@joyce: wrs de zelfde reden als dat je naar Sesamstraat, Teletubbies, Dora en Diego, my littl pony en later spongebob kijkt
Ow van mij mag de kleine dat wel kijken hoor ga ik wel wat anders doen. Heb ook nog 2 kleine tv's staan dus dat kan ook nog voor op dr kamer haha maar niet dat ze er de hele dag voor gaat hangen..
Goodmorning... @fief. ik had toen mijn boxmatras bij baby en tiener mega store voor 15,- via internet besteld. Scheelde een hele hoop met prenatal.. @bumba. Jaja daar moeten wij binnenkort ook allemaal aan geloven met onze kleine. En idd ook al die andere tekenfilms zoals hierboven beschreven Verder weer een rustig dagje voor de boeg. Lekker in het zonnetje zitten. Vanavond is er Dancing in the Streets hier in het dorp. 3 verschillende podia met dance, latin ed soorten muziek. Dus misschien dat we daar even gaan kijken.
@eli das wel n goede tip!! Ga ik ff kijken of dat er nog is. Wst xijn jouw afmetingen en soort materiaal?
Bebies First Boxmatras Antraciet | Baby & Tiener Deze heb ik. Heb er toch nog een boxkleed boven op liggen.
Thnx!! Alleen zie ik dat de breedte 95 is maar dat past niet ben ik bang.. weet niet zo goed hoe ik t meten moet... ik woon er idd niet ver vandaan maar rij geen auto meer.. maar we hebben ook nog n mobiel voor boven de box nodig dus wie weet
oke dus vanaf de spijlen meten zeg maar.. ? Ga ik dat nu ff doen.. dacht dat er weinig verschil in was.. maar geloof dat deze te lang/breed was ofzo.. als ik het mij goed kan herrineren.. want ik zag er ook 1 bij babydump met deze afmetingen van jou.. ff meten..
zo was ik weer.. ik heb geen boxmatras.. heb er wel over getwijfeld.. maar ach.. hadden wij vroegah ook niet haha wil er ook niet al teveel een mietje van maken hahahaha ik moet ook nog een mobiel voor boven box hebben en een muziekdoosje bij het bedje.. en verder hebben we gewoon alles volgens mij.. nog plannen verder voor t weekend? behalve wat ik al had gelezen maar weer kwijt ben? *schaam* hier is zoon van vl weer t bed in, die vond 5 uur opstaan toch te vroeg dus ze waren om kwart over 9 weer terug van t vissen hahahaahah watje! om 11 uur krijg ik mn heerlijke bank weer terug van mn ex.. dus dat word bankhangen en moeten nog boodschappen doen en mn hondje moet naar de trimmer.. dus al met al nog druk druk druk
Dan past ie toch? Hou je aan de langste kant 4 cm over. dat is niet zo erg als je er toch een boxkleed nog op legt
Goeiemorgen dames na 3 goeie nachten achter elkaar hier een herboren vrouw. Ridder is aan het buiten spelen en wij zijn lekker een beetje aan het rommelen. Vanmiddag bbq bij vrienden voor hun verjaardag en morgen de verjaardag van mijn 3 neefjes. Tweeling en hun stiefbroertje die toevallig alle 3 bijna tegelijk jarig zijn. Tis heerlijk weer dus echt genieten.
Want breedte is dan 71 (ik meet wel zonder die hoekjes he.. want daar valt het matras niet in als t ware) en dan is hij 90 in lengte.. of ik meet verkeerd.. maar als ik die plank erin leg zeg maar.. dan heb je in de 4 hoeken niet dat ie gelijk ligt.. maar zit een inkepinkje.. wacht ik maak wel ff n foto is makkelijker uitleggen
Wij hebben een verjaardag vanmiddag. De kleine tiran van schoonzusje wordt 1. En vanavond lekker bbq en bij vrienden. Wij hebben ook een boxmatras en een boxdeken. Vind het anders zo hard liggen voor zo'n kleintje.