Augustus buikjes 2013 Part III !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door FiefeR, 21 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oo oke ja dan weet ik t niet. Hier was ze wel ingedaald maar had ze nog wel wat ruimte dus denk dat ik dat dan voel..

Mja wou eigelijk vorige week al gaan naar de dokter maar toen leek t wat minder te worden.. Tis denk ik echt een combi van broeien door zo lang inlegkruisjes te dragen en zweten en dat mn buik meer hangt nu .. Maar als we volgende week weer thuis zijn en t dan nog zo is dan ga ik toch maar even heen. Voor t zelfde geld is t ook een schimmeltje ofzo

2. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    @nathalja.
    Ook herkenbaar sinds 2 dagen toevallig. Het gevoel alsof er iets drukt op mijn bekken/muts. Voelt ook af en toe niet zo prettig met lopen alsof er idd iets uitmoet.

@joycey. hahaha dat van die walvis herken ik ook als ik me omdraai in bed. Het idee alsof ik op het droge niet vooruitkom ;)

@marieke. Misschien een (raar) idee om een dag in je blote kont rond te lopen, dan komt er droge lucht bij. Adviseren ze ook wel s bij baby's met schrale billetjes dus misschien helpt het bij jou ook. Succes want prettig is het niet nee.

3. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    @ Natalja, dat komt echt doordat ze ingedaald is. Voelt heel naar, net of je haar verliest, maar ze zit nog gewoon veilig;)

@ Marieke, balen dat je zo'n last heb van je schaamlippen. Misschien wel wijs om er mee naar de huisarts te gaan.

Verder weet ik het even niet meer.

4. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morning!

Hier laat geslapen.. maargoed wel goed geslapen dat wel :)

@Marieke da's wel rot van je schaamlippen :( Misschien idd ff bezoekje aan de huisarts brengen.. qua inlegkruisjes gebruik ik zelf Naturella inlegkruisjes, is met kamille en is niet van dat overdreven 'plastic' zoals Always en al die andere merken.. ik merk als ik 1 x overstap op een ander merk dan Naturella dat het meteen gaat jeuken..

@Suprise apart van die uitschieter.. ! Hopelijk is dat 1 x zo geweest..en de komende tijd weer normaler..

@draaien s'nachts: Voel me soms ook loodzwaar pff.. net als op de bank ff van houding veranderen..dan zak ik gewoon op zij zo stom.. en dan zie ik vriendlief helemaal kijken van : Hallooow.. heb je ruimte nodig ofzo? Dus ik : Ja sorry maar zit voor geen meter :p

@indalen/steken : Soms heb ik ook het gevoel dat ze er elk moment uitfloept.. soms weleens met de grote boodschap.. dan denk ik : Oei niet te hard persen..want dan lijk het net alsof je muts open gaat staan ofzo whaha!

Vanmiddag bbqen bij mijn ouders verder niets.. zo ff bedje verschonen en dat was het!

5. Eli ja dat wilde ik eigelijk ook doen maar voor mn jurkje is t nu te fris... En om nou in mn blote doos door de tuin te gaan lopen met een shirtje vind ik ook zowat hihi miss morgen als t wat warmer is en de kids er nog niet zijn..

Fief a dank je kan je die oversl kopen? Ik heb die voor urine verlies die dure meuk.. Hihi dat heb ik ook als ik moet poepen.. Dan lijkt t idd soms net of t er zo uit kan vallen

6. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    zo, bij de vk geweest, controle en bevalgesprek.
    We hebben voor de bevalling het directe spoednummer van de vk gekregen. Normaal moet je via een centrale een oproep plaatsen, maar dat hoeven we niet.
    Door de vorige bevalling gaat ze er vanuit dat het nu nog sneller gaat. (ik heb bij de eerste slechts 4 minuten hoeven persen, daar was ze helemaal verbaasd over, dat had ze nog nooit meegemaakt bij een eerste)
    Daarbij ook de instructie om te bellen zodra wij denken dat het nodig is. Dus geen uur weeen om de zoveel tijd.
    Daarbij werd ml op het hart gedrukt om direct te bellen als ik daarom vraag en omdat ik altijd vrij lang wacht met hulp vragen, ook gewoon te bellen als hij denkt dat het niet meer langer kan wachten.

Controles ook prima, bloeddruk 120/60, beebje ingedaald maar nog niet vast in bekken, ruim in het vruchtwater. Conclusie; reken er maar niet op dat ze op korte termijn komt... :( Dat is minder fijn nieuws, maar fijn om erop voorbereid te zijn. Ze laten met niet tot 42 doorlopen, maar gaan ook niet voor de 40 weken ingrijpen...

Marieke, bij kapotte babybilletjes werkt het om maizena dun erop te doen om het te laten indrogen. Misschien is dat iets om te proberen?

7. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zijn nu toevallig in de aanbieding bij de Kruidvat 1+1 gratis :D en mocht je het te duur vinden, Kruidvat heeft ook no van eigen merk een variant met kamille, maar vind zelf de orginele toch prettiger, weet niet waarom hihi. Blijven ook goed in je slip plakken, die neppe niet :p Maar Etos verkoopt het ook en de Bas van der Heijden hier ook.. dus denk dat het wel overal te halen is wat je maar een drogist kan noemen.

De verpakking is groen :) zie link hieronder, ze hebben ook maandverband bijv.:

https://www.google.nl/search?q=naturella+inlegkruisjes&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=yJHiUaeePIOvPPn8gegG&sqi=2&ved=0CFMQsAQ&biw=1708&bih=799

8. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mira fijn dat alles okee was! Wel fijn hoor een vk op de zondag! :D Ja ik ben ook niet gelijk van "Oeh..ga maar bellen hoor!" ben best een bikkel wat dat betreft.. denk altijd : Ach gaat wel over.. Maar in geval van weeen weet ik het nog niet, nog geen ervaring mee hihi. Vriendlief moet in het ziekenhuis meteen zeggen dat ik bekken patient bent, want ze mogen niet ieder 1 been vasthouden, dat moet vriendlief alleen doen bijv. of in ieder geval 1 persoon omdat de 1 meer kracht geeft dan de ander qua vasthouden, kan het juist te ver 'open gaan staan' ofzo waardoor het bekken helemaal ongelijk word ofzoiets..Toen de fysio dat zei dat vriendlief achter me moest gaan zitten zei ik van: Nou zo lenig ben ik nou ook weer niet :p

9. Mira fijn dat alles goed besproken is!!

Denk dat ik vanavond in mn nakie onder groot shirt ga lopen na t douchen.. Heb t idee of er blaren op zitten ofzo.. Beetje verdikkingen net ingegroeide haartjes.. Kan er ook niet meer zo goed scheren.. Iig erg irritant.. Bedankt voor de tip.. Als
    T niet helpt vanavond ga ik dat ook nog proberen.

Thx fief!! Ga ik die ook maar eens halen.. Die ik nu heb zeiden ze juist dat t zo goed was omdat t dus voor vrouwen is die urine verliezen.. Zou niet broeien.. Neu..

10. Fief de therapeut zei mij dat ik dat idd ook moest doorgeven dat ik bekken patient ben.. En dan mogen ze idd niet beide aan je benen zitten maar ik moest dan gebruik maken van die steunen zei ze mij

11. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Owja dames.. die vitamine D druppels voor Baby's zijn ook in de aanbieding bij kruidvat 2,99 jeeeejj dat word rennuh :p

@Marieke Ja dit is niet specifiek voor urineverlies hoor.. al verlies ik ook wat druppels.. maar dan vervang ik hem gewoon weer ff.. heel simpel.. Ze hebben ook XL verpakkingen zeg maar.. dus vaak neem ik maatje L die zijn wat langer dan de 'normale' want die zijn zo kort dat het soms nog ernaast zit vooral na een nacht. Serieus, Naturella verdient goed aan me..net als 8x4 deo whaha!

12. Copani1984

Copani1984 Actief lid

1 dec 2012
    330
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik kan 's nachts ook bijna niet meer omdraaien. Alles doet dan pijn, vooral mn muts! Maar blijven liggen gaat ook niet, want dan doet de heup waar ik op lig, pijn. heb overdag ook veel last v bekkenpijn, maar ja, nog ff en rustig aan doen dan maar...

Hier zijn vl en sv de buitenkant op aan het schilderen. Gisteren ook al. Voelt wel vervelend dat ik niet kan helpen, dus zit binnen op de bank...

13. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Hmmm, te laat heb net vitamine D gekocht. Van de Davitamon.

Strijk is gelukkig klaar. Heb net nog een keukenkastje uitgeruimt en daar de spullen voor onze kleine man in gezet. Flesjes en voeding.

14. Haha ik heb nu ook mega lappen in..verloor vooral urine met
    Overgeven en hoesten. Dat is nu gelukkig niet meer aan de orde, uitzondering daar, maar draag ze nu meer voor afscheiding.
    Ik heb altijd rexona deo.. In duitsland veeel goedkoper haha

Ik moet nog de flesjes uitkoken..
    En nog vitamine d kopen haha

Vervelend als je niet kan helpen he.. Vond ik ook zooooo vervelend toen vl in de tuin begon toen strax ;) not!!!

15. Joycey

Joycey Niet meer actief

Poeh, vandaag 3 probleemzones in huis aangepakt (rommelhoeken). Ben halverwege, maar pijn/au/moe/geen-zin-meer :D Maar nog even doorpakken!

16. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Owja shit flesjes uitkoken moet ik ook nog doen..! Vitamine D ga ik van de week wel ff halen denk ik.. wat moest je nou nog meer hebben voor de kleine? Weet dat we het van de week erover hadden.. maar weet niet meer precies wat.. Vitamine K ofzo?

Nou in sommige gevallen (zoals de kattenbak verschonen hihi) vind ik het niet erg hoor dat ik niet kan helpen ;) :p

Ja ik droeg de inlegkruisjes vooral voor de afscheiding.. maar dat is bij mij weer niet aan de orde, althans niet meer zo extreem zoals toen, dus blijkbaar liep ik al een tijd met die schimmelinfectie haha, want nadat ik mijn kuur had afgemaakt met die creme erbij is het weg gegaan.

17. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @fief: vitamine K alleen als je bv geeft in flesvoeding zit het al namelijk

18. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Owja zo was het idd :D Thanks voor het opfrissen van mijn geheugen meid :p

19. Ach ja ik zit nu lekker in een jurkje met niks eronder hahaha hopen dat t helpt!

Hebben jullie de laatste tijd ook zo weinig trek/ honger? Kan bijna niks meer op. Gister ook met de bbq. 2 spiesjes op en een klein stukje worst en paar stokbroodjes en zat bommetje vol..
    Nu ook nog totaal geen honger

20. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfffff wachten hier op mn broer.. zoy ons 5u ophalen.. dus ik zei kan t niet eerder? Nee sorry.. belt ie 16.50 ja ben in slaap gevallen ga over 10 min weg hij is er nog niet.. hij kan wel slapen maar ons niet eerder halen.. dus ben goed sago!!

Deel Deze Pagina