Augustus buikjes 2013 Part III !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door FiefeR, 21 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Bijna goedemiddag allemaal ;)

Werd pas om 11.15 wakker :$ met slaapjes van elke x een 1,5 uur maar toch, zal het nodig hebben gehad.
    Kijken wat ik nog allemaal weet..

@Bianca. Gelukkig geen longembolie, maar wel balen dat je zo benauwd bent. Nu idd hopen dat ze je niet laten overdragen als het niet gaat.

@nathalja, thnx van de foto's ;). En dit weekend voor jou maar lekker rustig aan doen na je drukke maar gezellige midweek.

@surprise succes weer in het zh.

@hier, Dus net wakker en zometeen even naar het dorp even kruidvat half plunderen. Zeepjes ed beginnen op te raken. Vanavond bij zwangere vriendin een nagellakdingavondje van iemand die zij kent. Die komt langs en gaat ons vertellen en laten zien hoe je je nagels kunt verzorgen, en gaat ze helemaal pimpen. Dus wel gezellig, komen volgens mij 6 meiden ofzo, dus zal wel een kippenhok zijn

2. Ben ik de enige die zich steeds zo lusteloos en moe voelt???

3. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Nee hoor hier nog 1. Liefst zo min mogelijk doen, als ik iets gedaan heb lig ik weer voor 2 uur minstens op de bank.
    Wordt nu ook echt zwaar hoor zo op het einde.

4. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @Marieke; nee hoor ik ook :)

5. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Pff heb net weer een plant aan gort geknipt die weer vol luis zat (al 4 keer behandeld kwam elke keer terug)

6. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Absoluut niet, heb echt nergens de puf voor en moet nog zoveel.....

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Nee, hier net zo'n eentje! Ik had een heel to-do-lijstje met iets van 12 grote klussen, en ik heb er slechts 5 gedaan tot nu toe en vrees dat het er maximaal 7 gaan worden vandaag de rest van de dag.

Op zich nog best netjes - maar niet waar ik op had gehoopt.

8. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Teentjes knoflook tussen de wortels planten, als die uitlopen zijn alle luizen weg. Althans bij mij werkt dat perfect!

Hier ook extreem moe. Mijn dagen beginnen elke dag om 7 uur, tot zoonlief naar bed gaat heb ik geen tijd om rustig te zitten. Nu eerst een gigaberg was wegvouwen en dan heb ik hoop ik even een uurtje om te gaan liggen en dan mag ik door tot zoonlief om 19.00 weer op bed ligt.
    Kijk nu al uit naar zondag ochtend, want dan kan ik even uitslapen...

9. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo pff stelletje kletsmajoren!!

Hier vroeg wakker ff op mn gemak opgestart vriendlief is ff mn broer helpen wel leuk dat die 2 goed met elkaar kunnen opschieten

Zou naar de stad gaan met n vriendin maar die heeft gisteravond helaas n miskraam gehad dus die voelt zich niet lekker wat logisch is,dus ben net ff alleen gegaan ff cadeautje voor vriendlief zn verjaardag gekocht en vanmorgen n ander cadeautje voor m besteld bij bol.com hopelijk is t voor de 17e binnen we shall see.. man wat n vies plakweer ! Hopelijk straks nog wat fut om in huis wat te doen. Jeetje ben ff half uurtje weg ofzo kat doet alsof ze me n eeuw niet gezien heeft zit nu ik dit typ mn aandacht op te eisen met dr koppies geven hihi

@Nathalja hopelijk trekt de pijn gauw weg wel fijn dat jd t naar je zin gehad hebt!

@Marieke nee hoor ben ook snel gesloopt

Sorry de rest ben ik kwijt..

10. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    He meiden ben ik weer. Ik moet in de ochten insuline gaan spuiten omdat mijn nuchter suiker te hoog is. Niet heel veel maar 2 eh en als op andere momenten mijn suiker boven de 8 is mag ik 1eh bij spuiten verder moet ik op dit moment tot maandag 7x per dag blijven curveren en als ik bij spuit extra controlle.

meds mogen niet om dat dat schadelijk kan zijn voor de kleine en suikers van zwangeren stijgen en dalen te veel

11. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen Suprise. ..!! :( ja meds snap ik wel aan alles zit n risico

12. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    @ surprise, gelukkig valt het mee en blijft je suiker gewoon goed zo. Wat zeiden ze van je eetpatroon?

@ Fief, sneu voor je vriendin. Hopelijk mag ze snel weer zwanger zijn.

13. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ze was zo verdrietig... maar hopelijk komt er snel weer n kans!!

14. Joycey

Joycey Niet meer actief

@Suprise; mag je dan wel thuis zelf je suiker controleren of blijf je naar een arts gaan?

@Fief; wat rot voor die vriendin zeg!

@Planten met luis; lieveheersbeestjes inschakelen; zij weten er wel raad mee! (Of even langs de Boerenbond/Welkoop voor anti-luizenspul). Ik word hier in de tuin helemaal gek van de slakken, daar heb ik gisteren ook blauwe korrels voor gekocht en dat werkt als een tierelier. Ik zie nu overal lekker dode slakken, muhahaha!

15. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @Mira; Thnx voor de tip :) Hij begon ook al dood te gaan, lagen meer bladeren op de grond dan aan de plant..
    Was ook een soort luis of ziekte die ik niet ken.. Waren witte sliertjes, kan het niet eens uitleggen hoe t er uit zag :p

@Joyce: ja anti-luizenspul heb ik in huis gehaald voor dat ding.. Al 3 keer meer gespoten, en dan is het weg, maar komt steeds weer terug..
    Nu dat ding dus maar gewoon van het balkon gehaald en weggeflikkerd.

@Suprise; Balen van het spuiten :( gelukkig hoef je niet zo lang meer :)

@fief: wat vervelend voor je vriendin :( logisch indd dat ze zich niet goed voelt, hopelijk mag ze snel weer zwanger zijn!

Mijn katten zitten ook constant aandacht te vragen, hebben me gemist denk ik :p

@eli; lekker hoor zo lang slapen!

16. Gelukkig maar dat ik niet de enige ben...moet toch maar eens dat drankje halen...

He bah surprise niet leuk!

17. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Joycey bier in n schaaltje doen wil ook werken heeft mn moeder n keer geprobeerd allemaal slakkenlijken in dat schaaltje haha

18. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Mira, ik ben er geweest hoor!! Maar dan bij Clevers in Arcen. Heurlijk!!!!

19. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Weer even een update van senna; ze is weer thuis uit het ziekenhuis. Bram mocht ook gelukkig mee naar huis. Hij weegt nu 2200 gram. En zijn glucose is goed nu. Senna zelf kan al weer wat rondwaggelen op alleen paracetamol.

20. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Super dat je ons af en toe op de hoogte houd!
    Wat een goed nieuws en wat leuk dat Bram al mee naar huis mocht!

Deel Deze Pagina