Augustus buikjes 2013 part IV

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Eli1984, 7 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zusterbianca

zusterbianca Actief lid

28 dec 2012
    255
    0
    0
    NULL
    Noord Holland
    Hoi allemaal.

Hier nog absoluut geen doorslaper, maar op zich wel te doen nu ik nog vrij ben, ze heeft nog 1.5 maand om het te gaan leren. ;)

Hier geen problemen met vriendinnen gelukkig allemaal hebben ze ook een kleine dus ze weten hoe het is.

Nu al bijna een week koemelk vrij aan t eten en geef nu 3/4 x pd borstvoeding en verder HA voeding gaat heel goed met haar alle bultjes in haar gezicht en borst en nek zijn vrijwel weg, na de fles heeft ze nog wel af en toe last van flinke krampen dus ff aankijken of we toch niet over moeten op pepti.
    Ff een vraag Jayda drinkt als ze de fles krijgt hooguit 70-90 cc voeding ik maak 120 met 4 schepjes. Dat vind ik toch wel erg weinig toch. Ze weegt toch al 5,4 kilo en is 54 cm.

Vandaag een rustdag nu lekker me time, Jayda slaapt vl en dochter naar zwemles en ik even ontspannen in bad.
    Fijn weekend iedereen!!!

2. Baboes

Baboes Actief lid

26 jan 2013
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey meiden!
    Hier een bijzondere nacht gehad. Voor het eerst 's nachts op zijn eigen kamer, in zijn grote bed.
    Hij sliep 6 uur, 2 uur en 5 uur. Om half 11 pas wakker.
    Zal hij zo'n last van het gesnurk van pa en ma gehad hebben??? :p
    Ben helemaal verbaasd :)

Hij heeft ook net voor het eerst zelf een rammelaar vast gehad en mee gerammeld. *trots*!!!!

3. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Netjes baboes, je mag zeker trots zijn.

Heb hier een klein mannetje die nog niet in zijn bed, doomoo of in de box wil slapen. Alleen bij mama of papa slaapt hij overdag. Snachts werkt prima in zijn bedje dus snap ook niet precies waarom nu niet. Sprong is volgens mij al gemaakt of de uiting is gewoon later dan de dingen die hij nu weer extra kan.
    Ach gelukkig had ik niks op de planning staan, want ik hoef m maar weg te leggen en hij wordt wakker en begint te brullen. Ik pak m weer bij me en hij ligt weer te knorren...
    Zo komt papa thuis, kan hij weer kroelen met vriendje.....

4. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Hallo,

Met "vriendinnen" gaat het idd rond ofzo.
    Ik heb het hier ook.
    De kinderen zijn nu al 4 maanden op de wereld en ze heeft meerdere vriendinnen die een kindje hebben gekregen.
    En ik weet dat ze bezig is met school en financieel niet goed zit.
    Maar ze heeft een ov, dus zou ze op een vrijdag ofzo toch een keer langs kunnen komen of in het weekend met korting.
    Want ondertussen wel bij die andere vriendinnen langs komen en oppassen op hun kindje (whats-app status), maar nog niet eens bij mij langs geweest.

En ben laatste tijd wat minder online ivm de situatie waar ik nu in zit (zet zo verhaal ff achter).

Verder gaat het goed hier en de kindjes zijn heerijk rustig en tevreden.
    Drinken nu 5x135 ml en de fles gaat er goed in, en slapen gaat ook goed.
    Ze slapen de nacht goed door en slapen ook goed zonder ingebakerd te zijn.

5. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ach vriendinnen... Ik had een vriendin in MEI 2013 van FB afgegooid nadat ik door haar genegeerd werd en ze teveel met zichzelf bezig was. GISTERAVOND, dus ruim 5 maanden later, merkte ze op dat ik niet meer haar FB-vriendje was en voegde ze me opnieuw toe ;)

Hier net boodschappen gedaan - bekeken wanneer ik weer aan de studie ga en dergelijke (lastig/spannend) en ik ga zo maar even snel een magnum eten, want ons vriendje slaapt dus nu kan het. Normaal gesproken huilt/moppert hij altijd wanneer ik een ijsje eet, dus ik hoop er dit keer optimaal van te kunnen genieten.

6. Joycey

Joycey Niet meer actief

7. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Hahaha die topic zag ik ook voorbij komen en moest ook meteen aan fief denken.

Bw ik ga zo achter lezen.

Hier net 1 kant gehad van bv ik verschoon vriendje, even gekke bekken trekken en wil m weer aanleggen aan de andere. Pffffrrrrt en keihard 3 x achter elkaar een volwassenen kerel is er niks bij. Hele broek en romper vol met kak. Teiltje klaargemaakt en nu weer fris gewassen. Vriendje vond het geweldig die was alleen maar aan het lachen, dus smolt mijn mama hart toch wel weer.... Ondanks de poep... :)

8. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Wat voor muziek maakt die Justin Timberlake eigenlijk?

Vriendinnen, het is vrij normaal dat je gedurende je leven een aantal vriendinnen kwijt raakt en weer nieuwe leert kennen. Maar het lijkt er wel het seizoen voor te zijn nu.

Vandaag bedacht ik me opees dat sinds ik t meisje 's nachts niet meer inbaker, dat ze niet meer doorslaapt. Ze komt gewoon om de 3 a 4 uur ook 's nachts.
    Ik vind het wel n dilemma omdat ze als ze is ingebakerd niet kan duimen. Ze troost zich inmiddels echt goed met haar duim en valt ook duimend in slaap. Maar ja, doorslapen is ook fijn voor haar.
    Ik denk dat ik haar vannacht toch maar weer inbaker om eens te kijken hoe het dan gaat.
    Wat vinden jullie? Nog iemand de gouden tip? ;)

9. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Oh en er is hier kermis, zo'n 100 meter van mijn hius voor nog 10 dagen. yeah... :(

10. Zwaait even naar iedereen!

Fief zag dat justin in t gelredome komt. Als je dan zit heb je kans op baggergeluid. Heb er een aantal concerten meegemaakt maar op tribune is t geluid echt slecht

11. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Justin Timberlake Mira zoek eens op Youtube en dan de 20/20 experience da's zijn laatste nieuwe album :)

@Marieke ik ben vaker in het Gelredome geweest.. hopelijk is het geluid niet kut.... godver.. krijgen we dat weer.. Wanneer was jij er geweest en bij welke artiest was dat? Het is namelijk wel zo dat de betreffende artiest zelf zijn installie/podium/boxen/lampen etc mee neemt geloof ik .. dus hopelijk valt het mee..en anders ben ik toch doof :p Ben ook met de BSB in de Amsterdam Arena geweest.. het dak stond toen open..en was het geluid ook bagger.. later ben ik er weer geweest (geloof ook met de BSB) en toen was het geluid wel weer goed..

@weet ff niet meer wie.. Thanks voor de link van dat forum over JT! Maar ik ga gewoon zitten denk ik..al word ik nu een beetje onzeker van Marieke's verhaal haha.

@Slapen Mila slaapt gelukkig wel redelijk veel nachten door, vaak krijgt ze tussen 21u en 23u (ligt eraan wanneer ze s'morgens wakker wordt vandaar dus die wisselende tijden, maar hou wel 3 a 4 uur er tussen aan) dan slaapt ze door en word ze tussen 7u en 9u wakker. Soms heeft ze een onrustige nacht en komt ze soms nog tussen 2 en 4. Inbakeren heb ik nog nooit gedaan. Wel heb ik om d'r handjes elke nacht sokjes, want mevrouwtje haalt telkens haar gezichtje open..plus dan worden haar handjes niet zo koud.. want in haar kamer staat geen kachel. Ze slaapt nu al met slaapzak en dekentje over haar heen.

@vriendinnen Ja ik heb me er nu maar bij neergelegd.. zonde van mijn energie, maar doet me wel pijn, zou liegen als dat niet zo was. Wel flauw Babywish dat ze niets laat horen..maar ondertussen wel naar anderen gaat.. flauw hoor! Ik ga zo ff achter kijken.

Wat zijn jullie plannen op de zaterdagavond? ik ga met 'al mijn vrienden' lekker bankhangen whaha!

12. puk1988

puk1988 Actief lid

10 dec 2012
    388
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb je de uitbaker doek van pacco al geprobeerd? Hier zit 1 armpje vrij en kunnen ze langzaam wennen om weer vrij in bed te liggen.

13. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Ik was in het Gelredome met Anouk en geluid was goed bij de zitplaatsen.
    Is alleen wel weer een tijdje geleden maar wat ik mij kon herinneren was het prima.

Hier ook bankhangen, kids van vl zijn er dus lekker het rtl 4 programma vinden we altijd erg leuk.

Meiden even een (vies)vraagje.
    Ik draag nog steeds inlegkruisjes omdat ik altijd nog wat verlies. Het werd wel steeds minder maar is nooit helemaal weggeweest. Eerst was het iets donkerder dan de kleur van afscheiding en rook het de ene x wat sterker dan de andere x. Maar nu sinds een paar dagen is het weer bruin geworden. Is het nu nog steeds kraamvloed (stopt toch na 6 weken ongeveer) of gewoon afscheiding? Ben die g.eile inlegkruisjes nu wel eens flink zat aan het worden.

14. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Eli okee gelukkig maar hihi !

Wat betreft je inlegkruisjes verhaal.. ik herken t niet.. Wat ik wel heb is dat ik vorige week maandag ongesteld ben geworden en bloed nog steeds, ben het a.s maandag dan 2 weken..!! Da's toch veels te lang of is dat normaal de 1e menstruatie na de bevalling? Ga dat toch eens opzoeken...

Lekker hoor bankhangen! Doen wij ook elk weekend :p

15. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Puk bedank ga ik ff naar kijken!

Fief je menstruatie kan wat afwijken de eerste keren na de bevalling. Geen idee of t nog kraamvloed is Eli, afscheiding kan, maar wel raar als t donker is, misschien n soort voorloper op n menstruatie? Als je bv geeft kan het wel heel lang uitblijven, heeft bij mij zo'n 9 maanden geduurd bij de eerste.

16. Fief ik ben er een keer met marco borsato geweest dat t slecht was. Bsb was wel goed maar ach toen was ik zo jong, dan is alles goed hahaha. En een keer met piraten festijn was ook bagger haha
    Maar miss ligt t ook net aan waar je zit.

Hier ook bankhangen met een jengelig kind wat niet wil slapen

17. Joycey

Joycey Niet meer actief

Dit heb ik ook!

18. Hier ook steeds wat meer afscheiding nog. Gebruik dus ook nog vaak inleg kruisjes
    Ongesteldheid was hier met 4 dagen weer over. Al had ik wel ruim een week spotting gehad. Benieuwd hoe dat over 2 weken is

19. Ze slaapt... Alleen op mn arm! Zucht..

Fief ben je nog geslaagd vanmiddag?

20. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @concert JT ik zit pal naast het podium schuin erboven ad rechterkant dus wel goede plaatsen! Mag ook wel was in totaal 108 euro kwijt ben gewoon 13 euro aan reserveringskosten kwijt bezopen he?

@marieke ja heb er 1 kunnen vinden bij de hema de rest wad allemaal badstof dat word hard is niet fijn voor Mila's huidje (heb geen droger) dus heb er nog 2 bij babydump besteld en wat kleertjes en was te gierig om 3.50 verzendkosten te betalen dus nog spuuglappen erbij besteld hihi

@jengelige kinders hier is Mila de hele dag al wakker behalve in de kinderwagen heeft ze de rest vd dag niet geslapen dus die van slaapt hopelijk goed vannacht

Deel Deze Pagina