Nou, water it is then! Zojuist eindelijk zijn échte lach (die we dus al weken zien maar telkens niet op de foto krijgen) op de foto kunnen zetten He rocks my world!
Dat voelt als een overwinning he joycey Die kleintje hebben echt een radar niet normaal hahaha Hier ook hele verhalen of de heletijd lachen pak ik mijn mobiel stopt hij leg hem na 5 min weg begint die weer haha
Pfff ben n beetje teut. Haha, heb 1,5 glas wijn op! We zijn begonnen aan Penoza, nu aflevering 3, bedankt voor de tip! (Ben zo snel even kwijt wie het was) Meisje heeft om 21.00 uitgebreid gedronken, dus ben benieuwd of ze eindelijk weer een keer doorslaapt.
Over fb gesproken stom stom tiefus schijnheil!! Dat wijf heeft me zonder pardon van fb afgepleurd! Ach stik er lekker in ga t niet meer goed maken ook daahaaag flikker toch op !! Het maakt me kwaad omdat t gvd de zoveelste keer is dat iemand me dit flikt wat kan je je toch vergissen in mensen zeg..... t kwetst me wel.. dacht dat t n vriendin van me was maar nee hoor.. ach opgeruimd staat netjes maar t doet me wel pijn... de rest van de zeikerds heb ik er ook uit gegooid. @fles Mila krijgt 5 a 6 flessen per dag vandaag toevallig 4... komt omdat ze 10u pas wakker werd.. maar ik denk dat ze vannacht gaat roepen.. @joyce dat water he.. komt dat wel uit n bron? Moewhahaha! Zou ook niet weten waarom t slecht is.. er zit niks in... Decrest ben ik kwijt sorry dames... Trusten en ik hoop dat de onrustige kindjes de ouders nu ff n nachtje door laten slapen
@Mira, lekker he wijn, had ik ook na 1 glas een beetje. En penoza rocks.... Ajb voor de tip. Wij lopen nu gelijk en moeten wachten tot zondag.... Fief, het is lullig maar dat soort mensen zijn niet vriendwaardig. Leuk is het niet. Knuff. Trusten allemaal....
Die was het niet voor me, ben ik na een paar afleveringen mee gestopt. Wel bedankt voor de tip. Maar schijnt zo'n beetje de meest favoriete serie te zijn van het moment.
Morning!! Mila lag gister 22u op bed en werd 8.15 wakker wauw! Nou D en I zijn gister wezen shoppen in A'dam bij 1 of ander merken iets.. laatste x zeiden ze Volgende keer ga je mee hoor Fief is superleuk! Ik zei ja lijkt me erg gezellig! Laat t maar weten als t weer komt (is 4x per jaar ofzo) Wat lees ik vanmorgen op FB bij I.. ja hoor zijn ze weer zonder mij gegaan. . Ben ik nou echt zo'n bitch om mee om te gaan...?
Ik weet het niet meis ken je nog niet in het echie. Maar zoals je hier en op fb overkomt lijk je mij wel een topwijfie. 1tje die voor zichzelf opkomt, die haar mondje klaar heeft, die ook van lol maken houdt en ook iemand waar je een serieus gesprek mee kan voeren. Denk dat die meiden in een heel andere levensfase zitten en denken ze heeft het veel te druk met die kleine dus vragen we haar gewoon niet. Alsof je niks meer leuks mag doen als je net een kindje hebt gekregen. Dat mis ik nu ook wel aangezien mijn vriendin ook net bevallen is, en heb ik nu dus alleen mijn moeder en sm om mee op pad te gaan. En dat doe ik niet zo vaak.
Morning trouwens. Vriendje had hier weer van 2345 tot 6u geslapen dus ik hoop dat hij dat nu eens doorzet. Hij deed dat vorige week ook al maar vieltoen weer even terug van 24.00 tot ongeveer 3.30 en om 7 u weer. Ach aja hebben het niet voor het kiezen he. Ik ga vandaag heerlijk niks doen. Vl was gisteren onverwacht vrij dus hebben samen het huis doorgewerkt. Samen waren we in 1,5u klaar, hoe lekker. Daarna dus de hele middag op de bank gehangen met penoza. Dat is even lekker zo samen thuis als je dat niet verwacht. Nu dus niks, boodschappen zijn al binnen en ik heb nog 5 nieuwe magazines te lezen dus ik ga weer de bank op met de kleine wat een leven zeg....
Ja .. VL zegt: Waar maak je je druk om joh! Dus daar kan ik ook niet mijn ei kwijt.. Ik maak me niet druk om de persoon in kwestie.. maar meer om t feit dat dat mij steeds overkomt.. En ja ik heb Mila, maar papa is er ook nog.. dan konden ze het op zijn minst toch vragen.. wat je zegt..alsof je dan niets meer kan doen als er een kindje is.. nou is het wel zo dat I altijd de situatie met zichzelf vergelijkt..
Eli geniet van je heerlijk relaxte dag. Fief balen is dat en lullig dat ze je niet meevragen. Kleine moeite lijkt mij. Ze zijn toch vriendinnen door jouw? Gisteravond met 3 kinderen wezen shoppen. Ml was weg. Had erg leuke kleding gezien bij shoeby fashion. Nu hebben ze beiden 2 nieuwe setjes. Was gezellig. Nu hebben de meiden Korfbal, boodschappen doen en daarna verjaardag. Morgen ook verjaardag.
Oh shoeby heeft idd leuke kleding. Gezellig zo winkelen met de kids. Druk weekendje dus voor jullie, veel plezier....
Fief pfff heb je dr al naar gevraagd? Ik heb gisteren ook mijn vriendin gemaild gehad met wat er aan de hand was. Heel verhaal terug gekregen dat ze idd ego was maar dat ik ook erg fel was geworden en er niet leuker op geworden. Klopt ook door al t gezeik afgelopen jaar ben ik ook feller geworden zeker naar mensen waar je altijd voor klaar stond en waar je verdomd weinig van terug krijgt. Maar we hebben nu ons zegje gedaan en weten dat we kennissen zijn ipv beste vrienden en dat we elk ons eigen weg gaan. Geeft een stuk rust. Ik vind die 2 mooi gemeen naar jou toe hoor. Ow jee even kijken evi heeft flekjes
Nee nog niets van gezegd.. Ze kennen elkaar vanaf de basisschool, maar ik ken D al vanaf kleins af aan al 29 jaar dus.. (zolang we leven..) want we woonden bij elkaar in de straat..... Maar idd.. kleine moeite om ff te vragen, maar krijg je weer gezeik en weet ik veel.. ook weer geen zin in, dat verziekt mijn weekend, is nou al verziekt.. @Marieke Ja zo zie je maar weer... irritant he zulke mensen.. zo zonde van je energie geweest..altijd maar stank voor dank! We zijn veels te goed voor de wereld en ik ben ook harder geworden, klopt, maar ook door wat ik heb meegemaakt.. maar wil niet zeggen dat ik naar hen ook fel en bitchty of iets ben.. Hoop dat die vlekjes meevallen bij Evi..! Sterkte! Ik ga nu ff naar de stad, heel snel.. want ik zie een donkere lucht aan komen..ff voor aankleedkussenhoezen kijken.. hopelijk hoef ik niet stad en land af te lopen voor een paar leuke.. @Bianca Leuk he shoppen! Fijn dat je geslaagd bent! Shoeby gaat toch failliet? Althans bij mijn ouders zit een filiaal en die gaat/is eruit gegaan vanwege faillisement..
Marieke, geeft een hoop rust. Maar leuk is het niet. Wat hebben al onze 'zogenaamde' vriendinnen toch allemaal. Lijkt wel alsof het heerst ofzo..... En ook succes met evi, hopelijk niks ernstigs. @failliet. Wat niet??? tegenwoordig blijft toch niks meer overeind staan in deze crisis en door het K.U.T kabinet Rutte, homofiel. (sorry niks tegen homo's maar wel tegen Rutte)
Denk dat mensen ons lastig vinden ofzo nu we een kleine hebben... Ze heeft nu de bultjes die ze in dr gezicht had ook op dr buikje. Zou dat serieus van die ene hap vla zijn? Even aankijken als t morgen weer weg is dan zal dat wel