Augustus buikjes 2013 part IV

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Eli1984, 7 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hier elf november...

2. Hier neem ik ook vakantie op. Officieel 24 okt laatste verlof dag. Maar hoop nog 4 weken vak op te nemen. Van de week maar weer eens mailen..

3. zusterbianca

zusterbianca Actief lid

28 dec 2012
    255
    0
    0
    NULL
    Noord Holland
    Officieel trouwens 27 oktober!

4. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Wauw trots op mijn vriendje :)
    Gisteren had hij best flinke diarree heb tot 3x toe andere kleren aan moeten trekken omdat het tot in zijn nek zat. Best sneu eigenlijk maar hij had er niks van. Dus ik dacht nou die komt wel vaak gisteravond en vannacht vanwege vochtverlies. Nou niet dus, hij kreeg om 20u een fles van papa 120cc en toen om 21u nog 80. Hij heeft tot 5.30 doorgeslapen :). Ook heeft hij gistermiddag goed geslapen, ben ik wel blij mee want hij is soms zo oververmoeid. Hij wil niks missen lijkt wel en is dus vaak wakker.
    Nu nog 1 borst en wij duiken er zo weer in, heerlijk zeg.....

Mijn 1e werkdag is 13 Nov, die week 3 dagen werken en dan heb ik weer een week vakantie :). Gaan we lekker met zn drietjes weg...

Trusten verder.....

5. marszie

marszie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.018
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier hebben besloten dat ik thuis blijf maar werk wel aan dingen voor ons eigen bedrijf!

Hier vooral een huilerig hangerig jongentje in de avond! Maar leg ik na zijn laatste fles in bed hoor ik hem niet meer tot uurtje of 05.30 heel fijn dag en nachtritme zit dus echt wel in bij hem hihi

6. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    hier gelukkig ook een goed dag en nacht ritme van de kleine meid. Rond een uur of half 8 valt ze in slaap. Dan maak ik haar wakker als ik op bed ga en voed haar en dan komt ze om een uur of 7 weer als we op moeten staan.

hier zijn we al in de kleren en aan het ontbijt over een half uurtje gaan we de deur uit omdat ik vandaag weer een lesdag heb.

7. truebabylove

truebabylove Actief lid

5 dec 2012
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames

Hier wel een redelijk meisje. Ze drinkt goed en krijgt om 11 uur laatste fles soms eerder soms wat later en slaapt dan door tot half 8 8 uur.

Verder gaat het overdag moeizaam met slapen ze wil veel zien en gezellig meedoen. Af en toe moet ik haar echt in slaap wiegen anders is het een monstertje.

Ik ga dochter naar school brengen.

8. Ons moppie is zo verkouden.. Zo zielig..

9. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    ARRGHH!! Zit ik een heel verhaal te tikken via mijn mobiel..verzend ie hem niet.. dus ff via de laptop opnieuwwwwwwwww...

Morning ladies! :D

Hier trots op ons meisje! Heeft van 22u tot 8u doorgeslapen!

@werk In januari moet ik weer contact opnemen met mijn werkcoach en dan gaan we bespreken wanneer het reintegratieproject van start gaat.. zie er best wel tegenop..liefst ben ik fulltime moeder.. maarja dat is financieel niet haalbaar.. en fulltime thuisblijven met Wajong is helaas niet toegestaan, gelukkig hoef ik niet fulltime te werken ! Klinkt misschien een beetje krenterig.. maarja..

@vakantie We zitten nog steeds te dubben of we met mijn ouders meegaan naar Gran Canaria.. dit om de volgende punten:

- Kinderwagen is op Schiphol in te sealen.. op de terugreis ook? We zijn bang dat ie kapot gaat of kwijt raakt..
    -Flesvoeding in het vliegtuig..i.v.m. die regel over vloeistoffen mag je dus niet zelf een thermosflesje/spa blauw meenemen of iets dergelijks.. heet water kopen (betaal je dus in feite voor een kopje thee ..) betaal je gauw 5 euro als het niet meer is..
    -Hoe gaat Mila zich gedragen in het vliegtuig met de luchtdruk etc..?
    - Op vakantie zelf: Ik ga Mila niet alleen laten op de kamer terwijl wij bijv. ff beneden wat gaan drinken ofzo.. na dat horrorverhaal van Madeleine McCann kijken we wel uit (niet dat ik haar zonder dat verhaal wel alleen zou laten). Dat zou betekenen dat we aan onze kamer vastgekluisterd zitten. Niet dat we de hort op willen, maar jullie snappen vast wel wat we bedoelen.. Mijn ouders willen overdag best een aantal keer oppassen zodat ik en VL een dag voor onszelf hebben, maar da's het ergste niet, het is meer de avonduurtjes. Voorheen ga je bij het entertainment van het hotel/appartement zitten bijv. Mila zou wel meekunnen, maar word dan misschien te druk en vaak met al die tafeltjes is er niet echt veel ruimte voor bijv. de kinderwagen, op je arm leggen is ook zo wat.. zeker als ze in slaap zou vallen. Maar betekend ook dat je al haar spullen mee moet slepen..
    -Haar huidprobleem... is die zon/warmte wel goed voor haar..? (ga dat vanmiddag bespreken met de dermatoloog)

Wat zouden jullie doen? Mila is dan 5 maanden als het zover is.. Weet niet hoevaak ze bijv. de fles dan moet hebben tegen die tijd. Ook zoiets.. Nutrilon is niet 100% zeker dat ze dat daar verkopen.. dus moet ook mee de koffer in.. net als parfumvrije dingetjes .. Luiers zullen ze daar wel verkopen, maar dan moet je nog goed zoeken denk ik..zou wel 1 pak in ieder geval meenemen.. maar kost wel extra ruimte in je koffer...

@hier vandaag dus naar de dermatoloog, ben benieuwd wat ze van haar huidje vinden, op zich ziet het er wel beter uit dan van de week, maar wil er wel even naar laten kijken. Ik blijf smeren smeren smeren..soms wel 3 x per dag.. gelukkig heeft Mila er geen problemen mee als ik haar ruggetje doe, net als haar buikje, maar armen,oksels,gezicht, handjes benen en voetjes vind ze helemaal niets. Straks na d'r fles ff de stad in ff langs de Zeeman voor die slaapzak voor de Maxi Cosi wat Marieke zei. Bij de Wibra ff kijken voor een boxkleed, stond in de folder voor maar 7 euro, zag er in de folder leuk uit, weet niet hoe het er daar uit ziet. Vind ik wel een veel leukere prijs dan 40 euro wat ik belachelijk duur vind. Ook hadden ze leuke truitjes en wat broekjes, dus ik ga ff lekker gluren. Ook ff langs de Kruidvat, ff shampoo halen en kinderzetpillen voor morgen...morgen moet Mila voor de vaccinaties.. hoop niet dat ze het nodig heeft maar dan heb ik het in ieder geval in huis, en nog wat dingetjes zoals schoonmaakstuff wat op is in huis.

Vind het wel leuk dat Mila nu niet meer zo hard ligt te gillen als ik haar aan het verschonen ben! Ze zit nu meer nieuwsgierig rond te kijken en af en toe laat ze een lachje zien! *SMELT!*

10. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Awh beterschap voor Evi! Zo sneu :(

11. Die winterzak is zoooo leuk hihi. Zitten ook oortjes aan t mutsje en zelfs een knuffeltje in een zakje op de buik haha. Hadden evi er even in gelegd en t was net een michelin vrouwtje haha

Ben benieuwd wat de dermatoloog zegt!
    Ik weeto ok niet of ik was gaan vliegen met zon kleintje.. Zijn zat mensen die t doen hoor.. En met de auto zou ik denk ik ook zo richting t buitenland gaan.. Maar denk dat je dat per kind moet bekijken. Evi kan soms uit t niets dus gaan krijsen.. Alsof ze geslacht word.. Is nog niet duidelijk wat ze heeft. Maar zou ik dus niet zo snel mee in een vliegtuig gaan. Al zijn ze dan weer wat ouder he.. Ik zou gewoon eens kijken hoe mila zich ontwikkelt de komende tijd en dan kijken wat je doet. Al vind ik een hotel met een baby helemaal niks. Net wat je zegt je kan niet gezellig wat gaan drinken enzo. Zou ik eerder in een appartementje met zn alle gaan ofzo..

12. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Morning

Fief. Jou punten snap ik heel goed wbt die vakantie.
    Alleen zit je niet aan je kamer gekluisterd hoor, je kan die kleine naar mijn mening gewoon meenemen. Ze is dan 5 maanden en kan dan makkelijk in de kinderswagen bak liggen slapen. En die ruimte maken ze maar voor de wagen bij het entertainment.
    Over die luchtdruk had ik gelezen dat je tijdens het landen en stijgen je kindje moet laten zuigen aan een flesje dus op dat moment een klein beetje voeding geven. Dat haalt de druk van de oortjes.
    En het lijkt mij raar dat ze voor flesjes maken geld vragen voor water, maar dan zou je de vliegmaatschappij even kunnen bellen over hoe en wat. En overdag daar leg je Mila toch in de kinderwagen met een parasol erbij en kan je bij de apotheek vragen voor speciale zonnecreme voor haar.
    Als ik jullie was zou ik het lekker doen.
    Jullie hebben het wel verdienend al denk ik zelf. En het is wat geregel maar je kan daar ook heerlijk met haar zwemmen en lekker samen even genieten en alles de boel de boel laten...

13. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Grappig hoe meningen kunnen verschillen hihihi :)

14. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Goedemorgen,

hier een mannetje wat vannacht echt om de drie uur kwam. Had om 7 uur laatste voeding gehad, normaal is het dan rond 12 uur, half 5 en half 8. Nu dus 22, 1, 4 en 6 uur. Ben dus moe nu. Hopelijk gaat het vannacht beter.

Heb het mannetje net ingeschreven bij het kdv. Had schoonmoeder gevraagd of ze op wil passen, maar ze heeft op de donderdag een werkhuisje. Ze zou vragen of dat naar een andere dag kon, al tig keer gevraagd of ze het al besproken had en elke keer heeft ze niet zoveel haast.:( en heeft ze zoiets van tijd zat. Nu wil ik het toch graag geregeld hebben. Daarbij wordt ze erg vergeetachtig en het voelt niet helemaal oké. Nu toch besloten om voor kdv te gaan. Ze hadden nog plaats vanaf april. Dan start ik weer met de donderdag. Ben altijd tegen kdv geweest, maar 1 dag is nog wel te overzien. En wil toch heel graag die donderdag blijven werken.

@ Marieke beterschap voor je meisje.

@ Fief, ik sluit me aan bij Eli, juist nu zo klein zijn zijn ze zo makkelijk mee te nemen. Mijn broer gaat al jaren naar Turkije toen ze zo klein waren. Ik zou het doen, lekker er even uit. Juist ook omdat je ouders mee zijn.
    succes bij de dermatoloog.

15. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    @Fief; ik sluit me ook aan bij Eli. Lekker gaan joh!

Ik hoef pas 2 december weer te werken! Jeehhhh

Luuk is gisteravond na de fles van 18.00 uur pas vannacht om 04.00 uur wakker geworden en daarna weer tot 09.00 uur geslapen.

Wat doen jullie? Maken jullie de kleintjes wakker voor de laatste avond fles? Ik ben bang dat hij dan niet meer lang wil slapen.

16. Joycey

Joycey Niet meer actief

Nee joh, hij meldt zich wel als hij honger heeft. Met 400 decibel, dus dat hoor je echt wel.

17. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Phoe Bianca een sloopnachtje dus. Succes vandaag. Goed dat je dan maar wel gekozen hebt voor het kdv als het niet goed voelt bij sm. 1 dagje valt idd mee.

@heyhallo, ik wilde toevallig gisteravond de kleine wakker maken voor de laatste fles maar hij kwam om 9u voor het laatst en wij gingen om 10u naar bed dus had geen zin. En hij had een flesje gekregen en normaal geef ik gewoon de borst. Voordeel nu is dat ik weet hoeveel hij binnen krijgt en dan weet of hij dan snel weer gaat komen. Hij had zo om 8 u even 140 weggewerkt en om 21u nog eens 80 dus leek mij voldoende voor een goeie periode en dat bleek hij werd om 5.30 weer wakker.
    Maar mochten wij dus rond 11 of 12 naar bed gaan maak ik hem in het vervolg wakker, houdt het heel stil in huis en zeg verder niks tegen hem en geef dan nog s de borst. Hopelijk lukt het hem dan om pas vroeg in de ochtend te komen.

Oh bah ik had trouwens echt een verschrikkelijke droom.
    Dat vl bij me weg wilde gewoon zo opeens, de liefde was over. Geen gemaar, niet praten spullen pakken en opzouten met die kleine. Stond ik daar in mijn droom buiten met alles helemaal overstuur. Ik droom dat ik in mijn droom wakker wordt (hoe vaag) in een heel inie minie klein poppenhuisje maar wel uberschattig ingericht en dat allemaal zonder de liefde van mijn leven en de papa van ons kindje. Snapte er helemaal niks van. Liep naar boven daar stonden veel bedden ook van die kleine en overal zag ik mensen die van de trap naar boven kwamen. Alsof er beneden allemaal aparte huiskamers waren en boven 1 grote slaapplek voor 10 gezinnen ofzo. Stap ik in de lift (ja die was er ook in dat huis) gaat ie niet omhoog maar opzij ala Harry potter. Kom ik terecht in een megagroot winkelcentrum. En toen werd ik wakker helemaal in de war want die droom leek zo verschrikkelijk echt brrrr wat voelde ik me beroerd daarna zeg.....
    Maar ook wat kan je vaag dromen over zulke aparte dingen .....
    Ach ja beetje vreemd is niet erg toch ;)

Wel vl gesmsd met het verhaal komt hij met de snuggere opmerkingen, ja ik laat jullie niet gaan, ik laat alleen jou gaan niet die kleine. FOK jou zei ik hufter......
    Daarna wel lief. Nee schatje ik doe je nooit weg...... Ik hou van jou....

18. ga even verhaal achter neerzetten.. krijg er de zenuwen van.

19. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    #3479 Mommysince13, 8 okt 2013
    Laatst bewerkt: 8 okt 2013
    pff Kreeg geen mail dat er nieuwe posts waren -.- vaagheid.. Poging gedaan om terug te lezen maar ben alles weer vergeten..
    Zaterdag met mn zus naar de film geweest, was erg gezellig maar wel erg vreemd opeens kindloos zijn :p

Zondag verjaardag gevierd van mijn nichtje, die is gisteren 1 geworden :eek: tijd gaat zo snel! omdat zus alleenstaand is ben ik samen met onze moeder bij de bevalling geweest, dus ken haar echt al vanaf haar 1e minuut op de wereld..

Emily sinds gisteren in sprongetje.. zucht -.- marathon gelopen met een prinsesje op mijn arm, mama gaat zitten Em gaat huilen.. lopen, slapen etcetc.. uiteindelijk door alles vergeten te lunchen en me dus zitten voleten aan chips chocola en koekjes :p
    Vanmorgen haar maar in de box gelegd en gedouched terwijl ze heel de flat bij elkaar schreeuwde... eten idem..
    Straks even naar de stad toe, kom ik ook nog buiten.

@eten; Em eet nu elke 4,5 tot 5 uur 180cc.. rond half 11 krijgt ze laatste fles en slaapt ze tot half 7 dan geeft M haar de fles, en slaapt ze door tot half 10.. M begint altijd om 8 uur op t werk dus dat is wel makkelijk.. Vanmorgen was het 5 uur dat ze wakker werd, is M eerder begonnen kan hij vanmiddag weer eerder weg.

Ik merk trouwens wel vaak dat na 2 uur haar luier echt goed vol zit met plas, maar als ze slaapt ga ik die niet verschonen natuurlijk, wel als ze wakker is.. Hoe doen jullie dat??

heb 3 foto's achter gepost

20. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Ja, ik maak Luuk dus ook niet wakker. Ik heb zoiets van als hij slaapt slaapt hij. Alleen overdag heeft hij van die hazenslaapjes.

Deel Deze Pagina