Augustus buikjes 2013 Part III !!

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by FiefeR, Jun 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

Aug 29, 2012
    1,834
    0
    36
    Female
    Limburg
    De box staat. Matrasje ligt erin en het boxkleed laten we nog even in de verpakking.

Attached Files:

2. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    3,581
    0
    0
    NULL
    NULL
  3. Tosti

Tosti Fanatiek lid

Aug 8, 2011
    1,941
    0
    36
    Nederland
    Paracetamol mogen ze pas vanaf 3 maanden, dus hoef je niet perse in huis te halen zo snel.

Hier echt een baaldag.
    Wastafel ophangen; klopt geen donder van dat ding, dus ml naar de winkel, daar begrepen ze er niets van en nu wordt een vraag gesteld aan de leverancier. Dus, ding hangt wel, maar kan niet worden aangesloten of iets.
    Rolgordijn; mist 1 onderdeel, dus hangt ook nog niet.

Ik was het helemaal zat. Alles zou met 36 weken af zijn, morgen ben ik 36 weken en het is dus verre van af. Krijg er stress van, wil het gewoon af hebben voordat de kleine er is. Kan nog wel 6 weken duren, maar zo lang duurt het soms ook om kleine onderdeeltjes te bestellen. :(

4. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    3,581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ken je frustratie Mira... hier zijn de gordijntjes nog niet af... de hoezen vd kussens vd schommelstoel ook niet grrr... mn ma stelt t maar uit omdat ze niet goed weet hoe dr naaimachine werkt 'ja je hebt nog ff de tijd' ja leuk maar ik hou niet van dingen op t laatste nippertje.. er hangt wel luxaflex maar toch... irritant!!

Wel balen dat die winkel niks weet en je rolgordijn scheef hangt :(

5. Baboes

Baboes Actief lid

Jan 26, 2013
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey meiden!

Wat een heerlijk weer om vrij te zijn!
    Net even heerlijk aan een meertje gezeten op een zonnebedje. Dat hou ik wel lekker vol.
    Ml doet nu boodschappen voor een lekkere bbq :)

Ik zit me af te vragen, hoever gaan jullie in vooraf wassen?
    Alle nieuwe kleertjes heb ik laatst gewassen. Heb toen ook boxkleed, (wikkel)dekentjes en lakens gedaan. Zou ik de maxi cosi ook nog moeten ontleden en wassen?

Ik heb hier het boxkleed van woezel en pip. Die was laatst in de aanbieding bij de intertoys. Toen ook meteen met korting het mobiel ervan meegenomen.

Marieke, hoe gaat het met je pootjes vandaag?

Ik hebde laatste tijdsteeds al ik even gezeten heb enik ga danlopen, dat het me erg trekt in het bekken. Ik vergeet dat dan wel eens en na een paar stappen kan ik dan wel door de grond :-o

Ben op zoek geweestq naar voedingsbh's. Iemand tips waar je deze voor niet al te veel geld kan krijgen? Ik zie er wel tegenop dat ik die krengen ook 's nachts aan moet houden.

Boh, wat zou ik nu graag een ijskoud witbier drinken!!!

6. Tosti

Tosti Fanatiek lid

Aug 8, 2011
    1,941
    0
    36
    Nederland
    Hij hangt gewoon nog niet. mist een beugeltje. Ml is de bon kwijt helaas, dus zometeen gaan ze nog moeilijk doen ook, kreng kostte toch 100 euro. Beetje dure grap anders.

Ik heb wel de kinderwagen opgemaakt vandaag, heb een super schattig zelf gehaakt dekentje van mijn nicht gekregen. Echt een meisjes ding!

7. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    3,581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zijn die boxkleden nog in de aanbieding en dat mobiel en voor hoeveel? Ik heb alles gewassen zelfs boxkleden spuugdoekjes hydro luiers etc alleen hoes van maxi cosi dde ik niet hoor... wel die hoezen daarvoor die ik laatst bij kruidvat gekocht heb

8. Tosti

Tosti Fanatiek lid

Aug 8, 2011
    1,941
    0
    36
    Nederland
    Maxicosy dingen heb ik niet gewassen, boxkleed, lakens, dekens etc dan weer wel.

Pijn in mijn bekken heb ik ook inderdaad, zo'n scherpe felle pijn af en toe en het trekt ook weer snel weg. Ik heb trouwens meer richting mijn liezen.

Ik had voedingsbh's van de kruidvat van Anne Rolfi, ze hadden ze eerst in de winkel, maar nu zie ik ze alleen nog online. Ik heb die van de hema en h&m ook geprobeerd, maar vond deze persoonlijk de fijnste.

Ik ga zo witbier 0,0 drinken!! Is toch iets...

9. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    3,581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je dat rolgordijn gepint hebt geldt je giroafschrift ook als bon!! Das sinds kort nieuw en mag de winkel ongeacht waar niet weigeren. Dus misschien n tip! ;)
    Leuk zeg wagentje opmaken!! Ik heb trouwens n dekbedje ( vd wagen zelf)erin liggen mag n baby daar uberhaupt wel onder liggen? Nee toch?

10. Tosti

Tosti Fanatiek lid

Aug 8, 2011
    1,941
    0
    36
    Nederland
    Geen idee, ik heb hem er ook bij gekregen, maar heb 'm nooit gebruikt.
    Ik vraag me dat altijd af, maar als het echt niet zou mogen waarom zouden ze ze er dan bij doen?

Ik heb altijd een katoenendekentje gebruikt. Nu ook weer, met dit dekentje eroverheen als sierdekentje. Is gehaakt van polyester garen en te dun voor als het kouder wordt.

11. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

Aug 29, 2012
    1,834
    0
    36
    Female
    Limburg
    Dat dekbedje heb ik ook. Ik heb het er nu in liggen. Daar had kk het laatst met eli ook over. Het mag niet, maar je bent er in principe bij als de baby in de wandelwagen ligt.

Boxkleed heb ik niet gewassen. De rest wel.

Kinderwagen heb ik ook opgemaakt. Heb een wieghoeslaken om het matrasje gedaan. Nu nog het bedje opmaken en plastic er op leggen.

12. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    3,581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja idd wilde net zeggen je laat t kind niet alleen in de kinderwagen

13. Tosti

Tosti Fanatiek lid

Aug 8, 2011
    1,941
    0
    36
    Nederland
    Nou... als hij lekker in de wagen lag te slapen, dan zette ik hem al slapend in de gang en liet hem daar lekker staan tot hij wakker werd.

Gaat ook om oververhitting toch onder een dekbedje?

14. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

Aug 29, 2012
    1,834
    0
    36
    Female
    Limburg
    Ja, volgens mij wel. Maar in belgie en duitsland mogen ze wel een dekbedje. Ik dacht dat het alleen niet in het bedje mocht. Ik heb er ook geen verstand van. Hahaha

15. Tosti

Tosti Fanatiek lid

Aug 8, 2011
    1,941
    0
    36
    Nederland
    Het is ook overal anders :S.
    Ik heb geen idee, ik heb gewoon dekentjes, dus zal wel goed zijn ;)

Soms wordt ik er ook wel moe van, van alles wat wel en niet mag. Toen mijn moeder zwanger was, was t prima dat je af en toe dronk. Nu zijn ze er zo fel op dat het niet mag, maar ik heb er ook niets aan over gehouden dat mijn moeder af en toe een wijntje dronk. (Althans, ik denk zelf dat ik er niets aan over heb gehouden... ;))

16. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

May 31, 2010
    2,823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Ik moet nog steeds de reiswiegjes opmaken en voor extra beddengoed kijken.
    Ons meissie heeft nog niet eens beddengoed voor haar ledikantje, alleen een hoeslakentje over haar matrasje en een duodeken.
    Bedje van onze knul is wel al helemaal klaar en opgemaakt.

17. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik heb de laatste pagina's teruggelezen, maar ik ben een beetje emotioneel op dit moment (zie achter) - heb niet alles onthouden van iedereen.

@Degene die een onderdeel mist van het rolgordijn - is dat niet los te koop in een winkel ergens?

@De paracetamol; ik wist niet dat dat pas vanaf 3 maanden mocht - nou ja, ik ga het eens uitzoeken wat wel mag. Zodra de baby dan iets van maagkrampjes of iets dergelijk krijgt, dat ik wel iets van pijnstilling in huis heb voor hem. Ook al is het dan niet de gehele baby-apotheek, maar dan wel iets om de nacht/weekend mee door te komen :)

@De box incl. kleden: wij hebben geen box, dus ik kan er helaas niks nuttigs over zeggen.

18. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

May 31, 2010
    2,823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    De mutsjes die ik had besteld via prematuursite waren gisteren binnengekomen, dus even foto's gemaakt en eentje achter geplaatst van onze kleine meid met haar 1e mutsje op :D

19. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    3,581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mira ja okee maar dan kan je altijd nog n dekentje mee nemen dat je t dekbedje achterwege laat.. maar bedoelde als je over straat gaat of in n restaurant aan t lunchen bent bijv.

@Joyce ik ga ff achter kijken meid

@Hier net ff n plank van onze voorraadkast opgeruimd. Heb n mini minidrogist dus douchespul etc hebben we voorlopig niet nodig haha

20. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    3,581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Joycey waar laat je je kind als je ff je handen vrij wilt hebben trouwens als je geen box hebt of heb je n alternatief?

Share This Page