Compani, mira en fiefer, gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleintjes! Ga lekker genieten van elkaar
Jette is ook bevallen vanmorgen. Jette van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje! Ik hoop dat alles goed is met de kleine meid
Jette gefeliciteerd!!! En Eli hoe gaat t met jou? Hier lekker aan t uitrusten. Heerlijke relaxte baby tot nu toe! Nathalja super veel sterkte zo! Joyce hoe was t bezoekje?? Heyhallo hoe was jouw controle? Als ik iemand vergeet; sorry!!
zo net terug uit het zkh. heb er 2,5 uur gezeten.. ecg ,echo, bloeddrukmeting en saturatiemeting gehad, tevens wegen en meten. mr weegt nu 3200 en is 47 cm. echo was goed en niet goed, mijn afwijking heeft hij niet. maar hij heeft wel een gaatje tussen zijn boezems en een extra aderverbinding tussen het hart en de longen. het gaatje hoort binnen een paar maanden dicht te zijn gegroeid. en de extra ader hopen ze dat die niet groter wordt als bram gaat groeien want dat zou voor problemen kunnen gaan zorgen. als hij 3 is moeten we terug voor controle. bah, viel wel een beetje rauw op mn dak. baalde ook dat mn man niet mee was. dochter wordt nu ook nagekeken als ze 3 is. dus hoop dat daar wel alles goed is. ben nu ko, krijg zo visite dus ga nog snel ff eten en op de bank liggen.
Hey meiden, Vk is net weg, heb 2 cm ontsluiting en zo te voelen gaat het vandaag/vannacht wel doorzetten. Ze heeft me ook nog gestript (dat voelt vreemd zeg) omdat mijn weeen zo onregelmatig maar wel heftig waren. Zo zet het mis net even wat sneller door. Dus nu lekker in mijn eigen coconnetje de steeds heftiger wordende weeen wegpuffen. Hopelijk morgen bub.
@Jette: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje, ze is een vechtertje hoor @Eli: Spannend, hoop idd dat het goed doorzet en dat je vandaag nog bub mag melden Over wegen en meten gesproken, ik zal onze kleine spruitjes vandaag ook even wegen en meten
@Nathalja: jij ook alvast heel veel succes gewenst in het ziekenhuis. Hoop dat je dan eindelijk kunt genieten van het eindresultaat van je moeizame zwangerschap.
Is nog niks veranderd, moet maandag om 8 uur in het zkh zijn dan word ik eerst aan de Ctg gelegd, vanaf 9 uur beginnen ze met primen.. Einde is in zicht!
Slijmprop kwijt, verloskundige geweest (en weer vertrokken, bloeddruk was goed). Was wel pittig verhaal - krijg morgen weer een controle. Maar ik heb visite van mijn zus, vandaar de late reacties. Ik heb TOCH de zwangerschapstaart hier
Wat leuk dat je toch de taart bij je hebt! Waarom komt de verk. morgen weer? Trouwens de rest van de controle was goed. De bloeddrukmeting kwam gewoon 120/80 en 130/80 uit. Snap er niks van.
Heel lang verhaal, vertel ik vanavond wel Morgen komt er nog eentje bloeddruk meten voor de zekerheid.
Ik ben zo blij dat er maandag eindelijk word ingegrepen!!! Ik lig nu weer sinds we terug van t ziekenhuis zijn met harde buiken voorweeen etc.. en het ergste is dat het helemaal niks doet... Ik hoop dat t zo nog even weg trekt, want wilden nog uit eten gaan en genieten van ons laatste weekendje met z'n tweeën