Augustus buikjes 2013 Part III !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door FiefeR, 21 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    copani; snachts omdraaien lukte mij ook niet goed meer, had het idee dat ik mn buik mee moest helpen draaien haha. en lekker rustig aan doen hoor. laat de anderen maar de dingen in huis doen en zelf op de bank zitten.

marieke; geen honger; tja de buiken komen ook steeds meer vol te zitten. heb dat deze keer niet gehad maar bij mn dochter wel.
    en tja last van daaronder, idd even geen inlegkruisjes gebruiken maar vaak ondergoed wisselen? laten luchten is ook een goeie maarja hoe moet je dat doen?? en anders idd laten checken bij de huisarts.

fiefer; haha niet te hard poepen anders floept de baby eruit... kan me het gevoel wel voorstellen,maar moest wel lachen om de opmerking.

mira; ohh dan ben je snel bevallen de vorige keer, dan nu ook echt bellen he als je denkt dat het gaat beginnen.

2. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    haha, lekker bij je houden dat jochie. Ik had dat bij mijn eerste ook in het begin. Als ml hem vast had dan vond ik dat na maximaal een half uur wel voldoende en wilde ik hem weer.

Ik vind 8x per dag niet vreemd, hij is net geboren! Wordt vanzelf wel minder. Wordt hij niet zelf wakker voor de voedingen? Dan is het wel balen dat je hem moet wekken inderdaad.

3. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Senna,
    Wat een mooi en lief mannetje en dat hij al zo lekker doorslaapt tussen de voeding door, heerlijk.
    Goed te horen dat het met jou ook goed gaat, geniet lekker

4. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    mira; nee hij wordt niet zelf om de 3 uur wakker snachts, dus op zich jammer dat we hem dan moeten wekken. maar snap wel dat het aankomen t belangrijkste is nu.

zo ga lekker even op de bank liggen want het litteken begint te trekken nu.

5. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Over het snel vol zitten gesproken :p kwam vanmiddag op FB dit tegen:
    Mannen zijn de beste koks,
    2 eieren
    1 worst
    een beetje mayonaise
    En de buik van hun vrouw is voor 9 maanden gevuld

6. Nou dan zie je er nog verdomt goed uit nathalja lol ik ben echt een potvis hihi

Senna denk dat dat ook wel normaal is dat je graag nu alles zelf doet.. Je moeder bescherm gevoelens denk ik

7. Hahaha dat riep mn vriend vanmorgen ook dat ie de beste kok is mrt dus dat stukje tekst lol

8. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Senna wat een mooi mannetje! En fijn dat het goed met je gaat.

9. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ja die uitspraak werd vandaag op mijn FB geplaatst door een vriendin van me. Een beetje platvloers wel :p Maar ach...

Hier lekker gedoucht en zitten gezellig film te kijken :)

10. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Senna wat een mooi mannetje <3

11. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik begon met een maatje 32 met 44 kg, inmiddels al 58 kilo.. Maar thnx :D

12. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo ik ben moe.. dus weinig onthouden. .

Senna mooi mannetje!!

HIer sinds vanavond beetje steekjes onder mn rechter rib kan geen houding vinden. . Wie herkend ff dit? Ook beetje richting maag.. irritant..!!

Morgen rondleiding en voorlichting in het Sophia geboortecentrum..word ineens heel echt..!!

Trusten!!

13. Baboes

Baboes Actief lid

26 jan 2013
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    Verdorie.... Net eenbehoorlijke oprisping vanmaagzuur gehad. Wilde via mijn slokdarm mijn luchtpijp in. Hoestbui en plas in bed als gevolg.
    Gedverderrie!
    Wel ontdekt: bij nood ben ik nog steeds ERG SNEL uit bed ;)
    Nu even op adem komen weer.

14. Kortecol

Kortecol Bekend lid

6 sep 2012
    872
    0
    0
    NULL
    NULL
    Senna gefeliciteerd met je prachtige zoon! Hoop dat je een goede bevalling hebt gehad

15. Joycey

Joycey Niet meer actief

@Baboes; dat is wel fijn om te weten - echter niet onder deze omstandigheden!!! ;)

Hier het bed uitgejaagd vanwege een mug (en een droom, die vooraf ging).

16. truebabylove

truebabylove Actief lid

5 dec 2012
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Senna mooi mannetje.

Gewicht vorige week op de weegschaal 79 kilo ben begonnen op 65 kilo.

Joycey kut van die mug en droom. Ik heb totaal geen last van muggen.

Baboes wordt je niet vrolijk van. Maar als het moet ben je je bed wel uit.

Vandaag thuis wachten op de vk. Ben benieuwd.

17. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    Goeiemorgen ladies.

Hier opzich een goeie nacht wel 4x plassen en een nachtmerrie maar wel goed uitgerust. Vanmorgen eindelijk mijn nuchtere suiker onder de 5.3 (bovengrens). Nu kijken wat ie zo na het ontbijt is.
    Nu hier in huis lekker verder lekker rommelen in huis. Ga strijken. de wieg klaar maken en verder met de babykamer.

18. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Goedemorgen

Tbl; spannende dag vandaag voor jullie! Ben heel benieuwd!

Ik denk dat ik vandaag een cake ga bakken. Wolkencake. Kwam de verpakking in de kast tegen. Jammie!

19. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    @ surprise; de internist zei tegen mij dat als het een paar dagen warm is je ook een verhoogde suikerwaarde kan prikken.

Ik heb met de warme dagen ook een nuchtere suiker van 5.2 is niet hoog, maar voor mijn doen wel. Zit normaal op de 4.8 / 4.9. Nu hebben we een paar koelere dagen gehad en mijn suiker is weer normaal vanochtend.

20. Morgen!

Haha ogh nathalja dan ben je nu maar iets zwaarder dan de helft van mij momenteel hahaha

Veel plezier vandaag fief

Suprise yay dat is mooi dat je waarde nu goed is

Baboes vreselijk he! En dan idd . En half stikke .. Ik ken t!

Tbl suc6 vandaag!!

Heyhallo ooo die zijn zo lekker die wolkencake's!
    Mmm miss vandaag ook maar eens een cake bakken. Eerst zien of mn ma wel een bakvorm heeft haha

Maar ga eerst nog even een uurtje slapen denk ik.. Al heb ik vannacht eindelijk weer eens redelijk geslapen met
    Maar 2 plaspauzes

Deel Deze Pagina