Augustus buikjes 2013 part IV

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Eli1984, 7 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Ah baboes hopelijk knapt je ventje snel op....

@fief en Mira sneu van jullie meisjes. Allebei in een sprongetje?

2. Aaah beterschap voor de kleintjes die ziekjes zijn.. Sneu!

Bw wat groeien ze goed! Leuk zeg!

Hier volgende week een afspraak met de osteopaat voor evi. Ben heeel benieuwd.

3. zusterbianca

zusterbianca Actief lid

28 dec 2012
    255
    0
    0
    NULL
    Noord Holland
    Hoi allemaal,

Ik heb de knoop doorgehakt (met pijn in m'n hart) maar ik stop met bv vandaag weer veel kramp en huilen en gister kV geen last van gehad.
    Ik vind het verschrikkelijk maar t is zo lastig om al het koemelk uit je dieet te laten en met HA voeding gaat t veel beter.

Mira heeft jou meisje haar duim al goed te pakken?? Hier wil ze zo graag en gaat steeds beter alleen ze stop heel haar vuist in haar mond. Speen moet ze echt niet en borst dus vanaf nu ook niet meer.

Ik heb weer erg leuke kleding op nextdirect besteld echt zulke leuke kleding.
    Eerdaags ff langs de primark
    Fijne avond.

4. Zusterb snap dat je t moeilijk vind. Maar je hebt t iig geprobeerd! Toppie toch... En met de fles word ze ook wel groot hoor ;) al snap ik je wel hoor..

5. Joycey

Joycey Niet meer actief

Herkenbaar! Maar hier ook sinds een week of twee volledige fv en het geeft een stuk meer rust!

6. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    zb dikke knuffel.

hier ook een meisje in een sprongetje.

Morgen weer naar school bah heb er nu al geen zin in.

7. Baboes

Baboes Actief lid

26 jan 2013
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is de koorts naar 38.8 gestegen. Arme jongen. Ligt nu wel rustig te slapen. Even overlegd met de HAP. Mag paracetamol 60 mg geven. Twijfel nog of ik dat wel wil geven. Zijn lijfje is hard aan het werk en pcm onderdrukt enkel de symptomen.
    Na volgende voeding weer even tempen en dan beslissen.
    Wat zouden jullie doen??

8. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm... deze situatie (nog) niet meegemaakt met ons kleintje... ik zou zelf kijken hoe je kleintje er onder valt.. is ie erg onrustig bijv. dan zou ik wel pcm geven, maar ligt ie eindelijk (na druk gejengel etc..) te slapen, zou ik het even aankijken, maar wel zijn temperatuur in de gaten houden, misschien juist 1 shirtje minder aantrekken bijvoorbeeld... nou word het wel 5 graden vannacht dus weet niet hoe je isolatie is (hier is het bagger, geen kachel in haar kamer en enkel glas) Sterkte ermee, is nooit leuk voor kleintjes als ze zo ziek zijn :(

9. Baboes dat is van de prikjes? Ik zou een zetpil geven.. Normaal ben ik echt nooit zo snel van t geven en zelf nemen van dingen. Maar als ik zie hoe beroerd ik mezelf voel met 39 koorts. Laat staan zon kleintje.. Dus ik zou geven puur om de koorts te onderdrukken

10. Copani1984

Copani1984 Actief lid

1 dec 2012
    330
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook een slopende middag! Vanmorgen heeft ukkie alleen maar geslapen, vanmiddag wilde ze alleen maar eten! Ik had al voeding extra gegeven en ze heeft ook al voeding voor hongerige baby's, maar ze bleef om eten vragen. Zo zielig... Wil niet dat ze honger heeft, maar wil haar ook niet overvoeden natuurlijk. Dus ben de hele middag bezig geweest om te rekken van fles naar fles. En nu, bij de laatste fles, werkt ze met moeite 60 cc naar binnen... Damn...

Baboes: wat zielig dat je kleintje koorts heeft van de prikjes. Goed in de gaten houde! Ga morgen voor de zekerheid ook maar zetpillen halen... Hoop dat t meevalt zie er wel een beetje tegenop!

11. Ik zie er ook tegenop, evimoet morgenochtend. Zetpillen zijn al in huis

12. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zijn dat gewoon kinderzetpillen die jullie hebben of heb je ze ook voor baby's? (neem aan van wel..)

13. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes morgen met Evi Marieke! Gaat het al ietsjes beter met je arm nu je prednison hebt..? (weet niet hoelang het uberhaupt duurt voordat je merkt dat de medicatie zijn werk doet...)

14. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Baboes, sterkte met je kereltje.... Niet leuk en even in de gaten houden. Denk dat ik met 38.8 wel een zetpil zou geven al is het alleen maar voor de nacht.

Marieke succes met evi morgen.

Hier hebben wij pas de 17e de 1e prikjes dus dat duurt nog even.

Ik heb wel alvast zetpillen in huis voor de zekerheid. Dacht is mis wel handig.
    Vriendje slaapt veel afgelopen dagen en ook goed. Geen hazenslaapjes meer maar echt hele rukken van 3, 4 soms.wel 5u overdag. Snachts baker ik hem nog wel in voor de zekerheid maar ik heb zo'n idee dat dat niet meer nodig is. Hoe hebben jullie (de inbaker mama's) dat gedaan. Gewoon ineens gestopt met bakeren of afgebouwd?
    Ook drinkt hij steeds sneller en heeft hij ook goeie wakkermomenten. Dan is hij zo heerlijk aan het brabbelen en gaan we samen spelen. En ook alleen vermaakt hij zich prima.
    So far so good.

Slaap lekker allemaal.

15. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mila slaapt niet tot weinig overdag! Meer kleine dutjes van max een uurtje maar dat komt niet vaak voor..vaak dommelt ze weg..en dan is ze na een kwartier a half uur weer wakker. S'nachts slaapt ze wel lekker door gelukkig! Gister en vannacht kwam ze wel om 4u maargoed, mogen we nog niet klagen, want dan heeft ze om 21u a 22u de laatste fles gehad. Ben benieuwd hoe laat ze zich nu laat horen.. Ik heb d'r nooit ingebakerd, wel een slaapzak onder d'r dekentje, want ze heeft geen kachel in haar kamer. Terwijl ze de laatste fles krijgt, doet papa haar kruiken in haar bedje, als ze erin gaat,gaan die kruiken (heb er 2) er weer uit (vind het toch een beetje eng als ze bij d'r liggen zonder dat we het in de gaten kunnen houden.. weet niet.. hoe doen jullie dat?) Ook doe ik sokjes om haar handjes, omdat ze anders echt ijsklompjes heeft, maar ook tegen het krabben in haar gezichtje.

Weet niet of Uh.. Ah.. Oh.. ook onder brabbelen valt haha, dat doet Mila af en toe, net als haar hoofdje optillen als ze op haar buik op onze buik ligt, zit ze heel interessant om haar heen te turen en omhoog te kijken, zo leuk! Heb ook het idee dat ze nu meer kan zien qua afstand en ze ziet ook wanneer iemand in haar kijk-gebied komt, want dan reageert ze ook, ook op stemmen draait ze gelukkig wel de goede richting op (en niet zoals haar mama wild om zich heen kijken waar het geluid nou vandaan komt, want mama kan geen richting bepalen ;) )

Slaap lekker allemaal!

16. Wij hebben 60 mg. Mag eigelijk vanaf 3 mnd maar dan is t vaak 120 mg. Dus hebben ze voor de beebjes na de prik 60mg gemaakt..

Thx fief. T gaat zowaar al wat beter, de scherpe pijn is weg. Sterk spul dat prednison.. Werkt goed! Ben dr alleen wel duf van. Maar dat kan ook komen door de afgelopen 2 dagen niet slapen en niet weten hoe te doen vanwege de pijn.

Dus ga eens kijken of ik nu weer plat kan slapen ipv rechtop zittent in bed zoals laatste 3 nachten..

Truste dames!

17. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Da's rot dat je rechtop zittend in bed moet slapen, slaap je idd niet relax... :( Hoorde van mijn kapper (die heeft ook prednison voor zijn rug) dat het ook dikmakend is, althans hij zwelt helemaal op... leuk al die bijwerkingen Bah.. ! Maar hoop dat je er gauw vanaf bent en een goede nachtrust hebt!

Morgen komt de kapper.... ben benieuwd hoeveel er bij mij af moet.. hoop niet teveel..want wil het lang laten groeien en dat duurt voor mijn gevoel een eeuwigheid..!

Truste!

18. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Fief.
    Ik heb nu elke x 1 kruik in bed liggen om het bedje op te warmen en als ik hem in bed leg haal ik de kruik eruit. Nu omdat het nog niet al te koud is en anders heeft het in de winter geen nut lijkt me. Hij slaapt nu nog bij ons op de kamer maar gaat na zijn prikjes op zijn eigen kamer en die is in de winter heel erg koud, dan laat ik de kruiken wel in bed liggen. Als je de dop naar beneden hebt liggen lager dan haar voetjes dan moet het geen kwaad kunnen. en evt een opgerolde hydrofiel oid ertussen leggen dat de kruik niet tegen haar aan kan rollen.

Dat brabbelen versta ik ook onder ah, uh oh eh. Het zijn de klanken die ze meer gaan gebruiken en dat ze daarmee een reactie gaan uitlokken bij papa en mama :), want eerlijk is eerlijk het is geweldig om te zien en horen. Hier heeft vriendje ook echt van die whaaaahiiiiiiieeee's en awawawawaws.
    Wat ik zo grappig vind is als hij geluid maakt (werkt het beste met huilen ;) (sadist ben ik)) om je vinger zo tegen zijn mond en er weer af alsof je op zijn lippen klopt. Dan hoor je echt zo van whawhawhawhawhawha..... Vind ik echt hilarisch en hij zit met dan zo aan te kijken van Wtf doe je mens, je spoort niet..... hihihi

19. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Pfffffffff rechtop slapen sucks.....
    Duimend op een goede nacht voor je....

20. Joycey

Joycey Niet meer actief

Sterkte en beterschap voor de zieken of de mama's met de zieke kindjes!!!

Ik stuiter hier een beetje, morgen eerste afspraak bij het consultatiebureau. Hoop dat ze mijn mannetje 'goedkeuren' en op mij (lees: mijn manier van doen) niet al teveel kritiek hebben :) Ik wil de moeder-van-het-jaar-award ;):p

Deel Deze Pagina