@fief; daarom is het nu ook zo uitgebreid in het nieuws. Er is een kleine mazelen epedemie ontstaan omdat veel kindjes in de biblebelt niet zijn ingeent tegen de mazelen. @ego; pfff. Wat een k*t nacht. Veel te warm. Mug op de slaapkamer.
Goedemorgen, @BW wat een super goed nieuws zeg. Wat heb je een sterke kindjes. @ Senna, hopelijk heb je je ventje nog bij je. @ Fief, jij ook al vroeg wakker. Ik ben zaterdag jarig en heb ook geen idee wat ik moet vragen. Op een gegeven moment wordt het steeds moeilijker. Bij mijn man doet een luchtje altijd goed. @ Natalja, heerlijk dat je het zo naar je zin hebt. @ Mira geniet van je verlof. @ Biblebelt, daar woon ik dus in. Was pas nog in het nieuws ivm vaccineren. Bij ons is het één van de laagste percentages van het vaccineren. Bij ons op het werk werden we ook doodgegooid met mails over extra vaccinatierondes en vragen, aangezien jgz vragen ook bij ons binnen komen. Ineens willen mensen wel gaan vaccineren en dat vind ik heel hypocriet. Ga zo als de meiden weg zijn nog even naar bed. Ben echt aan het aftellen tot de vakantie, nog anderhalve week.
@cadeautips vriend: Bedankt! Ik heb in ieder geval een telefoonhoesje gevonden voor zijn telefoon die hij net nieuw heeft, in de telefoonzaken verkopen ze het niet (ja of je betaald de hoofdprijs van 30 a 40 euro..beetje overdreven..!) dus da's 1 ding wat zeker is wat ik ga geven.. en voor geurtjes moet ik ff in de slaapkamer spieken wat nou op is... maar hij ligt nog op 1 oor..dus wil hem niet wakker maken hihi, maar als het goed is gaat hij vanmiddag ff naar de markt kaas en aardbeitjes halen, dan ga ik ff sneaky kijken @biblebelt: Nieuws volg ik amper, lees vaak online AD.nl of Nu.nl (i.v.m. dat het bijna niet te ondertitelen is, of als er ondertitels zijn, loopt dat flink achter..... irritant luisteren vind ik dat hihi) Dus dat biblebelt heb ik dan even gemist? Maar wel raar dat ze dan nu ineens wel willen inenten en voorheen niet..alleen omdat het dan in het nieuws is.. @eigen verjaardag: Ik weet het zelf ook nooit zo goed hoor..ik was in mei jarig.. heb toen geld gevraagd en bonnen omdat ik nieuwe kleren nodig had, dus dat was wel goed gescoord Van vriendlief een geurtje gekregen die toevallig op was.. Doet het ook altijd wel goed, al ben ik nu wel voorzichtiger met geurtjes op doen en zwanger zijn in combi met de zon..want kan je ook pigmentvlekken van krijgen.. dus als ik niet weg hoef, doe ik geeneens een geurtje op, normaliter bijna dagelijks wel een ander geurtje ofzo..gek he? @bianca Groot gelijk dat je nog even terug gaat hoor! We hebben onze rust hard nodig! Hoop vanmiddag ook nog even te kunnen slapen en hoop dat het niet al te warm is... gistermiddag niet kunnen slapen i.v.m. hardpratende buren...... vakantietijd he.. raam staat ook open i.v.m. te warmte.. dus hoor je alles wat er in de straat gebeurd..en man man wat is het druk!! Nog anderhalve week..spannend! Duurt alleen voor je gevoel zoooooo lang.. @k*tnacht: ben niet de enigste dus die er last van heeft..bleeeghh! @hier Als vriendlief wakker is, ff het dekbed wassen, gister de hoofdkussens gedaan, dan kan het lekker drogen. Vriendlief heeft gister voor mij een waslijn gespannen over het 'plafond' van het balkon, dus kan dat dekbed er goed over drogen Moet ie wel ff op een trappie staan en dat ophangen hihihihi want we zijn allebei niet echt lang Hoop dat ie niet te lang blijft liggen.. anders hebben we vanavond geen dekbed.. ik vind dat op zich niet erg (is al heet genoeg..) maar vriendlief kan niet zonder dekbed slapen..
Fijn dat je een cadeautje hebt gevonden! Ik ga zo dadelijk richting ziekenhuis voor de reeks afspraken. Mijn ijzergehalte laten prikken, de liggingsecho/groeiecho, een afspraak met de gynaecoloog en vervolgens het behandelplan inleveren. Dus ergens tussen 10 & 12 zal ik in het ziekenhuis zijn. Ik heb er zo geen trek in. De volgende keer wanneer ik zwanger ben en topgezond (das wel een voorwaarde natuurlijk), blijf ik hoe dan ook bij de verloskundige. Het ziekenhuis maakt er veel onnodig gedoe van. Ik vermoed dat ze het expres doen om het te kunnen declareren. Gelukkig is vriendlief mee en gaan we daarna wat leuks doen! (nog geen idee wat, hij wilde het bos in/duin wandelen, maar hij beweert dat ik niet over een duin kan wandelen, want daar ben ik te zwanger voor ) Verder heb ik wel fijn geslapen, maar ben ik niet uitgerust te krijgen. Ik kan wel blijven slapen met dit weer. Ik ben onder de douche gesprongen zodat mijn ogen fatsoenlijk open konden. Het enige nadeel is dat VL irritant doet 's nachts en ineens tegen mijn knieën aan gaat lopen duwen en mij aan de kant duwt, terwijl ik niet eens ver over zijn helft lig. Hij is net Israël ofzo, en bewaakt de grens. Bij overtreden van het matras met maar liefst 1 centimeter gaat hij als een idioot lopen duwen, zuchten, steunen en irritant doen en mij wakker maken. Kan iemand een muur tussen ons bed in bouwen?! Ik mag ivm de ruimte al niet meer met voedingskussen slapen en nu mag ik dus ook al niet liggen zoals ik wil liggen... Ik heb hartstikke pijn in mijn rug 's ochtends door zijn gedram!
Ik moet ook onder iets slapen.. Al is T maar een laken.. Verder serieus alles alweer vergeten. Ook te warme nacht gehad en nu wakker met koppijn.. Vanmiddag komt mn ipad binnen! Yay!! Blij mee..
Suc6 joycey!! En have fun met wat je erna gaat doen.. Haha ken t. Normaal ligt vl altijd netjes op zn zij op zijn kant. Maar laatste tijd is t drama dus ligt hij geregeld in de weg. Word ik zooo chaggie van. Slaap je bijna krikg je weer een ellenboog in je oog ofzo.. Zucht
@Joycey ja er moet nog wel wat bij hoor alleen n telefoonhoesje is ook zo afgezaagd. . Maar ik kom er wel!! Haha herkenbaar wat je vriend zegt. . Als hij zegt ik ga ff naar de stad dan zeg ik ow ga wel ff mee heb ik ook beweging gehad. . Hij' ja maar ik wil daar en daar heen.. das teveel lopen want je bent zwanger ..' en dan zeg ik altijd JA DUS???? Succes vandaag met alle onderzoeken!!
Zoooooo irritant he die ellebogen!!! Ga er ff breed bij liggen joh denk ik dan.. heb serieus n keer gehad dat ik me omdraaide dan echt die elleboog linea recta in mn oogkas kwam. .. zo dat deed PIJNNNNN..!! Dus ik auuuuuuww.. echt keihard en wat doet hij?? snuuuuuuuuuuuurkkkkk.....grrrmmffff.... snuuuuuuuuuuuurkkkkk. .. oftewel hij merkt niks.. en volgende ochtend vragen hoe ik aan een dat blauwe oog kom lol
Goedemorgen! Heerlijk geslapen, zl heeft bij oma gelogeerd en ik lig dus in bed. Kan ook gewoon tot vanmiddag in bed blijven. Deuren van t dakterras open, ventilator aan, helaas moet ik wel soms naar beneden voor iets te eten of te drinken. Maar verder ga ik lekker vanochtend niets doen! Senna, hoe gaat het? Is er al nieuws?
Haha fief ik word dan behoorlijk boos snachts.. Ben ik in staat om m een schop te verkopen.. Ik ben altijd heel lief enzo maar Maak me niet wakker! Hahaha o ja en als ik eht honger heb moet je niet in mn buurt komen haha
@ Joycyey succes in het ziekenhuis. En veel plezier daarna. Fijn dat je vriend mee gaat. @ Marieke, een ipad lijkt me ook nog wel wat. Ook een mooi verjaardagscadeau, maar ik denk dat mijn man dat iets te duur vindt. Waar heb jij hem vandaan. @ Mira, geniet even lekker van de rust. Heerlijk is dat dan hé. @ Fief, vieren jullie de verjaardag van je vriend nog wel? Wij hebben nu gezegd alleen sochtends en smiddags. Normaal blijven er ook altijd een hoop eten, maar heb daar nu geen puf en zin in. Helaas zijn mijn meiden pas smiddags weer. Hebben overnachting op de korfbal en daarna zwemmen. Dus daar gaan we zondag nog wat leuks mee doen. Hier is het juis mijn man die heel wat te verduren heb met slapen. Ik wil niet met de gezichten naar elkaar toe. Echt op mijn eigen helft slapen. En hij mag niet op zijn rug. Hij past zich dus echt aan mij aan. Ik weet het heel erg, maar anders doe ik helemaal geen oog dicht.
Wij vieren zaterdag middag de verjaardag van mijn zoontje alvast. Die is eigenlijk over een maand jarig, maar dat lijkt me geen handige tijd om een verjaardag te vieren. Om het makkelijk te maken, vieren we het buiten in de buurt voor 2,5 uur. Ik heb moeder en schoonmoeder ingeschakeld voor hapjes. We hoeven de boel alleen te versieren en de hapjes op tafel te zetten. Dan zijn we tegen 5 uur klaar en heb ik thuis geen rommel! Je hebt groot gelijk om het 's avonds niet te doen, gewoon overdag en dan heb je de avond voor het gezinnetje!
Dat is ook wijs Mira, dat jullie het zo doen. Heerlijk geen gedoe thuis. En dan heeft je zoontje toch echt zijn eigen verjaardag nog ipv dat je straks met de drukte van de kraamvisite zit. Soms moeten we het ons zelf makkelijk maken Ben wel blij dat we hoogstwaarschijnlijk zaterdag buiten kunnen zitten.
Ja en het wordt niet al te warm lijkt het erop. Dat vind ik wel fijn. Wij zitten in een oude boomgaard die hoort bij een speeltuin. Heel fijn plekje. De kids kunnen lekker spelen en de ouders lekker kletsen. Ik heb iets pijnlijks!! Ik heb een ingegroeide haar in mijn lies. Maar kan door mijn dikke buik niets zien en met een spiegel lukt het ook niet. AUW!! Nu maar hopen dat ml vanavond iets kan zien. Ik zit er nu aan te peuteren en het wordt alleen maar pijnlijker
Ja alleen n bbq met iets van 6 man dus druk word t niet veel vrienden hebben we niet dus scheelt weer hihi. Familie van zijn kant komt nooit op zn ouders en broer na maar schoonpa heeft altijd wat dus die verwacht ik nu ook niet... snders weet ik genoeg dan heeft ie met mijn verjaardag geen zin gehad in mei
Hahaha bianc hier ook niet met gezichten naar mekaar hoor vind ik vies hahahaaha Ik heb de ipad bij de wehkamp besteld.. Idd vrij duur nog hoor heb heel lang getwijfeld over een mini laptop of ipad maar die minilaptops zijn helemaal duur. We hebben 2 laptops ( hoezo luxe probleem) maar die vind ik te groot om lekker mee op de bank te zitten. Dus gaat er 1 weg en dan dus een ipad.. Mira mijn hele liezen zijn kapot door t zweten en hangbuik momenteel. Alles is schraal en doet zeer. Smeer me al een week een ongeluk met sudo creme of calendulan maar helpt amper. Dus ben bang dat ik van de week naar de dokter moet voor een zalfje. Scheren durf ik nu helemaal niet meer daaronder. Dus ben nu een behaarde walvis hahahaa
@ Mira, klinkt leuk zeg! Pijnlijk zo'n ingegroeide haar, als het maar niet gaat ontsteken. @ Fief, 6 personen dat is nog wel te doen! En gezellig ook met een bbq. Als alles komt is het bij ons toch wel een flinke groep met veel kinderen. Maar goed wij doen het volgend jaar wel goed. Dan zijn we 12,5 jaar getrouwd en wordt ik 40. Dus dat wordt dan wel een klein feestje (lees bbq) en verder wil ik eigenlijk voor het eerst op vliegvakantie met de kinderen in de meivakantie.