Zijn die regeldagen echt 'vast' dan, dat je kunt zeggen 'om de tiende dag'??? Zo ja, welke dagen zijn dat dan? Dat is misschien wel handig om rekening mee te houden!
Vaak kan je daar de klok wel redelijk op gelijk zetten. Ik had er overigens nooit veel last van. Voedde al redelijk op verzoek. De eerste keren zijn geloof ik iets van met tien dagen, 3 weken en 6 weken...
Ik geef geen bv... Dus weet nirt hoe t met fv zit.. Ze is de hele avond lekker rustig en ligt nu ook in dr bedje. Mama gaat zo ook slapen.. Suc6 voor de dames die gaan bevallen
De 11e dag hier achter de rug. Van regeldag begrijp ik dat de kleine vaker komt en dan goed drinkt. Hier drinkt hij wel vaak, maar korter dan voorgaande dagen. Kan na het voeden ook de slaap niet vinden en wil vooral nabijheid van papa of mama. Slaapt wel bij mij op de borst, maar zodra hij in de box ligt weer wakker en tranen met tuiten. Hoop dat hij vannacht wel in zijn wiegje liggen kan!
Mogguh! BIB. Rotnacht gehad, nachtmerrie waarbij ik wakker schrok omdat VL's knie regelrecht richting mijn buik ging en schijnbaar mijn moederinstinct triggerde die zijn knie afweerde, waardoor de adrenaline door mijn lichaam pompte. Vervolgens overeind gekomen, geplast, gedronken, weer erin. Ja hoor, een mug. *probeert ondanks de mug te slapen* Wanneer plots........... "Miauw, miauw, ik ben zo zielig, ik krijg nooit aandacht, aai mij, niemand houdt van mij, ik ga dooooooood, mama, miaaaaaaaaaauwwww, miauw miauw miauw miauw" *Doet slaapkamerdeur open en laat verwende rotkat binnen* *Verwende rotkat knuffelt voor meer dan een half uur op mijn borstkas* En toen probeerde ik weer te slapen en kwam die mug mij natuurlijk weer teisteren. VL werd wakker en begon te knuffelen, VL kon ook niet meer slapen. Mijn zorgen geuit over het al dan niet voelen van de baby, want in plaats van 100x per dag voelde ik de baby 100x per dag - maar lag er nu ivm het ziekenhuis de extra nadruk erop en wilde de baby niet bewegen op commando (wat de baby nooit wilt, maar schijnbaar lig ik er nu wél wakker van). Dus Doppler gepakt en geluisterd. Met de baby is alles prima natuurlijk; na het horen van zijn hartslag gelijk weer getrappel alsof hij zegt: NANANANANANA Wakker gelegen met VL, gekletst, geketst, geknuffeld, weer willen slapen. MUG. VL ging de mug vangen (poging tot), ik ging de mug vangen (poging tot). Pogingen mislukt - de mug is still out there. Daarna wilde VL gaan gamen om kwart voor zeven en zei ik: whahaha, je bent niet goed wijs! "Maar ik kan niet slapen" - Ik ook niet, douchen dan maar? "Wedden dat we straks kapot zijn wanneer die vent komt" - Uhhuh, ik ga wel vast poetsen ofzo "Oké, en daarna maar laptoppen" - Ik zie wel "Oké, ik ga toch nog even proberen te slapen" En dan ligt VL lekker te slapen nu, heb ik een oude naaimachine gepoetst die ik hopelijk over een paar uurtjes probeer te verkopen en zit ik nu maar hier met een bak koffie. Pffff Ben nu al doodop.
Goedemorgen Joyce wat een fijne nacht heb jij gehad... Hier; meiske heeft de hele nacht geslapen en was alleen even wakker voor n voeding om 2 uur en daarna netjes om 6 uur weer. Gisteren avond had ik pijn in mijn hele lijf, maar n nacht lekker slapen doet wonderen! Straks t meisje lekker voor t eerst in bad doen en vanmiddag taart eten voor de verjaardag van zl. Het is vandaag dag 3, kraamtranendag, maar voel me top! Dus ben benieuwd... Fief hoe is t met je? Goed geslapen in t kraamhotel en hoe is het met Mila?
Goedemorgen, Mira gefeliciteerd met zl. Hoe reageert hij op zijn zusje? Heerlijk dat je meisje zo goed sliep. Hier wederom een rotnacht, ook weer met hoofdpijn wakker geworden. aankomende nacht een nachtje in het ziekenhuis slapen en hopelijk doet het me goed!
Goedemorgen bib Hier niets bijzonders. Mira gefeliciteerd met zl. Joycey hoop dat je vannacht een dutje kunt doen.
Goeiemorgen! Bib! Eindelijk een keertje goed geslapen Nou ja goed.. Het was een prima te doen nachtrust waar je dan toch wel van uitgerust raakt.. Vandaag nog wat laatste dingetjes doen in huis en morgen dan naar t zkh! Vind het best wel heel erg spannend! @joyce: Pff klinkt niet leuk indd @mira: gefeliciteerd met je zoontje @fief: hoe is het bij jou??
Ja heel goed, kreeg hem om 22.50 was om 23.00 helemaal weg, tot een uur of 6 door geslapen toen werd ik wakker om te plassen, om 8 moesten ze me wakker maken voor ontbijt en Ctg.. Vervolgens thuis weer 3 uur op de bank geslapen en de nacht erna ook weer als een blok. Die nacht in het zkh schijn ik zelfs liedjes te hebben gezongen, dus dan was ik echt ver heen
Ben benieuwd hoe ik er op reageer. Hoop dat ik er echt van opknap, want zoals ik me nu voel zie ik zo op tegen bevalling. Klinkt wel goed hele nacht doorslapen.
Gefeliciteerd Mira! @Nathalja, ik zou het ook spannend vinden, denk ik zo. Ja ik ga straks weer naar bed toe hoor, zo dadelijk lekker douchen, het eten opzetten en daarna die naaimachine proberen te verkopen en dan duik ik er weer even in.
Ik hoop dat je er goed op slaapt ik denk overigens dat ze mij een iets te hoge dosis voor mijn lengte en gewicht hebben gegeven, want 2 dagen in een halve narcose rondlopen lijkt me ook niet normaal Wat ze uitlegden was het een stofje wat het broertje is van morfine, en een pijnstiller erbij pethadine die gebruiken ze ook als pijnbestrijding tijdens bevalling.. Dus eigenlijk word je ook echt onder narcose gebracht
Wel heftig spul dan, nee ik denk ik niet dat het de bedoeling is dat je bijna 2 dagen veel slaapt. Hou eigenlijk niet van die zooi in mijn lijf. Maar ja soms heb je het nodig.
Hier toch aardig slaap kunnen pakken vannacht. 4 heuse uren slaap tussen de voedingen. Ml sliep op de bank, want ik snurkte hard. Dit is dus niet meteen over na de bevalling. Ik was ook wel errug moe. @surprise, hoe lang duurde die regeldagen bij jou?
@Bianca: nee ze wilden me het vorig weekend weer geven, maar dat heb ik vriendelijk afgestaan. inderdaad elke keer die troep in mijn lichaam