüpload via mijn mobiel!
marszie; wat een hummeltje!!! echt lief hoor! kan me niet voorstellen dat over een paar weken wij ook zo een hummeltje hebben. suiker prikken; pfff wat een verhalen over dat suiker allemaal, respect voor jullie hoor, ben blij dat ik alleen maar nu om de dag ctg moet laten maken. zou over mn nek gaan van suiker drankjes en testen en prikken. knuffel voor jullie! even een vraagje voor degene die al kids hebben; dochter van 2 is de laatste 2 weken aan het krijsen als s.moeder en s.zus haar komt ophalen om naar hun te gaan. ze wil dan ; bij mama blijven en bij mama spelen. maar ik moet toch echt rusten. ze gaat al 2 jaar op di wo en do de middagen naar hun toe als ik werkte. was nooit een probleem en nu echt gillen krijsen/tranen/ op de grond liggen. ik besteed er niet veel aandacht aan en geef dr gewoon mee. heb geprobeerd om niks te zeggen als er iemand komt of juist wel te zeggen van oma komt zo dan ga je daar spelen maar dat maakt niks uit. nu de laatste 2 avonden doet ze het ook als ze net in bed ligt. ze gaat dan echt enorm over de flos en houdt het goed een uur vol. we gaan om het kwartier, 20 min naar boven om te zeggen; bedtijd schat en een aai over dr bol. het stopt alleen als mn man op een gegeven moment haar nog een paar verhaaltjes voorleest. maarja.. iemand tips.....
Goodmorning. @marszie wat een lekker klein knulletje is het. @Senna. Ik heb geen kids al rondlopen van mezelf die ik heb meegemaakt in die periode. Maar het klinkt als de peuterpuberteit, het uittesten op haar manier tot hoever ze kan gaan. Ik neem aan dat je altijd een vast ritueel hebt om naar sma, szus en bed te gaan dus daar zal het niet aan liggen. Misschien voor het slapen een bekertje warme melk om haar wat rustig te krijgen. Anders echt nog geen idee. Maar leuk is anders, succes iig.
Senna denk dat ze voelt dat er iets staat te gebeuren en ze verneemt dat jij nu minder mobiel bent. Ridder doet het ook al zij het op een andere manier. Die beweegt zich steeds op de grens om mama uit te testen. Als xxl er is hij veel rustiger maar dat komt om dat xxl nu heel strak is en hij xxl echt als vaderfiguur accepteert. Vannacht weer een redelijke nacht gehad wel veel gedroomd. Vanmiddag nog maar ff rusten. Hier is de zomervakantie begonnen heerlijk
Goeiemorgen! Gisteravond toch maar zo'n slaapding ingenomen, was helemaal kapot, en zat er gister zo doorheen dat ik dacht: nou als ik daar morgen alleen hoofdpijn van heb.. Ik vond alles beter als hoe ik me toen voelde.. Dus nu wel een goed nachtje gemaakt gelukkig een keertje wakker geworden omdat ik moest plassen, en nu net een half uurtje wakker. Straks wel even echt die webshop order afmaken! kan ik die vanmiddag verzenden! @suprise; pff, wat een gedoe zeg hopelijk mag je die 7punts curve bij houden inderdaad, want dat drankje uitkotsen elke keer hebben ze ook niks aan.. @Mars: hihi ik vind hem nog steeds zooooo schattig <3 verder uhm!! ohja! ik ben happy vind de tijd de laatste tijd zo slooooom gaan als ik thuis zit, maar ben nu morgen alweer 34 weken en dan zaterdag en zondag lekker gezellig met mn mannetje dingen ondernemen, dan maandag t/m donderdag eventjes weg en dan alweer 35 weken! en dan valt het allemaal wel weer mee Ik vind het echt heerlijk om even een weekje niet thuis te zitten En... hier heeft de kleine makkelijk 10 keer per dag de hik, ging manlief gisteren googlen hoe of wat, en is dus dat wanneer een ongeboren kindje de hik heeft, dat voor hem/haar aangeeft dat hij/zij genoeg heeft gedronken (dus eigenlijk is dat pas de grens) dus ik zeg: nou dat is ook mooi, krijgen we dus zo'n losgeslagen puber zonder grenzen