Hoi allemaal, Ik heb me ook aangemeld voor druitdaging, lijkt me echt een goed idee om weer wat op te ruimen, heb in mijn nestelddrang periode ook al veel weg gedaan maar nog niet genoeg. Wij hebben ook niet zo een groot huis. Hier vandaag overgestapt op friso pep echt het is al een heel ander kind, er zit rust in ze heeft bijna 3 kwartier op m'n moeder haar schoot gelegen zonder een kik te geven en dat na de fles, normaal zou ze kreunen en steunen en uiteindelijk na een paar minuten huilen. Kan dat al na een dag op de friso pep??? Ze ligt nu alweer heerlijk 2 uur op d'r bedje te slapen. Wat betreft van hand tot hand gaan ben ik niet erg moeilijk, ik vind het niet zo erg en heb ook niet het idee dat Jayda er last van heeft, maar kan begrijpen dat er sommige zijn die het liever niet doen voor de rust van jullie baby. Als ze slaapt in d'r bed of de box dan laat ik haar wel liggen hoor!! Fijne avond allemaal.
Zusterb zou kunnen, ze zeggen dat t 2 weken kan duren.. Evi heeft er de eerste dagen wel erg aan moeten wennen aan de nutrilon pepti. Veel krampen en diaree. Maar na een paar dagen verschil.. Hoop dat t zo blijft voor je! Ik ga mn meissie even een flesje geven en dan slapen.. Ben zo beroerd bah
Zb gelukkig maar dat ze er zo snel goed op doet met die voeding. Wbt nesteldrang heb ik echt totaal niet gehad tot grote spijt van vl. Ik deed laatste weken van mijn zwangerschap echt weinig. Elke dag bijna hetzelfde, werd wakker na een flut nacht, broodje eten, alleen de dingen in huis die echt moesten gebeuren, slaapje doen, filmpje kijken, wat eten, bank hangen, boekje lezen, slaapje doen, en zo maar door hihihi. Kon ook niets door die warmte joh niet normaal. Dus ik heb nu de verlate versie van nesteldrang en het voelt lekkerrrrrrrrr
Hahahah eli je hebt ieder geval nesteldrang gehad of het nou in zwangerschap is of er na!! Je vriend zal er nu wel blij mee zijn dan. Ik hen idd ondanks de hitte en 37 weken zwanger nog staan schilderen verbouwen en opruimen met hulp van m'n moeder. Week later was mopje er dus was echt net op tijd af. Ja ben ook heel blij dat ze goed reageert op de voeding ze is nog nooit zo ontspannen geweest, alleen durf niet te veel te juichen misschien heeft ze vandaag gewoon een goede dag, maar zou wel erg toevallig zijn. Nou ze heeft net haar fles gehad ben benieuwd hoe het vannacht gaat, slaap lekker allemaal!!! En fijn weekend.
@Marieke Beterschap en truste! Sterkte morgen met de visite... @Nutrilon Omneo (geloof dat dat erop lijkt) Mila reageert er nu ook goed op, is veel vrolijker en heb het idee dat ze nu geen krampjes meer heeft! Dus ik ga straks een nieuwe bus halen, staat wel dat ie 4 weken houdbaar is, heb hem 12 september geopend, maar ga het echt niet weggooien..hij is bijna op.. dusse vind het een beetje zonde. Zou echt niet zijn dat ze er ineens doodziek van wordt ofzo. Ach ze moeten wat op het pak zetten he om te verkopen Gooien jullie de flesvoedingpoeder weg na 4 weken? @Eli Je hebt gewoon NU nesteldrang, komt er nu pas uit.. DERUUUIIITTT! Ben benieuwd wat morgen mijn 1e opdracht wordt.. @zb wel fijn dat ze er goed op reageert en zo snel al! Hoop dat het zo blijft, want is voor haar ook een stuk prettiger! Mila ligt net op bed.. Trusten allemaal!
Ik weet niet of ik t weg zou gooien. Niet direct na 4 weken hoor.. Maar zou t ook geen weken meer gebruiken. Das t zelfde als die nutriton. Is ook maar 4 weken houdbaar.. Maar dat is dan meestal ook wel op..
Goedemorgen, Het mannetje heeft veel geslapen gisteren bij ons, maar verder geen reactie op de prikjes gehad. Is net lekker in bad geweest en we gaan zo bij de Korfbal kijken van de oudste. Ml was om 8 uur al weg met de jongste dochter. Lekker vroeg. Vanmiddag boodschappen doen. Vanavond naar vriendin die verjaardag viert voor vriendinnen. Marieke sterkte vandaag, hopelijk kom je de dag een beetje door.
Bianca have fun! Thx zie er zo tegenop vandaag. Puur de autorit. Weet niet waar evi last van heeft.. Al dagen allen maar huilen en jengelen, flessen niet leeg drinken.. Alles onder spugen. Word er gek van. Ben zelf ook totaal niet lekker. Maar goed duw er wel een oaar pcm in en goan!
Morning, Bianca, lekker dat je mannetje niks heeft van de prikjes. Veel plezier bij korfbal. Marieke, succes vandaag de alvast een digi knuff om je de dag door te helpen. Hier echt een zware k.tnacht gehad. Vriendje kwam om 23.30 voor het laatst en dronk heel slecht/weinig dus lag pas om 00.45 in bed. Kwam hij om 4u weer, dronk heel kort aan allebei de kanten. Hij kwam om 7u weer ook weer zo slecht drinken en nu om 9.30 weer en drinkt weer zo kort hij valt elke x na een paar min aan de tiet in slaap terwijl hij altijd wel de 1e borst zo'n 15 min bezig was en de 2e een min of 10. Weet dus niet zo goed wat er aan de hand is, sprong is volgens mij al gemaakt want hij is 9 weken en had van de sprong zelf verder geen last. Hij kan wel al heel veel voor na de sprong zeg maar dus lijkt me niet logisch. En regeldagen komen toch alleen in deze periode voor bij 6 weken of 3 maanden?. Ben kapot moe, heb pijn in mijn knar, en voel me gewoon blegh en onzeker over waarom vriendje nou zo slecht doet vannacht. Iemand een idee?
@eli, hier viel het me op dat kleine man aan het einde van zijn sprong ook echt meer bij me wilde zijn en naar de borst vroeg. Ik zou me geen zorgen maken @marieke, digiknuff!
Eli en Marieke dikke knuffel voor jullie beiden. Eli, geen idee, soms hebben kindjes dat gewoon, zonder sprongetje, regeldag of wat dan ook. Dan is het ook niet te achterhalen wat er is. Misschien te druk geweest of misschien wilde hij gewoon lekker bij mama zijn en niet alleen in zijn bedje liggen. Niet dat dat er makkelijker op maakt, maar zoek het niet bij jezelf en word er vooral niet onzeker van. Hier redelijke nacht gehad. Meisje drinkt sinds haar prikjes meer dan daarvoor. Gisteren 7 voedingen gehad, soms zelfs om de 1,5 uur. Ik dacht ook al aan een regeldag ofzo, maar ze drinkt wel goed en laat er 's nachts ook 8 uur tussen. Dus ze heeft het even nodig denk ik. Manlief is nu met meisje naar een speciale cursus papamassage. Die had hij van mij kado gekregen. Ik had het hem nadrukkelijk gevraagd vooraf of hij dat wilde. Hij zei ja, maar hij zag er wel tegenop nu. "wat als ze gaat huilen?' 'en als ze dan gaat plassen...?' 'en als... en wat...?" Hij zal blij zijn als het voorbij is denk ik. Jullie nog plannen dit weekend? Dat van ons is druk, vanavond en morgen avond eters en morgen ochtend kraamvisite.
Maak me ook niet echt zorgen . Maar het feit dat zijn sprong 2 weken geleden al was en hij daar weinig last van had en het na een paar dagen over was vind ik vreemd. Dus hij is eigenlijk al 1,5. Na zijn sprong. Misschien ook niet lekker ofzo, je hoort toch heel veel mensen die wat kwakkelen. Lekker weer een hangdag gaat het worden.
Thnx Mira. En wat jij zegt idd gewoon lekker bij mama zijn zou ook heel goed kunnen. Maar wel weer even vermoeiend Wel lief dat je man met je meisje naar zo'n cursus is, vind het wel schattig. Hier zo even boodschappen doen en wilde zeer verder aan de opruim,.hoop dat ik daar te tijd voor krijg met vriendje. Verder niks, haal lekker wat in huis voor vanavond zijn lekker saampjes en denk dat ik een wijntje ga nemen. Nu al zin in vanavond. (Omg dat klinkt wel heel erg alcoholistisch) Morgen ook niks, even de gordijnen ophangen en bankhangen met een film denk ik
Goedemorgen, Hier vandaag 2 (leuke) collega's op bezoek. Komen ook lekker apart van de rest. En morgen ook nog 2 tantes van vl op bezoek.
Morning! Marieke en Eli knuff!! @eli ik geef geen bv dus weet niet zo goed wat voor antwoord ik erop moet geven... dikke knuff @plannen vandaag denk ik n beetje opruimen VL gaat leren voor zn VCA morgen naar mn ow zo gezellige s.o blegh...
Oeh bloemkool daar heb ik wil zin in ga ik maandag maar eens meenemen Pff ik zie echt op tegen volgende week zaterdag dan viert M's oma haar 70e verjaardag en zit ik daar mee opgescheept van 14.00 tot weet ik veel hoe laat.. Van haar MOET Emily de hele dag mee, dat vertik ik, middag prima maar ze gaat dan echt niet nog eens mee uit eten en de avond koffie drinken, zit ik dadelijk weer met een huilende baby.. M was het er eerst niet mee eens maar heb hem eindelijk over kunnen halen dat Em tot 16.30 met ons mee gaat en daarna naar mijn ouders, zal oma het wel niet mee eens zijn maar dan heeft ze toch even flink pech.. Ik heb zelf ook echt geen zin om mee te gaan, begin aardige moordneigingen jegens die vrouw te krijgen.
Dan ga je toch lekker tegelijk met Em weg, wie verplicht jou om te blijven bij mensen waar je overduidelijk niks mee hebt. En als er moeilijk gedaan wordt ben je bij deze al ziek volgende week Het heerst dus niks vreemds aan om te zeggen ik ga naar huis ik voel me niet lekker. Ik zou als ik jou was lekker je eigen plan trekken en zeggen toedeloe...