Augustus buikjes 2013 part IV

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Eli1984, 7 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik probeerde hem net ook even in zijn bedje neer te leggen. Biggest mistake everrrr! Heb er weer dik een kwartier over gedaan om hem te laten stoppen met huilen en nu ligt hij weer op mijn schoot mij recht aan te kijken met zijn speen in zijn mond.

2. Evi is ook de hele middag wakker geweest.
    Nu slaapt ze even, o is alweer wakker. Zo flesje erin en dan naar bed hoop ik.
    Ik wil ook shoppen! Moet mn bestelling bij hema nog ophalen haha. Hebben ze alweer nieuwe dingen bij babydump?

3. Haha vreselijk he joyce hoe halen we t in ons hoofd om ze weg te leggen!
    Hoop dat ze na de fles wel lekker naar bed kan. Dan geef ik mooi tegen 12 u nog een fles en duim ik dat ze slaapt tot 7 u minstens

4. En waarom is er geen reet op tv??? Zucht..

5. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nah niet echt nieuwe dingen maar zag wel wat dingetjes en met die hoezen zat ik zo ad 20 euro

@joyce Mila lugt hier ook met dr speen.. ik ga "wie ven ik" kijken!!

6. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Die van mij ligt op bed en slaapt (althans ze is stil), straks nog een voeding en dan inbakeren. Hopelijk slaapt ze dan door vannacht!

Ik ben Penoze aan het kijken. Best leuke serie.

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik ben allang blij dat ik hem naast mij op de bank neer heb kunnen leggen, want hij doet zooo vervelend. Hij is al sinds 11:00 vanmorgen wakker en slaapt vandaag niet langer dan tien minuten. Hoop dat het nu even klaar is, want ik wil mijn handen even vrij hebben.

Penoze ben ik nog niet aan begonnen; Lie to me en Misfits wel :D
    I love Netflix!

Vandaag hebben VL en ik ons haar geknipt. Voor een stel amateurkappers zijn we toch best goed bezig. VL doet wel zelf zijn kapsel, op de achterkant na, omdat ik het niet zo aandurf... En bij mij zijn het enkel de dode puntjes aan de achterkant, maar dan nog... Nice!

8. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ohhh neeeeeeeeeeee wéér wakker. En hij is al zo'n twee uur ingebakerd omdat we hem willen laten slapen, hè? ;)

9. puk1988

puk1988 Actief lid

10 dec 2012
    388
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook al heel de dag een klein huilend kindje (eigenlijk al een hele week).
    Nu net stil maar wel op mn arm.

Gisteren lekker even mama tijd gehad en naar de kapper geweest.
    Was echt nodig want had echt veel dode punten.
    Had jij het ook door de zwangerschap erger Joycey of gewoon.

10. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Oh ja de kapper, moet ik ook eens heen. ben ik echt al een jaar ofzo niet geweest.
    Mijn haar is nu zo lang en vol dat ik er echt niets meer mee kan.

11. puk1988

puk1988 Actief lid

10 dec 2012
    388
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat had ik ook Mira dus heb echt lekker en stuk eraf laten knippen. Ben er helemaal blij mee :)

12. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik heb geen idee :) Ik heb te lang haar; ik kan het niet zien zelf. Ik denk hetzelfde, want het schuurt soms. Ik kan erop zitten (en bij hele lage wc's hangt het erin) en het schuurt op de kleding. Ik ben al 100 jaar niet meer naar de kapper geweest (2001). Er is 4 centimeter af.

MIJN BABY IS VERVELEND!!! :x:(

Om tien uur krijgt hij de fles en tjoep ik hem ongeacht wat in bed. Ben al sinds 5 uur continu met hem bezig! :x

13. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ef it, ik kan er niet meer tegen.

*duwt fles erin*

14. puk1988

puk1988 Actief lid

10 dec 2012
    388
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bij mij is het lang geleden ook zo lang geweest. Helaas lukt het me steeds niet om het te laten groeien. Vind het echt altijd mooi zulk lang haar.

15. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ja het is heeel mooi :D Vooral wanneer je na 3 dagen baby nóg geen tijd hebt gehad om het te borstelen. Of wanneer je de baby neer wilt leggen en hij grijpt met beide vuistjes je haren vast en laat niet meer los, hahahaha. Ik heb al sinds 1997 hetzelfde model kapsel :)

Het is geweldig :D;)

16. puk1988

puk1988 Actief lid

10 dec 2012
    388
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hihi Noah pakte er eerst ook aan vast. Nu is het daar net te kort voor, hij vind het vooral erg frustrerend.

17. Joycey

Joycey Niet meer actief

Eureka!

Sinds 23:15 ligt er hier een slapende (uitgeputte) baby in zijn ledikantje :D

18. Whaaaaaa net fast 6 gekeken. Net zo gaaf, kom maar op met deel 7 hahaha.

Kleine meid is lekker gaan slapen. Ga haar zo nog wel en fles geven, hopen op uitslapen morgen haha

19. Morgen

20. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Goedemorgen!
    Ingebakerd en BAM! doorgeslapen tot 7 uur!

Zl slaapt nog, dus ga ff genieten van nog wat rust.

Deel Deze Pagina