@marieke he bah zeg!!! Word ook weer lekker overlegd.. NOT lijkt hier wel... raar dat Evi dr flessen niet meer helemaal op drinkt... en ff tussendoor boeren? Mila heeft dat ook weleens namelijk.. dat filmpje is cute! @oogjes ik maak t idd schoon met gekookt water maar is ook rood op dr ooglidjes en aan de zijkanten is t droog maar kan door de traantjes komen. Zelfs tijdens de fles traant ze n beetje.. de fanatiekeling..
Hoop t ook bianca! Nou ik ga VL achter zn playstation vandaan schoppen wil ff de letters op de muur plakken in Mila's kamer kind is haast 2 maanden hangt t er nog niet
Hij vroeg t wel aan me, en toen zei ik ook dat ik er vanavond geen behoefte aan had en dat dan t plan van douchen met evi voor t slapen ook weer in duigen valt.. Maar ja.. Nu komen ze dus toch. Nee geen kraambezoek meer.. Is zn broer en zn vriendin.. Opzich leuke mensen maar kan werkelijk alleen maar over autocross en alcohol gaan.. Heb ik gewoon even geen zin in. En dan komen ze ook pas om 20/20.30u.. Pfff
Heb geen idee waarom ze dat doet.. Boeren tussendoor werkt niet.. Gewoon even wachten niet.. Ze was net flink aan t poepen en lachen en doen.. T liep me zo tussen mn boobs bah. Hahhaa Met veel pijn en moeite daarna nog gedeelte erin gekregen.. Denk dat ze ineens meer ziet en kan ofzo en dus snel afgeleid. Nu wel sneu .. Hele dag was ze zoo lief en lachen en doen.. En nu komt mn moeder zo, die haar bijna alleen maar huilend heeft meegemaakt, en nu huilt ze weer hahha.. Hebben dr maar even op bed gelegd. Kijken of ze even gaat slapen voordat mn ma komt. Mn arm speelt ook weer op. Snap ik ook niks van.. Strax zelf dan maar even heet douchen
Balen, soms is bezoek gewoon te veel. Ik heb dat ook wel eens ja, dat er leuke mensen komen, maar dat je er geen zin in hebt. Zou met niet te veel zorgen maken Marieke (weet niet of je dat deed eigenlijk) maar soms hebben kindjes nou eenmaal een paar dagen dat ze minder goed te fles leegdrinken. IK baal, ik had als proef een keer een kledingpakketje gekocht via marktplaats. Ik dacht laat ik het eens proberen, voor 24 euro inclusief verzendkosten. Is het me toch een oude zooi! Echt allemaal verwassen troep. Tja dat is natuurlijk het risico, maar baal er toch van. Goede les dat ik dat dus niet meer doe. Ik heb wel een pissige mail gestuurd dat ze me troep heeft verkocht en dat ik hoop dat ze heel gelukkig wordt met mijn geld. Maar ja, meer kun je er ook niet aan doen. Soms vind ik het wel jammer dat je geen beoordelingen over verkopers op marktplaats kunt achterlaten.
Okee lastig Marieke.. hoop dat de douche voor je arm gaat werken!! En hoop dat je moedrr de kleine nog lachend kan zien!! @mira he bah!! Vervelend weer!! Ik heb n kennis die nieuwe kleding verkoopt misschien is dat wat? Zal zo ff via fb de link doorsturen Coolkidz heet ze. Ik heb er adidas schoentjes vandaan.
Thanks, ik koop heel veel via mp, bijna alle kleren voor de kinderen en verkoop het ook weer via mp. Rompertjes en sokken etc dan weer niet, maar vooral spijkerbroeken en shirtjes. Maar goed, ik kreeg een mail terug dat ze er niets van begrijpt dat ik het zooi vind. Dom wicht! Heb er toch nog een mail achteraan gestuurd. Dat ze geen kaartjes van merken aan kleding moet hangen op de foto die in werkelijkheid van de H&M zijn. Maar nu hou ik er over op, want het is zonde van mijn energie!
Ow das wel erg flauw hoor dat ze merkkaartjes eraan hangt terwijl t h&m is! Coolkidz verkoopt nep merkkleding maar dat zie je er niet van af maar ben zelf geen merkgebonden persoon dus koop ik t voor mn kind ook niet zo gauw
Het is niet dat ik alleen maar merkkleding wil, maar ik heb inmiddels wel ervaren dat bepaalde merken langer mooi blijven en een betere pasvorm hebben. Zl is smal en lang en die past kleding van de H&M en V&D vaak niet omdat die breed zijn. Ik vind voor jongens het merk Borz erg leuk want die hebben toffe prints op hun shirts, maar vind ik veel te duur als t nieuw is, dus koop ik vaak tweedehands.
Ja snap je reden t is erg lastig iets te vinden wat bij je bouw past! VL heeft dat met broeken. De meeste broeken zijn voor smalle beentjes en hij heeft voetbalbenen dus die past er nooit in behalve dan V&D en sommige modellen van Jack&Jones en WE
Ben wel ego weer... Volgens mij heb ik een ontsteking in mn schouder.. Ga door de grond en heb 39 koorts.. Plaats dat vl zn broer af belt... Nee die komen zo gewoon..
Maakt niet uit Marieke. We zijn er om digi knuffels geven. En balen dat vl ze niet afbelt. Mis lekker op bed gaan liggen en zeggen dat je hondsberoerd bent.
Marieke lekker naar bed gaan, laat ze maar lekker alleen kletsen beneden. Luister naar je lichaam! pffff heb het een beetje gehad. Meiske heeft krampjes, flink ook. Dus de hele avond mee bezig geweest. Zit ml op de bank, heeft de was wel meegenomen naar beneden maar niet opgeruimd net zoals de keuken etc. Even pissig geworden en demonstratief alles gaan opruimen. Goh had meneer het ook door. Zit dus net 5 minuten en begint het meisje ook weer. Ik ben gewoon moe en wil ook wel eens even rustig zitten. *klaagmodus uit*
Oh nog even over dat domme wicht van marktplaats. Ik had gemaild dat ik haar een oplichter vind omdat ze een ander labeltje aan een broek had gehangen dan het merk daadwerkelijk is. Zie hier haar reactie: Ik had gewoon een pakketje samengesteld voor de liefhebber. Ik heb namelijk zelf een winkeltje. Ga toch niet voor een labeltje me naam verkloten. Ik leg er soms gewoon willekeurig labeltjes bij. Puur voor de gezelligheid dat t een beetje leuk eruit ziet. Totaal niet om iemand op te lichten. Die griet spoort echt niet, ze legt er labeltjes bij voor de gezelligheid...? Lijkt me toch dat je daarmee bepaalde verwachtingen wekt. Maar goed, of ze doet dom, maar volgens mij is ze echt zo dom....
Balen mira, van die krampjes... Daa echt drama... En wat je beschrijft over vl, das echt man-eigen. Ik moet ook altijd letterlijk uitspreken wat ik zou willen dat ie doet, anders gebeurt er nix. Hij ziet t gewoon niet. Bij ml is t dus geen onwil, weet niet hoe dat bij jou is... Hier is t boeren drama... Zit gerust na de fles een uur met meisje omhoog. En dan nog geen garantie dat er een boertje komt. Maar leg ik dr weg, zonder boertje te hebben gelaten, is het na 10 min krijsen door krampjes...,arm kind... En een beetje arme mama... Marieke, sterkte! Je mag best voor jezelf opkomen hoor! Ik zou ook gewoon op bed gaan liggen... Jammer dan... Wat niet gaat dat gaat niet!
Thx dames.. Toch opgebleven. Koorts was na een pcm gezakt tot 38.5 maar heb niks gedaan. Denk jij laat ze komen zal Je dr ook zelf voor zorgen haha. Gevolg alleen drinken gehad en niks op tafel aan nootjes ofzo. Jammer dan haha Mira arm meiske ik ken t. Denk je net even rustig te zitten begint t gillen weer. Sterkte! En wat een dom wijf! Heb je er melding van gemaakt op mp?? Voor de gezelligheid labeltjes erbij leggen. Pfff Joycey hoe was je etentje? Zag een schattig boos ventje voorbij komen op fb haha. Waar een bijbel al niet handig voor is.. Copani Hier is t boeren soms ook drama maar dat komt ook door de fles. Maar nu laat ze de hele dag door scheten. En hard ook soms. Doet r soms gewoon pijn. Maar ja als t er maar uit is.. Nu snel slapen want denk dat mw over een uur of 4 wel weer komt. Hopen dat ik dr uit bed kan tillen.. Truste dames
Marieke; beterschap!!! Jammer dat je visite kreeg... Balen! Ja wel goed hoor, zie achter bij het afval-topic Dat was wel een beetje minder, voel me daar best rot over. Maar oké, het eten was gelukt en hartstikke lekker! En opa & oma hebben weer met hun kleinzoon geknuffeld. Dat boze ventje zat weer stierlijk vervelend te doen vanochtend. De foto is op een ander moment genomen deze week; maar blijft stiekem leuk om te zien. Hij was vanochtend aan het huilen - en ik had zo slecht geslapen (en dan kan ik overal minder goed tegen) en ben ik maar even in de schuur gaan staan vanwege het gejank; pffff. Soms!!! Ik moest er zelf ook van huilen, want het enige wat ik wilde was eventjes douchen zonder babygehuil. Waarop ik de baby die sliep voor een paar tellen op bed lag en VL erop mocht letten, en je raad het al... Hij begon weer te huilen en VL krijgt hem negen van de tien keer niet goed stil dus ik stond alweer gehaast te douchen. Nou, na het douchen ben ik naar de schuur gevlucht. Zogenaamd om de was in de droger te gooien; maar meer omdat ik zelf moest huilen. En ik heb zo'n mega-trek in een sigaretje. Ik denk dat ik v/d week stiekem een pakje ga kopen en af en toe buiten uit het zicht van VL een sigaretje rook