Augustus buikjes 2013 Part III !!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door FiefeR, 21 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Ik ben tot nu toe 11 kg aangekomen. Hopelijk na de bevalling 12 kg kwijt..... hahaha

Wat denk je hoeveel calorien je verbrand met je bevalling! Is toch een complete workout lijkt me.

2. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Een bevalling is een marathon!! Ik was er vorige keer 20 bij en 30 kilo eraf. Beetje van mezelf en beetje van Cambridge :)

3. Eli gaat idd wat beter, loopt al sinds gister zonder broekje hahaha. Maar ja morgen komen de kids dus dan is dat ook over haha

Ooo lekker pedicure moet ik ook nodig naartoe.. Nog nooit geweest maar mn nagels zijn nu wel heel erg...

Heyhallo hahaha idd dan verbranden we genoeg

4. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik ga lekker m'n tas inpakken word straks opgehaald door zus gaan lekker met z'n 3en (zus nichtje en ik) naar t strand! Heeeerlijk

5. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aaaaaaaarrrgggghhhh godgloeiendedegodverre...oooeeeehh!!!

Leenbakker .. klote tent!! Is al weet ik t hoevaak door ons gebeld wat betreft die gebroken veer. . Zegt die lul vorige week jaa denk dat we die veer ook wel los kunnen bestellen hoor blabla maar wel ik u over terug... nou NIET DUS..vriendlief belt net weer. . Weer verhaal van voor af aan uitgelegd. . Word je doodmoe van!!!! Nu worden we 'weer terug gebeld' nou eerst zien dan geloven .. morgen staat de afspraak voor de monteur gepland maar er staat dat je 2 werkdagen van te voren moet afbellen nou dat gaat Leenbakker mooi doen want die zijn niet klantvriendelijk geweest!! (Mochten er kosten komen voor niet op tijd afbellen blabla) 40 euro voor 5 tellen werk is belachelijk duur

6. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Rare uwv, zeker niks te doen. Maar jij krijgt je geld gewoon hoor. Je krijgt gewoon van je baas uitbetaald en het uwv vergoedt het weer aan je baas. Zo is het bij mij geregeld iig.

7. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @UWV die hebben idd ook niets te doen... alleen maar dom zitten wezen ;)

@Nathalja oooow lekker hoor naar het strand! :D

@Pedicure: Hier ook wel hard nodig.. denk dat ik na de bevalling maar ff een afspraak ga maken hihi

@Marieke Hoop dat het 'luchten' je een beetje geholpen heeft!

@hier Rondleiding in het Sophia was nuttig! Kwam ze met zo'n lachgassysteem.. dus Ed gelijk: Is dat voor de partner als we flauwvallen ofzo? :p Echt typisch hij weer..

@wegen: Ik vergeet het steeds, of ik ben te laat, dan heb ik al gegeten, dan heb je geen goed gewicht meer.. maar zal me van de week weer eens wegen, laatste keer was ik alles in totaal 11 a 12 kg. bij zo uit mijn hoofd.. na de bevalling weer volop Dr. Frank doen :D

Voor de rest ben ik het even kwijt.......

8. Fief lekker dan!! Hoop ik niet mee te gaan maken met de bank..

9. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoop t ook niet... ik koop er niks meer in ieder geval!!

Zit lekker in het voetenbadje!! Jullie hebben me geïnspireerd lol

10. Hihi lekkah

11. Joycey

Joycey Niet meer actief

Babysokjes in de was gooien, babysokjes in de was gooien, babysokjes in de was gooien... Kom op, you can do it.

Kom op Joycey, opstaan!!!!

(ik ben luiuiuiuiui)

12. Hahahaha babysokjes was ik niet! Lekker puh!

Ik moet mn flessen en spenen nog uitkoken maar ja ben niet thuis haha

13. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ze zitten in de was, jeeej! Gelijk de tutten en mutsjes erbij gegooid en mijn delicate outfits, lol. Dan moet het hierna maar eens een keer klaar zijn met de babywas ;)

Alle kleding (boven als onder), beddengoed (incl. dekens), sokjes, mutsjes, hydrofielen/flanellen doeken, knuffels, omslagdoeken, overige doeken. Dat was het volgens mij wel, denk ik :)

Flessen uitkoken doe ik pas wanneer ik denk een fles nodig te hebben :D Dat scheelt enorm, hahaha. Zo lang kan dat niet duren, vermoed ik. Ze zitten zelfs nog in de verpakking! (gratis babydozen-flessen).

14. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Ik kook alleen de kolk en toebehoren uit, flessen wacht ik nog ff mee. Hoop ik niet te snel nodig te hebben.

Pffff net een echt dansje gedaan met zl, samen dansen op K3. Maar daar wordt je toch wel moe van.

15. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik heb nog niet eens een kolf :) Ik las elders op het forum hier dat je deze pas het best na de bevalling kon kopen, dus ik wilde er nog even mee wachten.

16. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Klopt, heb ik bij de eerste ook gedaan, maar ik ga nu toch wel gewoon dezelfde gebruiken ;)
    Wie weet heb je hem niet eens nodig, dan is t zonde van het geld.

17. Joycey

Joycey Niet meer actief

...en dat kunnen we natuurlijk niet hebben :cool: De baby is al duur genoeg, haha!

Hoe hebben jullie de commode eigenlijk ingericht???

18. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Verschoonkussen er bovenop en kleertjes erin... ;)

19. Joycey

Joycey Niet meer actief

:D LOL! Dat sowieso.

Ik heb het over de logische indeling, luiers, zalfjes, crèmes, sokjes, rompers, kleding etc.

Ik heb links een kastje met 2 planken, rechts een kastje met 2 planken en in het midden 3 lades. Bovenste lade vol met luiers en billendoekjes. Middelste lade vol met hydrofielen, onderste lade met flesjes, en meuk.

Kastje links boven: kleertjes op maat, links onder: kraampakket + kruiken. Kastje rechts boven: kleertjes die nog niet de juiste maat zijn, rechts onder: beddengoed voor het ledikantje (omslagdoeken, verschoonkussenhoezen etc.).

Verder heb ik al het vitaminespul, bad/douchespul, crèmepjes, sudocrème, bepanthen en dat soort zaken op de planken boven de commode staan met nog wat extra luiers erop.

Zat me alleen af te vragen of het wel logisch ingedeeld was :)

20. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik heb 2 grote planken.. Onderin 2 manden 1 met luiers 1 met billendoekjes (heb een grote voorraad) er naast de hoedjes van het aankleedkussen en kruiken. Bovenste plank voorraad van verzorgingsproducten en de hydros

Deel Deze Pagina