Augustus buikjes 2013 part IV

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Eli1984, 7 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    idd niet te druk maken als kindjes tevreden zijn dan is het goed cb gaat uit van gemiddelden net als de rest van de wereld alles wat boven of onder gemiddeld is, is maar lastig en moet in het gemiddelde gedwongen worden.

Hier een goeie nacht. Alleen ridder die om half 6 aan mijn bed stond omdat het zo hard regende ( Schuindak bij de slaapkamers) die heb ik lekker weer in gestopt met zijn knuffel en toen kwam Meisje om kwart over 7 voor een voeding en ging om 20 voor 8 de wekker.

Vandaag lekker in huis aan het rommel xxl komt vanavond thuis en ridder gaat naar zijn vader dus we zijn lekker met zijn 3tjes.

2. truebabylove

truebabylove Actief lid

5 dec 2012
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben zo trots op me meisje.
    Ze heeft gister rond half 8 haar laatste fles gehad aangezien mevrouw om half 9 sliep en pas wakker is geworden vanmorgen 8 uur. Ben benieuwd hoe ze haar ritme nou neer zet. Heb sowieso een doorslaper snachts. Dus deze mama is heel trots.

3. Hier werd ik dus ook wakker van t slechte weer, ook schuin dak. Maar geen onweer.

Woow fief slaapt ze nog sinds gisteravond? Lekker hoor.

Hier nu 2 keer achter mekaar dat ze om 7 u komt. Heerlijk. Al was ze vannacht wel erg onrustig. Nu net flesje op en ze ligt nu op bed. Mama zo even eten en aankleden en stofzuigen en dan komt vanmiddag mn collega/ vriendin. Gezellie.. Tis alweer bijna weekend. Pfff...

4. Tb jeeetje lekker hoor hihi..

5. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    tlb heerlijk. Ik kijk ook uit naar het weekend. En hoop voor xxl dat het morgenochtend regend. Wij genieten er altijd heel erg van als het zaterdagmorgen is als het nog regent en we kunnen blijven liggen. Daarna lekker uitgebreid ontbijten en heerlijk genieten.

Kleine meid heeft mopper dagje. Sprongetje lijkt me ze doet al vanaf kwart over 7 niets anders als mopperen als ik haar weg leg. Nou ja dan maar lekker knuffeldagje.

6. Hier ook al 2 dagen mopperen. Dus denk ook een sprongetje. Hoop dat ze vanmiddag wel wat gezelliger is.

Heb net mn vriendin maar eens gemaild. Zit me gewoon dwars dat ze me zo ineens laat vallen als een baksteen..

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Knulletje deed hier vannacht ontzettend 'vervelend', voor zover een baby vervelend kan zijn dan... Om kwart over 4 (ofzo, ongeveer) kwam hij voor een voeding, net als elke nacht zo'n beetje. Dus ik verschoon hem, geef hem zijn flesje, laat hem boeren, aai even over zijn bolletje, geef hem een smakkerd op zijn hoofd en ik leg hem terug in zijn bedje...

Kwart over 5: wheeeeeeeeeeeee. Dus ik sta op, verwachtte dat het al 7 uur 's ochtends was ofzo, maar nee hoor. Dus ik er een speen in geduwd. Hielp wel eventjes. Ik lag net een halve minuut in bed. Wheeeeeeee. *herhaalt dit proces 10x* En hij blijft maar huilen en happen (alsof hij honger heeft). Maar hij kan nooit honger hebben, potverdikkie, hij heeft net gehad!!! Zo dadelijk krijg ik op mijn kop van het CB en de rest van de wereld als hij 'te zwaar' is.

Baby: wheeeeeeee *smak smak smak smak*

Nou ja, lang verhaal kort; er is nog zo'n 40-50 ml babywarm water in gegaan vannacht, want hij wilde perse drinken hebben.

8. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Oh, dat is wel een slimme om hem water te geven. Dat hielp dus ook?

9. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ja gelukkig wel!!!

Hij krijgt 7x120 (6x150 ofzo levert buikpijn en heel veel gehuil op, dat willen we over een tijd pas weer proberen). Dan moet hij niet ook nog eens meer gaan krijgen!!! Nu issie weer aan het huilen; ruim een half uur voor etenstijd.

Ik vrees dat hij iets teveel op mij lijkt. Zelfs de groeikaart van mij lijkt als twee druppels water op die van hem. Smalletjes/klein geboren, dan gestaag omhoog met hier en daar een flinke piek. Als het zo door gaat, is hij met een kleine 4 weken over de bovenste lijn van de groeicurve heen (net als ik). Dus ik vind dat niet zo'n fijne gedachte, aangezien ik al ruim 27 jaar gepest/veroordeelt wordt omdat ik dik ben.

Misschien toch maar wat vaker water geven ;)

10. Baboes

Baboes Actief lid

26 jan 2013
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    Of misschien van HA overstappen naar voeding voor hongerige baby's?

Hier gisteravond een poging gedaan kleintje veel te laten drinken voor het slapen, zodat hij misschien meer uren achtereen zou maken.
    Resultaat: mislukt... 3x eruit voor een flinke poepluier.

Sprongetje is vandaag ook een feit. Niet slapen tenzij bij mama.

Vanaf afgelopen maandag (prikjesdag) niet meer ingebakerd en dat gaat best wel goed. Hij slaapt nu alleen wat moeilijker weer in na de voeding 's nachts. Leve de fopspeen!
    Mooi moment om hem ook naar zijn eigen kamer te gaan leggen. Dat gehuil klinkt toch anders dan als hij naast je ligt te huilen.

11. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jays:
    mamma ik wil niet slapen ben wakker krijs krijs ik word vermoord
    30 min later
    mamma: oke jij je zin dan ga je maar mee naar beneden en raden jullie is wie er binnen 3 min sliep

zucht lang leven een sprongetje
    meneer ligt nu dus met zijn handje in mijn voorgevel te slapen...
    en owee dat ik zijn hand weghaal want die is binnen 3 sec weer terug en hij word echt kwaad als ik het blijf doen hahaha

@joycey zo vreetzakkie hoor... jays heeft het ook wel een tijdje gehad toen hij elke 3 uur nog kreeg dat hij vroeger kwam en echt alle signalen gaf ( na mijn mening) dat hij honger had echter kon dat niet officeel aangezien hij groter flessen kreeg dus er eigenlijk makkelijk 4 uur tussen kon zitten.. als ik hem trooste en soms duurde dat echt wel 20 min sliep hij daarna weer en liet hij er wel makkelijk 4 uur tussen.. conclusie hij had niet echt honger want als hij echt honger had was hij niet gaan slapen hihi...
    misschien een tip en anders hongerige babys overwegen...
    als je echt bang bent dat hij te snel groeid en te dik word..

12. Copani1984

Copani1984 Actief lid

1 dec 2012
    330
    0
    16
    NULL
    NULL
    @baboes: kleine hier slaapt ook sinds de prikjes van dinsdag niet meer ingebakerd. Ook meteen maar doorgepakt. Resultaat is dat ik er 's nachts 1x extra uit moet. Ze kom nu al 3 nachten op rij rond half 3 en dan rond half 7 weer. Toen ze ingebakerd lag, kwam ze om half 6 voor t eerst.
    Maar eigenlijk gaat t slapen eel boven verwachting. Ze valt meteen in slaap (soms nog wel wat mopperen en kreunen, maar dat mag)... Dus ik hou vol. Die nachtvoeding zal er ook vanzelf wel afgaan.

@joycey: ik herken het gedrag wat jij beschrijft ook bij onze kleine. Gemiddeld eet ze ook nog om de 3 uur. Soms komt ze al om de 2,5 uur, wat jij ook zegt. De ene keer is t te rekken, de andere keer krijgt ze eerder een fles. ze zit op 5 & 6 voedingen van 140 ml (excl nachtvoeding). Maar t wordt beter! Sinds een week laat ze al bij minimaal 1 voeding per dag meer dan 3 uur ertussen. En dit lijkt zich steeds meer uit te breiden. Net hadden we een record met 5 uur.
    Ze heeft overigens wel voeding voor hongerige baby's. Ze krijgt per fles 3 scheppen forte, 3 standaard. Dus heb nog enige ruimte om daarmee te schuiven, mocht t nodig zijn...
    Dus misschien nog ff volhouden, denk dat t vanzelf beter wordt. En anders is forte idd misschien een optie. Wel fijn dat ie water ook accepteert! Dat drinkt meisje hier alleen als ze krampjes heeft, anders wil ze t niet...

13. Copani1984

Copani1984 Actief lid

1 dec 2012
    330
    0
    16
    NULL
    NULL
    3 forte, 1 standaard, moet t zijn... Anders is t wel heel veel voeding in 1 fles! Haha

14. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik dacht al :D 6 scheppen op 140 ml... !!! :D

Hongerige baby's/forte heb ik inderdaad overwogen, maar dan zit ik met de allergieën... VL en ik zijn best allergisch voor een aantal zaken en daardoor hebben ze mij (niet van het cb, maar de vk en kraamzorg!) H.A. aangeraden. Dat bevalt in principe wel prima.

Is het schadelijk als de baby af en toe ook water krijgt? Want hij lijkt het er prima op te doen. Hij vind water minstens net zo lekker. Ik merk wel dat zijn plasluiers wat voller zijn, maar ach, die verschoon ik toch al 7-8 keer per dag...

Ik zat al te googelen en de ene site zegt dat water schadelijk is en de andere site zegt dat het totaaaal geen kwaad kan. Nou ja, ik geef het hem maar gewoon: ik bedoel; het is water en zolang hij plast (en zijn reguliere flessen nog goed opdrinkt!) dan komt het volgens mij wel goed.

15. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Waarom zou water schadelijk zijn?
    Zo lang je maar bar le duc gebruikt...

je lengt de melk toch ook aan met water en zolang hij de juiste hoeveelheid melk binnenkrijgt dan lijtk het mij niet erg. Maar ja, ik ben geen deskundige. ;)

16. Joycey

Joycey Niet meer actief

17. Copani1984

Copani1984 Actief lid

1 dec 2012
    330
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hahahaha...

Ik kan werkelijk geen enkele reden bedenken waarom water slecht zou zijn... Als je kleine idd de fles gewoon goed neemt daarna...

18. Joycey ogh lekker dat ie zo groeit hoor. Laat dat cb maar lullen.
    Maar wel een slimme oplossing dat water geven.
    Miss een sprongetje? Dan willen ze ook nog eens hongeriger lijken.

19. Water lijkt mij ook niet slecht. Mits t uit de alpen komt natuurlijk.. :p

Hier komt evi ook nog om de 3 uur overdag. Soms zelfs 2.5 uur.
    Alleen savonds zit er zon 4/5 u tussen en snachts nu 2 dagen van 23 tot 7. Dus ze krijgt nu 6 keer 100cc. Als ze deze helemaal opdrinkt een paar dagen ga ik naar 110. Maar das weer zo klote omdat je dan weer veel moet weggooien. Dus dat word weer in t voren maken

20. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Fief heb je nu al je fb opgeruimd? Ben wel benieuwd eigenlijk....

Deel Deze Pagina