Vandaag gaan mijn meisjes uit logeren cant wait. Verder hier ook redelijk ritme ze krijgt 5 voedingen de dag alleen de tijdem verschillen 07.30/08.30 11.00/11.30 15.00/15.30 19.00/20.00 23.00/23.30 Dit is het ritme wat ze normaal heeft. En soms zijn de tijden vam de avond fles ook eerder.
Oh ja, Maggie, er is een app: SamenVoeden, als je daarin de tijden bijhoudt dan krijg je per week een heel mooi overzicht met daarop de tijden waarop ze drinkt. Je zou aan de hand daarvan misschien meer ritme aan kunnen brengen. Als ik meisje haar schema bekijk, dan komt ze redelijk op dezelfde tijden. Met soms uitschieters erbij.
Morning, Bianca succes met je kleintje met de prikjes. Mira beter dat je meisje weer gewoon temp heeft. Marieke beterschap, ligt ook echt aan het weer denk ik. Hier is het maar donker, grauw en koud in huis. Heb voor het eerst mijn verwarming aanstaan. En ik moet echt de lichtjes aanhebben anders lijkt het wel avond in huis . Vandaag komt mijn moeder weer gezellig langs, hopelijk houdt ze haar irritante adviezen van 30 jaar geleden voor zich. Later op de middag komt sm met een fotografe, hebben een fotoshoot gehad en gaan dan bespreken hoe, wat, waar en alles we het willen hebben. Ben benieuwd. Verder niks ga nu een broodje eten, heb honger...........
Morning meiden! Hier heeft Mila van 21.30 tot iets van 9.30 geslapen, VL was wel om 6u wakker dus die hoorde haar om 6.30 wel een beetje brabbelen door de babyfoon, dus hij dacht Nou die word wakker he..maar ging kijken en ze lag weer in dromenland.. dusja zal wel weer iets gedroomd hebben ofzo haha! Vandaag voor het eerst haar medicatie gegeven voor haar spruw, ga ik kijken, (tot zover dat lukt.. want is nogal donker in haar mondje) zie ik geen wit vlekje meer..maarja ze ligt ook niet stil met dat hoofdje van d'r .. whaha! maar toch maar medicatie gegeven, maar niet op een speen hoor, 1 ml is toch best veel zou betekenen dat ik steeds beetje bij beetje wat op die speen moet doen, dan word ze goed chago want als ze eenmaal op die speen aan het sabbelen is, mag ik hem niet afpakken whaha! Best wel stom dat ze niet in de gebruiksaanwijzing zetten hoeveel uur er tussen moet zitten voor je de volgende dosis geeft.. ik doe het nu maar bij iedere fles, die krijgt ze toch max om de 4 uur soms 3 uur.. ligt ook een beetje aan mijn eigen planning Wat ik wel begreep van het CB is dat je minimaal 2 uur, maximaal 4 uur tussen een fles mag laten zitten, lees dat sommige om de 5 uur voeden, wat nou precies de reden is, geen idee.. dus je zou denken dat uurtje verschil..als ze er toch niet om loopt te gillen, wat zou dat uitmaken zou je denken.. maargoed.. Hier vandaag rustig dagje, straks ff aankleden (weet het ben lui) en ff boodschappen halen WAT MOETEN WE NOU WEER ETEN VANDAAGGGGGGGGGG.. !! Mijn weegschaal is kapot, althans denk dat de batterij leeg is.. wilde ik me wegen..argh! Maar geen zin om naar de stad te gaan.. beestenweer buiten bah.. ik zie ook haast niets in huis.. het rolgordijn staat nu wel wagenwijd open, normaal staat ie halverwege. Mila ligt nu lekker in de box te slapen, ze is vrolijk vandaag! @marieke Beterschap! Ligt vast aan het weer idd.. Is Evi wel al wat opgeknapt? Dat is altijd zo bij mij..als ik iemand aan heb gestoken, word ik beter.. @Mira fijn dat je meisje zich weer wat beter voelt! Ga je toch lekkerder je weekend in. Ik heb Nuby gemaild waar ze in godsnaam hun (fop)spenen verkopen in winkels, zelfs de Prenatal heeft ze niet..belachelijk.. kan ze wel via internet bestellen, zo is het niet, maar krijg je weer verzendkosten erbij, beetje duur zo alles bij elkaar. Ik heb nieuwe fopspenen nodig.. want Bibi en Difrax vindt Mila niets.. althans die floept ze er net zo hard weer uit.. of ik moet haar de tijd geven daaraan te wennen.. @Eli ben je nog lekker op dreef met je opruimtic? Dit soort weer is er ideaal voor!
Zo Mila heeft dus een lekkere ruk gemaakt. Ga wel verder ja met opruimen, alleen hadden we vandaag de opdracht de kledingkast en die heb ik net vorige week uitgezocht van mij en van de kleine. Van vl mag ik niet aankomen jammer genoeg. Dus pak vandaag nog de dingen aan die nog in de wachtrij stonden. De badkamer alles uitzoeken wat erin staat en het ergste laatje... En is er zeker het goede weer voor, lekker gezellig daarna met een pot thee en koekjes op de bank. Heb alleen geen koekjes is huis dus die denk ik er maar bij..
Thx dames! Fief hopen dat dat plekje idd weg is en je snel weer kan stoppen met de med. Toen wij t gaven kreeg evi ook bij elke voeding wel iets, of die gele meuk of dr reflux med. Maar ze werd zo misselijk van de spruwmed dat we t al snel maar 2 keer per dag gaven, bedoel als ze steeds dr fles uitspuugt door dat grij lijkt me ook niet gezond. Ik moet ook nog aankleden, wil eigelijk even t dorp in.. Even eruit.. Maar zo best voel ik me eigelijk niet. Maar goed kijken wel even. Verkopen ze die bij de kruidvat niet fief? Of DA? Dacht dat ik ze laatst ergens zag..
Hihi heb je goed nathalja Vraagje, liggen jullie kindjes veel op hun buik? Zag van joycey mooie foto voorbij komen dat s al zo goed zn hoofd omhoog houd enzo.. Als ik evi op dr buik leg, is ze binnen 2 sec om gedraaid.. Die draait nog voor je dr weer op dr buikhebt gelegd weer terug.. Eigenwijsje..
Evi kan tenminste terug draaien Sebasje zwaait met armen en benen en gaat huilen totdat je hem op de juiste zijde draait. En het is een uitzonderlijk sterke knul hier hoor. Hij kan mensen ook echt pijn doen. Hij heeft overigens mijn hoge pijngrens, dus hij voelt er zelf vrijwel niks van wanneer hij je een dikke kopstoot geeft. Hij schopt je gerust in je buik ook Dan sla je echt bijna dubbel, haha. Ik moet echt lachen hoeveel ik van mijn familie in hem terug zie. Het is echt een bikkel. Nu maar hopen dat het geen 'butch' wordt.
Hahhaha geweldig.. Bikkel! Evi vind t niks op dr buik. Gister weer geprobeerd.. Ze houd dr koppie wel wat omhoog maar leuk vind ze t niet en binnen no time swiept ze om en ligt ze op dr rug te lachen..
Hahaha grappig. Maar dat Evi zichzelf al omdraait, dat is snel zeg. Wel iets om trots op te zijn Joycey, ik denk dat onze knulletjes wel een beetje op dezelfde golflengte zitten. Hier is hij ook zo sterk als wat, geeft vl altijd de kopstoten en mij gelukkig niet waar je u tegen zegt en heeft er niks van, hij knijpt je vingers fijn als hij aan het drinken is, en hij slaat zichzelf altijd voor zijn hoofdje als hij weer druk aan het maaien is dan hoor je ook echt hard boink en hij lacht vrolijk verder terwijl hij met zijn handjes aan het spelen is.
Oh en hij kan ruften als een malle dat is echt zijn mannelijke kant. Dan hoor je echt van dat diepe harde gereutel bij hem vandaan komen, en stinken joh niet normaal
Hier zo ook maar eens boodschappen doen. Ridder krijgt vandaag een vriendje mee uit school en gaat daarna naar zijn vader. komt morgen terug. Hij wilde niet winkelen kan ik me ook wel voorstellen. Meisje doet het vandaag weer super. Is gelukkig weer helemaal opgeknapt.
Thnx Mira, zal em downloaden! Jinthe ligt weinig op dr buik. Misschien moet ik dat eens gaan oefenen met r. Pfff kreeg gister een brief van m'n werk dat ik 3 maanden teveel salaris heb ontvangen tijdens m'n verlof. Of ik even 730 euro kan terugbetalen. Lang verhaal, maar ik ben er van overtuigd dat ouderschapsverlof wordt opgeschort tijdens zwangerschapsverlof en dat ik daardoor tijdens m'n zwangerschapsverlof recht heb op 100%. Werkgever zegt dus van niet. Ben nu bezig met het UWV. Wel balen, want wil helemaal geen conflict. O kak de kleinkinderen van de buren zijn er weer. Die breken altijd de hele tent af. Moet dat grut niet naar school ofzo?
Je hebt deels gelijk, je moet het namelijk zelf tijdelijk stop zetten en dan later weer opnieuw aanvragen. Het wordt niet automatisch opgeschort, mits je daar misschien andere afspraken over gemaakt hebt met je werkgever. Dus ik zou even informeren of je het met terugwerkende kracht kan stop zetten vanaf de datum dat je verlof in ging. Ik heb het uitgezocht en dit was de procedure volgens P&O bij ons. Zou wel balen zijn als je het daadwerkelijk terug moet betalen. Ik neem 8 uur ouderschapsverlof per week op, dus krijg salaris over 24 en nu tijdens mijn verlof kreeg ik omdat ik het tijdelijk had stopgezet tijdelijk salaris over 32 uur. Vond ik geen probleem, maar beetje krom is het wel.
Fief, ik zie nuby altijd in de supermarkten. Sowieso bij vomar. Joycey, succes met tante. Hoop voor je dat het leuk is! Hier een druilerig dagje, net als het weer. Goed afgestemd dus.
Vraag me af of ze t bewust doet of t puur toeval is steeds hoor dat omdraaien haha. Ze is iig nog altijd niet in dr hum.. Maggie jeetje dat is ook wat.. Zoo balen als je gelijk zo al moet beginnen.. Hier moet ik me nog altijd aankleden.. Moet boodschappen doen. Maar mn kop zit zo vol.. Eerst maar een bakkie thee. Ik heb overigens gister contact gehad met werk. De 21e nov loop ik even een ochtend mee en de 22e ga ik weer alleen aan de slag. Zooo geen zin in hahaha