Augustus buikjes 2013 Part III !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door FiefeR, 21 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja op zich vertrouw ik daar ook wel op, maar omdat ze dan nog maar net een paar uur oud is of een paar dagen en het nieuw voor me is enzo.. ach zal wel goedkomen hihi, in het geboortehotel weten ze ook wel hoe en wat mocht ik het niet weten ..

2. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    ik wacht hier tot het festival afgelopen is, als het goed is over een kwartier :p Ik stuiter mn bed uit door die muziek

3. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Heb trouwens weer buikfoto's gemaakt vandaag, alleen ben er zelf niet zo tevreden over.. Staat er al wel 1tje op FB maar gaan morgen even nieuwe maken.. en post er dan weer 1tje achter

4. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Ik ben zo moe dat ik door die muziek heen zou slapen :p

5. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    haha :) nou het is net alsof ze hier in de woonkamer staan, dus slapen zit er niet in.. Maar volgens mij zijn ze nu aan het afsluiten dus lekker mn tandjes poetsen.. Eer ik op bed lig ben ik weer 15 minuten verder :p Trusten ladies!

6. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Trusten dames!!

7. Morgen..

8. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Goooddd morning!!
    Ik klink vrolijk, weet niet of ik t ook ben :p best goed geslapen :) mag ik m'n handjes op elkaar houden.. 00.15 sliep ik, nu net wakker 1 keer naar de wc geweest :)
    De kleine meid is ook weer wakker, en de katten zijn me ook vol goede moed aan het begroeten..

9. Copani1984

Copani1984 Actief lid

1 dec 2012
    330
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pfff... Hier slechte nacht... Veel maagzuur, daardoor steeds wakker... Nu nog zoo moe, maar kan niet meer slapen. Vanmiddag maar n uurtje terug naar bed denk ik..

Ik dans mn 32 wkn dansje lekker ff vanuit mn bedje :)

10. Nathalja gewoon doen alsof je dan maar vrolijk bent!
    Moet ik ook vandaag.
    Hihi komt allemaal goed!

Copani gefeliciteerd met je dansje hahahahha

11. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    #151 Eli1984, 23 jun 2013
    Laatst bewerkt: 23 jun 2013
    Morning....

Nathalja, dat klinkt al een stuk positiever dan anders. Nu maar hopen dat het zo blijft vandaag :p

Copani. Jeeee dansen vanuit bed, hoop dat daardoor ook de zon doorkomt ;)

Hier weer een bout nacht gehad. sliep pas om 1.30 en 6x wakker om te plassen :(.

Had ik ook nog een droom over dat ik aan het fietsen was in mijn buurt waar ik opgegroeid ben. Breekt mijn voorvork af, knal ik op de grond met mijn kont, want ik mocht niet anders vallen vanwege zwangere buik. Begin ik toch steken, pijn en giga weeën te krijgen. Zit ik in dubio wat ik moet doen. Eerst mijn fiets terug brengen naar de fietsenboer (had m een maand geleden gekocht) om een nieuwe te halen en te klagen over dat de fiets zo slecht in elkaar zat of vl bellen omdat ik denk dat de bevalling is begonnen.
    Pfffff waar je allemaal niet mee bezig bent snachts..... :)

12. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morning Ladies!

En weer peult mijn inbox uit met tig mailtjes van zp.. pff.. heb gister al een mail gestuurd naar een beheerder hoe dat nou komt..

Hier ook net wakker, is het plensweer buiten ! ARGH! Dus denk lekker een dagje binnen..

@Nathalja Wel fijn dat je nu een goede nacht hebt gehad! 1 x plassen wil iedereen wel!

@Eli Balen dat het bij jou minder was.. gelukkig is het toch zulk bagger weer, dus een uurtje liggen (of langer ;) ) is helemaal niet verkeerd op zo'n dag! Whaha die droom van je! We dromen de gekste dingen he..

@Copani: Maagzuur is nooit fijn :( hopelijk knap je nog op en slaap je vannacht beter!

Wat zijn jullie plannen vandaag?

13. truebabylove

truebabylove Actief lid

5 dec 2012
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames.

Ik heb voor de kleine een best dik pakje van hello kitty daaronder natuurlijk een rompert sokjes mutsje en een babydeken voor over haar heen. Zo heb ik het ook met dochter gedaan. Heb een badcape bij me en doe denk nog een doek erin.

Verder ben ik er al helemaal klaar voor heb alles in huis laat de komende 5 weken snel voorbij gaan.

Vandaag lekker zwemmen.

14. truebabylove

truebabylove Actief lid

5 dec 2012
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauwwwww nog maar 38 dagen tot bevallen.

15. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    hier vandaag 34 weken!!

slecht geslapen. dochter heeft gespookt. hond was aan t blaffen door vuurwerk. toen moest ik weer plassen en toen was dochter om 7 wakker. oftewel ik heb wallen ;)
    vandaag lekker niks doen, heerlijk.

16. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    Goodmorning,

Ik hoop vandaag eindelijk mijn boxkleden te kunnen halen.
    Maar dan moet ik eerst vriendlief een paar trappen onder z'n kont geven om uit bed te komen, want die mensen zijn tot 12 uur thuis.

En ik wil ook zwemmen :(

17. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Truebabylove: Ja ik heb een aantal pakjes van dat zachte fluweelachtige spul zeg maar.. weet even uit mijn hoofd niet hoe dat heet.. zit te denken dat ook mee te nemen is wel maatje 62, maar dan rol ik de broekspijpjes en mouwtjes even om ofzo desnoods.. :) Jeetje 38 dagen nog! Gaat hard!!

@Senna Jeeej je 34 weken dans! :D Balen van je nacht..maar doe maar lekker relax vandaag !

18. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    @true, Jeetje als je het zo zegt is het al echt heel snel. Kan ieder moment al gebeuren.....

@senna. Veel plezier met niks doen vandaag, is ook wel s lekker.

@fief. We gaan zo richting hotelletje vd Valk. Een kleinigheidje nog voor gisteren voor vl :). Ze hebben daar een zwembad(je), sauna, stoombad. Lekker lunchen en vanavond daar lekker een hapje eten. Dat wordt tussendoor in bad liggen op de hotelkamer en gewoon lekker relaxed luxe dagje....
    S toch slecht weer dus hoeven het hotel niet uit Whehehe

19. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow heerlijk Eli! Geniet ervan! En idd je hoeft de deur niet uit lekker genieten saampjes!

20. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    Wordt echt pissed off als vl niet uit bed komt.
    We zouden gisteren die boxkleden al halen, maar meneer lullo was weer niet op tijd klaar. En nu alweer niet. Grrr...

Hij mag mooi tegen die mensen zijn excuses aanbieden en zeggen dat het door hem komt dat we niet komen opdagen.
    Want zou echt door het lint gaan als die boxkleden aan iemand anders verkocht zouden worden doordat meneer zich niet aan de afspraken kan houden :mad:

Deel Deze Pagina