Augustus buikjes 2013 Part III !!

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by FiefeR, Jun 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    3,581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kijk dit zijn de hoekjes:

Attached Files:

2. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    3,581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahaha geeft niet! Best wel rot..want zo'n plastic hoes is wel tig keer handiger.......... Heb net ff foto's gepost, mijn laptop is nog slomer dan een slak vandaag pff.. dus duurde ff.. maar dan zie je dat die hoekjes inkepingen hebben, maar geloof dat dat bij iedere box wel het geval is..

3. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

Jan 1, 2013
    1,583
    0
    36
    Ik zie het. Ja je zou het sowieso kunnen proberen. 4 cm verschil met iets zachts is misschien wel te doen, dan kan je m nog een beetje in elkaar duwen ofzo. En als ie nou echt niet past kan je m altijd nog terugsturen. Weet het anders ook niet.
    Ja wel dat die boxkleden ergens anders heel veel duurder zijn en deze is ook lekker zacht.

4. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

Nov 7, 2012
    5,683
    326
    83
    Female
    Horeca medewerker Hotel
    Ja ik heb die ook inderdaad! Mijn box is 94x73 maar matras 95x75 maar hij past prima

5. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    3,581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat zou betekenen dat ie per kant iets van 2 cm bol staat als het ware.. dus is nog te doen geloof ik.. maar vraag me af of dat kind dan nog lekker ligt omdat t bol staat.. boxkleden heb ik al, had ik ooit eens bij Wibra gehaald voor 6 euro per stuk, die zijn van een soort fleecemateriaal, niet echt fleece.. beetje pluche .. ja beetje lastig te omschrijven lol whaha! Terwijl die van Prenatal precies zou passen..maar ik lees overal dat een box er 'maar' 2 jaar staat.. dus dan is t aan de ene kant ook zonde.. net als die mobieltjes voor boven de box/wieg.. vragen ze gauw 25 euro of meer voor.. na 6 maanden moet ie weg, ivm grijpgrage handjes.. dus vind het schandalig dat ze er zoveel voor durven te vragen..

6. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    3,581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke dus die 2 cm verschil is wel te overbruggen? Ik heb het idee dat dat matras net zo stevig/amper buigzaam is als wat wij vroeger in het gymlokaal hadden liggen om ons op te laten vallen na bijv. de boxsprong ofzo.. misschien kennen jullie die wel.. van dat soort materiaal is het toch gemaakt dat matras? Dat kan ik niet opmaken uit de info..

7. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

Nov 7, 2012
    5,683
    326
    83
    Female
    Horeca medewerker Hotel
    Die hoekjes hebben wij ook inderdaad

8. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

Nov 7, 2012
    5,683
    326
    83
    Female
    Horeca medewerker Hotel
    Het is wel iets flexibeler als dat :) iets steviger als een bedmatras

9. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    3,581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Uit elkaar duwen.. wat bedoel je precies? De box of het boxmatras? Box valt weinig uit elkaar te duwen denk ik.. ;) Boxkleden zijn ook op 2 cm iets te groot..

10. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    3,581
    0
    0
    NULL
    NULL
    En hoe zitten die kreukels over de rest van het matras? Ondanks dat er een boxkleed op ligt (al is die van ons vrij dik.. denk 2 cm ofzo..) prikt/irriteert dat dan niet in het ruggetje? Als het alleen bij de hoekjes is valt t mee..

Maar die van ons is dus iets kleiner.. ARGGGHHH

11. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

Jan 1, 2013
    1,583
    0
    36
    Ja de box uit elkaar trekken is een optie Whahahaha neeeeeee hihihi.
    Het matras kan wel een heel klein beetje ingeschikt worden zodat hij past. Het is 2 cm per kant dus zal geen probleem moeten zijn. Ligt ie tenminste goed klem

12. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    3,581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat dan weer wel.. Hmm.. en hoe snel heb je dat ding in huis ? :p

13. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

Jan 1, 2013
    1,583
    0
    36
  14. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

Jan 1, 2013
    1,583
    0
    36
    Oh en Surprise, wat heerlijk van je paar goede nachten na elkaar. Je voelt je zeker als herboren ;)

15. Huh een mobiel boven box hoeft
    Toch niet na 2 mnd al boven de box weg??? Is juist goed als ze er naar grijpen voor de coordinatie toch???

16. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    3,581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow 1 a 2 werkdagen da's wel te doen :D Waarom ben ik nou zo'n twijfelaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.. irritant zeg.. Weet dat je het wel kan terugsturen, maar is ook weer zo'n gedoe en moet je waarschijnlijk retourkosten betalen net als H&M..

17. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

Nov 7, 2012
    5,683
    326
    83
    Female
    Horeca medewerker Hotel
    Nee hoor :) stof die om het matrasje heen zit is heel flexibel, en over t algemeen zit het vooral bij de hoekjes en spijltjes.. Hij is waterafstotend maar niet van dat tafelzijl achting het lijkt op gewone stof :)

18. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    3,581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ik een keer op zo'n doos zien staan (na 6 maanden trouwens) ivm verstikkingsgevaar van de touwtjes die eraan zitten etc..

19. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

Jan 1, 2013
    1,583
    0
    36
    Nee volgens mij ook niet. Ik laat m hangen tot hij zichzelf kan optrekken in de box en er dus zelf makkelijk bij kan

20. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    3,581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Okee thanks meis ! :D Da's idd wel handig, ff doekje erover desnoods nog met alcohol na doen bijv. en hij is schoon.. met het oog op de katten ook wel handig.. Die boxkleden gooi ik eens in zoveel tijd ff in de was, da's wel praktisch, maar zo'n matrasje gaat niet whaha!

Ik baal alleen..want mijn vader doet altijd zo moeilijk over ophalen en ff naar een winkel gaan.. die rijdt auto.. het is bij mijn ouders in de buurt..

Share This Page