Augustus buikjes 2013 part IV

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Eli1984, Aug 7, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tosti

Tosti Fanatiek lid

Aug 8, 2011
    1,941
    0
    36
    Nederland
    Kan het niet losstaan van de reflux en dan ze misschien een soort buikgiepje heeft?

2. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

Nov 7, 2012
    5,683
    326
    83
    Female
    Horeca medewerker Hotel
    @Marieke: Misschien te weinig voeding?? Em kreeg ook te weinig spuugde toen veel, toen gaven we meer voeding en sinds dien gaat het goed

3. Mira ja ik zat eerst ook te denken omdat ze dus zo verkouden is en gister veel dunne poep had misschien een griepje..

Nathalja, ja zou dat kunnen? Ik vind dat zo raar klinken.. Te weinig voeding en dat ze dan gaan spugen.. Geloof je wel hoor zo is t niet, maar klinkt zo vreemd haha. Maandag gaan we dr sowieso wegen.. Als ik tussen de 3700 en 4000 aanhoud ( vorige week was ze 3734 gram, dus zal ze maandag rond de 3900/4000 zitten denk ik) dan mag ze bij 4000 minimaal 100ml. Dus zou ze dan echt meer moeten?
    Ze drinkt soms dr flessen niet eens leeg en doet er bijna 3 kwartier over de laatste tijd. We gaan zometeen speen 2 proberen. Kijken of t dan sneller gaat en miss ook beter

4. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

Nov 7, 2012
    5,683
    326
    83
    Female
    Horeca medewerker Hotel
    Dat ze de fles niet leeg drinkt kan aan de speen liggen, ik gebruik nu ook al een tijdje speen 2.. Wij gaven eerst 80cc (een aantal weken geleden) en toen gaf ze heel veel terug, toen moesten we ophogen naar 110, en hebben we zelf nog verhoogt naar 130, dat ging goed en gaf ze bijna niks meer terug

5. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

Nov 7, 2012
    5,683
    326
    83
    Female
    Horeca medewerker Hotel
    Inmiddels krijgt ze met ongeveer 4,5 kilo 180cc elke 4,5 tot 5 uur kom uit op 4 a 5 flessen per dag

6. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

Jan 1, 2013
    1,583
    0
    36
    Zo weer terug van Ikea, niet veel gehaald. Alleen de gordijnen die we nodig hadden en wat klein spul voor gezellig in huis.
    Lekker slecht gegeten, mjammie sate met patatjes....

@Bianca, die draagdoek vond ik ook niks nee. Heb m nu 3x geprobeerd en ook ik krijg m naar mijn idee niet goed strak geknoopt. Ja als vl er is maar dan heeft die doek geen nut natuurlijk. Vind het nog best onhandig en ik krijg er last van mijn onderrug van hoe ik m ook knoop. Nu heb ik altijd al een zwakke rug gehad dus dat is niks nieuws maar ga het niet meer opzoeken dan nodig is.
    Dus die doek gaat ook weer op mp.

Verder ben ik de rest vergeten sorry....

Ga zo maar even verder met mijn opruimwoede

7. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

Aug 29, 2012
    1,834
    0
    36
    Female
    Limburg
    Kdv heeft gebeld 23 oktober kennismaking en dan 3x wenuurtjes.

Vind het wel spannend. Is toch mijn kleine ventje. Volgens mij zit ik dan te brullen thuis.....

8. Zo dan nathalja das wel een verschil hihi. Wel fijn dat t nu goed gaat.
    We hebben strax speen 2 gebruikt. En dronk de fles vrij snel leeg.. Moet ook niet te snel he..gaan om 6 u 110 geven, kijken hoe dat gaat.

Eli hihi lekker hoor, geen paardeballetjes? Lol

Heyhallo ik zou dat ook hebben hoor. Ik ga dr toch maar inschrijven denk ik.. Ook al heeft vl nog geen zicht op werk.. Je weet t nooit. Maar ja dat inschrijven was vorige keer al drama dus ga nu even kijken

9. Tosti

Tosti Fanatiek lid

Aug 8, 2011
    1,941
    0
    36
    Nederland
    Oh ja, die eerste keren zijn best even lastig. Dan zit je thuis zonder kind en dan is het zo vreselijk stil. Ik zal binnenkort ook eens even vragen wanneer wij kunnen gaan wennen. Meisje gaat naar dezelfde groep als waar zl zat als baby. Super lieve leidsters, dus daar ben ik heel blij mee.

Meisje doet het goed na de prikjes. Ze is erg moe, maar lag lekker bij mij en werd telkens wakker. Ze moet nu van mij in bed slapen. (oh oh wat ben ik streng) kan ze tenminste echt even uitrusten.

Kreeg net een mail van de planners van mijn werk. Er was iets fout gegaan (goh...) en hopelijk is het de volgende week geregeld. Wat is er in hemelsnaam moeilijk aan om een paar data te wijzigen in een systeem? Ben dan dus 5 weken verder! Niet normaal. Denk dat ik er ook maar zo lang over ga doen om op mijn werk te komen.
    Alle collegae die ik spreek vertellen dat het een drama is en niemand kan de de motivatie om de zoveelste verandering uit te voeren nog opbrengen. Het is momenteel echt 2 stappen vooruit en weer 1 achteruit.

@Bianca; De tweede keer babymassage heb ik verzet omdat ze toen niet zo lekker was en verhoging had. Die haal ik op 13 december in. Komende zaterdag gaat ml met haar voor een speciale papa-baby-massage-cursus. Hier zit het juist altijd al snel vol. ALthans daar waar ik ga, maar dat is ook echt een leuke plek.

10. senna999

senna999 Fanatiek lid

Apr 11, 2010
    2,815
    1
    0
    bram wordt geopereerd aan een dubbele liesbreuk. schijnt vaker voor te komen bij jongetjes die te vroeg zijn geboren.
    normaal is het een dag opname maar omdat hij voor de 37 weken is geboren en zelf nog geen 20 weken oud is wordt hij opgenomen op de kinderafdeling. we mogen bij hem blijven tot hij in slaap is gebracht op de ok en zodra hij klaar is mogen we weer bij hem op de verkoever kamer. ook mag ik blijven slapen snachts
    zie er tegenop om hem naar de ok te brengen. maar ja wat moet dat moet. arm knulletje.

hij zit nu in maat 56, gisteren 62 geprobeerd maar dat was echt nog te groot. luiers zit hij net in maatje 2.

11. Joycey

Joycey Niet meer actief

Laatste controle gehad bij de VK. Prima verlopen, ben goedgekeurd :cool:
    Bloeddruk was perfect. 122/80.

12. Mooi zo joycey

Aah senna zo sneu..

Hier halverwege een voeding van speen verwisseld.
    Ze heeft om 3 u met speen 2 gehad. In 10 min 100 ml leeg gevolg een onrustig meisje met mega buikkrampen en spuugde zo alles weer uit.

Nu net begonnen met 110 ml en ook speen 2. Na 4 min had ze al 50 op.. Dikke neus.. Dat gaat veeeeel te snel. Dus heb speen 1 er weer opgeknalt. Liever dat ze er een 3 kwartier over doet dan dat ze hele dag gilt van de buikkramp.

13. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

Jan 1, 2013
    1,583
    0
    36
    Senna, wanneer wordt je ventje geopereerd dan? Lijkt me ook niet leuk hoor als mama zijnde. Maar ja wat moet dat moet.

Mira. Zijn ze er nu eindelijk achter dat er iets niet klopte op je werk... Duh heeft even geduurd. Nu maar snel duidelijkheid, weet je ook waar je aan toe bent.

Hier net ons mannetje even gewogen en holy moly hij weegt gewoon 6,1 kg.... Bollie bollie :). Moeten zo naar open huis van dochter van vl, zo geen zin in eigenlijk maar ja heb het beloofd...

14. Pfff ze had zon mooi ritme.. Savonds lekker na de fles naar bed en slapen tot 23 u flesje en slapen tot 7 ongeveer..
    Maar gister was t al mis.. En ook nu ligt ze alweer te gillen in bed..

15. marszie

marszie Fanatiek lid

Dec 3, 2012
    1,018
    0
    0
    NULL
    NULL
    niet terug gelezen sorry
    vandaag naar vu geweest voor controle alles goed maar die oogdruppels waren echt niet coowl jesus heb jays nog nooit zo mee gemaakt arm mannetje had ik na 20 minuten stil moest die nog een keer zo zielig...

en mijn man is echt evil! vals gemeen etc etc etc...
    krijg ff foto hij zittend op balkon korte broek prachtig uitzicht en de melding is best warm hierzo grrrrrrrrrrrr
    dude shut up ik moet mijn winterjas aan omdat fucking koud is buiten en met bakken naar beneden komt

16. Mars aaaa zielig dan die oogdruppels. Arme ziel..
    En idd.. Evil zwaaaar evil.... Ik merk nu pas dat ik de zomer gemist heb doordat ik geen kant op kon door bloeddruk en bekken..

17. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

Aug 29, 2012
    1,834
    0
    36
    Female
    Limburg
    Mannetje lekker gedouched, flesje gehad. Wat denk je luier helemaal vol. Luier verschoond, tijdens het verschonen plast hij zich onder. Hij pieste zich in zijn eigen gezicht! Gedver. Kleren weer uit. Pamper weer af. Weer naar de douche. Goed dat alles nog op zijn plek stond.....

En meneer maar lachen......

18. marszie

marszie Fanatiek lid

Dec 3, 2012
    1,018
    0
    0
    NULL
    NULL
    ohw ik ga lekker terug pakken fotos sturen dat lekker samen met jays in bed liggen samen met de katten ofso hahahahah
    ik kan ook evil zijn lol

ja die oogdruppels de vorig 2 keren was er niks aan de hand merkte wel iets maar niet heel veel maar deze keer hij ging echt met ze handjes naar zijn ogen de heletijd en krijsen dat hij er zowat in stikte gewoon zo zielig... en al die mensen geirriteerd kijken was bijna van plan om te zeggen jesus mens wat kijk je... je heb toch zelf gezien dat die kleine oogdruppels kreeg!

19. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

Aug 29, 2012
    1,834
    0
    36
    Female
    Limburg
    Oh, wat zielig! De reactie van sommige mensen.

20. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Even een vraagje en dan vooral aan de bv mama's: wat is een beetje jullie dagritme (als in slapen en voeding). Omdat ik op verzoek voed en ze eigenlijk ook elke ochtend op een ander tijdstip wakker wordt (tussen half zes en 7 en ik daar de dag op voortborduur), is enig ritme bij mij een beetje zoek. Maar ik merk nu dat ik toch wat meer ritme wil. Vooral voor de avond/nacht. Hoe laat geven jullie de laatste voeding? Ik merk dat Jinthe heel slecht drinkt als ik haar wakker maak voor de laatste voeding (tussen 22:00 en 23:00), omdat ze te moe is.

Tips welkom! Ook van flesvoedingmama's natuurlijk!

Share This Page