Hier eerste ingesteldheid ook alweer voorbij. Heeft maar 3 dagen geduurd wel heftig. Eigelijk een beetje zoals ik altijd ongesteld was met de pil. Dit keer wel veel stolsels en weefsel verloren. Denk nog van de bevalling ofzo
Ridder weer op school kleine meid ligt weer te slapen. Nu even in huis aan de gang. Straks kraamvisite van mij leidingevende.
Morning, Surprise veel plezier met je visite. Marieke hoe is het bij jou nu met je arm, al de ha gebeld? Hier gisteren een erg leuke kinderverjaardag gehad. We kwamen binnen lopen en leken wel een magneet. Al die kindjes als een zwerm om ons heen om de kleine baby te zien, zo schattig.... Dus ik zei al tegen vl mocht je ooit om aandacht verlegen zitten kan je altijd bij een school oid gaan.staan en je hebt aanspraak van alle moeders . Nu ga ik op kraamvisite bij mijn kleine vriendinnetje van mijn vriendin. Zin in, gezelligie.
Veel plezier eli. Dat zei mijn man van de week. Hij was samen met mannetje kleding wezen shoppen en aan aandacht geen gebrek haha. Baby s hebben zo'n aantrekkingskracht. Ik ben vandaag niet vooruit te branden. Moe, last van mijn keel en hoofdpijn. Maar een rustig dagje houden.
Eli ja grappig he, al heb ik niet altijd zin in al die aandacht hoor.. Veel plezier! Bianca beterschap! Hier gaat t k l o t e! Net bij de dokter geweest en zit dus nu aan de prednison.. Zucht..
Arme Marieke... Beterschap! Hier net voor de eerste inentingen geweest. Even huilen tijdens het prikken, maar was daarna goed te troosten. Ligt nu lekker te tukken. Hoop dat het rustig blijft. De kanjer. Ben trots op hem. Goed gegroeid ook. 5720 gram met 58 cm. Borstvoeding gaat ook prima dus! Blij!!
Dank je baboes, wij mogen morgen met evi voor de prikjes.. Hoop dat t meevalt bij dr.. Wat super dat hij het zo goed deed!
Wooow zat net oei ik groei schema te kijken. De meeste sprongetjes die gaan komen kunnen wel 5! Weken duren!!! Dan zitten ze meer in een sprong als wat anders joh!
Ja erg hè Marieke? Ze gaan van t ene naar t andere sprongetje. Maar ze hoeven niet zo lang te duren. Volgens is t de periode waarin de sprong zich manifesteert. Kleine meid heeft er flink last van nu.
hier een leuk kraambezoek van mijn leidinggevende gehad. Ik heb nog verlof en vakantie tot 18 nov wat lijkt dat nog ontzettend ver weg. Volgende week komen mijn collega's. Hier volgende week woensdag de prikjes
over aandacht gesproken toen ik 2 weken geleden voor een gesprek naar school moest. Stond meisje even in de wagen bij de docent waar ik een gesprek mee had. ik moest even naar het toilet. toen ik 3 minuten later terug kwam stonden er een stuk of 15 meiden van een jaar of 17 om heen en een stuk of 8 docenten. Gisteren trouwens naar Bourtange geweest en ik zat daar even op een bankje te voeden komt er een oud vrouwtje bij me zitten. Ze vond het zo mooi om te zijn dat ik meisje aan het voeden was.
Hier ook morgen de eerste prikjes. Hoop dat t goed gaat en dat ze.erniet te.veel last van heeft. Ben net ff langs mn werk geweest. Pfff... Als je binnenkomt.is het net alsof je niet weg bent geweest. Was binnen een uur compleet gesloopt. Nog maar extra genieten van mn verlof!
Beterschap Marieke! Hier niks gemerkt van het eerste sprongetje. Sowieso is ze een erg rustig meisje (nog wel)
He meiden, Even heel druk geweest. Maar kom me ook weer even melden. Vanochtend CB geweest voor wegen, meten en prikjes. Alaya was 53,7 cm, hoofdomtrek van 39 en 4135 gram Lorenzo was 47,5 cm, hoofdomtrek van 38 cm en 3430 gram En allebei dktp en pneu prikjes gekregen, en de kanjers hebben bijna geen kik gegeven. Hoe is het hier met iedereen en de kindjes ? Las trouwens wat over bepaalde aanbiedingen en opruimingen.. Vindt het idd raar dat ze er vorige week mee kwamen terwijl deze week pas kinderbijslag komt. En had 2 dagen geleden weer een aanbieding van de kruidvat voor pampers. Per pak 5 euro, dus komt mooi uit Morgen even op marktplaats snuffelen voor iets leuks voor de kids, en daarna lekker aan de winkel
@marieke: Beterschap @bianca: wauw waar komt jouw man vandaan ? De dag dat mijn vriend met de kids in de kinderwagen voor kleertjes gaat shoppen, eet ik m'n schoen op en hang ik de vlag uit
Hij slaapt in zijn eigen bedje zonder gehuil/gesputter!!! Dat wilde ik even komen roepen Echt een godswonder! Ik heb mijn handjes vrij, holadijeee!! (en nu ontbijten)
Kleine man heeft hier nu toch wel wat verhoging (37.7) en verdriet. Arme kindje. Vanavond een knuffelavond. Heeft wel een prima middag slaapje gehad.
Arm jochie, lekker veel aandacht van mama vanavond! Hier is het meisje ook echt niet gelukkig. Ze huilt zo veel vandaag, alleen op schoot laat ze zich troosten maar dan ook met moeite. Ze ligt nu even te slapen in de kinderwagen, maar wordt telkens weer even wakker en huilt dan om vervolgens met haar duimpje weer in slaap te vallen. Vind het zo zielig. Straks komen er 3 vriendinnen op kraamvisite, hoop dat ze dan even lekker slaapt. Kan ze na het showmomentje lekker bij papa boven liggen en knuffelen.
Mila heeft ook n onrustig dagje. . Net temperatuur opgenomen was netjes 36.5 maar wel op t randje. Verder is ze erg aan t vervellen maargoed dat hoort bij dr huidaandoening.nu papa thuis is is ze weer vrolijk. Ze heeft net de fles van m gehad e n ligt nu ff naast me op n kussen van de bank te slapen want als ik dr in bed leg is t gillen in de box gillen en wipstoel vind ze nog erg wennen want vandaag voor t eerst erin gezeten zat ze vol bewondering tv te kijken haha maar na 10 minuten was t wheeee!
@Marieke, beterschap met je arm, hopelijk is het snel weg. Lijkt me vrij pijnlijk. Echt kunnen sommige sprongen zo lang duren..... Pff. Heb hier weinig gemerkt van de 2e sprong terwijl hij die volgens mij toch echt wel gehad heeft aangezien hij het zo goed doet. Of het ligt aan mij dat ik het verkeerd zie maar dan merk ik het vanzelf wel @Bianca voel jij je al wat beter? Top dat jou vent gaat shoppen met de kleine zeg hoor je ook niet vaak. @bw wat groeien je kindjes goed zeg... Trotse mama.... @hier vanmorgen op kraam geweest bij mijn vriendin en wat een lief klein hummeltje zeg. En wat is dat al een verschil met vriendje hier wholy Mozes. Zij is 3050 gram en vriendje al bijna 6 kg dus even wennen weer. Maar zo leuk zijn we nu samen mama en dat hadden we ons altijd al voorgesteld om samen achter de kinderwagen te lopen.... Nu lekker bankie hangen en zo lekker nieuwe csi kijken.....