Goeiemorgen! Net wakker manlief was gemeen vannacht! Snurkt hij, maar hem wakker, draaid hij zich om en 5 minuten later draaid hij weer terug en snurkt vrolijk verder... Vandaag laatste wasjes draaien zodat manlief kleertjes genoeg heeft om de week door te komen, vanavond koffer pakken en morgen lekker 4 dagen weg
Bw wat goed van de kleine meid!! kolfse! Heyhallo fijn he dat vocht!! Zal vandaag ook wel weer zo zijn! Hier alweer flinke harde buiken en diaree zucht
@Dames wbt de borgveer/borgpen; bedankt voor de hulp. Nu moet ik nog maar zien te achterhalen waar ik exact zo'n zelfde ding koop. Hier werd ik om kwart over zeven ontwaakt door de achtjarige die tot de conclusie kwam dat ik snurk in bed; door aan VL te vragen: snurkt Joycey altijd zo??? En bij iedere vraag die ze stelt laat ze haar stem omhoog gaan qua toonhoogte, dus door dat gepiep was ik direct wakker. VL is eruit gegaan en heeft Disney opgezet. Godzijdank voor Disney. Een ode aan Disney!!!!! Hier geen ongecontroleerd tv kijken; noem mij maar een controlefreak Voor de rest heb ik broodjes afgebakken en zit het ontbijt er net zo'n beetje in. Beetje vreemd dat iedereen maar 1/1,5 broodje eet en ik er voor mijn gevoel zo achttien op kan eten. Maar ik beheers mezelf Fijne dag allemaal!!!
Morgen, Zo een paar vroege vogels hier vandaag, balen he dat slechte slapen.... @nathalja. Oh lekker vooruitzicht meis, en dan heb je de hele week nog super weer ook @BW. wat goed dat je kleine meid al aan de gewone speentjes mag. @marieke. Goed veel water drinken met je diaree, balen zo met die warmte, wordt je niet vrolijk van. @joycey. Bij de handyman hebben ze vaak van die kleine knullige losse onderdeeltjes te koop. Dus misschien daar even kijken. Hier, eerst even lekker bijkomen van de warme plaknacht. Begin van de middag gewoon lekker relaxed thuis binnen en op het balkon. Om 16.30 hebben we een surprise party van een collega van vl ergens in Nieuw Vennep. Beetje een klote tijd om hier van huis weg te gaan aangezien er topdrukte wordt verwacht in Zandvoort. En het mooie weer en 1 van de grootste races op het circuit van het jaar die om 15u afgelopen is. Dus hoop dat de drukte het dorp uit rond 15.30 heel erg meevalt, anders keren we gewoon weer om en blijven we lekker thuis. Ga niet een uur in de file staan met deze warmte.
Morning! @BW wat goed! Het is en blijft een doorzettertje! Ja joh.. pff.. 4.30 was ik wakker geworden door die KUTKAT.. die was weer aan het jumpen..maar punt is.. overdag is het te heet voor die beesten, dus geef ik ze geen ongelijk dat ze in de 'dood' modus blijven liggen.. maar s'nachts is het wat koeler..en dan gaan die dreumessen van 3 lekker spelen......... vliegjes vangen.........ravotten.. maargoed.. ik pakte de dader ff in d'r nekvel..en toen ging ze weer slapen.. 4.30 man hallooooooow.. dat moet ik straks misschien al opstaan, dus nog even NIET.. DANKOEWEL! Daarnaast was het de hele nacht de Grand Prix van Monaco hier.. pff.. zijn flink bezig met streetracen.. en politie? Ho maar.. hoorde wel een helikopter om 4.30.. dus wie weet was dat de politie wel.. maargoed, er hangt niet voor niets een bosje bloemen aan een lantaarnpaal..maar de tekst is spaans.. maar vermoed dat diegene is omgekomen door streetracing..niet zo gek hier..1 lange weg.. stil.. ja dan kan je racen.. niet dat dat mag.. Vandaag misschien even de stad in kleine dingetjes halen voor de bevalling.. @boxmatras: Ik vind zo'n plank toch vrij hard hoor van een box.. ! Vooral als de kleine even in slaap sukkelt ofzo..dan kan je d'r gewoon ff lekker laten liggen. (vooral na helse nachten.. ) Niet dat ik die box dan chronisch als haar bedje ga gebruiken natuurlijk. Misschien dat we even bij Prenatal gaan kijken hoe die van hen eruit ziet. Ligt eraan hoe heet het is en hoever ik kan lopen Ik ga zo ook maar even broodjes afbakken! Jammiee! Gister een downdag gehad, praktisch de hele dag kon ik als ik eraan dacht flink zitten janken..en lullige is, stuurt mn ma een mail en verwoord ze het zo alsof ik degene ben die de stemming van mijn pa heeft verziekt..! Hallow... ik zit al aan huis gekluisterd, ga uit verveling die kastjes enzo soppen.. Doe met dit weer liever wat anders.. Baal soms gewoon.. dan lees je op fb dat die en die daar en daarheen gaat.. of je ziet foto's voorbij komen.. maargoed.. dan trapt de kleine meid en dan moet ik weer lachen Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
Ja, heerlijk dat vocht. Mijn vingers doen er gewoon pijn van. Mijn tenen trouwens ook. Zijn helemaal stijf. Diarree heb ik ook. Komt door de warmte denk ik en de bbq.
Goedemorgen, lekker uitgeslapen tot 7 uur hier, daarna nog een uur met man en zoon in bed tv gekeken. Samen ontbeten en ik ben weer terug naar bed gegaan. Ik hoor ze met zijn tweetjes lekker keuvelen beneden. Heerlijk. De deuren van het dakterras staan lekker open en ik hou het wel uit zo. Ga ik de komende dagen vaker doen, ik heb nu eindelijk mijn langverwachte verlof!! Ik herken dat wel, het leek eerst super lang en nu is ze er over 6 weken sowieso! Kan het me nog niet goed voorstellen dat er straks weer een baby is die weer 's nachts wil drinken etc. Zometeen klussen met paps, wastafel ophangen en de laatste dingen in de babykamer.
Naast wassen en strijken nog geen plannen, denk nog even naar het Veerse meer onder een boom liggen als plofvis en dan 's avonds weer op tekenjacht >=)
Hey dames even snel berichtje van mij lekker aan genieten van mooie weer jullie hier probeer soms ook ff lekker naar buiten te gaan ff 10 min genieten van het mooie weer! Met Jayson gaat het naar omstandigheden goed hij krijgt nu even tijdelijk om en om voeding dus de ene keer geven we de fles tot hij te moe is en de rest met de sonde en de andere keer krijgt hij via de sonde zijn voeding! Hier lijkt hij goed op te reageren want hij is een stuk actiever kleine mannetje van mij! vanmorgen ook voor eerst in badje geweest en wat vond hij dat heerlijk puur genieten voor die kleine man en we hebben hem vanmorgen heeeel duidelijk horen huilen zo blij.. Klinkt misschien stom maar Jayson was te moe om te huilen en hij begon te huilen nou mamma natuurlijk ook meteen huilen ben zo trots op mijn kleine kereltje.. Trouwens ook op mijn grote kerel want die doet super met de kleine man en zorgt heel goed voor mij! Met mij gaat het redelijk heb sinds gisteren heel veel last van stuwing Holly crap het zijn echt gewoon bakstenen en dat doet toch zeer... Dus dames die bewust flesvoeding gaan geven maandverband nat maken en invriezen want dat geeft echt verlichting! Morgen ga ik waarschijnlijk weer naar huis heel dubbel Wil graag naar huis om verder te herstellen maar moet Jayson achter laten.. Heb voor jullie weer fotootje gepost achter! Geniet lekker van het weer meiden.
@Marszie : Ow wat mooi om te lezen dat Jayson het zo goed doet! En tuurlijk ben je trots op hem en op je ventje! Logisch, want het is allemaal zo mooi! Ik besef het ook nog niet hoor dat over 7 weken ongeveer de kleine hier kan zijn..beetje onwerkelijk als ik haar straks in mijn armen heb geloof dat ik dan de hele dag wel kan janken hihihihi. Ik ga zo ff naar de fotootjes kijken! Bedankt voor de tip over het maandverband! @hier Wat ik mij afvraag... zat toevallig folders door te kijken van diverse drogisterijen .. in 1e instantie gewoon voor mijzelf..toen kwam ik op de bladzijde: "Reisapotheek, alles voor je kleintje" dan zie je dingen zoals druppels tegen buikkrampjes en weet ik veel wat nog meer.. Schaffen jullie zo'n 'apotheek' al van te voren aan of kopen jullie dat pas op het moment dat het kindje daar daadwerkelijk last van heeft?
@Fief; afgezien van zo'n e-mail vol verwijten; hebben jullie het nog uit gepraat verder? Heb je jouw kant van het verhaal kunnen vertellen en zijn jullie een beetje tot elkaar gekomen??? Dat lijkt me namelijk veel belangrijker dan over en weer elkaar de schuld geven van wie nou wie een rothumeur bezorgd... Schijnbaar heeft het jullie beiden geraakt. Ik ga straks wat potten/bloembakken ophalen hier in de buurt, naar de verjaardag van VL's opa, de kleine meid bij haar ouders afleveren en dat was het dan ongetwijfeld wel zo'n beetje - want ik verwacht wel weer driekwart van de dag bij VL's familie te blijven plakken. De verjaardag wordt namelijk in een leuk cafeetje gevierd, dicht bij zee. @Eli; we hebben al een aantal bedrijven gemaild voor dat dingetje Ik hoop dat we snel iets horen!
Owja gister echt zo'n geniale uitspraak van vriendlief... Ik was de luiers aan het opruimen van de luiertaart van mijn Babyshower.. dus ik zei van: Kijk dit is een plasalarm, wel handig he? Hij: "Ow dus als de luier vol zit gaat het alarm loeien?" Ik: nee schat dan verkleurd het alleen..... zou wat zijn whahahaha! Ging stuk! heeft iemand hier trouwens nog de link van 'leuke uitspraken van je partner' ? Heb per ongeluk mijn abbo erop stopgezet...........
Heej mars! Goed te horen dat het met Jayson beter gaat en inderdaad lekker proberen te genieten Herstellen is volgens mij voor een moeder het minst leuk Snap ook wel dat je morgen met gemengde gevoelens naar huis gaat.. Succes met alles xxx
@marszie: Heerlijk he, stuwing.. Even doorbijten, is na paar daagjes over. Fijn dat het goed gaat met Jayson. Wat heerlijk dat jullie hem al in badje mogen doen en de fles mogen geven. Dat kan hier nog niet helaas En morgen naar huis gaan zonder hem, begrijp ik heeeel goed dat het moeilijk is (vooral omdat de kraamtranen en de hormonsters de 3e dag beginnen op te spelen) Maarja, hij hoeft gelukkig niet zo lang te blijven als mijn kindjes. Voor je het weet is hij thuis. Knuff van mij, komt wel goed.
Nou ik heb in ieder geval mijn gevoelens geuit aan mijn moeder.. moet ze nog op antwoorden.. maar wel laten weten dat ik in ieder geval gekwetst ben enz. dus ik hoor het wel weer.. Klinkt gezellig! Fijne dag vandaag!
Dit Al wil ik wel iets van zetpillen/babyparacetamol of iets dergelijks in huis hebben van tevoren! Zojuist 3 mensen gedoucht, aangekleed en opgemaakt en ruim 2 uur verder. Tjeuz!!!
Medicijn dingetjes koop ik als ze nodig zijn. Alleen idd de babyzetpillen van paracetamol haal ik alvast in huis.
Ja idd maar soms denk ik weleens zal je net zien krijgt de baby in de avond last van krampjes heb je niks in huis.. Net terug vd stad niet ver geweest masr wel goed om er ff uit te zijn geweest net n heerlijke bananacolada op vd DE jummiiieee das n ijscapuccino