Augustus buikjes 2013 Part III !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door FiefeR, 21 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed nieuws Nathalja! Succes met boodschappen halen en eten maken!

2. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    @joycey, doe je wel rustig aan meid. Zo kom je helemaal niet aan je rust toe als ik het zo lees. En idd zet je vent maar aan het werk. Succes nog met je taart (foto op fb???)

@fief. Ja vermoeiend he een paar winkels, balen ja maar doe ik niet te vaak meer iig.

@nathalja, goed nieuws dat ze helemaal is ingedaald en dat ze je niet 2 weken laten overdragen. Is wel een prettig vooruizicht.

3. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik ga nu ook alleen maar ff naar de winkels als ik daadwerkelijk wat nodig heb.. dagje shoppen kan ik nou wel ff vergeten! Gelukkig woon ik in de buurt, dus kan ik nog in 'fases' gaan zeg maar.. al heb je het liever in 1 x gehad maargoed..

4. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Fijn dat alles goed was Nathalja!
    Waarop baseren ze trouwens dat je de 39 weken niet gaat halen? Mijn vk zegt en zei namelijk altijd dat ze daar niets zinnigs over kunnen zeggen.

5. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    omdat ik al zo veel voorweeën heb ofzo.. Weet ook niet precies. Is denk ik ook meer een vermoeden

6. Fief dat ken ik ja, zowel de pen als t wakker worden in kwijl haha

Joycey irritant he als je je voeten niet kan buigen.. Ik wil ook wel taart ;)

Nathalja fijn dat alles goed was!!

7. Voorweeen kan je idd vrij lang hebben. Dat zegt helaas niks.
    Bij mij zei de ene dat ik blij mocht zijn als ik
    De
    37 weken zou halen ivm bloeddruk. Terwijl de ander weer zei dat ik
    Gewoon de 40 weken zou halen.. Dus iedereen zegt toch wat anders.
    Zou gewoon uitgaan van die 41 weken of zelfs 42 want zij kan wel zeggen inleiden maar als de ander t niet nodig vind...
    Ik ging ervanuit dat t veel eerder kwam maar na wat de ander gezegd heeft ga ik maar van t ergste uit.. Kan t alleen nog meevallen

8. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Nathalja wil je niet flauw maken maar dat riepen ze bij mij ook. Met Ridder elke avond en nacht flinke voorweeen buik helemaal geirriteerd en alles wees er steeds op dat ie zou komen. Bij alles wat ik voelde dacht ik van dit is het. Toen ik 39 weken was was er nog niets. IK zou de volgende afspraak 39+ gestript worden. Die dag een andere vk en die vond het onzin om te strippen. Ik was woest. Dacht s'avonds van nou ja morgen komt ie niet is de uitgerekende datum kans wel heel klein en bingo om half 6 begonnen de echte weeen en om 11.00 was ie er

9. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Het is in m'n dossier gezet, dat ze me niet tot 42 weken door laten lopen.. Dus is gewoon afgesproken zo, snap wel dat ik er niet van uit moet gaan dat ze er nu voor 39 weken is, is ook meer een vermoeden, dat vermoeden heb ik zelf ook, en de hele familie. (Is er geen pijl aan te trekken natuurlijk, zon gevoel) maar ik heb nu wel de zekerheid en geruststelling dat als ik over tijd ga ze me niet door laten lopen

10. Hoop dat ze zich daar dan wel aan hun woord houden idd.. Want hier
    Kunnen ze in t dossier zetten wat ze willen.. Maar
    Als je hier iemand treft die t er niet mee eens is hebben ze scheit aan
    Dossiers... Lang leven de medische wereld :(

11. Joycey

Joycey Niet meer actief

Godzijdank, de taart is af... En ook al ben ik niet supercreatief en ziet het er allemaal nog een beetje slordig uit, ben ik er best wel trots op. Voel me alleen rot omdat VL enkel kritiek kan geven op mij, en als hij dan complimentjes geeft omdat ik van me af bijt; heb ik zoiets van: rot toch op vent, als het zo moet, dan hoeft het niet meer... :(

Maar goed; :D de foto:

12. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    @senna: Fijn dat je alweer thuis bent en dat Bram mee mocht naar huis. Lekker genieten van je gezinnetje :D
    En laat je maar lekker in de watten leggen door je man en kraamzorg.

@hier: Supertrots :D
    Onze kleine knul is vanmiddag overgeplaatst..
    Kleine meid had nog wat dipjes, en een te snelle ademhaling.
    Dus echo van haar hartje gemaakt, die was goed, en nog wat bloed afgenomen. Hopen dat er niks aan de hand is en dat ze ook snel overgeplaatst kan worden.
    Ze liggen nu allebei aan de low flow.

13. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Mooie taart joycey! Ziet er lekker uit.

14. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Ik vind je taart prachtig Joyce!!

Ik vroeg het inderdaad Nathalja omdat ze bij mij bij de eerste ook telkens zeiden; 'nee hoor, hij komt wel optijd etc' maar dat deed hij dus niet. Niet om alle hoop de grond in te boren hoor!

Volgens mij grijpen ze ook sneller in hoor tegenwoordig, tot 42 weken doorlopen was bij mij alleen omdat ik toch nog wilde proberen om thuis te bevallen. Ik moest met 41+3 naar het zkhs voor standaard controle en de gyn daar bood direct aan om me ter plekke in te leiden.
    Waar je wel rekening mee moet houden is dat inleiden ook meerdere dagen kan duren. Bij mijn schoonzusje duurde het 2 dagen en het werd uiteindelijk een ks. Maar dat is wel een beetje worstcase scenario.

Ik hoop gewoon dat we met zijn allen niet langer dan de 40 (hooguit 41) weken door moeten!!!

15. Oooe ziet er
    Lekker uit joycey!!

Bw begrijp ik t dan goed dat kleine man wel overgeplaatst is en de kleine meid nog niet? Wel fijn dat jullie mannetje t zo goed doet..
    Hopen dat julle meisje t ook snel weer beter gaat krijgen

16. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    @marieke: Klopt :D
    En het ziet er naar uit dat hij het naar z'n zin heeft op zijn nieuwe plekje.
    Nu z'n zus nog...
    Lig nu lekker op bed naar haar te kijken (Babycam)

17. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Bij ons in het ziekenhuid mag je aan het eind van de 40 ste week begin 41 ste week vragen voor in te leiden. Dit is sinds vorige maand in het protocol van het ziekenhuis vastgelegd. Dan gaan ze ook daadwerkelijk die week inleiden.

Dat vind ik wel erg fijn. Dit werdt mij gisteren verteld.

18. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Bw ik hoop dat zijn zusje snel volgt!

19. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    @joycey: ziet er heeeerlijk uit die taart.. Yummiejj

20. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Op TLC is body bizar bezig. Is een man die onder de vieze bulten of zweren zit. Je raad nooit hoe hij heet. Meneer Eng.........., serieus is een chinees of thaise man.

Deel Deze Pagina