Augustus buikjes 2013 Part III !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door FiefeR, 21 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hahahaha fief!
    dat vind ik dus wel een afknapper hoor, transformers ;)

weet iemand nog leuke spelletjes te doen ofzo online??

2. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee Transformers is TE vet! Die auto is serieus echt mijn droomauto, het is dat ie zo duur is whaha

CANDYCRUSH!!! Helemaal verslaafd aan hier :p Kan je spelen via Facebook :)

Jeeej proefdruk geboortekaartje is binnen! :D Ziet er strak uit, plaats hem ff achter. Alleen ff niet op gelet dat van Ham ff onder haar naam moet staan, dus dat nog ff aanpassen..en dat versje in het wit aan de linkerkant is op het kaartje zelf (wel op de site) slecht te lezen dus word paars :)

3. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @marieke; Pff, wat een rare tuttebellen zeg :( wel vervelend dat je er moeite voor doet en dat ze dan niks eten..

Wij zijn de hele dag een beetje met m'n site bezig geweest, nu zitten we Hell's kitchen te kijken. Echt geweldig!!
    Met een zelfgemaakt stukje boterkoek, en op de achtergrond Miss Montreal (vanaf dat festival)

4. fief haha neeeeee candycrush heb ik al gedaan en mee gestopt. kwam niet verder in level 60 ofzo was er helemaal klaar mee!

ben benieuwd naar je kaartje!!! :D

nathalja.. mja de jongste heeft nog wel iets gegeten zeg maar, maar die ander is en blijft een verhaal apart.. snap er niks van maar het zal wel.. weet wel dat ik iig niet meer zoveel moeite ga doen om leuke dingen te verzinnen, want puberzoon vind NIKS leuk.. das de leeftijd.. en dochter begint ook al om alles te zuchten en steunen en moeilijk te doen.. gaan ze met 8 al puberen???

hmmmm lekker hoor boterkoek :D:D smakelijk ;)

hier even een vraagje, zag een topic hier over wat je kindje aan te doen als je uit t zh komt..
    dus ik dacht.. ja duh kleertjes?
    maar ik zat t te lezen en dacht verrek je gaat er idd mee naar buiten (duuuh ik ben blond haha)
    dus zeiden een aantal mensen daar: rompertje, kleertjes, VESTJE/JASJE, WIKKELDEKEN EN MAXICOSIEZAK OF DEKEN.

toen dacht ik ineens ... oeps... ik heb in mijn vluchttas wel kleertjes zitten, maar heb geen eens vestjes of jasjes!!!
    en heb wel wikkeldekens, maar moet die dus zelf meenemen ook? en dan ook nog een deken?? heb alleen van die fleecedekentjes..

hoe doen jullie dat???

5. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb 1 jasje.. da's een vrij grote maat :p Ik ben er nog niet uit over de jasjes omdat ik gewoon niet weet wat voor weer het word.. ik heb hier tig fleecedekentjes liggen.. dus kou hoeft ze niet te lijden.. denk dat ik dat wel inpak..maar Maxi Cosi zak .. dat ga ik niet kopen hoor, mij te duur.. En wikkeldekens en normale dekens..wat is het verschil?

Ben ook wel benieuwd naar de reacties van de rest.. ! :D

6. ja zo stom dat ik daar helemaal niet over na had gedacht hahaha. ik moet dus ook even een fleecedekentje van boven morgen in mn vluchttas doen.. heb er ook vrij veel hihi..
    dus maar even kijken..
    wikkeldeken neem ik dan niet mee.. mutsje natuurlijk wel.. en dan rompertje en kleertjes en dan een dekentje.. moet genoeg zijn toch!

7. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Had ik ook gelezen marieke. Vind sommige wel overdreven.

Ik heb romper, truitje, broekje, en jasje (heb alleen maat 62 jasje) en ik stop een dun dekentje in de tas erbij. Kijk dan wel of ik het jasje/vestje aan doe of alleen de kleren met het dekentje. Oja, en mutsje.

8. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Kleintje gaat van ziekenhuis meteen in de auto. 5 min. Rijden en dan zijn we thuis.

Voor hetzelfde geld is het 30 graden. Ik weet dat pasgeboren baby's zich niet goed zelf warm kunnen houden. En daarbij in het ziekenhuis zullen ze ons vast wel zeggen of jasje of deken erbij moeten. Ja toch?

9. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja denk dat het ziekenhuis je ook wel op de hoogte brengt idd.. Hier is ze ook zo in de auto. Ik neem denk ik een pakje mee, mutsje, romper, fleecedekentje en misschien nog dat jasje wat ik heb, al is dat wel een winterjasje.. dus kijk wel.. ze is ook zo thuis dus lang in de auto hoeft ze niet te zitten en het weer kan heel wisselvallig zijn, dat is het nu ook al..soms word ik er een beetje knetter van.. whaha!

10. Precies hier ook zo in de auto en zo thuis en dan zo binnen.. Dus vond EN jasje EN dekentje wel overdreven

11. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik neem ook zowel jasje als deken als omslagdoek mee; maar zie wel wat ik nodig ga hebben tegen die tijd :)

Hier kijken we een zombiefilm; soort twilight, maar dan met zombies.

12. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja .. en in de auto is ook verwarming, mocht het nodig zijn, dus het is niet zo dat ze onderweg dan kou vat of iets.. He shit, moet nog steeds ff oefenen met die maxi cosi.. ARGH!

13. Hihihi joycey had wel verwacht dat jij die uberschattige badjas meenam ;)

Fief haha heb altijd opgepast op kleintjes dus hoef ik niet meer voor te oefenen. En mn vriend heeft al ervaring met 4 dus dat komt hier wel goed

14. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik heb rompertje, truitje, broekje, sokken, mutsje, jasje en een fleecedekentje.. Oh en een wikkeldoek voor zolang we nog in het zkh zijn.. In de maxicosi krijgt ze dus een jasje aan en een fleecedekentje over zich heen

15. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Jasje en dekentje zijn wel nodig, die kleintjes houden zich als ze net geboren zijn nog niet zelf nodig.
    zelfs als het buiten 30 graden is, hebben ze nog een kruik nodig vertelde de kraamzorg bij de intake afgelopen woensdag.

Oh en voor na de bevalling als t kindje kleertjes aankrijgt is een eigen omslagdoek/dekentje wel fijn. Dat is meteen lekker van jezelf en niet zo'n ziekenhuisding. Want zo'n kleintje wordt direct lekker ingewikkeld.

Trouwens ik hoor iedereen hier over een fleecedekentje. Terwijl dat juist bijna verboden wordt hier door de kraamzorg. Katoen of wol, moet het zijn.

Overal weer anders...

Wij hebben Django Unchained gekeken, heerlijke film!

16. ik heb geen eens een jasje haha heb 1 vestje maar dat is veel te groot.. ik zal wel een omslagdoek voor de zekerheid erin doen en een fleecedekentje.. al die dekentjes zijn speciale he! je hebt de gewone fleecedekens die wij gebruiken zeg maar, en je hebt degene die gekeurd zijn voor baby's ... dat is anders gemaakt zeg maar.. vraag me niet hoe, maar ik heb een deken en daar zit ook t keurmerk op wat ze moeten hebben als het voor een baby is. dus denk dat je kraamzorgvrouw bedoelde gewone fleecedekens.

die film wil mn vriend ook graag zien.. maar lijkt mij minder.. maar binnenkort toch maar eens kijken hihi

17. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan neem ik 1 van de dekentjes mee van d'r bedje, ga geen tig dekentjes kopen. Ik heb er 2 van d'r bedje, kan ik desnoods na t ziekenhuis nog in de was gooien bijv. die is een beetje wollig. Velours geloof ik ofzo..

owja sokken is ook wel handig goed dat je het zegt Nathalja ;)

Het word nog een heel karwei om je baby 'even' thuis te brengen vanaf het ziekenhuis whaha! Hier echt gevalletje van Geen ervaring, dus weet me god niet hoe ik handelen moet..

18. sokjes had ik idd al wel aan gedacht hahaha

tis voor mij ook wel weer 5 jaar geleden hoor dat ik met een maxicosie in de weer was.. wel grappig eigelijk, want diezelfde maxicosie heb ik nu hier staan voor ons kleintje haha.
    dus ik zal wel even moeten kijken hoe t ook es weer ging.. maar heb een ervaren papa. ga ik dan maar vanuit hahahaha

19. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gek genoeg word ik nu een beetje angstig van "Wat moet ik nou in godsnaam meenemen om dat kind warm te houden..?" Maargoed 17 juli hebben we intake kraamzorg, dus zal het wel vragen..

20. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Wel bijgelezen, maar echt te moe om te reageren.

@Fief: Komt wel goed, zodra je je kindje in de armen hebt en je een mama bent, dan weet je wel wat je moet doen en wat je je kleine meid moet aantrekken.
    Gewoon moederinstinct..

Tenminste zo voelde het voor mij wel.

Welterusten meiden.

Deel Deze Pagina