De zwangere meiden uit het "meiden die al langer dan 1jaar bezig zijn" topic

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door kzh, 16 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Hier kunnen we lekker verder kletsen over alles rondom onze zwangerschap! :)

2. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Wat fijn dat ik mezelf nu ook mag toevoegen.... :D:D:D
    Morgen CB, hoop dat ik vannacht wel beter slaap hahaha

3. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Echt super gaaf voor je ukkie!
    En zeker omdat het zonder IUI gelukt is!

Succes morgen met de CB! Maar zal wel goed zijn aangezien je duidelijke strepen o je test had! :D

4. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Ukkie! Je hebt hem gedaaaaaan, GEFELICITEEEEERD!

5. Nenaten

Nenaten Actief lid

24 feb 2012
    364
    0
    0
    Kan ik me niet toevoegen..alleen reactie geven?

En denk dat dit idd wel beter is voor de meiden die nog niet zwanger zijn ;) Is ook best frustrerend voor hun kan ik voorstellen :(

6. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Ja, en hopelijk kan iedereeen zich snel bij ons voegen in dit topic!

7. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Jaaa, zwanger 2-3 weken dus best veel HCG in mijn lichaam..!
    Hopelijk zijn we weer snel met ons oude groepje, maar wij weten allemaal persies hoe hun zichzelf voelen... :)

8. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Dat kon ik niet lezen op dat kleine plaatje :p
    Maar dat is mooi! Hoe verder hoe beter!

En inderdaad, snap het ook helemaal.
    Ben ook ooit ergens weggegaan omdat daar iedereen zo pats boem zwanger was..

9. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Kzh.. Ja ik ook maar dat waren allemaal meiden die net gestopt waren en zeuren na 2 maanden ik ben zo verdrietig volgens mij word ik nooit moeder... Blééééh !!!!

Ik voel mezelf super maar ben wel super moe....!
    Verder niet echt het idee dat ik zwanger ben..

10. janneke7

janneke7 Actief lid

30 aug 2011
    227
    0
    0
    Ukkie: wat een geweldig nieuws, nu is het toch 100% zeker, ben super blij voor je. Gefeliciteerd, dikke kus.
    Heb je mij testje nog nodig gehad?? hihi
    Ik heb nog een hele doos over met ovu test (had ik net op het internet besteld) Ik kan ze ook wel eens aanbieden aan de anders meiden.

Toen ik in het begin van het jaar op zoek was naar lotgenoten om mee te praten. Keek ik op een aantal forums waar iedereen een miskraam had gehad. Maar iedereen was al bijna weer zwanger, dus dat vond ik wat minder. Want dan krijg je veel zwanger praat. Op dit forum was iedereen toch een beetje in de zelfde fase. Ik snap het heel goed, wat eki bedoeld.

xxx

11. janneke7

janneke7 Actief lid

30 aug 2011
    227
    0
    0
    Nenaten: moet je, je toevoegen dan, dat heb ik bij het andere forum ook niet gedaan. Hoe moet dat dan?

Ik en computers ;)

Ik heb er een week over gedaan om mijn "ticker" met baby er onder te krijgen en nu telt hij de dagen er niet bij zie ik. K** computer.
    x

12. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ janneke : je moet de code pakken die zegt ['url=blabla...
    BBcode heet het volgens mij..

Ik heb vanmorgen een beshcuitje op bed gekregen met een gember thee.. Hopen dat het werkt tegen de misselijkheid.

Gister lekker bbq gehad met schoonfamilie.. Toch wel fijn dat ze weten dat we zwanger zijn, zien ze een paar keer per week en zou niet weten hoe ik he verborgen had moeten houden voor ze.

Ik ben gelukkig niet veel meiden tegengekomen die na 2 maandjes proberen al helemaal depri zijn..
    Maar wel een hoop patsboemzwanger'en

13. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Janneke.. Had je de testjes op de bus gedaan ofniet? Ik heb vanmorgen de laatste gedaan en die was wéér duidelijker :D zit helemaal op een roze wolk !!

Kzh.. Ja wij willen het onze ouders nu ook 'al' vertellen... Heb een goede band met de dus wil dut graag delen!

Vanavond gaan we het onze ouders vertellen.. Zei weten in welk traject we zitten dus ik wil ze hier ook graag bij betrekken. We hebben al onze vakantie foto's op de iPad gezet.
    De een na laatste foto is een foto van de entree van de camping en daar hebben we bij gezet.
    Het eind van de vakantie...
    Het begin van iets nieuws...
    De laatste foto is een foto van ons twee en staat bij:
    Met zijn twee'tjes heen...
    Met zijn drie'tjes terug....
    Ik denk dat het kwartje snel valt :D

*trouwens.. We waren dit voor onze ouders samen aan het maken zit mijn vriendje (een échte bikkel) met tranen in zijn ogen.. "Ik begin het nu echt te geloven.. Ik ben zo blij.." Aaaah ik smolt !!!

14. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Veel plezier met vertellen ukkie! :D

Ik heb vanavond een verjaardag, eerst eten en dan nog even "drankje" doen..
    Zie er best een beetje tegenop door dat ik me zo beroerd voel, en daar niemand het nog mag weten..
    Ben blij als k straks geen toneel meer hoef te spelen :p ben niet zo goed in nepglimlachen hihi

15. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Ik heb vanavond geen verjaardag.
    Heb een abbonement op de plee vandaag -.-
    Mn darmen zijn helemaal van slag...
    Daarbij misselijk en maagzuur, en dus chaggie.
    Heb dus maar even afgebelt!

16. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Het vertellen was erg leuk en een beetje emotioneel... En dat met het feit dat ze eigenlijk wisten dat we al bezig waren. 2 dagen geleden hebben we ze wel van de wijs gebracht.. We hadden ze een sms gestuurd met "Nieuwe ronde nieuwe kansen" ze hadden het dus helemaal niet verwacht.

Kzh... Aaah meid balen, dikke knuffel. Ik heb ook een plee abonnement maar gelukkig is het (nog) alleen plassen... Laat jezelf maar flink verwennen ;)

17. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    @ ukkie : leuk dat het toch nog onverwacht was ;)

Ik denk dat k slecht reageerde op se gember thee die ik had gehaald tegen misselijkheid. Die gaat dus weg..
    Vandaag prikkelbaar! Niet normaal.. Moest gewoon huilen omdat mn rug pijn deed omdat er een hobbel n t gras zat -.- ( waren naar een buitenzwembadgedoe geweest met familie) zo stom!

18. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Hahaha kzh lang leven de hormonen :D

Vriendlief stuurde een sms: Als de eerste echo goed is wil ik het aan iedereen vertellen want ik kan nu al bijna niet meer mijn mond houden :D Hihi sweeeet !

19. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    Haha wou dat mijn man zo was, hij wacht het liefst zo lang mogenlijk.. Zo bang dat er iets fout gaat..

Maar vrijdag hebben we 2e echo, als alles dan goed is dan duurt het niet lang meer voordat we het iedereen vertellen

20. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    He meiden,

We kunnen hier inderdaad lekker over alle kwaaltjes klagen.
    Gelukkig heb ik weinig last van kwaaltjes op het moment!

Deel Deze Pagina