Augustus buikjes 2013 part IV

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Eli1984, 7 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Mira, gefeliciteerd met je kleine (grote) man!!

2. Mira gefelicteerd!

Joycey dat was me een nachtje wel dus..

* rent weer naar boven naar een krijsend meisje*

3. Tosti

Tosti Fanatiek lid

8 aug 2011
    1.941
    0
    36
    Nederland
    Dank jullie wel!

Hij vindt zijn zusje nu trouwens wel interessant worden. Het heeft eventjes geduurd. Hij gaat nu telkens naar de beebee kijken. Maar zodra ze huilt is hij direct snel weg.

Fijn dat je ff een nacht kan slapen Bianca, wie weer geeft die ontspanning de boel n zetje en komt er wat op gang.

Nathalja, morgen gaat er iets gebeuren!!! Spannend!!!

4. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Heeft iemand van jullie ervaring met de stokke newbornset?

Wij hebben de stokke kinderstoel en de babyset en nu zag ik dus dat er ook een newbornset is. Een soort maxicosi achtig iets wat je aan het stokke stoeltje bevestigd.

Het is best prijzig 120 euro. Ik heb ook op marktplaats gekeken en daar zijn ze voor 60 euro. Het lijkt mij erg praktisch namelijk met eten geven. Gewoon gezellig bij ons aan tafel. Vandaar dat ik graag jullie ervaringen vraag.

5. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @mira: ja heel spannend :) ben best wel een beetje nerveus.. Toch gen om het van te voren te weten..

@heyhallo: nee sorry

6. MaggieMagpie

@heyhallo. Wij hebben ook de stokke, maar de newbornset vind ik onzin. En bovendien veeeeel te duur. Wij zette sepp altijd gewoon op tafel in z'n wippertje...

7. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Ja, daar was ik ook aan het denken. Gewoon in de wipstoel.:D Ik vind hem ook zo belachelijk prijzig.

8. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Wij gebruikte ook daarvoor het wippertje.

Hopelijk zit het morgen allemaal mee Natalja en heb je heel snel je meisje. Mag je nog naar huis tussendoor of niet met dat primen?

9. MaggieMagpie

Nou moet ik zeggen dat hij meestal z'n jankmoment had precies rond etenstijd, dus het gebeurde meer dan eens dat wij hem boven legden als wij gingen eten... :) slecht hè...

Ja Nathalja! Spannend morgen!!

10. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Herkenbaar maggie :p vaak tijdens het eten.

11. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @bianca: nee moet in het zkh blijven, krijg 3 keer vaginale pil, om 9 uur, om 13 en om 15.. En regelmatig aan Ctg.
    Neem m'n laptop mee, en wat films, M gaat smiddags gewoon werken namelijk, die spaard z'n vrije uurtjes liever tot na de geboorte

12. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Wijs dat m gewoon gaat werken. Het is voor die mannen toch alleen maar wachten en nog eens wachten en als het nodig is zijn ze er ook zo.

Ben benieuwd wat de dag wordt bij mij.

13. Joycey

Joycey Niet meer actief

Dat vind ik wel verstandig van hem. Wanneer er iets gebeurd, komt hij uiteraard direct aangevlogen. Anders zit hij toch maar te wachten...!

Ik heb net 's werelds onbeschofte potentiële kopers gehad in de vorm van een ouder echtpaar ;) Dat was ook een ervaring zeg... Eerst bellen ze op: ja wij staan in de straat en je doet niet open :x Blijken ze in een dorp (of twee) verderop te staan. Ja kan ik er wat aan doen dat ze daar dezelfde straatnaam hebben - ik heb mijn adres goed doorgegeven! Vervolgens stonden ze net al zuchtend/steunend voor de deur met de woorden dat het 'de zoveelste keer is', dat ze voor een naaimachine zijn gaan kijken; komen binnen stormen, kijken, beginnen gelijk opmerkingen te maken over 'dit en dat klopt niet, dat onderdeel heet zo en niet zoals jij dat net noemde (terwijl ik al 3x gezegd had er geen verstand van te hebben en enkel liet zien dat hij het deed), en de handleiding (die gewoon simpelweg via internet te downloaden is) ontbreekt en een onderdeeltje ontbreekt (waar hebben ze het over?) dus je kunt er sowieso niks mee, nee, dit hoeven we niet' en ze lopen zo weer de deur uit - nog zonder wat te zeggen.

WTF?! :D Candid camera ofzo?

14. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ja wachten in t zkh is ook niet alles, ik vermaak me wel met FB, filmpjes beetje lezen etc. Vind t ook niet erg dat M gaat werken, heb inderdaad liever dat hij die uren na de bevalling opneemt. En als ik bel is hij er in een half uurtje.

Hahahahaha joyce, de oudjes van tegenwoordig ;)

15. Hihi joycey en hun maar zeggen dat de jeugd zo aso is lol...

16. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ja precies, maar die vlieger gaat al ruim 20 jaar niet meer op :D
    Oudjes zijn stom - preventief ruimen na de pensioenleeftijd, gnagnagna!

17. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hej meiden

Sorry dat ik niet meer zoveel aanwezig ben hier. Ik lees wel regelmatig mee. Ik heb vandaag mega last vd hechtingen net ff flink gejankt. . Gisteravond ook onzeker dippie gehad wat betreft Mila. Mis haar gewoon... maar ze doet t goed! Vandaag heeft papa voor t eerst de fles gegeven en vanmiddag ik voor de 2e keer. Dan smelt je gewoon... en dat geeft me kracht. Ze zag ook n beetje geel maar schijnt bij de meeste baby's voor te komen. Morgen gaat ze misschien onder de lamp.

@Nathalja begrijp ik nu goed dat je met die pillen weeën opgewekt krijgt? Wel verstandig dat M gaat werken voor tzelfde geld duurt t ook 33 uur (wat ik niet hoop!!! ) sterkte meid hoop echt dat t n keer doorzet voor jullie!

@Joycey haha heb jij weer!

18. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    @fief: weten ze al wat Mila heeft??

Krijg vaginale pillen die er voor zorgen dat m'n bmm volledig verstrijkt (is nu 3/4e verstreken) en ontsluiting tot 2 à 3 cm. Wanneer ik op die ontsluiting zit breken ze m'n vliezen en krijg ik wrs infuus wat dan echte weeen opwekt.

19. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    baboes. hier duren de regeldagen nu voor de 3e dag maar het wordt al weer rustiger.

vanmiddag lekker een eindje gelopen. ik wandel al weer 1.5km 2 weken geleden kon ik nog geen 50mtr :D

Dames dikke knuffel

20. FiefeR

FiefeR Fanatiek lid

10 jul 2011
    3.581
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok spannend meid..!!

Nee t zware vermoeden is n huidinfectie ipv aandoening ( we hopen t zo al klinkt dat misschien negatief maar daar ben je met de goede middelen vanaf) ze willen kijken hoe t verder ontwikkeld onder de microscoop heb ik t vermoeden want dan weten ze nog beter hoe te handelen. Vandaag zag ze er beter uit. De blaasjes waren wel open maar aan t opdrogen. Ze is van 1 van de 2 antibiotica af dus das wel positief. Ze drinkt dr flesje goed poept en plast goed en is alert. Ook is ze n groot aandachtvragertje haha.

Voor de mensen die nieuwsgierig zijn en nog foto's willen zien staan ze achter

Deel Deze Pagina