Augustus buikjes 2013 Part III !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door FiefeR, 21 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Morgen!

2. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Goeiemorgen ladies. Ik ben al weer uren in de benen was om half 5 al wakker. Zo weer naar het ziekenhuis dag 3 ben er wel klaar mee

3. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Goeiemorgen!

Ik doe mijn 35 wkn dansje!!!

4. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Morning,

Surprise succes in het zh

Nathalja gefeliciteerd met je dansje

Hier een zware nacht gehad na een hele gezellige avond.
    Ik zou bij zwangere vriendin langsgaan, haar tante is nagelstyliste en ze zou een kleine workshop geven..... Dacht ik....
    Dus vl brengt me daarheen ik kom binnen en zie blauwe slingers en ballonnen hangen en kijk de woonkamer in en daar zitten mijn vriendinnen, mams, sm en mijn tante. Jeeee babyshower, had echt een idee dat ik die niet zou krijgen maar toch. Vriendin had super lekkere taart gemaakt, allemaal lekkere hapjes en iedereen had iets blauws aan, zo leuk. Dus hebben spelletjes gedaan, veel gelachen en veel kados gekregen.
    Was pas om half 12 thuis, gesloopt weliswaar maar het was het waard.
    Nu nog in bed beetje bijtrekken.

5. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Goeiemorgen,

Net m'n ogen open.

@hh: ik heb dat ook gekeken op tlc. Daar zie je soms rare dingen :p

6. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Weet iemand of je bij het geven van flesvoeding vitamine D in huis moet hebben voor de baby?

7. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @hh: vitamine D wel K niet want dat zit in de voeding

8. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg

Thanks! Dan moet ik die nog halen.
    Krijg je dat gewoon bij kruitvat?

9. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Weet ik niet :) heb t zelf ook nog niet gehaald

10. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Dan zal ik eens op onderzoek gaan maandag. :D

11. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    morning meiden!

Hier mijn 34 weken dansje! Gaat hard!!

@Eli Wat leukkkk!! Zag de cadeautjes! Leuk dat ze je toch even in de watten hebben gelegd!

@heyhallo Goede vraag..geloof dat je ze ook in druppelvorm hebt (met zo'n pipetje ofzo.. ) da's makkelijker denk ik..ff op zo'n paplepeltje in het mondje doen..want pilletje lijkt me voor zo'n klein beebje niet handig.. snappen nog niet goed dat dat doorgeslikt moet worden :p Ik moet het ook nog kopen, dus weet niet of het bij de Kruidvat of Etos te halen is.. Toevallig volgende week woensdag intake kraamzorg, dus zal wel 1 en ander vragen.

@Nathalja gefeliciteerd met je dansje! :D

@Suprise Succes straks! Vroege dag voor je vandaag!

@hier vandaag rustig dagje..draait nu een was, vanmiddag naar de film World War Z met Brad Pitt, ben benieuwd..! Morgen heel misschien bbq-en bij mijn ouders. Wil een foto maken van mijn ouders en dan hun handen op mijn buik beetje "Opa & Oma to Be.." en als mijn broer met schoonzus komt, ook die 2 in de zin van "Oom & Tante to Be" Vond wel grappig vriendlief was gister mijn broer helpen.. dus hadden ze het over de kleine.. dus mijn broer vraagt: Ja hoe doen jullie dat met werk straks? Dus vriendlief zegt: Ja ik ga fulltime en je zus gaat parttime en als er dan niemand is gaat het naar 1 van onze ouders. Dus mijn broer gelijk: Ja hej.. deze oom wil ook eens oppassen he! ;) Van stoere jongen zie ik hem al helemaal paniekerig worden als ie een luier moet verschonen LOL ga dan echt stuk denk ik.. ga dat wel ff op foto vast leggen tegen die tijd :p Gister had ik hem vliegensvlug even gezien, zegt ie: Ja wil ff mijn nichtje gedag zeggen hoor..en aait ubervoorzichtig over mijn buik whahaha!

12. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    @BW; ja, echt. Dit is de tweede keer dat ik erna heb gekeken. Vorige keer was het een man die onder de wratten zat! getver! Ik werd er gewoon misselijk van!

13. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Gefeliciteerd met alle dansjes vandaag!

Wat gaan jullie vandaag doen?

Ik ben de koelkast en de vriezer aan het schoonmaken, nou ja, ben aan het wachten tot de vriezer is ontdooit. Bijna!
    En dan vanavond naar de verjaardag van een vriend van ons.

Dinsdag ga ik even koffie drinken op mijn werk. Vonden mijn collega's wel erg leuk volgens mij. Denk dat dat beter is aangezien ik bestookt wordt met appjes van mijn collega's.
    Ben er ook achter dat zwangerschapsverlof telt als uitwerkperiode dus dat komt dan ook mooi uit als ik op gesprek ga in september bij de tandarts. Heb nog erg veel vakantiedagen staan. Dus mocht ik de baan krijgen is dat ook geregeld!

14. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @heyhallo Tip voor het ontdooien van de vriezer: Water koken, in bijv. een ovenschaal doen, dat in de vriezer zetten, door de hete damp raken die ijsblokken zo los (wel regelmatig nieuw water koken want het is zo afgekoeld)

Leuk dat je even langs gaat op je werk! Kan je iedereen meteen updaten in plaats van tig appjes beantwoorden.. lief bedoeld, maar soms word je er misschien wel knetter van haha

Ik naar de bios en verder vrij weinig denk ik..

15. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Haha wilde die tip ook geven van water koken en in vriezer zetten. Scheelt een hoop tijd.

Vanavond nemen vl en ik onze ouders en een vriend die heeft geklust mee uit eten op het strand vanwege alles wat ze afgelopen jaar voor ons hebben gedaan en wat we allemaal hebben gekregen.
    Verder nu en vanmiddag niks doen, heb een beetje last van pijntjes door de lange maar heel gezellige dag gisteren.

16. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Goede tip dames. Zal er de volgende keer aan denken. Hij is nu bijna ontdooit. Kan ik hem schoonmaken en weer aanzetten en dan de koelkast schoonmaken.

Van die app'jes wordt je af en toe knetter gek. Allemaal lief bedoelt dat wel.

Leuk Eli; lekker uit eten. Heerlijk....

17. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja alleen ik schrok me helemaal het leplazarus (kan geen richting bepalen waar geluid vandaan komt..hihi) dus ik hoorde INEENS een keiharde klap.. dus ik dacht : Shit 1 van de katten heeft iets om gegooid ofzo he in de woonkamer weet ik veel (was in de keuken ff aan het afwassen.. of weet niet meer wat ik aan het doen was..) loop ik terug.. blijkt dat zo'n hele bonk ijs naar beneden was gevallen op die ovenschaal whaha! Was nog heel, maar hij was goed losgeweekt van het 'plafondje'

Lekker hoor uit eten! Wij gaan als het goed is volgende week woensdag uit eten voor vriendlief zijn verjaardag bij de Griekkkkkkkkkkkk jammiiiiieee!!! Kijk er nu al naar uit!

18. truebabylove

truebabylove Actief lid

5 dec 2012
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames.

Zoals jullie allemaal weten is het nog steeds bib.

Komt goed ben te opgefockt om maar ook ergens anders aan te denken.

19. truebabylove

truebabylove Actief lid

5 dec 2012
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Uit eten heerlijk.

Vitamines baby kruidvat en etos en trekpleister en da enalles wat erop lijkt verkoopt het. Volgens mij zelfs de meeste supermarkten.

20. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Thnx tbl voor de tip! Ga ik van de week ook om :) moet ook nog nieuwe para hebben..

Dit weekend nog geen plannen

Deel Deze Pagina