Haha, dat had ik ook... De KOLFKOE! Baby's krijsen toch altijd bij de osteopaat? Na afloop gaat het dan wel beter, maar ik begreep dat ze moord en brand krijsen. Daarom alleen al durf ik niet, lol!
Dat is vaak alleen de eerste keer. Daarna hoor je vaak dat ze slapen tijdens de behandeling. Al hebben ze er ook maar 3 ongeveer nodig hoor. Iig is wat mijn osteopaat me zei. Omdat hun klachten nog jong zijn..
Mogguhh... Mila werd 5.00 wakker. . Maar verder de hele nacht niet meer gehoord dus we mogen niet klagen. Net haar flesje op en ligt nu ff te boeren. VL z'n wekker stond om 6.30 ivm de VCA training maar die blijft nu wel wakker haha
hier een meisje wat om 21.00 in bed is gegaan en om 07.10 weer wakker. Geen verhoging meer en ze heeft zich al even flink vol getankt
Fijn dat ze even goed heeft geslapen suprise. Meiske heeft hier ook goed geslapen. Was om half 8 wakker. Wat n luxe!! Vooral na n paar weken van niet doorslapen is t echt n verademing weer. Krijsen bij osteopaat? Ach, we gaan er heen omdat ze zo veel huilt, dus dat kan er ook nog wel bij. Daarbij is ze inmiddels zo schor van t huilen dat het niet meer heel hard klinkt. Zl heeft vannacht voor t eerst in n grote jongensbed geslapen. Hij was heel trots! Die is nu naar t kdv, ik ga zo met t meisje voor haar prikjes. Hoop dat t droog blijft, t cb is verhuisd en dat is toch n stuk verder lopen nu.
Mira is jullie meisje ook zo schor? Hier ook al een week of 4. Wij gaan ook naar de osteopaat voor het huilen en de lichamelijke onrust, ze kan echt zooooo onrustig zijn, dan heb ik echt het idee dat ze pijn heeft. Hier is moppie ook maar een keer gekomen voor de borst' dat is ook nu sinds 2 dagen. Ze slaapt dan van 21.00 uur tot 3.30 uur en dan tot 7.00/7.30 uur, ik ben er blij mee. Succes bij de prikjes voor wie moeten en een fijne dag!!
@ surprise, heerlijk dat je meisje weinig last lijkt te hebben. @ mira succes op het cb en met de prikjes. Ik heb net een mail gestuurd naar het cb. Wil mijn afspraak verzetten. Wij moeten volgende week donderdag, maar dan krijgt het mannetje ook zijn prikjes en vrijdag gaan we op vakantie. Heb geen idee hoe hij er op reageert, dus wil het eigenlijk na de vakantie doen. Hier heeft het mannetje geslapen van 21 tot 3 uur en toen om 6 uur, maar die eerste ruk was ik wel blij mee. Ben alleen zo ontzettend moe, ml ook en we kijken uit naar de vakantie, gewoon lekker langer kunnen blijven liggen en geen wekker die om 5:30 en 7 uur afgaat. heerlijk! Het was erg koud vanochtend. Het wordt bijna winterjassen weer.
Lekker Bianca, even bijtanken, met nog 2 grote kids lijkt het me ook wel erg zwaar. Ik ben nu blij als ze beiden om 8 uur op bed liggen en slapen, maar dat gaat bij jou nog wel langer door 's avonds denk ik. Ik ben ook wel even benieuwd hoe meisje op haar prikjes reageert. Ze schiet met haar temperatuur snel omhoog als ze huilt enzo, dus ik hoop dat ze geen koorts gaat krijgen. Eens even kijken of ik nog nieuwe paracetamol moet halen of dat ik nog heb. Ben ook wel heel erg nieuwsgierig hoeveel ze is gegroeid. Ik vind haar al zo groot namelijk. Even mokken over mijn werk hoor. Ik ben het nu alweer zat en dan ben ik nog niet eens begonnen. Ik ben gisteren zelf maar aan het rekenen geslagen omdat ik na 4 weken erom vragen nog steeds geen aangepast urenoverzicht heb. Als ik alles goed heb berekend dan heb ik nog 11 dagen die ik na mijn verlof op kan nemen. Ik werk 3 dagen per week. Ik zit te denken om nog 2 weken er aan vast te plakken en dan de 3e week 2 ochtenden te gaan werken en dan tot het einde van het jaar 1 dag per week op te nemen. Dus dan werk ik 2 dagen per week. Of misschien zelf 1 hele dag en 2 halve dagen per week. Ik heb toch nog geen patiënten, dat moet ik weer helemaal opbouwen, dus dat moet prima kunnen.
Goeiemorgen! Hier thuis met manlief, die is gister ziek geworden.. Vandaag dus aan mij de taak om voor 2 mensen te zorgen, zo dus even naar de super om fruit te halen voor manlief.. Wel makkelijk dat hij nu thuis is kan hij Em bezig houden, kan ik alsnog de koelkast, vriezen en mijn kledingkast opruimen Em had gisteren half 8 laatste flesje, viel om 9 uur in slaap, en heeft uiteindelijk van 22 tot 2.30 in haar eigen bedje geslapen, toen van 3.30 tot 8.30 weer geslapen.
Morgen! Had een heel verhaal getypt, klik.. Alles weg hahaha Naja fijn iig dat de kiddies weer goed hebben geslapen allemaal. En werken.. Hier ook gister contact over gehad, ga vandaag mn schema zoals ik t wil doormailen. Kijken of dat kan. Heb pijn in mn strot dus ons meisje heeft me aangestoken haha Fijne dag allemaal
hier net terug van het cb. bram was 57 cm en woog 5.3kg. goed gegroeid dus! hij heeft geen spuiten gehad omdat hij over 2 weken wordt geopereerd. als hij daarna weer is hersteld kan ik naar het inloop spreekuur en dan wordt hij alsnog geent.
Morgen. Goede nachten gehad dus alle kleintjes. Bianca kan me wel voorstellen dat je die prikjes liever na de vakantie doet. Zometeen is hij een paar dagen van slag, dan heb je geen lekker begin van je vakantie. Beterschap voor de wat ziek zwak en misselijk mensen onder ons. Hier komt vl net thuis en dan gaan we zo naar Ikea, hebben nog paneelgordijnen nodig voor in de woonkamer. En dus meteen maar de hele Ikea even door mis komen we nog iets anders leuks tegen
Eli have fun! Senna aah arme drommel.. Maar dat is pas over 2 weken dan toch, is hij dan nu niet vatbaarder voor die dingen? Hopelijk verloopt alles goed! Lijkt me vreselijk als evi onder t mes zou moeten..
Goeiemorgen, Alle beebs hier gaan zich dus al steeds beter gedragen 's nachts Denk dat ik ook echt in m'n handen mag klappen, want heb hier bijna model baby's. Vannacht alweer zo goed geslapen, 10 uur gisteravond de laatste fles gehad, toen op bed gelegd en ze kwamen rond 9 uur vanochtend pas weer. Beginnen steeds meer andere geluidjes te maken en te lachen. De zachte lichtere haartjes op hun hoofdjes beginnen te verdwijnen en er komen donkere haartjes voor terug. Ook al afscheid van pampers maatje 1 moeten nemen. Straks maar ff aan het huishouden beginnen, moet een berg wasgoed van het rekje afhalen en opvouwen, stofzuigen, stofwissen, dweilen en de vaatwasser uit en inruimen, daarna nog boodschappen doen en bij de wibra langs voor ledikanthoeslakens en wat kleertjes. Als er tijd overblijft dan wil ik de kledingkast van de kids even bekijken wat eruit kan etc. En als het nog lukt dan ook de bedjes nog verschonen. (Hmm, als ik dit lijstje zo zie ben ik vanavond nog bezig haha). Want er moet natuurlijk ook nog gekookt worden en de kids moeten hun flessen tussendoor. Wat staat er bij jullie op de planning vandaag ?
Hahaha ik heb hier ook al van maatje 2 afscheid moeten nemen. Vriendje zit al in maatje 3..... Succes met je gigalijst hopelijk komt hij af vandaag....
@Maggie: Toen ik nog kolfde voelde ik me idd soms net een koe. Maar ik had zo'n lieve vriend die mij er steeds aan herinnerde dat het weer tijd was om de koe te melken. (Grrrr, grappig he schat, zal ik die kolf eens bij jou op je tepels zetten...) whaha
Mijn kereltje gedroeg zich prima 's nachts. Totdat... Gisteren. Hij sliep telkens zo lekker waarbij ik per ongeluk de fles van 15/16 uur vergeten ben te geven. Ik had er totaaaal geen erg in, en om 5 uur 's middags barstte hij los vanuit zijn slaap. Hij had om 12 uur/half 1 voor het laatst gehad en ergens rond 2 uur viel hij (eindelijk) in slaap en heb ik hem lekker laten slapen. Nou heel de avond hommeles. Hij moest en zou die fles inhalen. Telkens happen, huilen, hongerig (terwijl hij dan net de fles op had hè?) etc. Uiteindelijk om 22:00 in bed gelegd zoals elke avond. Lekker ingebakerd zodat hij weer in het ritme kan komen... Want hij slaapt van 10 tot 3/4 's nachts. Om 01:00 gehuil (ging gelukkig over na 4x een wheee - al stond ik klaar met een flesje, was niet nodig) om 03:20 móest er perse een fles in... Om 06:30 moest er perse een fles in en ik dacht: oké, nu kunnen we even door slapen... Om 08:45 een poepluier en sindsdien wakker als een kikker. En lachen dat hij doet! Ik heb er net twee bakken koffie in gestopt om zelf nog een beetje wakker te zijn. Zo dadelijk hoop ik voor de eerste keer te gaan douchen terwijl ik alleen thuis ben. Normaal gesproken wacht ik tot VL thuis is om te gaan douchen - maar ik moet straks naar de verloskundige, dus vind het wel fris. Vind het wel 'heel wat', dat ik dat doe. Als de baby huilt rent er namelijk een naakte mama door het huis heen - zal de gordijnen dicht houden, de verwarming hoog en de baby stand-by. Hoop dat hij zo in slaap valt en dat hij er niks van merkt. O wee als mama hem even niet meer vast houdt!
Hihi, ze worden ook zo snel groot he Hier moet ik al afscheid doen van de eerste kleertjes van de kleine meid. Die kan al in 62. Kleine vent zit met broekjes nog in maatje 50, 50/56 is vaak nog te lang, en met shirts zit hij nog in maat 56. Maatje 62 zou ook al wel kunnen omdat maat 56 wat strakker begint te zitten over z'n broekjes, maar 62 is bij hem nog (te) lang bij de mouwen en lijkt soms net een jurkje
Dat kleine kereltje houdt mama lekker bezig haha. Maar als de kids hier huilen terwijl ik onder de douche sta laat ik ze lekker krijsen etc. Anders duurt het alleen maar langer, en ik kom echt niet zomaar onder zo'n heerlijke warme douche vandaan