Augustus buikjes 2013 part IV

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Eli1984, 7 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Zo, even alles teruggelezen.

Vannacht had ik zowaar een natchtvoeding om half twee. Gaap! Ik maak Jinthe wel wakker voor de laatste voeding, maar puur omdat ik anders niet aan de 6 voedingen per dag kom. Ze slaapt meestal overdag ook 1 lange slaap van 5 uur. Verder hazenslaapjes. Al heb ik moeite met wakker blijven en ook zij drinkt lang niet altijd goed dan. Misschien laat ik r vanavond wel gewoon liggen.

M'n vriendin had gister dr eerste werkdag na dr verlof. Kreeg ze gewoon te horen (op dr eerste dag!!!) dat ze er per direct uitvliegt wegens bezuinigingen!! Wtf, hoe tactloos kan je zijn!

Ik moet 20 november weer werken.

Ik koop en verkoop veel op mp. Ben nu met positiekleding bezig. En heb nog zon big shopper met jongenskleren die ik nog erop ga zetten. Straks kan ook de baby uitzet erop. Box, wipper, maxi cosi, de halve koeka winkel, en dat gaat allemaal op de spaarrekeningen van de kinderen.

Kreeg vorige week een tas vol kleding van een vriendin en heb de kleertjes die ik nog had allemaal uitgezocht wat ook nog wel voor een meisje kon en heb alles in de kast gelegd. Gevolg: carrie bradshaw zou jaloers zijn! Zie foto.

Fief, ik zou het gewoon doen. Misschien vinden sommigen mij nu een ontaarde moeder maar wij lieten sepp wel gewoon op de kamer tijdens z'n slaapje. Wel met babyfoon met camera en gingen regelmatig kijken, maar hij slaapt echt niet aan de rand van het zwembad. En niet om een discussie uit te lokken, maar het verhaal van Madeleine McCain vind ik wat ongeloofwaardig. Maar dat is mijn mening. En fief, misschien is het juist goed voor dr huidje! En wb het vliegen, elk kindje reageert daar anders op. Dat moet je gewoon proberen. Sealen doen ze volgens mij op elk vliegveld.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      39 KB
      Weergaven:
      9
  2. Joycey

Joycey Niet meer actief

Een hotel met een baby kan best; een vriendin van mij doet dat ook, maar zij neemt de baby wel overal mee naartoe. Dus ook naar dat restaurant en naar dat barretje om eventjes een cola te drinken. Strand/zwembad hangen doet ze dan niet, dan gaat haar vriend alleen.

Je kunt moeilijk de eerste 2 jaar binnen blijven zitten (klinkt wel verleidelijk, overigens :) Ik ben niet zo van het vakantie-gaan, VL wel). En wat betreft Madeline... Ik ging net de containers binnen halen, ongeveer vijf stappen naar de straat, containers pakken en vijf stappen terug doen en ik vond het al geen prettig idee. Dus ik ben daar heel anders in.

Ik kijk echt op tegen mama's die hun kinderen los durven te laten, naar een oppas brengen, op hun eigen kamer laten slapen, of de zorg even afstaan aan iemand anders. Als het aan mij lag, bond ik ze met kettingen aan mezelf vast en liet ik ze chippen. Hahahaha. Ik ben helaas een compleet ander uiterste en daar moet ik echt wat aan gaan doen. Gelukkig heb ik vrijdagavond een gesprek met een gastouder en probeer ik daar iets te regelen. Het idee is echter verschrikkelijk :p Het lijkt wel alsof ik niks anders kan doen dan om mijn baby heen cirkelen - tenzij ik zelf rust heb.

3. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Mooie kastinhoud :) Nog meer dan die van mij die ik gisteren heb leeggeruimd.

Zo lekker bijdehand voor je vriendin op haar 1e werkdag. Zal ze echt de balen vanghebben maar je doet er helaas niks tegen...

Pfff ik heb wat meegemaakt net....
    Zat gewoon voor 5 min vast in die geile k.t lift...... Ik schiet niet snel in de stress maar nu begon ik m toch aardig te knijpen....
    Toen gingen de deuren wel weer open dus ik snel naar buiten maar stond nog steeds beneden met de wagen, de kleine en de boodschappen. Jezus daarom wil ik een gewoon rijtjeshuisje..... Lekker burgerlijk. 2 mensen liepen al zo voorbij me.... F.ckers.
    Uiteindelijk kwam de buurvrouw van verderop met een vriend oid van haar en hij heeft de wagen, zij de tassen en ik de kleine naar boven gesjouwd. Er bestaan dus toch nog wel lieve mensen.....
    Gelukkig had ik een snicker gekocht en heb die met smaak zitten wegwerken...

Oja en ik ben sinds gisteren weer ongi. Baal ik wel een beetje van had gehoopt door de bv dat het lang zou wegblijven.... Niet dus.
    Daarom mijn trek in choco en jammer voor mijn lijn poging die gaat voor 5 dagen de kast in nu.....

4. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Oh Eli dat is snel alweer, jammer zeg!

@Vakantie, gewoon gaan. Ik doe niet zo moeilijk ook. Enige lastige is dat je met je kinderwagen zit omdat die in het ruim moet en niet mee kan tot het vliegtuig op het vliegveld. Je zou gewoon een buggy kunnen kopen met ligstand en die mee kunnen nemen.
    Verder verkopen ze luiers en alles wat je nodig hebt daar wel.
    Ik zou dan weer niet mijn kind achter laten op de kamer. (Niet voor de discussie, is gewoon heel persoonlijk) Ik zou gewoon niet rustig zitten op zo'n moment. Wij gaan komende mei naar een heel klein afgelegen hotel, daar zou ik het misschien wel doen met de babyfoon. (mits de kamer geen eng balkon heeft ofzoiets)
    Ik vind het prima om overdag een tijd rustig te rommelen op zo'n kamer als mijn kind slaapt en 's avonds namen we zl altijd mee uit eten en daarna gingen we rustig naar de kamer. Drankje en filmpje erbij en ik vermaak me prima. Entertainment zou ik zonder kind ook niet bij gaan zitten.
    Wij gaan voor t eerst vliegen met het meisje als ze zo'n 8 maanden oud is.
    Maar goed, je moet het wel zien zitten, als je je er niet goed bij voelt dan vooral niet doen.

Hier weer een rustige dag gehad. Meisje zit beter in haar vel en dat heeft direct zijn weerslag op mij en zl. Gelukkig!

5. Sorry niet terug gelezen. Meisje is zo verkouden en pips arm ding

6. Joycey

Joycey Niet meer actief

Beterschap, Marieke!

7. Dank ze ligt nu lekker te slapen, ze had toen strax zon lol in dr uppie in de box. En naar niesen en lachen haha. Kind ziet eruit.. Witjes rode ogen snotneus.. Ik zuig wel steeds dr neusje uit. Heeft ze wat meer lucht.

Strax nog flesje en dan hopen dat ze vannacht weer goed slaapt.

8. Vakantie moet ook kunnen hoor.. Zou alleen dus persoonlijk mn meisje niet alleen op de kamer laten, zou er geen fijn gevoel bij hebben en niet rustig kunnen zitten. Maar ze kan best mee toch in de wagen.. Dan maar even geen ritme voor zover dat er is haha..

Hier hebben we savonds al wel een ritme. Na flesje van 19 u gaat ze naar bed en dan om 23 u er even uit voor fles en dan slapen tot 7 uur .. Soms 5 uur maar toch.

Over 3 weken gaan we weekendje weg, ben heel benieuwd hoe ze t daar gaat doen met slapen in t campingbedje enzo

9. Fief hoe was t bij de dermatoloog?

10. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    @dermatoloog alles was goed dat Mila's huidje vuurrood was is nieuwe huid ja weet ik veel... met huilen word t zowat paars.. weer ff n voorraadje creme ingeslagen bij de apotheek dus ze kan weer vooeuit mwt 10 tubes.. zegt de vrouw ja dit is voor n half jaar ik nou das in 2 maanden op hoor met -15 want asls t koud is vervelt ze meer dan wanneer t warm is lol

@vakantie thnx voor alle reacties! We denken er nog ff over kan zijn dat VL moet werken.. wil Mila's 1e vakantie wel met hem meemaken (hij zei andets ga jij met je ouders wel lief maar nee..)

@nathalja dat heb ik ook soms heel irritant dan mis je gelijk 100 pagina's. Zo'n geboorte en dan 1e verjaardag maakt t dan extra bijzonder! Nog van harte!

@marieke gaat t al beter met Evi?

Geloif dat ik de helft ben vergeten.. sorry!

11. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    En slaapzak voor maxi cosi heb ik niet gekocht Mila heeft al n skipak gekregen lijkt er precies op dus vond 15 euro dan voor Zeeman-begrippen best prijzig! Als t n losse slaapzak was geweest deed ik t misschien nog.

De boxkleden bij Wibra zijn n aanrader! 7.99 maar en is dik materiaal geen dun dingetje. Ik heb er al 2 en zijn al n aantal keer in de was geweest (Mila spuugt altijd zo lekker. .) En blijft goed

12. Voor zeeman is t idd aan de prijs. Ik had zoiets nog niet dus was er wel happy mee hihi.
    Maar laat die winter maar wegblijven hoor.
    Ik zou ook niet zonder vl op vakantie gaan de eerste keer hoor.
    Evi doet t goed nu gelukkig. Ze heeft net dr flesje op, nog even wat snot weggehaald en nu slaapt ze weer lief. Dus ben heel benieuwd hoelaat ze vannacht komt of gewoon weer 7 u..

Truste dames

13. Morgen.. Helaas niet gered tot 7 u, maar wel een uber vrolijk snotkoppie die me met een poepluier wekte. Net flesje gehad en ligt nu te stuiteren in de box..

Jullie nog plannen voor vandaag?
    Ik wacht even op vl en dan kruip ik nog een uurtje t bed in, nu kan t nog.. Strax als ik aan t werk ga niet meer.

En vanmiddag misschien even shoppen.
    Ligt eraan hoe ons snotkoppie zich houd.

Van de week ook maar weer eens de voeding ophogen, ze drinkt de 100 cc nu steeds beter leeg en groeit als kool.

14. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morning!

Mila kwam om 6.30 lag op d3 commode weer vrolijk om haar heen te gluren zonder te gillen wauw.. net haar glesje op en ligt nu weer te tukken. Hopelijk tot onze wekker van 8.30 ze moet om 11u voor hasr prikjes ben me n partij nerveus pff.. gister zetpillen gehaald dus ben voorbereid...

@marieke fijn dat Evi zich beter voelt! Zo zielig altijd. Ja als je nog niet zoiets had zou ik t ook kopen maarja voor mij viel dat dubbel. Vond t ook n nadeel wat de maat betreft.. past ze er straks niet meer in.

Trusten voor straks! Ik lig er ook weer in.

15. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Fief succes met de prikjes.

Marieke sneu hé als ze zo verkouden zijn.

Ik heb voor in de maxi cosi een voetenzak van maxi cosi straks als het kouder wordt.

Hier krijgt het mannetje straks zijn rs prik, daar komen ze voor thuis.
    Gisteren naar de film geweest met vriendin, was gezellig.

16. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Goedemorgen!
    Het wonder is geschied, ze slaapt weer door. Gisteren om 22.15 laatste voeding gehad en vanochtend om 7.45 weer. Nu maar hopen dat ze t volhoudt.
    In de maxicosy leg ik er n dekentje overheen als dat nodig is. In de auto staat de verwarming aan als t koud is, dus vind ik n slaapzak te warm. Ik gebruik m ook niet als kinderwagen. Dus dat maakt ook wel verschil.

Fief, succes zo meteen. Bij zl heb ik tijdens zijn eerste prikjes harder gehuild dan hij. Zo zielig vond ik t. Wij gaan morgen voor de eerste prikjes.

17. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel allemaal!! Ben benieuwd hoe emo ik word straks haha ben al zo'n huilebalk. .

18. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    heerlijk hopelijk blijft t nu zo met de nachten!

19. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat fijn dat ze daarvoor thuiskomen!

Welke folm ben je geweest? Smoorverliefd toch of was dat nou iemand anders die dat zei... hoe was die film?

20. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Ik ben ook blij dat ze voor die prik thuiskomen, is toch elke maand.

Ik ben naar smoorverliefd geweest, was geen sterk verhaal, maar wel humor. En echt Nederlands dus veel bloot. :p

Deel Deze Pagina