Augustus buikjes 2013 Part III !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door FiefeR, 21 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou net mijn pa gebeld.. ben diep teleurgesteld in hem.. mijn ouders wonen in Capelle, da's 15 minuten a 20 minuten rijden vanaf R'dam waar wij wonen.. ik vraag of ie ff ons op wil komen halen, dat we dan naar die babywinkel gaan wat vlakbij hen is en dan te gaan bbq-en daarna.. Nee meneer heeft een planning in zijn hoofd..schuur opruimen, tuin voor en achter af maken etc.. dus ik zei van: Kan je dat morgen niet deels doen? "Ja maar ik heb een planning in mijn hoofd dit dat.. ik kan jullie wel ophalen bij de winkel" Ik Ja hoe kom ik daar dan? Want er komt geen openbaar vervoer, plus dat is teveel voor mij met lopen en wachten enz. "Ja dat word moeilijk hoor, ik wil al die dingen doen vandaag dit dat.. " Ik: ja wil best auto rijden maar dat KAN niet meer.. hoe graag ik ook wil.. maar okee dan houdt het op.. "Ja ik begrijp het wel hoor .. " Ik Nou blijkbaar niet.. en toen heb ik de hoorn erop gegooid en nu zit ik als een kind te janken.. Fijn heel mijn weekend verziekt..! Van je vader moet je het hebben.. :'(

2. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Knuff meis. Laat je weekend daar niet door verpesten, het is net zulk lekker weer. Ga dan misschien maandag ofzo als hij dat wil/kan

3. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij heeft geen vakantie.. alleen maar werken werken werken.. snap niet dat je je tuin of iets anders materialistisch belangrijker vind dan je eigen fucking dochter..!! Ik rij verdomme altijd daarheen .. maar die paar keer dat ik niet kan rijden omdat ik zwanger ben vind ie blijkbaar al teveel of hij trommelt mijn broer op.. maar mijn broer woont niet meer thuis, heeft ook een eigen leven met zijn vriendin .. kan je ook niet verwachten.. ja als hij toevallig daar is wil ie me best halen of thuisbrengen, zo is het niet..maar ben gewoon diep teleurgesteld..

Weet ook dat ie graag een biertje drinkt.. maar ik weet nu niet of ik op hem kan vertrouwen op het moment dat ik op het punt sta om te bevallen.. dan wil ik wel dat ie nuchter is.. dus ik bel wel een ambulance..

4. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik jarig ben is het zowat de enigste keer dat ie hier is..en dan is ie na een uurtje a anderhalf uur ook weer vertrokken.. dus zo zie je maar weer hoe vaak wij altijd de moeite doen om daarheen te gaan.. want hier in huis word niet gerookt..en dat vind ie niets..dat weet ik, want het is een kettingroker.. en heb al vaak tegen hem en mijn moeder gezegd dat ik niet wil dat er gerookt en gedronken word als de kleine er straks is.. mijn moeder valt nog mee qua roken, qua drinken neemt ze s'avonds een wijntje maar gewoon normaal.. maar mijn vader kan er wat van.. niet dat ie dronken is ofzo, maar wel teveel op voor achter het stuur..

5. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Als jij daar een jengelende peuter mee stil krijgt om half zeven smorgens, dan kijk je met veel liefde. Ik ben niet zo van het zoethouden met tv maar op zaterdagochtend maak ik een uitzondering.

6. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Groot gelijk hoor Maggie..! Soms heb je gewoon zoiets van: PFFFF ARGGHHH!! Laat maar even.. *telt tot 10.........*

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ja :D Ik zou alleen zelf niet meekijken maar nog eventjes mijn ogen dicht proberen te doen, whahahaha. Ik dacht vanochtend dat je er zélf naar zat te kijken, vanuit jezelf. Zonder jengelende peuter dus.

@Fief; wat een toestand met de box :( Rot dat je vader niet mee kan/wil rijden naar de babywinkel.

8. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja van je familie moet je t hebben....

9. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    net even in Vlissingen geweest, pfff wat een hitte :( werd er gewoon duizelig en misselijk van.. Had lekker mn birkjes aan maar nu dus blaren tussen mijn tenen :( zit lekker met mn voetjes in een teiltje water nu :)

10. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik luister hier op de achtergrond plots mee met de kleine zeemeermin deel 2 :D De cupcakes zijn gebakken en ik móest eventjes onderuit gezakt achter de laptop hangen. Pffff...

Grappig, had de film nog nooit gezien ;) I'm old.

11. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Nathalja: Lekker hoor! even eruit! :D

@Joyce Ach joh je bent nooit te oud toch ;) Kids maken je jong! ;) :p AHUM..

@hier ben de hele dag al in een emo bui pfff.. wilde naar de Griek.. totaal geen trek in nasi vanavond.. vriendlief wilde niet..en nu zegt ie ineens Ja zullen we wel gaan.. maar dan gaat ie voor mij heb ik het idee.. dan hoeft het voor mij niet meer hoor.. BLUGGGGHH KUT KUT KUT dag.. Thanks pa! :(

12. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hier werd ik net afgeblaft door mijn buurman over iets dat mijn vriend stukgemaakt heeft. Ik probeer het op te lossen, VL werkt niet mee en zit gewoon te gamen. Mijn geduld raakt ook een beetje op ;)

Dat komt door de warmte, denk ik.

13. Knuff voor jullie allemaal! Ik heb mn bank weer terug maar is wel erg groot hier in dit huisje hahha.. Dus ben dr nog niet over uit hoe we t gaan zetten. Voorlopig staat t even.. Mij te warm. Zit alweer vol vocht bah..

14. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Joyce Ow altijd fijn als iemand dan doodleuk niet mee werkt.. Ow ik weet wel zeker dat ik niet emo ben door de warmte hoor.. heb gewoon een dip dankzij mijn pa. Lees overal op fb dat die en die daar en daarheen gaat.. maar mensen zullen nooit eens aan mij denken ofzo.. ik stelde wat voor.. en alles wees vriendlief af.. hij zei: "er is geen reet op tv vanavond" Ik: Dan gaan we toch naar de bios.. "Nee je bent zwanger, dat kan je niet aan.. " Ik zo: Huh? Okee het is ff lopen, maar als we bijtijds weggaan niets aan de hand hoor.. en daarna kan ik rusten, want ik zit tijdens de film..ga geen wilde avond stappen ofzo.. "Nee geen zin.. te heet blablabla.." Eerder op de dag.. zei ik: Zullen we naar de Griek gaan? "nee te heet blablabla.." en nu zegt ie dus net zullen we wel gaan dan? Ik zo: Nee laat maar.. dan doe je het uit medelijden voor mij..en ik heb een grafthumeur.. zit de hele dag al te janken.. kan het niet uitstaan.. Vraag me soms echt af wat ik verkeerd doe bij mensen hoor.. zeg gewoon in mijn gezicht als ik iets doe wat je niet tof vind, dan hou ik daar rekening mee.. klaar..

@Marieke Haha ja hij oogt in een winkel altijd net ff kleiner he.. maar hij zit lekker! (op die pokke vering na dan.. maargoed dat word hopelijk snel gefixt bij ons hihi) Balen van je vocht ! :(

15. Joycey

Joycey Niet meer actief

@Fief, ik heb ongeveer hetzelfde humeur als jij momenteel. Sterkte en een knuffel van mijn kant uit - maar dan wel heel snel want het is daar veel te warm voor!

Ik heb net maar een topic in de Lounge geopend in de hoop dat iemand mij kan vertellen hóe het onderdeel heet dat ik nodig heb - zodat ik een nieuwe kan kopen, want dan ben ik zowel van het gezeur van mijn buurman af als de koppigheid van mijn vriend, want ik word er echt moedeloos van.

Mocht jullie echtgenoot/partner in de buurt zijn en er verstand van hebben:

16. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Van wat is het?

17. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Oh leuk, raad het plaatje. Hihihi.
    Ik zou je niet kunnen helpen sorry en vl komt zo thuis misschien weet hij meer.

18. Joycey

Joycey Niet meer actief

Een soort 'borgpen' van het wieltje van de grasmaaier van de buurman. VL heeft het ene dingetje kwijtgemaakt verleden jaar en dat zit de buurman overduidelijk nog steeds dwars; dus hij wil ofwel het onderdeel ofwel een nieuwe grasmaaier. Waarop VL zegt dattie erin kan stikken en blabla *insert-gezeur-hier*, dus ik wil gewoon zo'n tweede pinnetje en klaar. Maar dan moet ik wel weten hoe het heet en waar ik het kan kopen.

19. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Misschien met een foto naar een onderdelenwinkel gaan?

20. Vl zegt borgveertje

Deel Deze Pagina