Augustus buikjes 2013 part IV

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Eli1984, Aug 7, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hier liggen er ook luiers onder t hoofdje enzo in bedje.

Suprise haha lief bedoeld, kan je t niet ruilen?

Ik ga zo maar eens cake bakken. Heb ik zin in.

Werd net gebeld door een fotograaf. Maandag krijgen we een foto sessie voor bij t interview haha. Hopen dat evi meewerkt!!

2. Suprise

Suprise Fanatiek lid

May 14, 2012
    2,293
    1
    36
    ze bedoeld het idd goed en tis ook lief maar tis elke keer zo. Ze heeft ook al ik weet niet hoeveel kruitvat luiers gekocht in verschillende maten maar op de een of andere manier pas meisje in elk geval maat 1 en 2 al niet. Dan zit alleen pampers goed. ze bespaart zich zelf zoveel moeite om even te vragen welk merk gebruikje en dan hoeft ze niet teleur gesteld zijn dat het weer geruild moet worden.

Wordt trouwens nog wat straks meisje zet het stevast op een huilen bij oma op schoot :S

3. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    3,581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha Suprise idd lief bedoeld hoop dat je ze nog mag ruilen denk t niet ivm hygiëne.

Ik leg geen hydrofiele luier meer onder t hoofdje Mila trok t laatst onder dr hoofd vandaan schrok me rot.

De HA gebeld wat betreft Mila's huidje.. die zei toch dat we de dermatoloog moesten bellen dat gedaan vandaag kunnen we niet terecht en t hoort bij ichtyiosis (vissenschubbenhuid) . Wel de afspraak van 24 oktober kunnen verzetten naar as dinsdag dus ben benieuwd. Snap VL ook niet hoor.. zegt ie gister ja zie je niet dat dr huid rood word ? Je bent dr moeder lekker moederinstinct heb je blabla.. ik zei dat hij er ook nog is. Vanmorgen had ik zoiets van ik ga de HA ff bellen in zn telefonisch spreekuur .. vond VL onzin want t hoort bij haar huidje blabla.. ik zei dat ik de dermatoloog ging bellen om te vragen of Mila eerder kon komen. En wil wel dat ervgeen co assistent naar dr kijkt maar n echte dermatoloog. "Ja er lopen hier weinig artsen maar er word altijd overlegd met t hoofd blabla" dus ben benieuwd dinsdag... pfff krijg er hoofdpijn van net ff traantjes laten lopen..

ik ga zo lekker mn meisje in badje doen hebben nu badolie gekocht van Neutral dus kan t ff lekker in trekken. Denk niet dat ze n badje leuk gaat vinden maargoed.. is voor haar eigen bestwil.

4. Aaah das sneu haha. Oma had hier evi ook alleen nog maar huilent gezien. Dus eergister voor t eerst gezellig maar toen kon ze dr niet goed vasthouden vanwege infuus.

Bah die pretnison werkt te goed.. Je denkt dat je alles kan. Badkamer dus gepoetst cake gebakken noem t maar op. Verga nu weer van de pijn. Zie ook heel apart eruit qua kleur. Zullen die pillen wel doen haha

5. Fief ken je frustratie.. Gelukkig kan je nu wel eerder terecht.. Knufff

6. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Bedje elke week. Badje om de dag.

7. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

Jan 1, 2013
    1,583
    0
    36
    Hier ook het bedje om de 1,5 week en hydrofiel om de paar dagen. Hij verliest zijn nesthaartjes nu nl.

Hier weegt vriendje nu 5795 gram echt een beer wordt op mama's slagroom.

Nu naarschoonma die is jarig. Hoop niet al teveel visite vriendje is wat hangerig dus geen zin in commentaar van je moet m lekker laten huilen.....

8. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    3,581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel plezier bij je schoonma Eli.. hoop dat het niet te druk is..altijd fijn die opmerkingen .. NOT..

9. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hier net maar een mobile gekocht voor boven het bedje. Mijn zus riep al sinds maart/april ofzo dat zij een mobile voor onze schat had en dat we die niet hoefden te kopen voor hem. Nou, ze is sindsdien al twee keer verhuisd natuurlijk en ondertussen verveelt de kleine zich dood en hadden we hem nog steeds niet. Niet om rot te doen tegenover haar; maar ik heb hem zelf gekocht in de winkel waar ze 25% korting hadden.

Hij kostte elf euro ofzo en de kleine man ging in bed liggen - volgde de figuurtjes met zijn ogen en gaf de mooiste lach ooit. Als ik dan had moeten wachten op Gods gratie had ik dat toch echt gemist. Dus tja. Voel me er wel een beetje l*llig bij, maar ik wilde niet langer op haar wachten. De kerel verveelde zich stierlijk, nu is hij keiblij. Worth it!

10. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

Jan 1, 2013
    1,583
    0
    36
    Pfff er zit er hier 1 (vrienden van schoonouders zijn ruim in de 60 denk ik) die weet het allemaal wel beter. Oh wat moet ik me inhouden om niet tegen haar te gaan flippen.

We gingen van huis weg en vriendje had netgegeten dus neem geen flesje mee want hij laat er rond die tijd altijd 4u tussen zitten. Komen daar aan dus ik denk neem een klein wijntje. Dat mens, zal je dat wel doen als je bv geeft. Uhm waar bemoei jij je mee k u t dacht ik. Half uur na wijntje komt vriendje met zijn mama ik heb honger huil. Dus ik tegen vl wil jij even thuis het flesje halen (wonen 3 min rijden vandaan) dat mens, oh niet slim he om zijn flesje te vergeten. Hou je bek ... Denk ik weer.
    Vl terug en flesje geven, valt het flesje op de grond. Dus ze pakt m op en zegt ik spoel m even af voor je. Dus ik nee hoor hoeft niet is goed voor zijn weerstand. Dat mens...... Nee hoor ik spoel m af dat vind ik zo vies..... WTF houd je bek wijf is het mijn kind of de jouwe dacht ik weer. Oh dus vl geeft mij net op tijd een por want ik wilde het echt net gaan zeggen wat ik dacht. Maar Jezus wat een godvergeten kolere wijf. Ik irriteer me dood aan.haar.
    Ben nu even vriendje aan het eten geven en gaan zo naar huis ben er klaar mee, want ze had nog veel meer acties van ik weet het allemaal wel te vertellen........ Aaaaaargh....

Klaagmodus uit.......

11. Eli oooo zo irri die mensen die t beter weten. Mijn ma spoelt ook altijd dr speen uit als deze is gevallen ofzo. Dan zeg ik ook ma dat hoeft niet!!
    Lekker naar huis gaan zo.. Stomme mensen

Yay joycey heb je helemaal goed dat je toch zelf er een hebt gekocht..tis zo leuk voor ze en zelfs ook goed voor de omtwikkeling.

Hier is vl darten. Meisje gaat normaal altijd lief slapen maar verdomde t nu. Maar sssst ze is nu stil haha tijd voor gtst

12. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    3,581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Eli Ooooww IR-RI-TANT zeg zulke types.. ik had ook gedacht wat jij nou allemaal zei pff.. ik spoel de speen ook nooit af hoor.. check hem wel ff op stof ofzo of kattenhaartjes, maar dan doer ik hem hooguit in mijn mond ff snel en plop in haar mond klaar.. ze heeft ook in mijn ow zo warme baarmoeder gezeten met bloed enz. dus mijn speeksel kan ze ook nog wel aan :p

@Marieke : Mila flikt het ALTIJD als ik GTST wil kijken om vervelend te gaan doen... dus ben benieuwd.. het is nu 20u (dat verrekte weer bericht met die zogenaamde babes (wtf waar zijn John bernard enzo gebleven doe normaal zeg.. )

Ow t begint nu ! :D

13. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

Aug 29, 2012
    1,834
    0
    36
    Female
    Limburg
    Hier spoel ik de speen ook niet af hoor als hij valt. Heb een konijn rondrennen. Ik check ook altijd of er iets aan zit of idd in mijn mond en klaar.

14. Tosti

Tosti Fanatiek lid

Aug 8, 2011
    1,941
    0
    36
    Nederland
    Speen in je mond als ie is gevallen is heel erg goed heb ik laatste gelezen. Schijnt goed te zijn tegen de ontwikkeling van allergieën.

Irritant mens zeg Eli, is het een vriendin van de schoonoma van Nathalja?

15. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

Jul 10, 2011
    3,581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja speeksel is t ergste niet

Las ook ooit n keer dat alsbje gaat tongen met iemand de kans op gaatjes ook verkleint. Niet dat ik net Mila ga tongen whaaaahaha al s t eekt zij wel altijd dr tong uit op t moment dat ik een kus geef hihi

16. Fief haha ja dit mokkel vind ik zwaar irri die t weer deed. Normaal slaapt evi altijd om 20u.. Savonds hebben we nooit wat met r te doen.. Gelukkig hihi.

17. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Ennnnnnn ontspan eli!! Maar idd, hoe irritant!

Ik moet het toch even kwijt, maar dit is niet om het iemand onder de neus te wrijven die het wat zwaarder heeft hoor, maar wat een heeeeerlijke baby heb ik zeg! Ze is heerlijk rustig, huilt zelden en gaat altijd lief slapen... *klopt ondertussen even af* Echt top! Misschien probeert ze goed te maken dat ze ons zo heeft laten schrikken de eerste week...

18. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

Jan 1, 2013
    1,583
    0
    36
    Lekker toch maggie dat jou meisje zo rustig is. Lekker van genieten zou ik zeggen maar dat doe je vast wel :).

Net thuis en zitten nu weer heerlijk zonder gezeik op de bank. Heerlijk. Gaan weer verder met penoza seizoen 2 kijken. Zijn verslaafd, hebben het nog nooit gezien maar seizoen 3 begint zondag dus moeten wel gelijk lopen. In 3 dagen elke avond is het raak nu..... Leuk leuk

19. Tosti

Tosti Fanatiek lid

Aug 8, 2011
    1,941
    0
    36
    Nederland
    Oh is penoza leuk?
    Ik ben opzoek naar nieuwe series, Breaking Bad en Dexter zijn afgelopen.
    Ik ben een beetje serie verslaafd, dus ben al op zoek naar alternatieven.
    Wie heeft er nog goede tips?

(Ik kijk al naar: homeland, elementary, revenge, How i met your mum, true blood, hannibal, royal pains en grey's)

20. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

Mar 5, 2012
    1,221
    74
    48
    Penoza wil ik ook eens gaan kijken. Heerlijk series achter elkaar kijken. Flikken maastricht en vuurzee hebben we ook achter elkaar gekeken.

Share This Page