Een man die wil graag wat kunnen doen met zijn kleintje. Tenminste dat is bij mijn man wel zo. Ml kijkt er al naar uit als hij kan fietsen met het mannetje. Verder heb ik het wel getroffen met ml, want die geniet echt van zijn momenten met het mannetje. Ligt vaak heerlijk op de bank met hem, douchen vind hij gezellig en zal hem net zo snel pakken als dat ik doe als hij huilt. Zo mogelijk nog sneller. Verder als hij voor een boodschap moet gaat het mannetje vaak ook mee.
Ja VL wil ook fietsen en allerlei dingetjes doen en leren aan Mila op het moment dat het zover is, sterker nog, hij kan niet wachten. En hij gaat heus wel op haar af, maar ik irriteerde me zo mateloos aan als ik dan een keertje even iets vraag omdat ik even 10 minuten mijn handen vrij wilde hebben, hij dan zo sago reageert.. Meiden ik moet ff iets kwijt..doe ik ff achter .. (jullie denken ook .. "heb je d'r weer! )
Damn net geprobeerd een afpsraak te verzetten bij het cb een afspraak in december, ben er bijna 10 minuten mee bezig geweest. Wat een moeilijk gedoe. Ja mw dan kan ze pas 2 weken later haar inentingen krijgen... Nou nou wat een drama, zl krijgt ook zijn 24-maanden afspraak als hij 27 maanden is. Dus die 2 weken zullen ook wel loslopen.
Wat een gedoe Mira.... Ze zitten tegenwoordig echt stampendvol he.. je zou bijna denken: Personeel te kort.... Had ik ook een keer met Mila.. of ik de afspraak kon verzetten want VL wilde erbij zijn ofzo en kon bijna niet die dag weet ik het.. achteraf kon ie wel..dus toch laten staan, anders was het ook maanden later.. schiet je lekker mee op.. !
Ik maak ook altijd 4 afspraken vooruit omdat ik dan zeker weet dat ik op vrijdag kan. Ik wil er namelijk geen vrij voor nemen en zl mee nemen is niet handig, vooral niet als meisje inentingen krijgt. Op vrijdag zijn mijn ouders vrij en heb ik oppas.
Mira kan jij niet online je afspraken verzetten? Ik kan het via alle social media zelfs verzetten. Maar wat een gedoe. Boek gewoon iets anders en niet lopen zeuren. Die paar weken maakt ook niet uit. Net terug van het dorp. Wat een heerlijk weertje om te wandelen met die kleine zeg. Op werk vond werkgever zowaar alles goed, hij zei wel dan kom je niet aan je 24 uur in de week. Maar ik had al gezegd dat dat geen probleem is. Ik kom nu over 4 weken genomen op 21.5u p week. Ouderschapsverlof was hij ook mee akkoord. Nu alles nog even op papier zetten en het is geregeld. Gelukkig maar, zat er toch een klein beetje mee in mijn maag. 13 november is mijn 1e.werkdag en van mij mag de tijd heel langzaam gaan Ook nog even met de kleine langs opa en oma geweest. Had een flesje bv mee voor de zekerheid dus het 1e flesje van oma is ook een feit. En dat is me toch een emokip dus die begon meteen te janken dat ze het zo geweldig vond. En vriendje maar lachen naar ze dus ze waren helemaal in de wolken. Nu even niks en op bed liggen heb al 2 dagen knallende koppijn en..para helpt voor geen meter...... Blegh
Hier vandaag langs de apotheek gegaan voor de AC, langs wat winkels voor de lol en langs de supermarkt waar ik uiteindelijk ook echt dikke ruzie kreeg met VL. Mijne doet soms stierlijk vervelend. Schatje, wil je de Action in? Dus ik totaal perplexed, want ik weet dat hij niet graag bij de Action komt en ik er wel UREEEEEEEEEEN kan doorbengen. Dus ik blij, en we lopen naar binnen en doe mijn ding (letterlijk naar alles kijken - duh). Ben nog niet op pad 3 van de winkel (dat is nog niet eens een kwart v/d winkel) en wil nog 10000000 dingen zien; zegt hij: oké, ik heb het gezien, laten we gaan. Dus ik zeg: ik ben nog niet klaar! Hij: Oh, nou dan gaan de baby en ik wel buiten wachten. En hij rijdt zo weg met mijn tas en portemonnee en alles er in. Nou ja zeg :x Maar goed, whatever, d*ckhead, volgende winkel maar in (hij met dikke tegenzin, ik de halve winkel leeg gekocht; dat zal je leren, stommerd! ) Zijn ouders (en zusje) komen morgen eten en ik wil graag 'goed' koken. Dat houdt voor mij in; wat meer chique dan gebruikelijk, restaurantwaardig voedsel waar ik wel een paar uur voor in de keuken ga staan. Het vlees was al gepland, dus ik zocht alleen nog 2 bijgerechten zoals bijvoorbeeld aardappels/groente/pasta/salades etc. maar dan wat anders dan anders. Niet standaard en wat luxueuzer. Gewoon een beetje zijn ouders verwennen Vriend verleden week: we kopen pizza, hihi. Ik: Doe normaal, we gaan je ouders geen kant en klare pizza voeren. Een halve week geleden vroeg ik: lust je kleine zusje (van acht jaar) *dit*? Hij: Pizza, hihi Dus ik stikbeledigd gezegd dat hij naar de plomp kon lopen - maar dan in ander grof taalgebruik. Waarbij hij bedoelde dat zijn zusje dan misschien wel pizza kon eten, en dat hij niet bedoelde dat zijn ouders pizza zouden eten (ik geloofde hem maar half, overigens). Stonden we vandaag in de supermarkt... Vroeg ik: nou, weet je al wat ik zal maken en als je pizza zegt, sla ik je vol op je snoetje. Begint hij over broccoli of sperziebonen met verder niks, want duur dit, duur dat en niet nodig, het zijn zijn ouders maar en weetikveel. Die standaard i-don't-give-a-sh*t-houding van hem. Nou sorry, maar i do not give a sh*t about you op dit moment, gatverdarrie! Wat een stierlijk vervelend pokkejong kan het soms zijn. Ik ook hoor, ik ben de laatste die dat gaat ontkennen - hij zal hetzelfde bij mij wel hebben, maar ik kon hem wel schieten! Ik wilde dat hij half zo weinig om gamen gaf en de helft keer zoveel meer om mij, de baby en mijn interesses. Oh, en vanavond eten we sucadelappen, maar meneer zeurt telkens over 'ik heb geen zin in aardappels, bweeeegghhhhh', dus ik weiger aardappels voor hem te maken (wel voor mezelf) en schep enkel vlees en groente op zijn bord. Dattie het uitzoekt verders. Ik moet verder ook alles alleen regelen voor het dopen en dergelijke; hij wil niet eens mee kijken/praten/uitzoeken voor het doopsel. Het enige wat hij wilde is de klok luiden in de kerk; dat was wel wat voor hem, maar de rest? He doesn't care. DAN DOE JE MAAR NET ALSOF! DOE IK BIJ JOU OOK ALTIJD MET JE STOMME GAMES! :x
Wel bijgelezen maar geef even alleen een knuff voor de mensen die t kunnen gebruiken. Kapper was heerlijk, maar heb denk ik verkeerd gezeten in de stoel bij die wasbakken want sinds ik thuis ben verga ik van de pijn in mn schouder. Zelfs normaal ademen is amper te doen.. Straks maar weer een ibu innemen.. Ben serieus al 15 min bezig met dit te typen dus zal morgen weer reageren op iedereen.
Iiieeee een mega grote spin in de badkamer.. Wegwezen dus.. Bah! Mw kreeg gister om 00.00u de laatste fles, normaal om 23u. Had gehoopt dat ze flink zou doorslapen. Maar helaas, ze kwam om kwart Over 5 alweer. Misschien de avondvoeding maar weer iets ophogen. En nu is me klaar wakker.. En ik wil Slapen met die rot arm!!! Thx fief! Jullie nog leuke avond gehad?
Ik had ook goede hoop wat betreft slapen. Ging de hele dag super met speen 2. Maar helaas, na de laatste fles laat mevrouww slechts een ieniminie boertje.. Dus toen ik dr na bijna een uur op bed legde, was het na 5 minuten krijsen door krampjes... Zucht
Marieke, dikke knuff voor je arm pijn..... Copani, balen dat je nacht niet was zoals gehoopt, zijn de krampjes weer minder? Wow vriendje heeft om 23u zijn laatste voeding gehad, net daarvoor wezen douchen met zwitsal goodnight dus hij was zo rozig als maar wezen kon. En nu kwam hij om 7u weer mama blij. Maar ik juich niet te vroeg, vorige x was het ook maar eenmalig... Nu gaan wij nog even verder tukken. Trusten
Fijn zeg Eli, hoe is t nou Marieke? Hier heeft meisje voor de tweede keer op rij niet doorgeslapen. Twee keer achter elkaar om 4 uur wakker. Ze slaap nog wel van 10 tot 4, officieel spreek je dan nog van doorslapen, maar ik vind het te vroeg. Ze drinkt ook veel en vaker momenteel lijken mijn borsten uitgeput. Maak me opeens zorgen over de melk, ik wil nog n maand of 10 doorgaan! Zometeen naar de dierentuin, wat zijn jullie plannen?
Goedemorgen, Marieke balen van je arm, sterkte. Eli heerlijk zeg. Mira veel plezier in dierentuin. Hier komt het mannetje echt om de 3 uur. Zeer vermoeiend. Heb zelf een zere nek, misschien verkeerd gelegen. Vanavond pannenkoeken eten met werk. vanmiddag gingen ze varen, maar een hele dag weg vind ik nog te lang. Verder hebben we zomervakantie geboekt, wel vroeg maar camping was al bijna vol. We gaan naar italië.
Morning!! Hier had Mila tegen 23.30 laatste gles en sliep door tot 8.30 wauw!! Alleen ik vond haar in bed met dichtgeplakte oogjes .... viezigheid.... arme kind zag niks.. schrok me rot .. weervff schoongemaakt met afgekoeld gekookt water.. ze had t eerst n beetje.. toen was t n tijdje weg en nu is t weer terug.. hebben jullie kleintjes dat ook? Haar oogwit zag er tot zover ik kon zien goed wit uit. Mevrouw houdt met huilen lekker de oogjes fijn geknepen dicht.... @marieke hoest nu met je arm? @mira lekker hoor dagje dierentuin! Naar welke dierentuin gaan jullie? @korte nachten/voedingen balen dat sommige kleintjes precies komen op t moment dat de mama's en papa's uitgeput zijn @hier vanmiddag ff de stad in. Rompers met lange mouwen halen Mila heeft er maar 4 kwam ik achter beetje weinig...! En de nieuwe cd halen van Justinnnnn Timberlakeeee!
Oh heerlijk dat je geboekt hebt! Wij hebben gisteren ook iets tofs gevonden, mAr heel kleinschalig, dus we zullen ook snel moeten boeken. Vind het wel n gek idee om in september al te moeten boeken voor oktober. Rot van je schouder. Wel fijn om er even uit te gaan!
Oh lekker vooruitzicht Bianca zo'n vakantie. Italië wil ik ook nog een x naar toe, maar zal worden als de kleine iets groter is. Welke streek ga je in Italië? Zeker vermoeiend dat hij om de 3uur komt, zit hij in zijn regeldagen? Sterkte iig... Mira. Jeetje, zal misschien even zijn dat ze ze leeg drinkt, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt dat de productie dan minder blijft/wordt als je het gevoel hebt leeg te zijn. Veel plezier in de dierentuin iig. hier kon ik niet meer slapen dus heb al gesopt en de wc gedaan. Kan vl ook niet lopen verkondigen dat ik niks gedaan heb. Alleen nog even stofzuigen en dat vind ik het wel weer prima voor vandaag. Verder moet ik afwachten wat ik vanmiddag/avond ga doen. vl krijgt als het goed is nog een telefoontje of hij meekan naar Ajax maar dat is nog om het even. Als hij dus wel gaat komt mijn moeder me halen en gaan wij vanmiddag even op pad en blijf ik daar eten. Heeft vl even een avondje met de mannen. (lees mijn vader en de buurman lol)
Mira, dat is absurd dat je nu al moet boeken voor volgend jaar oktober. waar is dat dan? Eli, wij gaan naar het laggio maggiore. Ben zelf 1 keer in italië geweest en nu dus met caravan. Net nog geen 1000km, dus goed te doen. We doen het met overnachting. Wel weer spannend met een kleintje. Zijn verjaardag viert hij dus op vakantie.
Bianca. Oh lekker zeg, wij zaten dan ook te denken aan gardameer of idd waar jullie heen gaan. En 1000 km is nog te doen met overnachting. Idd wel spannend met een ukkie. En ja ws zullen onze kindjes wel vaak op vakantie jarig zijn. Maar dan heb je wel meer kans op goed weer