Augustus buikjes 2013 part IV

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Eli1984, 7 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!!

Hier kwam Mila ff om 3.45 .... ze had gisteravond bij mn ouders veel geslapen dusja *oma vind t lekker om te knuffelen. .* nog n flesje gegeven en gelukkig sliep ze daarna weer lekker door (en nu nog steeds). Ik schaam me dood.. af en toe heb ik van die dagen dat ze maar 4 flesjes lrijgt terwijl ze er 5 a 6 moet hebben. . Lekker dom.. komt dat kind gewoon tekort.

Vandaag kraamvisite van mn oma van 90 mn tantes en n oom en waarschijnlijk ook mn moeder. Ik wil n '4 generaties-foto' maken mn oma word in oktober 91 en wil dat dan aan haar geven. Zij is zo blij dat ze haar achterkleinkind nog kan meemaken hihi

@afvallen vanaf maandag ga ik ook weer nokken met slecht eten.. !

@joyce ik heb t achter gelezen belachelijk dat mensen zulke dingen zeggen. . Ik zeg altijd oordeel niet te snel want je weet nooit wat iemand meegemaakt heeft en hij/zij nu zo is

@marieke ik hoop niet dat je een ontsteking hebt...! Anders morgen ff naar de HA. Hoe is t er vandaag mee? Sterkte!

Verder ben ik t ff kwijt

2. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Goedemorgen,
    Joyce knuffel! Het is zo belangrijk om af en toe eens lekker de tijd voor jezelf te hebben.

Marieke hoe is t met je schouder?

Fief, foei... ;) als ze geen honger heeft is t niet erg toch? Zolang ze maar goed groeit.

Hier is t meisje voor de 4e keer een nacht op rij wakker geweest voor n voeding. Helaas gaat ze op haar broer lijken in dat opzicht. Ze drinkt ook vaker opeens. Helaas pindakaas

3. Hier heeft ons moppie t geweldig gedaan vannacht. Hoorde haar om 5 uur even maar ze was al snel weer stil. En toen begon ze om half 7 pas te huilen. Voor t eerst. Was ook wel fijn want ik kon er niet uit. Iig kon dr niet tillen. Heb de hele nacht op gezeten. Kan niet op mn rug liggen, niet op mn zij. Ik ben doodmoe en bij elke beweging die ik maak, lijkt t of er 20 messen in mn schouder worden gezet.
    Stom!!

4. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heftig Marieke.. !! Wel fijn dat je meisje lekker doorgeslapen heeft!

Grrrrrr HAAT aan de bovenbuurvrouw!!!! Stom takkewijf gast stampen als Mila ligt te huilen. Als dat kind nou de godsganse dag huilt (maar dan nog!!! WTF zeg..) snap ik t ergens nog... maar ik was Mila aan t wassen omkleden en indmeren met dr speciale creme en ja dat vindt ze net als zoveel baby's niet zo leuk..

Dom dom kl-wijf...!! Nog ff en ik ga op haar hoofd stampen. . Want ze deed t expres boven Mila's kamer! Kind schrok ervan zo hard.

5. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Morgen meiden,

Joycey, balen zeg die mensen. Houd je kop over het oordelen over andere mensen. Je bent zoals je bent en f them. Ik vind je altijd heel leuk en spontaan over komen hier en daar hou ik van. Lekker laten lulllen. Succes iig met je strijd tegen de kilo's. Volgens mij hebben we dat allemaal hier ;)

Marieke. Ik zou als ik jou was echt even de hap bellen, klinkt echt niet goed hoor. En met pijn doorlopen ga je je ook niet beter van voelen. Nogmaals een knuff voor jou.

Fief, als Mila honger heeft laat ze het wel merken hoor. Dus niks om je voor te schamen. Het ene kindje heeft gewoon meer of minder nodig dan het andere.
    En wat een takkewijf jou buurvrouw. Ze zal zelf mis ook kinderen hebben dus zou we ze moeten weten dat baby's huilen. Lekker herrie terug maken samen met Mila :)

Mira. Balen dat je meisje weer niet heeft doorgeslapen. Het kan dus zo weer over zijn terwijl je denkt dat je het mooi voor elkaar hebt.

Hier waren we pas om half 1 thuis en vriendje heeft altijd nog mama honger voor het slapen gaan dus wij lagen echt pas om 2u te slapen.
    Hij kwam om 8u weer dus het is hem vergeven ;)
    Vandaag een verjaardag van vrienden hun dochter die wordt 2. Dus daar gaan we vanmiddag even gezellig heen.
    Zijn buren van mijn ouders en meisje kwam gisteren ook gezellig binnen lopen om mee te eten en daarna heeft ze de hele tijd alleen maar met vriendje geknuffeld zo schattig om te zien... Dus vandaag mag ze weer .....

6. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    goedemorgen,

@marieke, is het geen slijmbeursontsteking? Hoop het niet voor je!

@Fief: wat een pokkewijf zeg die bovenbuurvrouw!

@Mira; dat is toch pure oplichting. Kun je haar niet rapporteren op marktplaats?

7. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @eli nee ze heeft geen partner geen kids en dr pappie en mammie doen nog haar huishouden hoe bedoel je lomp.. dus ze is jaloers. .. ze heeft waarschijnlijk n oogje op VL want als we samen lopen loopt ze ons strasl voorbij en loopt ie alleen is t hoiiiiiiii!!!! :D heel overdreven bitch ga je eigen vent zoeken!!

@mira ik geloof wel dat je t ergens kan rapporteren op MP hoor.. ! Dacht ik n keer ergens gezien te hebben

@marieke ja dacht ook al aan slijmbeursontsteking... als je t niet trekt idd ff langs de HAP

8. Knuff voor joycey

Eli veel plezier bij de verjaardag!

Heyhallo ben dr bang voor idd. Ooit eens eerder gehad en dat deed ook zo fucking pijn.. Nu zit t in de andere arm en ook wel
    Echt in de schouder maar kan niks meer. Dus hang nu wat op de bank. Morgenvroeg dokter bellen.

Fief laat dat pokkewijf t gebrek krijgen!! Ben blij dat wij nog even geen onderburen meer hebben. Maar ben benieuwd wat voor nieuwe erin komen strax.. Bah..

9. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

@buren. Ruilen? Wij hebben 8 Polen naast ons wonen.

10. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja is ook dramaaaaaa!! Ken t....

11. Ben ik even blij dat naast ons en onder ons leeg staat. En dat aan de andere kant naast ons een oud vrouwtje woont. Arme jullie

12. Baboes

Baboes Actief lid

26 jan 2013
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier gelukkig geen problemen met de buurtjes.
    Vette banyboom hier in de straat, dus begrip voor elkaar is er wel ;)
    Kunnen ze later lekker met elkaar spelen. In totaal 3 jongetjes en 4 meisjes, waarvan er 5 in dezelfde week geboren. Denk dat we slechte kabel ontvangst gehad hebben eind afgelopen oktober, haha ;)

13. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Mijn arme meisje heeft haar dag vandaag niet. Ze zit zichzelf helemaal in de weg. Huilt heel veel en laat zich niet snel troosten, bij mij is het goed, maar in bed is het brullen.
    Ik heb wel medelijden met haar want ik merk echt aan haar dat ze het moeilijk heeft.
    Gisteren had ze er ook al last van. Tweede sprongetje is dus een feit. Ik stel me dus ook maar in op een aantal nachten niet dooslapen en dat het daarna wel weer goed gaat.

Even tanden op elkaar en doorbijten. Hoop dat hte over een paar dagen over is!

14. Sterkte mira!

Idd een babyboom daar haha wel leuk idd voor als ze wat ouder zijn

15. puk1988

puk1988 Actief lid

10 dec 2012
    388
    0
    16
    NULL
    NULL
    @buren, gelukkig hier weinig last van. De huizen staan los van slaat met een brandgang ertussen dus horen niets van elkaar.

@mira, hopelijk heeft ze er snel minder last van. Is altijd zo zielig als ze moeilijk te troosten zijn.

@hier, morgen naar het Sophia met Noah voor controle bij de neonatoloog en fysiotherapeut. Spannend dus hoe hij het doet. Ik krijgt hij de gehoortest op de afdeling waar hij gelegen heeft. Hopelijk is alles goed en kunnen we hem daarna nog ff showen aan de verpleging op de unit waar hij gelegen heeft.

16. Copani1984

Copani1984 Actief lid

1 dec 2012
    330
    0
    16
    NULL
    NULL
    Puk succes morgen!

Mira, sterkte met je meisje! Idd vervelend als ze zich niet happy voelt. Hoe is het met dr temp?

Hier: extreem hongerig meisje vandaag. Geen idee waarom, maar echt te veel eten binnen gekregen vandaag..
    Wel vanm zowaar 1,5 uur op bed geslapen. Dan is ze wel extreem moe geweest :D

Wat betreft mezelf de/k ik dat ik weer ongesteld ga worden... Krampen... balen

17. zusterbianca

zusterbianca Actief lid

28 dec 2012
    255
    0
    0
    NULL
    Noord Holland
    Hol allemaal,

Buren: hier gelukkig bijna geen last van de buren, alleen onder een jong stel komen wonen en die kunnen wat luidruchtig zijn maar ach nog niet zodanig dat ik van heb wakker gelegen of de kinderen er last van hebben gehad.

EGO:Hier een soort van dilemma, ik heb het idee dat de borstvoeding problemen geeft of het is wat ik eet of het is de manier van aanleggen die niet goed gaat maar ze heeft veel kramp na de voeding en onrustig, nu gister 3x een fles kV gegeven en het was een heel ander meisje. Vanavond weer een flesje en vannacht om te kijken hoe ze slaapt (want normaal kreunt en steunt en perst ze veel in haar slaap) ik kolf ondertussen af.
    Normaal komt ze in de nacht ook gewoon om de 2 uur en dat al 8 weken opzich heb ik daar geen last van hoor ben niet te moe of zo maar zou lekker zijn een paar uurtjes achter elkaar te kunnen slapen.
    Maar nu het idee om te gaan stoppen met bv maakt me erg verdrietig en schuldig naar m'n mopje toe want ik denk haar tekort te doen, waarom weet ik niet precies, ik denk het intieme en dan vooral in de nacht, ik moet er gewoon van huilen.
    Het is niet dat ik 6 maanden door wilde gaan ik zou anders over een week of 3 afbouwen maar gewoon het idee bleehh!!!
    Misschien omdat ik weet dat dit hoogst waarschijnlijk de laatste keer is dat ik een baby heb gekregen en deze bv kan geven.

Nou nu maar eens afwachten hoe het vannacht gaat met slapen op een flesje KV.

nog even voor joycey ik ben zelf ook flink aan de maat, maar alstublieft laat je niet vertellen hoe je eru t moet zien en ga niet omdat anderen vinden dat je te "dik" bent lijnen, die mensen die zodanig op anderen letten hebben niets beters te doen en botvieren hun eigen frustratie dan maar op een ander uit.
    Echt heb zo een hekel aan mensen die zo met ander bezig zijn, ze zouden eens naar hun zelf moeten kijken. Bah laat je niet gek maken en alleen er wat aan doen als je daar 100% achter staan anders werkt het toch niet.
    Zo dat moest ik even kwijt.!!! ;)

18. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    eerste ongesteldheid heb ik weer achter de rug heeft 11dagen geduurd pfff.

Hier oudere buren maar hebben zelf 7 kinderen en vinden kinderen heerlijk. Alle buren zijn trouwens 65+ ridder heeft er dus gewoon een paar surogaat opa's en oma's bij. ze komen met regelmaat aan met kadootjes voor de kids.

hier ook een meisje wat wat onrustiger en wakkerder is de laatste dagen. Ze komt wat vaker voor een voeding verder wel een heel fijn weekend gehad.

Morgen komt mijn leidinggevende op kraam en de week er op mijn colega's.

Ga zo meisje maar es een schone pamper geven en voeden en dan lekker slapen.

Oja hier maakt het niet uit of meisje om 21,22 of 23 uur een voeding krijgt ze komt om klokslag half 7 smorgen weer voor een voeding

19. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    ZB ik zou haar nog een paar dagen observeren en als het idd aan de bv ligt es met mezelf overleggen of ik toch die paar weken nog door wilde zetten en dan op mijn voeding letten en anders de laatste bv speciaal maken en dan stoppen.

Over aan de maat zijn. dat ben ik ook en niemand vertelt mij dat ik op dieet moet. dat doe ik voor mezelf en anders niet. ben nu 23kg kwijt van de bevalling.

Morgen is mijn meisje 2 maand!

20. Joycey

Joycey Niet meer actief

:D!!! LOL!

Hier zijn de buren 'wel oké'. De ene buurman is een idioot en we zwijgen elkaar op elk front dood en ontlopen elkaar (en dat gaat prima). Als we elkaar tegen het lijf aan lopen zeggen we hoi en meer niet. En de andere buurman is hier een fan van hardcore muziek. Hij heeft ongeveer een uurtje of wat per dag de muziek 'IETS' harder staan; waardoor visite/collectanten/mensen in het algemeen afgeschrikt worden en denken 'jemig, wat is dit voor achterbuurt :$', maar voor de rest is hij wel een tof. We spreken hem nooit. Wij hebben ook geen last van zijn muziek. De bovenbuurman is ook cool, hij is hier vrijwel nooit, komt alleen zijn post ophalen, en ik spreek hem vaker dan de andere twee buren.

@Fief; ik zou jouw buuv toch wel even flink toespreken op het moment dat ze dat doet. Ik had de baby opgepakt (huilend of niet) en even naar boven toe gelopen om te vragen WTF (in dat taalgebruik) haar probleem is - en dan heel agressief overkomen. Je hoeft het niet te menen, maar misschien schrikt het haar af. En misschien krijg je wel een antwoord :D !

Deel Deze Pagina