Eli dat zou kunnen idd... Hier geen zwembad in de buurt. Ja overdekt haha. Wel veel plassen zeg maar.. Maar daar is bij 1 al blauw alg.. En bij de ander tyfus druk.. Volgende week gaan we in mn moeders huis zitten en dan zet ik een zwembad op hahaha. Hihi surprise i know werk ook in de zorg maar heb geen engels pluksel helaas.. Zinkzalf heb ik wel voor de beeb, maar had nog wat sudo dus dacht smeer dat eerst wel. T helpt iets maar Idd een zooitje. Maak t ook wel geregeld goed schoon.. Groene zeep die kende ik nog niet!! Dank je voor de tip! Wel mooi dat je een enting juist dan als door God gegeven kan zien. Zo zie je maar weer dat Iedereen zijn of haar geloof anders tot zich neemt! Suc6 vandaag dan bw! Hier is t ook niet heel heet nog gelukkig..
grevo's de greformeerden zijn idd de zwarte kousen teminste die hele strengen ik niet hoor. ze zien me aankomen met mijn tatoo's hahahhaha
Ow ja dacht dat ik al met verlof was sinds de 6e.. Maar hoorde vanmorgen dat mn verlof vrijdag pas ingaat. Ook goed hahaa nog een week langer vrij lol
Ik probeer elke keer wanneer internet het doet even bij te lezen op de camping bijna geen bereik. M'n mama en zus zijn in een winkeltje maar ik heb van het fietsen zulke harde buiken dat ik maar buiten op een bankje ben gaan zitten! En dan heb ik nog de fiets van m'n oma met motortje God wat zijn de mensen hier vriendelijk zeg! Ik wil terug naar mijn roooootttsssss *zeurzeurzeur* jammer genoeg getrouwd met wen Zeeuw die niet weg te slaan is uit zeeland @grevos: in Zeeland heb je heeeel veel zwarte kousen dorpen.. @senna: sterkte meid xx
Nathalja Groningers zijn echt niet stug he. IK zou niet weg willen uit het grunnigerland. Gelukkig is xxl ook een Groninger dus als hij hier werk kan vinden komt hij gelijk weer terug. Ik zal es wat gaan doen maar kom nog niet echt op gang vandaag
Geloof dat ik de helft vergeten ben... Aloe vera op kapotte huid kan wel maar weet niet hoe het eruit ziet. Wel goede tip over de groene zeep! @bw hopelijk kan ze er vandaag nog terecht! Zou zo fijn zijn voor jullie alle 4! @Nathalja kiek dr gan!! Op dr snorriefietsie!! Jammer van je harde buiken weer @hier dekbed is gewassen jeeejj hangt te drogen mssr wat n karwei ff ophangen!! Vriendlief deed t eee ff niet goed ondanks instructies van mij dus stond ik op de ladder. Mocht er niet op staan van m.. waarom niet zeg Verder afgewassen en aanrecht gesopt.. ben gesloopt!
Ik ben wel benieuwd hoe het met Senna gaat. Ze zal nu wel inmiddels op de ok zijn of al geweest. Hoop dat alles goed is!
@suprise: ik ben met mijn 2e hier weggegaan vanwege mijn vaders werk, die werkte in veenhuizen, en kreeg een baan dus in Middelburg. Maar elke keer als ik hier weer ben voel ik me zo thuis en is altijd weer jammer om dan weer terug naar Zeeland te gaan. Zit nu weer bij de caravan op een stoel voetjes omhoog en even relaxed. Nichtje doet nu haar middag slaapje, die kleine van mij heeft t ook naar haar zin die ligt met d'r rug zo ver mogelijk naar rechts lekker bol en met d'r voeten en handen tegen m'n linker zij aan dus lekker een vierkante buik nu
Lekker hoor nathalja echt genieten dus! Hier echt vaak nu harde buiken/ voorweeen. Net moest ik Er gewoon een weg zuchten.. Al de hele morgen.. Niet Grappig
Hier was alles goed in het ziekenhuis; baby weegt 2369 gram - bloeddruk 110/70, bevallingsplan was oké bevonden met een kleine kanttekening; zij gaan er nog steeds van uit dat er medisch ingegrepen moet worden en ik wil daar niet van uit gaan. Daar hebben we het dus even goed over gehad en uiteindelijk heeft ze toegegeven dat ik een MILDE medische indicatie had, en dat de bevalling zo autonoom mogelijk kan gaan; ze wist zelf ook niet welke complicaties ze eventueel zou kunnen verwachten. "Wellicht met de uitdrijving..." Is het normaal dat dikkere vrouwen daar problemen mee hebben, heb je daar statistieken van? "Nee, het hoeft ook niet... maar...." Nja, niks dus Ze doen het dus echt voor de lol, merk ik wel. Deels om te declareren als een malle en deels om dikke mensjes te pesten. Heb in ieder geval de inwendige CTG met schedelelektrode geweigerd wanneer dit medisch niet noodzakelijk is. Daar was ze het niet helemaal mee eens, maar ze kon mij ook geen goede gronden geven om het toch te doen; anders dan: 'zo kunnen wij de conditie van de baby niet ieder moment monitoren'. Is er iets mis met de conditie van de baby op dit moment? Nee. Is er iets mis met mijn conditie op dit moment? Nee. Moet de conditie van de baby bij iedere zwangere vrouw die niet een medische indicatie heeft gecontroleerd te worden op ieder moment? Nee. Dan blijf je gewoon met die schedelelektrode uit mijn geslachtsdeel Je gaat niet in de schedel van mijn baby snijden/boren voor zo'n dingetje. Verder zijn we naar het strand geweest! Helaas een ultraharde wind en ijskoude zee, dus na 2,5 uur hadden we het gehad en zijn we naar huis gegaan.
Fijn dat je wel je wensen hebt kenbaar gemaakt en dat alles verder goed was met de kleine man! Weegt dus niet veel meer Als ons kleine meisje hahaa
Nee precies, maar tegen mij werd dus 'weer' gezegd dat het een gemiddeld kind was en dat het gewicht prima/perfect was. Dus ik weet zo net nog niet of jouw kleine meisje 'te klein' is. Anders zou onze vent toch ook te klein moeten zijn????
Goed om te lezen dat alles goed was Joyce! Ook wel prettig dat je je wensen op tafel hebt kunnen gooien en je argumenten uit mocht spreken over diverse dingen.
Pfff.. probeer al dik een half uur de Baby & Tienerstore in Capelle te bereiken, constant in gesprek..! Volgens mij hebben ze gewoon de hoorn van de haak gegooid.. Ik wil weten of dat boxmatras op voorraad is voordat ik vrijdag voor Jan Lul erheen ga met een vriend van ons .. heb gemaild, maar ook daar verwacht ik geen spoedig antwoord van..
Update senna, vanmiddag om dan1310 is bram ter wereld gekomen. Hij weegt 2380 gram. Hoe lang hij is weet ze niet. Dat meten ze niet meer op. Hij had wat zuurstof ondersteuning nodig. En zijn suiker is erg laag. Hij heeft nu een infuus en ligt in de couveuse. Maar hij doet het goed. Met senna zelf gaat het ook goed. Misselijk en suf van de narcose. Zodra ik meer weet kom ik het wel weer melden.