Wat een brave kids hebben we nu toch al. De meeste komen netjes, soms met een beetje hulp- voor de 40 weken, zodat de mama's niet langer hoeven door te lopen dan nodig! Eli, van harte gefeliciteerd! Ben benieuwd naar jouw verhaal. Geniet ervan! Hebben we nu gewoon 4 baby's op de 9e? (jette, mira, fief en eli) wat een babyboom!
Wat fijn dat je je hart even hebt kunnen luchten joyce en nu gedeisd houden hè *wijst met een streng vingertje* Eli, van harte gefeliciteerd!!! Hier wederom bijna niet geslapen, steeds zo'n verschrikkelijke krampen elke keer geen weeen BAH! Dus vandaag 39 weken "dansje" en BIB
Morning meiden!! @ meiden die bevallen zijn : van harte!!! Hebben we mooi geklaard met zn 4en op 1 dag haha lekker genieten! Mn ouders broer en schoonzus zijn geweest gister. Er mogen maar 2 personen per x kijken bij Mila en VL ging ff met mn vader nou die schoot vol hoor hihi mn moeder is ook helemaal trots en toen ik met weeën lag moest ze al huilen want ze kan t niet aanzien als ik pijn heb nou sinds gister weet ik goed hoe dat voelt als je je kindje ziet liggen. @Joycey fijn dat je nu n goed gevoel hebt en nou rustug blijven!! @ dansjes gefeliciteerd allemaal! @copani wilde net zeggen!! Heb genoten hoor maar ben blij dat ze eruit is. Mila's geboorte gewicht was 3600 gr dus ad flinke kant laatstaan met 40 tot 41 weken pff maar mis de buik ineens!
Zo moest net niezen..... holyyyyyyy hell!! Ff vergeten dat dat druk geeft op je onderkant pff knijp de rest vd dag mn neus dicht bij n kriebel haha
Gefeliciteerd Eli! Een heuse babyboom idd. Geniet allemaal lekker en doe rustig aan. Je lijf moet echt herstellen.
Eli, van harte gefeliciteerd, dat heb je nog snel gedaan. En nu genieten. Hier wederom een beroerde nacht en ben zo blij dat ik volgende week geholpen wordt. Nog 3 weken doorlopen zou ik niet trekken. Wat dat betreft heb ik geluk met de gyn, hoef niet eens te vertellen hoe ik me voel. Is voor hem al duidelijk genoeg. Vandaag gaat ml nog een dag met de kinderen naar vrienden op een camping in limburg. Is wrsl pas laat thuis. Maar het moet van mij, ook voor de kinderen. Vindt het wel een beetje spannend, maar zodra ik iets voel bel ik hem, is toch anderhalf uur rijden.
Update. Zijn nog in het zh, onze kleine man (naam en alles gooi ik tegelijk met het hele verhaal achter van de week) had een te snelle ademhaling. Vannacht om half 4 mocht hij van de monitor af en bij ons op de kamer jeee wij blij, ik voelde me nog geen mama omdat hij niet bij me was Hij heeft goed geslapen en wordt zo weer onderzocht door de kinderarts om te kijken of alles goed is en we naar huis mogen. Bevalling was hels maar het uiteindelijk zoals iedere mama zegt dubbel en dwars waard. Maar dat horen jullie nog.
Ben je uiteindelijk dan ook in het ziekenhuis bevallen? Of moest je vanwege de kleine man naar het ziekenhuis? Hopelijk mogen jullie straks naar huis.
Gefeliciteerd eli. Hier bib! Ja, er zijn bijna geen buikjes meer over! Ik heb het idee dat ik de laatste ga zijn die gaat bevallen....
Het valt me op dat er zoveel voor de uitgerekende datum bevallen van dit clubje, dat hoor je ook niet zo vaak en toch ook veel ziekenhuisbevallingen. Al was deze zwangerschap goed verlopen, was ik echt overtijd gegaan. Was bij de andere 2 ook zo en dat ging ook wel. Maar nu moet ik er niet aan denken. Elke dag is er 1 teveel.
Dat is waar. Zijn er echt veel voor de uitgerekende datum bevallen. Zal ik dan degene zijn die netjes op de uitgerekende datum gaat bevallen. Dat hoor je immers ook niet vaak
Eli gefeliciteerd! Ik had al zo'n vermoeden dat ik een van de laatste zou zijn met bevallen. Had zelf 31 aug staan als vermoedelijke datum en ben de 21e uitgerekend. Ben benieuwd en stiekem ook wel jaloers op de meiden die hun kleintje al hebben.