In het ledikantje, in de wandelwagen, in de maxi cosi of in het midden op het bed omringd met 14.000.000. kussens zodat hij er niet van af kan rollen Of gewoonweg op de grond met een boxkleed, whaha.
Ja kan idd ook hihi. Hebben jullie ervoor gekozen om t niet te doen bij gebrek aan ruimte of wat anders? (Was jij t nou die niet zo groot woonde. .?)
Klopt Wij hebben 29 vierkante meter met 2 volwassenen, dan 1 baby en 3 katten. Een box neemt teveel ruimte in beslag en we vonden het nu nog niet nodig.
Dan heb je groot gelijk. Box midden in de kamer, kun je apekooien in huis als je je wilt verplaatsen. Box is handig, maar niet noodzakelijk. @rolgordijn (dat was ik), ze zorgen maar dat ik dat onderdeel krijg. We hebben expres een verduisterende gekocht, was bijna 100 euro. Dan weiger ik nog losse onderdelen te kopen omdat ze niet alles hebben geleverd.
Ja vind ik ook hoor Mira!! Heb je nog gelezen dat n bankafschrift ook geldt als bon?? Dan kunnen ze je niks maken
100 euro voor een rolgordijn? Haha, oké, ik begrijp jouw punt Ik zou er gelijk tien eisen, gewoon omdat het zo duur was!!! Fijn dat je man er verstand van heeft, dan sta je toch wat sterker in je schoenen en ben je ze een stap voor.
Heb terug gelezen en ben serieus alles alweer kwijt. Ben moe.... Morgen weer een dag.. Dan ook naar de gyn.. Ben benieuwd!
@Eli (dacht dat jij dat zei..) Waar staat dat je als je voor 20 euro besteld, je een gratis verzending krijgt bij Baby&tienerstore? Ik zit voor de gein een hele bestelling te doen, maar dan staat er nog dat je 4.99 (in regio R'dam) standaard verzendkosten moet betalen.......... Wilde dat boxmatras bestellen want bij Prenatal moet je hem sowieso laten bestellen... ze hebben geen 'showmodel' of iets.. maar sowieso lijkt die van de Baby & Tiener me praktischer qua hygiene/schoonhouden. Met het oog op een 2e gaat ie in de berging na een tijdje en dan kan het muffig ruiken als het stof is, met plastic heb je daar dus ook geen last van.. @marieke Succes morgen bij de gyn!
Ik ga ook plat!! Net nog op t balkon gezeten heerlijk!! Was nog 20 graden!! Nathalja geniet van je midweek!! Trusten!!
Kijken of ik het nog weet ben veel te vroeg wakker door indalingspijn @dekbed wandelwagen: dat vroeg ik me ook af, had m'n zus gevraagd en die is pedagoge, en die zei dat een dekbed in ledikant of wieg niet mag ivm stikkingsgevaar als ze er onder komen te liggen met hoofdje, en met een wandelwagen ben je er vaak gewoon bij. Maar voor in de zomer is het toch te warm kan je beter een katoenen of wollen dekentje pakken. @wassen: hier alles gewassen op de bekleding van maxi-cosi na. @medicijnen: er was nog een bepaalde theesoort wat ze vaak adviseren bij darmkrampjes, alleen niet elke baby vind dat lekker ik kreeg het vroeger altijd, maar m'n nichtje lust het niet. Ga verder pas in huis halen wanneer nodig. @fief: Bezorgen Het is alleen pas vanaf 34,99
even terugkomend op de thee tegen darmkrampjes: Dat is venkelthee, Als je googled op Thee bij Darmkrampjes Baby. kan je terugvinden hoe precies Maar nogmaals niet elke baby lust het.. @degene die vandaag naar Limburg ging (weet niet meer wie) Veel plezier @heyhallo en Fief; Thnx
Morgen... Voor de dames die weg gaan veel plezier!! Hier weer erg slecht geslapen dus niet in mn hum.. Zometeen naar t ziekenhuis en dan naar mn vriend zn moeder en zn zoon naar huis brengen.. Ben blij als t vanavond is..
Thnx nathalja!! Balen van je pijn hopelijk zakt t snel weg dat je kan genieten!! @heyhallo veel plezier!! @Marieke succes!! @Hier vandaag ff onze hoofdkussens wassen als vriendlief wakker is verder beetje rommelen in huis en misschien ff mn autoruiten schoonmaken en de auto verplaatsen (anders valt t op dat ie te lang op 1 plek staat ivm onkruid) en ff de motor 5 minuten laten draaien voordat ie straks niet meer start haha